Door er zo veel over na te denken wordt de serie nog stukken leukerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Ik vond dit net even een bridge too far.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Door er zo veel over na te denken maakt de serie nog stukken leuker
Dat begrijp ik ook niet. Het is wel geinig om op een brakke zondag effe zo'n lap tekst door te lezen maar om nou je vrije tijd op te offeren om een theorie te bedenken en die uit te typen....Dan heb je gewoon geen leven.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Wat een bullshit. Lost is juist een serie waarbij het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over hoe het nu allemaal zit. Wat heeft het nou met geen leven hebben te maken?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Nou, lees even dr eigen commentaar erbijquote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lost is juist een serie waarbij het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over hoe het nu allemaal zit. Wat heeft het nou met geen leven hebben te maken?
Om een TV serie? Men ik heb me om langdurige relaties minder druk gemaaktquote:THAT'S IT!
I can't take it anymore, I must stop typing and go soak my fingers in ice (and ease my stress over the pending second write-up with ice cream).
If you think there's something I didn't cover, chances are I'll be mentioning it in my next post, so stay tuned...
Until then ("then" being sometime before the morning of Wednesday, January 28),
- e
Ach ze houdt van schrijven, misschien is het zelfs wel haar beroep. Wat is er dan mis met een stukje analyse te schrijven over elke Lost aflevering? Ze doet een hoop mensen er een plezier mee iig.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, lees even dr eigen commentaar erbij.
[..]
Om een TV serie? Men ik heb me om langdurige relaties minder druk gemaakt.
Blijft niettemin leuk leesvoer hoor, maar echt normaal is het niet.
Als FOK!ker moet ik natuurlijk ook niet zoveel commentaar hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach ze houdt van schrijven, misschien is het zelfs wel haar beroep. Wat is er dan mis met een stukje analyse te schrijven over elke Lost aflevering? Ze doet een hoop mensen er een plezier mee iig.
Ze is inderdaad schrijfster van beroep, en verder overdrijft ze vast ook wel een klein beetjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als FOK!ker moet ik natuurlijk ook niet zoveel commentaar hebben.
Maar zodra ik met kramp en pijn hier zou MOETEN posten van mezelf zou ik het op prijs stellen als vrienden van me even zouden ingrijpen.
maar opzich is het wel leuk om te lezen, dus ik heb er ook geen problemen mee opzich, ik vind het alleen een beetje overtrokken voor een TV serie, welke dat ook is..
Kompas had hij al wel gepakt hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef MeneerTim het volgende:
Zou dat kompas het item zijn wat Locke had moeten kiezen toen Richard langs kwam bij kleine Locke om hem te "testen" en Locke het mes koos?
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kompas had hij al wel gepakt hoorRichard wou volgens mij dat hij het boek pakte
Ja, t mes. En toen werd Richard verdrietigquote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..
Ik heb 'm gezien, hij is wel de moeite waard.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand al die S05E00 gezien, ist iets?
quote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..
quote:John immediately claims the container of the granules and inspects and claims the compass. John starts towards the "Book of Laws", at which point Richard looks hopeful. Instead, he picks up the knife, to which Richard seems disappointed and angry.
Overal waar te voor staat is niet goedquote:Op zondag 25 januari 2009 20:42 schreef Symer het volgende:
Erika is een enorme fan van Lost (zij is iemand die naar Hawaï afreist om daar filmlocaties van Lost te bezoeken) en een professionele recensent (ze verdient er geld mee).
Dat je dan de afleveringen van Lost aandachtig bekijkt en er verhalen over schrijft lijkt me niet meer dan logisch. Zoals nikk al zegt: het kan een hobby zijn. Anderen gamen, Fok!en, bouwen modelvliegtuigjes of doen aan hardlopen.
Wat moet je precies met je vrije tijd doen om wél een leven te hebben, Koos?
Die site is bijna anderhalf jaar in de maak, met steeds kleine updates. Ik denk dat de gemiddelde kruiswoordpuzzellaar meer tijd aan z'n hobby besteed. Verder zou je eens naar Man Bijt Hond moeten kijken. Als je dit al overdreven vindt zul je daar steil achterover slaan van verbazing.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overal waar te voor staat is niet goedOverigens moet deze dame helemaal zelf weten wat ze met haar vrije tijd doet, maar ik vind het gewoon ietwat overdreven, goed? En mijn vorige post verwees eigenlijk naar een website waar een hele theorie rond tijdreizen in de serie wordt uitgelegd.
Ik denk dat dat al gebeurd is.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef OmeCo het volgende:
Kunnen de mensen op het eiland dan zichzelf tegenkomen?
hmm ja true, ik denk dat het tijdreizen stopt zodra iedereen terug is (die oude vrouw zegt ook tegen ben je hebt nog 70 uur voordat ze niet meer terug kunnen, denk dat het eiland dan voorgoed in dat tijdreizen vast zit ofzo..)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
Yep. Daarom vind ik het ook jammer dat het zo'n grote rol gaat spelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef pfaf het volgende:
Tsja, dat zijn van die tijdreisparadoxen waar je niet aan ontkomt als je het introduceert in een SF-serie. Zulke dingen laat ik altijd maar z'n beloop gaan...
Ik denk dat het juist gaat om twee tegenpolen die daar komen te liggen. Er werden toch ook twee steentjes, een zwarte en een witte bij Adam and Eve gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben ook weer helemaal bij en ik snap dr geen donder meer van
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dus hij moest dood van Richard zodat hij terug kon naar t eiland om weer levend te worden?
Zoals hier eerder is gesuggereerd: misschien heeft hij zich laten bijten door zo'n spin net als bij die aflevering met Paolo en Nikki. Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Ben gaf geen antwoord toen Jack vroeg of Locke dood was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Het was sarcasme.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Han-Pekel het volgende:
Zalig dat 't weer begonnen is!!
alleen kan iemand mij uitleggen wie Adam & Eve zijn, en waarom dat nu opeens belangrijk is?
Dat interview dat er bij staat is ook wel interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Eve
Ik denk dat ze pas in de allerlaatste aflevering zullen onthullen dat Adam en Eve eigelijk Kate en Jack zijn, vlak voordat het hele Lost verhaal opnieuw begint.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop elk seizoen weer dat we er eindelijk achter komen wie Adam and Eve zijn, maar nee hoor
Die slaat echt alles ja. Dat wondje is overigens bij de grote teen dus die zou als eerste geinfecteerd raken maar die is wel aanwezig bij dat 'standbeeld'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Symer het volgende:
Erika's recap van afl. 2 staat nu ook online: http://darkufo.blogspot.c(...)alysis-by-erika.html
Die theorie over Sawyer's tenen
quote:Whilst doing this, he heard a whistle. It was Christian Shephard. He called Vincent over and told him to go wake up his son. As Vincent ran off towards Jack to do this, Christian stated that Jack "had work to do".
Wat ik dan niet snap is, waarom neemt ze gewoon niet aan dat het een volledig standbeeld was en dat in de loop van de tijd enkel de voet overgebleven is. Serieus.quote:(I know for a fact that more than one woman reading this is sighing that it would be a damn shame if they made a statue solely of Sawyer's... foot.)
Ziet er goed uit! Ook het begin van het verhaal hoe Locke van het eiland afkwam kennelijk, werd eens tijdquote:
Als het een volledig standbeeld was, was het wel erg groot, niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is, waarom neemt ze gewoon niet aan dat het een volledig standbeeld was en dat in de loop van de tijd enkel de voet overgebleven is. Serieus.![]()
![]()
![]()
Het eiland verplaatst zich toch ook geografisch gezien? Misschien lag het ooit wel in de Ionische Zee en was het een standbeeld van Zeusquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als het een volledig standbeeld was, was het wel erg groot, niet?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:30 schreef deepart het volgende:
Vandaag wordt aflevering 3 uitgezonden toch?
Morgen downloaden en 's avonds smullen! Heb er zin an!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:30 schreef deepart het volgende:
Vandaag wordt aflevering 3 uitgezonden toch?
Je bedoeld Helios ; "Colossus of Rhodes"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:04 schreef remlof het volgende:
Het eiland verplaatst zich toch ook geografisch gezien? Misschien lag het ooit wel in de Ionische Zee en was het een standbeeld van Zeus
gewoon tijdens mijn werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]morgen dus weer smullen
![]()
* MaJo maakt mental note dat ik hem morgen voor mijn werk aan moet slingeren
Ook kijken tijdens werk?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon tijdens mijn werk.
Ik heb er ook weer zin in.
Maar dan zegt hij later dat ze Aarom moet laten adopteren aan een koppel in LA. En dan zijn het ook nog eens geen vreemden! Sterke hint naar Jack en Kate imoquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben S1 aan het terugkijken en die paragnost zegt toch wel heeeeel duidelijk dat Claire de baby zelf moet opvoeden
Eh nee. Hij wil haar op dat vliegtuig hebben. Het is nooit zijn bedoeling geweest dat Claire in LA zou aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar dan zegt hij later dat ze Aarom moet laten adopteren aan een koppel in LA. En dan zijn het ook nog eens geen vreemden! Sterke hint naar Jack en Kate imo
Toch wel frappant dat de baby uiteindelijk wel (eventjes) bij een koppel in LA opgevoed wordt, en dat het niet eens echt vreemden zijn van Claire.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh nee. Hij wil haar op dat vliegtuig hebben. Het is nooit zijn bedoeling geweest dat Claire in LA zou aankomen.
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toch wel frappant dat de baby uiteindelijk wel (eventjes) bij een koppel in LA opgevoed wordt, en dat het niet eens echt vreemden zijn van Claire.
Hmm der gebeurt nog wel wat met Aaron (ze voedt em niet zelf op dus dat heeft wel gevolgen) miss is aaron ook supernatural net als Walt xD vraag me nog steeds af wat ie precies heeft / kan etc :Squote:Op woensdag 28 januari 2009 13:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toch wel frappant dat de baby uiteindelijk wel (eventjes) bij een koppel in LA opgevoed wordt, en dat het niet eens echt vreemden zijn van Claire.
Dat standbeeld is toch van koper?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je bedoeld Helios ; "Colossus of Rhodes"?
Zou wat zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef OmeCo het volgende:
dat standbeeld is gewoon zo'n schuilplaats waar bens ppl heen gingen vorig seizoen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wat zijn...gewoon een schuilplaats en verder niets
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
wat ik eigk dacht is dat 't eiland gewoon atlantis is, plato beschreef t toch ook met een standbeeld? en die voet heeft een sandaal aan
moet sowieso iets uit de tijd van grieken / romeinen zijn lijkt me
Zou best kunnen, wie weet hadden de Atlantiërs/Atlantanen/Atlantezen vier tenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
wat ik eigk dacht is dat 't eiland gewoon atlantis is, plato beschreef t toch ook met een standbeeld? en die voet heeft een sandaal aan
moet sowieso iets uit de tijd van grieken / romeinen zijn lijkt me
Ik denk ook dat er iets speciaals is met Aaron.quote:Hmm der gebeurt nog wel wat met Aaron (ze voedt em niet zelf op dus dat heeft wel gevolgen) miss is aaron ook supernatural net als Walt xD vraag me nog steeds af wat ie precies heeft / kan etc :S
nee, 6 is logischquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef OmeCo het volgende:
ik las heaul tijd terug dat de makers een klacht van abc hadden gehad, het zou 'te weird' zijn dat ie 4 tenen had, ABC zou willen dat ze er 6 van zouden maken
quote:
Doen ze ook niet, dit seizoen gaat erg snel, kijk eens interviews met de schrijvers enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef OmeCo het volgende:
[..]
tjadat dacht ik dus ook, en de scriptwriters zeide dat ook
![]()
Ik denk zodra the peepz weer trg zijn op het eiland dat er veel vragen beantwoord worden![]()
ben heeft nog 70 uur.. hoop niet dat ze dat al te lang uitrekken (geen heel season ofzo)
te lui om te lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Shrien het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, dit seizoen gaat erg snel, kijk eens interviews met de schrijvers enzo
Ach, als het niet lukt kan hij nog altijd terug in de tijd gaan..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ben heeft nog 70 uur.. hoop niet dat ze dat al te lang uitrekken (geen heel season ofzo)
Het was net andersom.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef OmeCo het volgende:
ik las heaul tijd terug dat de makers een klacht van abc hadden gehad, het zou 'te weird' zijn dat ie 4 tenen had, ABC zou willen dat ze er 6 van zouden maken
Wat raar zeg, ik vind het allebei even raarquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Het was net andersom.
In het originele script had De Voet 6 tenen, ABC vond dat te vreemd en wilde er 4 tenen van maken. Omdat het voor het verhaal verder niet van belang was gingen de producers daar mee akkoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik me zo herinneren. Ook nog een schilderij met een polar bear in Widmore's office.
Hmja, ik lees weinig verrassingen om eerlijk te zijn in die spoiler. Hooguit dat laatste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:45 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen vroeg de download aangezet, vanavond meteen kijken! Ik las de spoiler van Jnk18 , het wordt er allemaal niet duidelijker op, je moet echt goed opletten.
Niet eens zo zeer verrassingen, maar nog meer informatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, ik lees weinig verrassingen om eerlijk te zijn in die spoiler. Hooguit dat laatste.![]()
Volgens mij veranderen ze (met uitzondering van Faraday en Desmond ) het verleden niet, maar doen ze wat ze voorheen ook deden (als ware het een timeloop). Richard bezoekt Locke op jonge leeftijd omdat een oudere Locke uit de toekomst zegt dat hij dat moet doen. Dat staat vast. Net zoals dat Locke de test faalt, zijn hele leven doorloopt, toch op het eiland terecht komt en uiteindelijk teruggaat in de tijd om tegen Richard te zeggen dat hij hem moet opzoeken als hij jong is etc. etc. Hij zou de tijdslijn juist veranderen als hij dat niet zou doen. Ingewikkeld, maar niet paradoxaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:12 schreef t-x-m het volgende:
Dat tijdreizen vind ik nog maar ingewikkeld, ze kunnen het verleden niet veranderen, maar toch doen ze het?![]()
Hebben we die bom al eerder gezien? Wat zou die voor rol gaan spelen?
Lost
ja, dat viel mij dus ook opquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef Kinga het volgende:
Charlotte lijkt wel verdomde veel op die andere vriendin van Faraday.
Dat is de tijdreisziekte die je krijgt als je geen constant hebt, zeg maar. Zij was al eens eerder op het eiland geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja, dat viel mij dus ook op
vraag me alleen af of ze aan t eind nóg verder terug waren.. of juist weer vooruit.
miss. heb ik t in dit topic ergens gemist, maar wat is er nou met redhead aan de hand?
Misschien wil hij de "kracht" van het eiland voor zichzelf hebben. Uit eigenbelang keert hij zich misschien tegen richard enz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef OmeCo het volgende:![]()
![]()
lost, geweldig!
heel hoop nieuwe vragen, die widmore joh, vraag me af hoe dat zich ontwikkelt heeft (eerst hoort ie bij richard en z'n mannen (waar ben ook bij hoorde) en nu is ie opzich tegen ze)![]()
Is op IMDB niks over te vinden, in elk geval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Werd de jonge Charles Widmore nou gespeeld door Casey Affleck?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Misschien wil hij de "kracht" van het eiland voor zichzelf hebben. Uit eigenbelang keert hij zich misschien tegen richard enz.
The Hatch is toch weg? Denk je niet dat we het hadden geweten als daar een friggin waterstofbom was ontploft?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef Itisbanging het volgende:
Waarschijnlijk is Widmore de eerste chosen one, daar komt Ben voor in de plaats wat weer wilt zeggen dat Widmore van het eiland af gaat. En blijkbaar is het Widmore niet zo lekker gevallen vandaar de eeuwige vete met Ben en 'The Rules'.
Die H-bom zou idd ook wel gewoon bij The Hatch kunnen zitten. Maakte Sayid niet ooit een opmerking daar dat het er van binnen uitzag zoals in Chernobyl?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
The Hatch is toch weg? Denk je niet dat we het hadden geweten als daar een friggin waterstofbom was ontploft?
Dat dacht ik ook meteen aan jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef OmeCo het volgende:
[..]
tja.. was wel rare ontploffing van de hatch...
en ja, jack vroeg aan sayid heb je dit wel is eerder gezien (zulk dik beton) zei hij ja bij chernobyl
Had ik dus totaal niet meer aan gedacht, was inderdaad wel vreemd ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef -Beer- het volgende:
Ben benieuwd of ze zo ver terug in de tijd zullen reizen dat die rare romeinse/griekse voet, die ergens aan de kust staat, kan worden uitgelegd.
Ja, dat maakte ik er wel uit op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef shakaboem het volgende:
Iedereen moet terug naar het eiland. Waarom noemt Ben nooit Desmond, Ji Yeon, Walt en Aaron?
Zou Ellie Eloise Hawking kunnen zijn?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar ze nu in het einde heen zijn gereisd zag er iig wel nóg meer prehistorisch uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Had ik dus totaal niet meer aan gedacht, was inderdaad wel vreemd ja.
bronquote:There were also 5 examples of the EC16 "Jughead" cryogenic bomb, a direct development of the "Mike" device produced, starting in January 1954, before the EC17/24 bombs.
Desmond was er niet neergestort, Ji Yeon is niet op het eiland geboren, Walt en Michael zijn met een geldige reden van het eiland gegaan (volgens 'The Rules' denk ?) en Aaron moet gewoon mee hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef shakaboem het volgende:
Iedereen moet terug naar het eiland. Waarom noemt Ben nooit Desmond, Ji Yeon, Walt en Aaron?
Ze zijn toch al geweest bij wat later de Hatch wordt in deze tijdperiode, want toen Faraday weg van Desmond werd geflitst kwamen ze in deze tijdshift terecht en voor mijn gevoel zijn ze nu een flink stuk verwijderd van die plek waar ze toen zaten en zo groot was de Hatch ondergonds nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat de bom nu al hangt boven wat later de Hatch wordt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Walt nog wel meegaat naar het eiland, hij moet Locke namelijk nog redden uit dat graf waarin hij lag(finale seizoen 3) en ik denk dat Bentham hem dit heeft verteld toen hij Walt had opgezocht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Shrien het volgende:
[..]
Desmond was er niet neergestort, Ji Yeon is niet op het eiland geboren, Walt en Michael zijn met een geldige reden van het eiland gegaan (volgens 'The Rules' denk ?) en Aaron moet gewoon mee hoor
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom zij nu met Ben zou samen werken, want zij hoort toch bij het Widmore kamp?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef shakaboem het volgende:
Zou Ellie Eloise Hawking kunnen zijn?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope, het is Richard z'n kamp waar Widmore zeer waarschijnlijk is weggestuur, Ben is overgelopen van Dharme naar The others/Richardquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Julien het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom zij nu met Ben zou samen werken, want zij hoort toch bij het Widmore kamp?
Nee, het begin was een flashback.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
Was dat kind van Desmond nou in eens zo oud? het zou toch nog meer een baby moeten zijn?
Charlie kan inderdaad maar een jaar of 2 - 2,5 zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
Was dat kind van Desmond nou in eens zo oud? het zou toch nog meer een baby moeten zijn?
Of het is niet Desmond's kindquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Shrien het volgende:
[..]
Charlie kan inderdaad maar een jaar of 2 - 2,5 zijn![]()
Mij leek hij in ieder geval ouder dan dat..
Nee ik bedoel van het eiland af.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Nuna het volgende:
En toen Ben van Dharma naar the Others ging is er waarschijnlijk een confrontatie geweest tussen Ben/Widmore of misschien tussen Richard en Widmore. Er is in ieder geval iets gebeurd waardoor Widmore en Ben elkaar niet zo mogen. Misschien koos Ellie de kant van Ben?
Hoe kom jij serieus aan je informatie ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef OmeCo het volgende:
Nog even over die voet, wat de makers dus al zeiden (geen 6 maar 4 tenen dus) dat het geen rol meer gaat spelen dus het eigenlijk niet uitmaakte hoeveel tenen die had (ze kwamen der niet meer op terug ofzo las ik), dus de link naar atlantis / romeinen / grieken heeft dus ook geen zin meer als 't toch niet uitmaakt![]()
Op zich wel ja, alleen er zijn een paar problemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
toevallig ben ik met mn vriendin S02 van lost aan het kijken. Daar zie je in een van de eerste afleveringen dat Sayid en Jack onderin de hatch zijn waar overal beton zit. Sayid zegt dan : "The last time i've seen something like this was Tsjernobyl"
Dus dat die bom daar ligt zou heel goed kunnen.
Die chick heeft toch ook powers, wie zegt dat ze dat voor Widmore doet, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Julien het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van het eiland af.
Want waarom financiert Widmore haar dan als ze bij Ben hoort? En waarom stuurde zij Desmond naar het eiland wat waarschijnlijk in opdracht van Widmore was.
En waarom denk je dat nu niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht de heletijd dat Eloise Hawking de moeder van Daniel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |