Dank je wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta ook in de startblokken. Succes P&D
It sil hevequote:
Ik mag op mijn werk helaas niet binnen roken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik loop al meer dan een uur al rokend te ijsberen.
Niks gemist dus. Wel een bevalling zo'n bevalling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef peaceman het volgende:
Er is beweging, maar het is toch nog rustig. Het zal vermoedelijk toch wel vannacht of morgenvroeg worden.
Het is vrijdagmiddag, neem gewoon iets andersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:46 schreef Gellius het volgende:
Ik kan eigenlijk geen sigaret meer zièn, zo langzamerhand.
Ik ben gister bij twee oude oud-Amsterdammers op bezoek geweest, heb allemaal oude boeken over Amsterdam gekregen. Helaas hadden ze geen Ons Amsterdam meer, hadden ze al aan een andere liefhebber gegeven. Wel een collectie Ach lieve tijd, uitgegeven onder auspiciën van het gemeente-archief met prachtige foto's, merendeel van rond 1900. Jaloers?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
'n Sigaartje? Pas als alles goed is afgelopen hoor.
Wat Lennon betreft klopt het natuurlijk. Thom vinden wij gewoon een mooie naam, maar als roepnaam wat te gewoontjes. (en bij toeval kun je uit Thom meerdere muzikale helden halen: Thom Yorke, maar ook Tom McRae, Tom Waits, enz.)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:54 schreef Z het volgende:
Van Harte!
[ afbeelding ]
John Lennon
Thom York
Jeb ...?
nee, vind ik niet, maar ja, hij is nog niet eens een dag oud... misschien komt dat wel snel, je weet t niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie net zo'n bolle-hap-toet als z'n moeder toen zij een baby was?
quote:
quote:
Maar goed dat ie 'Boy' op z'n truitje heeft staan. Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.quote:
Zoals Tokay, bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals Tokay, bedoel je?
Ben benieuwd of, hoop eigenlijk dat, Diaan en Lennon vandaag naar huis mogen.
Dankjewel....quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Diaan, je hebt een mooi kereltje op de wereld gezet
Het is ook een ventje om erg trots op te zijn.quote:
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu is het wachten tot het kind van Gellius geboren wordt.
O sorry, ik dacht dat de teerbeminde zwanger van jou wasquote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.
Slaap je nog wel eens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
De afgelopen 2 nachten toch nog behoorlijk moet ik zeggen.quote:
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
Helaas wel ja... en meer vrij zit er niet in met de drukte op mijn werk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
Zijn je twee CAO-dagen alweer op, peaceman?
Ik heb inderdaad weinig tijd.... Ik vind het ook helemaal niet leuk dat Peace morgen weer moet werken... en Twan is ook naar zn vader... zal morgen even vreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeft
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon helemaal gelukkig met je gezinnetje, hè peaceman?
Lennon heeft mijn neus...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
Lennon heeft een goede neus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben helaas alleen nog geen mooie foto van ons vieren...
Als ze ergens aan de rechterkant van de tent stonden kan het wel kloppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Z het volgende:
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).
Ik zag jullie op Pinkpopquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Z, en je hebt niet evengezegd
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2008? Dat is knap, daar ben ik niet geweest![]()
Ow ja dat klopt ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.
Ik vernam laatst dat mensen die veel slapen jonger sterven dan zij die slechts 6 a 7 uur per etmaal slapen. Volgens mijn berekening had ik al een jaar of twaalf dood moeten zijnquote:
En mensen die te weinig slapen? Kan me niet voorstellen dat die ook lang zullen leven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vernam laatst dat mensen die veel slapen jonger sterven dan zij die slechts 6 a 7 uur per etmaal slapen. Volgens mijn berekening had ik al een jaar of twaalf dood moeten zijn
Wat een tof kaartje! Eindelijk eens eentje die niet zo klef is. En het past ook gewoon zo erg bij jullie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wat foto's gemaakt van het geboortekaartje, ik hoop dat ie een beetje goed te lezen is.
voorkant
[ afbeelding ]
binnenkant links
[ afbeelding ]
binnenkant rechts
[ afbeelding ]
achterkant
[ afbeelding ]
Dat dus, en had ik al gezegd dat Lennon een mooie naam is? Ik vind Lennon een mooie naamquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
Wat een tof kaartje! Eindelijk eens eentje die niet zo klef is.
7 uur schijnt het optimum te zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
En mensen die te weinig slapen? Kan me niet voorstellen dat die ook lang zullen leven.
Ik haal de laatste tijd nog maar net 6 uur.
Laten we hopen dat hij nooit een Yoko tegenkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat dus, en had ik al gezegd dat Lennon een mooie naam is? Ik vind Lennon een mooie naam
Waarom nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we hopen dat hij nooit een Yoko tegenkomt.
En toen ben je niet eens even naar ons toegelopen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Z het volgende:
[..]
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).
Jij bent waterdicht, zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hé Scrutinizer, zeikerd
Ik zeur nooit.quote:jij zeurde over plaatjes:
quote:er staat er nog eentje open.
Ik ga even een linkje voor je zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom nietJohn & Yoko waren nooit het probleem. Het was de buitenwacht die problemen had met Yoko. Wat ik me overigens wel kan voorstellen.
Niet dat boek van Albert Grossman, of hoe heet die leugenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een linkje voor je zoeken.
Nee, joetjoep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet dat boek van Albert Grossman, of hoe heet die leugenaar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
ik heb geen geluid op mijn pc.
Ik vond het ook wel een lekker ding,quote:Kijk, ik denk het dat zo zit: John was straalverliefd op Yoko
quote:en alles wat ik er ooit over heb gelezen, geloof ik toch zeker dat dat redelijk wederzijds was.
Dat gelooft geen mens behalve John Lennon zelf. Liefde maakt blind, doof en stom.quote:Hij beweert dat zij geen idee had dat hij een Beatle was, ik geloof daar geen snars van.
Ze drong zich op.quote:en dan bemoeit mevrouw zich met de gang van zaken.
Want?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en Zappa heb ik altijd een onbetrouwbare bron gevonden.
Die vocht altijd vetes uit. Laatst las ik ook weer een verhaal over hem en Captain Beefheart waaruit bleek dat Zappa dingen had beweerd die toch net even anders lagen.quote:
NEE, IK HEB KABELTJES DIE NIET OP DINGEN PASSEN EN ZO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest schokkende van dit alles vind ik dat jij geen geluid op je pc hebt. BEN JE DOOF OF ZO?
Nu ja, in dit geval ging het er in het kort om dat John en Yoko de opnamen bewerkten van de jam met Frank en The Mothers en op plaat uitbrachten inclusief het nummer King Kong (een Zappa-nummer) dat ze herdoopt hadden tot Jam Rag en waarvan ze ook nog claimden de rechten te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vocht altijd vetes uit. Laatst las ik ook weer een verhaal over hem en Captain Beefheart waaruit bleek dat Zappa dingen had beweerd die toch net even anders lagen.
Hippiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, in dit geval ging het er in het kort om dat John en Yoko de opnamen bewerkten van de jam met Frank en The Mothers en op plaat uitbrachten inclusief het nummer King Kong (een Zappa-nummer) dat ze herdoopt hadden tot Jam Rag en waarvan ze ook nog claimden de rechten te hebben.
Je hebt je haar toch afgeknipt? Dat beweert wyccie tenminste.quote:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je haar toch afgeknipt?
Wat weet wyccie van mijn haar?quote:Dat beweert wyccie tenminste.
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.
Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?quote:Wat weet wyccie van mijn haar?
2 cm per maand is normaal, geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.
[..]
Hmmm...quote:Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met lennon...leuke naam hoorquote:
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij vertelt dat dan weer aan Wickedangel?
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???
Pyl kwam er vandaag mee.quote:
O jee, we hebben je om laten roepenquote:Vandaag trouwens niet in de UB gezeten, maar op de eigen faculteit omdat we nog wat colleges hadden.
Als je het over het plaatje hebt dat ik al twee keer heb gepost, dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ik had me op het toilet verstopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, we hebben je om laten roepen
Helaas arachidefromage.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Gellius het volgende:
Wil je de oude mannen van RJP even helpen, wyccie? Jij schijnt met speels gemak het juiste antwoord te weten en wij zitten ermaar een beetje in om te ouwenelen.
Gewoon alles goed rekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
ik durf mijn antwoorden niet na te kijken.
Dat helpt niet.quote:
Pyl inspireerde de maker van het monument.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
Nog nooit gezien, Scrut. Misschien kan pyl daar iets mee doen.
Dat heet geen winkelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daarom maar de hele middag gewinkeld. Ik heb wel 22 ansichtkaarten gekocht!
Dat is wel zoquote:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel zoIk kom ook wel eens thuis met een ansichtkaart of pakweg vijf, zeven, tien. Maar dan meld ik niet dat ik heb 'gewinkeld'.
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uitquote:Ik heb eens een blauwe maandag een vriendinnetje gehad die samen met een vriendin van haar wedstrijdjes winkeldiefstal deden![]()
50 euro. Wyccie zal niet vaak winkelen, denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?![]()
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.quote:[..]
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uit
Maar goed ook. Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek. En het dán horenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.
Je kent mij niet echt goed, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek.
Nee.quote:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt natuurlijk het laatste deel van mijn post eraf gehakt
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan. Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaar
Zoiets dus. En een prét dat ik dan hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag
Is mij nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan.
Gelul. Ik kan prima multitasken.quote:Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.
Netjes en Fok!quote:Ik vond het nooit zo netjes om in posts te hakken,
Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?quote:maar na een paar FOK! doe ik het natuurlijk zelf ook
Jij haat mannen, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets dus. En een prét dat ik dan heb
Tuurlijk niet. Dat kunnen je hersenen helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Is mij nooit opgevallen.
Bladibla.quote:Gelul. Ik kan prima multitasken.
Ja, ik geef toe dat ik hier niet helemaal op mijn plaats ben.quote:Netjes en Fok!![]()
Dat nooit, natuurlijk. Maar een mens past zich aan.quote:Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?
N E E !quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het kunnen dat jij van de week meegedaan hebt aan de BNN IQ-test?
Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat wij groter zijn dan jullie?
Ik heb een jaar of vijf geledem, of meer, wel eens meegedaan maar ik had geblowed en kwam dus veel hoger uit dan normaal zou zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een jaar of vijf geledem, of meer, wel eens meegedaan maar ik had geblowed en kwam dus veel hoger uit dan normaal zou zijn.
Hoezo eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het kunnen dat jij van de week meegedaan hebt aan de BNN IQ-test?
Je houdt jezelf ook wel voor de gek als je twee jaar achter elkaar meedoet. Je score zal de tweede keer hoger uitvallen omdat je de opzet van de vragen herkent. Betekent niet dat je intelligenter bent geworden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vorig jaar meegedaan, dacht ik. Maar dit keer geen zin in.
Ik heb een hekel aan BNN en ik was sowieso te moe om me ergens op te kunnen concentreren. Natuurlijk word je niet intelligenter. Ik zit al jaren zo rond de 125, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Je houdt jezelf ook wel voor de gek als je twee jaar achter elkaar meedoet. Je score zal de tweede keer hoger uitvallen omdat je de opzet van de vragen herkent. Betekent niet dat je intelligenter bent geworden.
Omdat je je nogal laatdunkend uitliet over mijn verstandelijke mogelijkheden en je deed voorkomen dat je beter bent dan de gemiddelde Fok!ker. Hoewel beide veronderstellingen in dit geval vermoedelijk op waarheid berusten, is dit iets wat ik meer zie op Fok! zo vlak na de IQ-test. Ook dit jaar blijkt zo'n 90% van de users begaafd dan wel hoogbegaafd.quote:
Ik vertelde aan een vriend wat mijn score was. Hij vindt zichzelf nogal beter dan ik en zei dat hij ook meegedaan had, rekende snel in zijn hoofd uit hoeveel IQ-punten hij zich beter voelde dan ik en zei dat hij 156 had gescoord terwijl de maximale score 150 wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan BNN en ik was sowieso te moe om me ergens op te kunnen concentreren. Natuurlijk word je niet intelligenter. Ik zit al jaren zo rond de 125, als ik het me goed herinner.
Nee hoor, ik had het over mannen in het algemeen. Multitasken heeft trouwens niets met intelligentie te maken. Meer een gave of een trucje. Waar vrouwen gewoon beter in zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat je je nogal laatdunkend uitliet over mijn verstandelijke mogelijkheden
Dat sowieso natuurlijkquote:en je deed voorkomen dat je beter bent dan de gemiddelde Fok!ker.
quote:Hoewel beide veronderstellingen in dit geval vermoedelijk op waarheid berusten, is dit iets wat ik meer zie op Fok! zo vlak na de IQ-test. Ook dit jaar blijkt zo'n 90% van de users begaafd dan wel hoogbegaafd.
Whehehe. Ik begrijp dat gesnoef nooit. Vrienden snoeven overigens niet. Maar dat hoort verder in R&P thuisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vertelde aan een vriend wat mijn score was. Hij vindt zichzelf nogal beter dan ik en zei dat hij ook meegedaan had, rekende snel in zijn hoofd uit hoeveel IQ-punten hij zich beter voelde dan ik en zei dat hij 156 had gescoord terwijl de maximale score 150 wasIk heb toen gezegd dat ik een vermoeden had dat hij bij het rekenengedeelte toch wat meer fout had
Sommige mensen zijn nogal competatief ingesteld of hebben dat nodig om hun zelfbeeld in stand te houden. Hij moet een grotere/snellere/duurdere auto dan de buren. Dat soort onzinquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik begrijp dat gesnoef nooit.
Ik zie of spreek hem dan ook zelden meer.quote:Vrienden snoeven overigens niet.
Daar komt een echte man nietquote:Maar dat hoort verder in R&P thuis
Ik heb ansichtkaarten gekocht bij drie verschillende winkels! Verder geen kleren en multimedia, want ik ben aan het sparen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is wel zoIk kom ook wel eens thuis met een ansichtkaart of pakweg vijf, zeven, tien. Maar dan meld ik niet dat ik heb 'gewinkeld'.
mooie fotoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangel![]()
Fijn gestudeerd vandaag?
[ afbeelding ]
Ik zou m'n huis kunnen opruimen, de afwas doen. de was vouwen, stofzuigen etc. maar ik heb geen zin om iets te doen.quote:
Je bent wel gedisciplineerd de laatste tijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig hoef ik nu ook niks meer te doen, het is immers al half twaalf en ik moet zo gaan slapen.
Een vrouwelijke collega van mij vertelde vorig jaar over haar relatie. Ze ging al vanaf haar eerste studiejaar met haar vriend, een aannemer. Er waren wel eens problemen geweest maar ze was toch maar bij hem gebleven want ze woonde voor niets bij hem, reed in een auto van hem. Ze vond dat teveel gedoe, dus was ze nog met hem. Nu kon ze ook haar hele salaris, dat ze veel te laag vond, besteden aan kleding, stappen, vakanties etc.quote:Maar ja, ik heb niemand om me te onderhouden, dus dan moet ik dat zelf maar doen.
Zou pyl griep hebben?quote:En weer geen alpinopet en snor-over-snor.
Ja, zal ik nu volwassen zijn geworden?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent wel gedisciplineerd de laatste tijd.
Dat is het risico van een lange relatie direct na de middelbare school. Je leert nooit echt zelfstandig worden en verantwoordelijkheid voor je eigen leven nemen. Dan ben ik liever arm.quote:Een vrouwelijke collega van mij vertelde vorig jaar over haar relatie. Ze ging al vanaf haar eerste studiejaar met haar vriend, een aannemer. Er waren wel eens problemen geweest maar ze was toch maar bij hem gebleven want ze woonde voor niets bij hem, reed in een auto van hem. Ze vond dat teveel gedoe, dus was ze nog met hem. Nu kon ze ook haar hele salaris, dat ze veel te laag vond, besteden aan kleding, stappen, vakanties etc.
Wie weet. Misschien is ie wel besmet door één van mijn collega's. Ware veldslag daar de afgelopen tijd.quote:Zou pyl griep hebben?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zal ik nu volwassen zijn geworden?![]()
Ik ben wel toe aan een rijke vrouwquote:[..]
Dat is het risico van een lange relatie direct na de middelbare school. Je leert nooit echt zelfstandig worden en verantwoordelijkheid voor je eigen leven nemen. Dan ben ik liever arm.![]()
Heb jij ook collega's die ieder jaar, soms vaker dan eens, "griep" hebben?quote:[..]
Wie weet. Misschien is ie wel besmet door één van mijn collega's. Ware veldslag daar de afgelopen tijd.
Nee, maar de huishoudbeurs lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al een abonnement op de Libelle?
Waarom? Jij hebt toch zelf ook geld zat?quote:Ik ben wel toe aan een rijke vrouw![]()
In al die jaren dat ik er werk zijn er drie die zich nooit ziekmelden en een stuk of drie die elke maand ziek zijn. In het verleden hadden we ook iemand die zich ziek zuipte en daarom maar niet kwam. Die is nu opgerot.quote:Heb jij ook collega's die ieder jaar, soms vaker dan eens, "griep" hebben?
Als ik 2 jaar niet werk is het opquote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Waarom? Jij hebt toch zelf ook geld zat?
Ik heb ooit eens tegen een collega gezegd dat hij z'n lichaam na overlijden aan de wetenschap moest schenken nadat hij zich voor de derde keer dat jaar met griep had ziekgemeld.quote:[..]
In al die jaren dat ik er werk zijn er drie die zich nooit ziekmelden en een stuk of drie die elke maand ziek zijn. In het verleden hadden we ook iemand die zich ziek zuipte en daarom maar niet kwam. Die is nu opgerot.
Oh, maar het lijkt me wel heerlijkom twee jaar lang niks te moeten. Alleen de leuke dingen doen die je altijd al had willen doen.quote:
Stuur 'm maar hierheen. Ik wil wel even oefenen, eerst met de stethoscoop en daarna met een scalpel.quote:Ik heb ooit eens tegen een collega gezegd dat hij z'n lichaam na overlijden aan de wetenschap moest schenken nadat hij zich voor de derde keer dat jaar met griep had ziekgemeld.
Ik geef mezelf tot na de zomer om iets te vinden, iets dat echt een verbetering is tov de situatie hiervoor. De laatste tijd ben ik een beetje vergeten hoe leuk mijn werk kan zijn en ging ik echt alleen nog maar naar m'n werk om geld te verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar het lijkt me wel heerlijkom twee jaar lang niks te moeten. Alleen de leuke dingen doen die je altijd al had willen doen.![]()
Ik denk dat hij al een longontsteking oploopt van een koude stethoscoop.quote:[..]
Stuur 'm maar hierheen. Ik wil wel even oefenen, eerst met de stethoscoop en daarna met een scalpel.
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ben ook al op zoek naar een extra baantje zodat het ook leuk blijft om geld te verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geef mezelf tot na de zomer om iets te vinden, iets dat echt een verbetering is tov de situatie hiervoor. De laatste tijd ben ik een beetje vergeten hoe leuk mijn werk kan zijn en ging ik echt alleen nog maar naar m'n werk om geld te verdienen.
Goede dokters horen die voor te verwarmen.quote:Ik denk dat hij al een longontsteking oploopt van een koude stethoscoop.
Je vindt de boekhandel niet meer leuk?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ben ook al op zoek naar een extra baantje zodat het ook leuk blijft om geld te verdienen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Goede dokters horen die voor te verwarmen.
quote:Ik mag komende maand mijn stethoscoop gaan gebruiken en mensen vervelen met een lampje in hun ogen.
Ik ben nog steeds dol op de winkel, er spelen andere factoren.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je vindt de boekhandel niet meer leuk?
Jawel, maar ik hoop dat het niet te zwaar is. Het zou fijn zijn als ik deze maand 's avonds gewoon thuis op de bank kan zitten in plaats van in de bieb.quote:Heb je d'r zin in?
Da's jammer.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op de winkel, er spelen andere factoren.
Je zou het verdienenquote:[..]
Jawel, maar ik hoop dat het niet te zwaar is. Het zou fijn zijn als ik deze maand 's avonds gewoon thuis op de bank kan zitten in plaats van in de bieb.
Carnavalquote:Ik heb wel twee vrije dagen en dus een lang weekend! Dat is dan ook het enige pluspunt van carnaval.
Trusten wyccie. Succes van de weekquote:Nu ga ik maar slapen, ik ben toch weer te lang opgebleven.![]()
Welterusten.
Het is nogal verschillend... in het begin leek hij op mij, maar nu zeggen ze dat ze ook wat bekends van Peace in Lennon zien. Wat wel duidelijk is, hij heeft mijn mond en neus en de mooie kleine oortjes, vorm ogen en de kuiltjes in de wangen van Peace.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zeggen de oma's? Op wie lijkt Lennon?
Er rijdt hier geen melkboer meerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En de melkboer komt in dit hele verhaal niet voor?
Die kans is inderdaad erg klein....quote:Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal Lennon nooit een zusje krijgen, zeker?
Ik zal het aan Gellius doorgevenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad erg klein....
Thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gellius doorgeven
De teerbeminde zal nu toch echt zelf zwanger moeten worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ThnxZou hij met de teleurstelling om kunnen gaan?
Ja, dat moet ze er dan maar voor over hebben....quote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De teerbeminde zal nu toch echt zelf zwanger moeten worden.![]()
net een msn-gesprekje met een vriendin gehad, daar werd ik niet vrolijk van. ze kampt al tijden met een burn-out. het gaat weer de verkeerde kant op met haar
Dat zal nog wel wat strijd geven, Gellius zit dik onder de plak bij haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ze er dan maar voor over hebben....
als je haar levensverhaal zou kennen zou je verbaasd zijn dat ze nog leeft of niet al lang in een psychiatrische inrichting zit. te veel ellende voor slechts één leven. de eerste van de Four Women van Nina Simone is zijquote:ow jeetje, het is ook echt een tijd om depri te zijn, vervelend zeg!! Sterkte!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal nog wel wat strijd geven, Gellius zit dik onder de plak bij haar.
[..]
Je hebt ze geteld?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is de 227e post in dit topique zonder dat er ook maar één plaatje is geraden.
Gelukkig maarquote:Er staat nog steeds een plaatje van mij open, dat ik niet opnieuw ga posten.
Ik herkende zelfs zijn moeder. Wie die kerel was die ook op de foto stond, weet ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef brother52 het volgende:
Wil je zeggen dat we Lennon niet eens geraden hebben?
Zijn naam stond er al bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef brother52 het volgende:
Wil je zeggen dat we Lennon niet eens geraden hebben?
Met een beetje geluk herkent ook niemand de man op mijn plaatjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Welja.
Er is toch niemand die weet wie mijn plaatje voorstelt
Dan is het kennelijk mijn dag niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
En als ik nou zeg dat het Ginger Baker is?
Nee, ik heb alleen nog maar uitgebreid zitten gapen bij de hoorcolleges van vanochtend.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé wyccie, heb je vandaag met je lampje geschenen en de stethoscoop gehanteerd?
Ach so, je bent voorlopig nog even bezig met je eigen reflectoire verrichtingenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nog maar uitgebreid zitten gapen bij de hoorcolleges van vanochtend.
Helaas. Het lijkt gewoon dezelfde man met aanstellerig haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat het tweede plaatje duidelijker herkenbaar zou moeten zijn
Het is een acteur!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, iemand die Beethoven speelt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef wyccie het volgende:
Geoefend op mezelf met een reflexhamer. Ik leef.
Zijn gehoorapparaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wist je trouwens dat Beethoven ook kabeltjes had die niet op dingen pasten en zo?
Hahaha, jij bent echt gek!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef wyccie het volgende:
Geoefend op mezelf met een reflexhamer. Ik leef.
Hij kon niks meer horen. Jij ook niet op de pc.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Plaatse je nou drie foto's van drie verschillende acteurs?
quote:Ik zie in die laatste eeen verouderde Viggo Mortensen.
Krabbé komt niet in de buurt van deze man.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de tweede foto had hij iets Jeroen Krabbé-erigs.
Natuurlijk, anders zou het wel erg hypocriet zijn, hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je ook alle medicijnen uitproberen die je voorschrijft?
Dus zij hebben niet samen in een film gespeeld of pilsekindjes gedronken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Krabbé komt niet in de buurt van deze man.
Woohoo!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ed Harris?
Wat heb je vandaag geslikt? Je lijkt erg vrolijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zou het wel erg hypocriet zijn, hè?
Vandaag stond op het recept: heroïne.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heb je vandaag geslikt? Je lijkt erg vrolijk.
De enige link die ik kan vinden, is dat Krabbé in een (andere) film over Beethoven heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus zij hebben niet samen in een film gespeeld of pilsekindjes gedronken?
Niet in de eerste, daar lijkt het alsof ze hem een andere neus hebben aangemeten. In de tweede zie ik 'm wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
Serieus?!![]()
Wat een kameleon. Ik zie hem nog steeds niet in die andere twee foto's.
Aha. Dat is ook zonder recept verkrijgbaar, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaag stond op het recept: heroïne.
O ja, die over Wolfgang Amadeus Mozart,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige link die ik kan vinden, is dat Krabbé in een (andere) film over Beethoven heeft gespeeld.
Als je geld hebt en connecties hebt wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha. Dat is ook zonder recept verkrijgbaar, toch?
Ik neem aan dat je ook nog wel een handjevol downers neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:54 schreef wyccie het volgende:
Nog 1 sinaasappel en dan ga ik naar bed.
Hoeft niet, er komt vanzelf storing.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat hoeft niet. Als jullie zo maar wel het licht uitdoen.
Trustenquote:Welterusten
Hoe is het met Lennon? Hoe vindt Twan z'n nieuwe broertje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Drukke dag gehad vandaag.... bezoek wijkverpleegkundige, kraamvisite en toen nog geslapen/rusten.
Diaan73 & Peaceman ..Gefeliciteerd nog !!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Drukke dag gehad vandaag.... bezoek wijkverpleegkundige, kraamvisite en toen nog geslapen/rusten.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Gezin is weer voor een week compleet!
Kunnen we weer niet ouderwets gaan zuipenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je een praatgroep beginnen met Gellius, die zit ook onder de plak
Wyccie laat ons ernstig in de steekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
wyccie moet hints komen geven.
quote:Diaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |