En dan de usert Becel

.
Is er een keer weer een mooie reeks in ONZ waar je een beetje mensen met een IQ van een zak chips voor de gek kan houden, komt Becel eraan met zijn juridische visie.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Becel het volgende:Wat jullie doen mag helemaal niet.
Een foto van een persoon op de openbare weg is meestal te kwalificeren als "een portret dat vervaardigd is zonder daartoe strekkende opdracht". In dat geval is openbaarmaking daarvan door de fotograaf niet geoorloofd als de geportretteerde (of zijn nabestaanden) een redelijk belang heeft tegen publicatie (artikel 21). Dit gaat overigens alleen op als de gelaatstrekken van de geportretteerde hier herkenbaar op staan. Een foto van een menigte in een voetbalstadion mag dus gepubliceerd worden zonder dat de individuele supporters hier iets tegen kunnen doen.
Van mij mogen ze pedo's ook aan de hoogste bomen ophangen maar wat hier gebeurt door willekeurig foto's te plaatsen van individuen is verboden is artikel 21 WBS en artikel 33 p 4.
Gevolg: Topic op slot, weg lol

Becel denkt zeker dat ik een leven heb en dat ik mij ook zonder leedvermaak op fok kan vermaken

.
Klacht: Becel