De afgelopen 2 nachten toch nog behoorlijk moet ik zeggen.quote:
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
Helaas wel ja... en meer vrij zit er niet in met de drukte op mijn werk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
Zijn je twee CAO-dagen alweer op, peaceman?
Ik heb inderdaad weinig tijd.... Ik vind het ook helemaal niet leuk dat Peace morgen weer moet werken... en Twan is ook naar zn vader... zal morgen even vreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeft
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon helemaal gelukkig met je gezinnetje, hè peaceman?
Lennon heeft mijn neus...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
Lennon heeft een goede neus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben helaas alleen nog geen mooie foto van ons vieren...
Als ze ergens aan de rechterkant van de tent stonden kan het wel kloppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Z het volgende:
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).
Ik zag jullie op Pinkpopquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Z, en je hebt niet evengezegd
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2008? Dat is knap, daar ben ik niet geweest![]()
Ow ja dat klopt ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.
Ik vernam laatst dat mensen die veel slapen jonger sterven dan zij die slechts 6 a 7 uur per etmaal slapen. Volgens mijn berekening had ik al een jaar of twaalf dood moeten zijnquote:
En mensen die te weinig slapen? Kan me niet voorstellen dat die ook lang zullen leven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vernam laatst dat mensen die veel slapen jonger sterven dan zij die slechts 6 a 7 uur per etmaal slapen. Volgens mijn berekening had ik al een jaar of twaalf dood moeten zijn
Wat een tof kaartje! Eindelijk eens eentje die niet zo klef is. En het past ook gewoon zo erg bij jullie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wat foto's gemaakt van het geboortekaartje, ik hoop dat ie een beetje goed te lezen is.
voorkant
[ afbeelding ]
binnenkant links
[ afbeelding ]
binnenkant rechts
[ afbeelding ]
achterkant
[ afbeelding ]
Dat dus, en had ik al gezegd dat Lennon een mooie naam is? Ik vind Lennon een mooie naamquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
Wat een tof kaartje! Eindelijk eens eentje die niet zo klef is.
7 uur schijnt het optimum te zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
En mensen die te weinig slapen? Kan me niet voorstellen dat die ook lang zullen leven.
Ik haal de laatste tijd nog maar net 6 uur.
Laten we hopen dat hij nooit een Yoko tegenkomt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat dus, en had ik al gezegd dat Lennon een mooie naam is? Ik vind Lennon een mooie naam
Waarom nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we hopen dat hij nooit een Yoko tegenkomt.
En toen ben je niet eens even naar ons toegelopen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Z het volgende:
[..]
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).
Jij bent waterdicht, zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hé Scrutinizer, zeikerd
Ik zeur nooit.quote:jij zeurde over plaatjes:
quote:er staat er nog eentje open.
Ik ga even een linkje voor je zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom nietJohn & Yoko waren nooit het probleem. Het was de buitenwacht die problemen had met Yoko. Wat ik me overigens wel kan voorstellen.
Niet dat boek van Albert Grossman, of hoe heet die leugenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een linkje voor je zoeken.
Nee, joetjoep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet dat boek van Albert Grossman, of hoe heet die leugenaar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
ik heb geen geluid op mijn pc.
Ik vond het ook wel een lekker ding,quote:Kijk, ik denk het dat zo zit: John was straalverliefd op Yoko
quote:en alles wat ik er ooit over heb gelezen, geloof ik toch zeker dat dat redelijk wederzijds was.
Dat gelooft geen mens behalve John Lennon zelf. Liefde maakt blind, doof en stom.quote:Hij beweert dat zij geen idee had dat hij een Beatle was, ik geloof daar geen snars van.
Ze drong zich op.quote:en dan bemoeit mevrouw zich met de gang van zaken.
Want?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en Zappa heb ik altijd een onbetrouwbare bron gevonden.
Die vocht altijd vetes uit. Laatst las ik ook weer een verhaal over hem en Captain Beefheart waaruit bleek dat Zappa dingen had beweerd die toch net even anders lagen.quote:
NEE, IK HEB KABELTJES DIE NIET OP DINGEN PASSEN EN ZO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest schokkende van dit alles vind ik dat jij geen geluid op je pc hebt. BEN JE DOOF OF ZO?
Nu ja, in dit geval ging het er in het kort om dat John en Yoko de opnamen bewerkten van de jam met Frank en The Mothers en op plaat uitbrachten inclusief het nummer King Kong (een Zappa-nummer) dat ze herdoopt hadden tot Jam Rag en waarvan ze ook nog claimden de rechten te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vocht altijd vetes uit. Laatst las ik ook weer een verhaal over hem en Captain Beefheart waaruit bleek dat Zappa dingen had beweerd die toch net even anders lagen.
Hippiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, in dit geval ging het er in het kort om dat John en Yoko de opnamen bewerkten van de jam met Frank en The Mothers en op plaat uitbrachten inclusief het nummer King Kong (een Zappa-nummer) dat ze herdoopt hadden tot Jam Rag en waarvan ze ook nog claimden de rechten te hebben.
Je hebt je haar toch afgeknipt? Dat beweert wyccie tenminste.quote:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je haar toch afgeknipt?
Wat weet wyccie van mijn haar?quote:Dat beweert wyccie tenminste.
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.
Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?quote:Wat weet wyccie van mijn haar?
2 cm per maand is normaal, geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.
[..]
Hmmm...quote:Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met lennon...leuke naam hoorquote:
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij vertelt dat dan weer aan Wickedangel?
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???
Pyl kwam er vandaag mee.quote:
O jee, we hebben je om laten roepenquote:Vandaag trouwens niet in de UB gezeten, maar op de eigen faculteit omdat we nog wat colleges hadden.
Als je het over het plaatje hebt dat ik al twee keer heb gepost, dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ik had me op het toilet verstopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, we hebben je om laten roepen
Helaas arachidefromage.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Gellius het volgende:
Wil je de oude mannen van RJP even helpen, wyccie? Jij schijnt met speels gemak het juiste antwoord te weten en wij zitten ermaar een beetje in om te ouwenelen.
Gewoon alles goed rekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
ik durf mijn antwoorden niet na te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |