Gevolg: Topic op slot, weg lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Becel het volgende:
Wat jullie doen mag helemaal niet.
Een foto van een persoon op de openbare weg is meestal te kwalificeren als "een portret dat vervaardigd is zonder daartoe strekkende opdracht". In dat geval is openbaarmaking daarvan door de fotograaf niet geoorloofd als de geportretteerde (of zijn nabestaanden) een redelijk belang heeft tegen publicatie (artikel 21). Dit gaat overigens alleen op als de gelaatstrekken van de geportretteerde hier herkenbaar op staan. Een foto van een menigte in een voetbalstadion mag dus gepubliceerd worden zonder dat de individuele supporters hier iets tegen kunnen doen.
Van mij mogen ze pedo's ook aan de hoogste bomen ophangen maar wat hier gebeurt door willekeurig foto's te plaatsen van individuen is verboden is artikel 21 WBS en artikel 33 p 4.
ik heb alleen foto's gepost die ze mij gewoon uit het niets stuurdenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Juk het volgende:
Als er een afspraak komt dat niemand herkenbaar in beeld komt is het toch opgelost?
Reetveter zijn chatlogs zijn al goud genoeg, ik hoef dat hoofd er dan niet eens meer bij te zien![]()
Beetje jammer dat dit hilarische topic zonder pardon neergeschoten wordt.
reetveterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb alleen foto's gepost die ze mij gewoon uit het niets stuurden
Wordt jij beschermd dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:20 schreef Gabbylicious het volgende:
Pedo's die worden beschermd voor Fok!
Ja, onderdeel vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof geen slotje! Even een vraag, msn is toch internet?
Nee joh, ik heb een vriendin van twee jaar ouder dan ik en ze heet Danielle maar ik noem haar Dan.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vriendin van twee jaar ouder dan ik en ze heet Danielle maar ik noem haar Dan.
Idd.. + Erg aandoenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is denk ik best duidelijk, becel is zelf gewoon een vieze pedo en daarom komt hij voor zijn medegenoten op...
Wat ben jij toch een moraalriddertje.quote:
Juup......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:27 schreef reetveter het volgende:
Ga nou even niet met juup in discussie.
Wrom nie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:27 schreef reetveter het volgende:
Ga nou even niet met juup in discussie.
Twijfelachtige opmerking dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was net aan de slag met was pedo's gaattie dicht
Been there, done that, remlof locked that.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef prupke het volgende:
becel heeft geen mes om mee te smeren
open nog maar een onz topic
en becel wordt verdreven door de minder begane mensen die hun cholestorol en andere zaken in de gaten hoeven te houden
laat je niet meteen afschrikken door iemand die denkt dat hij weet hoe de wet in elkaar steekt
remlof wil denk ik nog wel nadenken over iets....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that, remlof locked that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |