quote:
Maar goed dat ie 'Boy' op z'n truitje heeft staan. Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.quote:
Zoals Tokay, bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Stel dat ie dacht dat ie een meisje was.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals Tokay, bedoel je?
Ben benieuwd of, hoop eigenlijk dat, Diaan en Lennon vandaag naar huis mogen.
Dankjewel....quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Diaan, je hebt een mooi kereltje op de wereld gezet
Het is ook een ventje om erg trots op te zijn.quote:
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu is het wachten tot het kind van Gellius geboren wordt.
O sorry, ik dacht dat de teerbeminde zwanger van jou wasquote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan daar op het moment nog niet helemaal aan toe is, scrutinizer.
Slaap je nog wel eens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
De afgelopen 2 nachten toch nog behoorlijk moet ik zeggen.quote:
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
Tja, wij hebben geen tijd meer om hier te posten!
Helaas wel ja... en meer vrij zit er niet in met de drukte op mijn werk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
Zijn je twee CAO-dagen alweer op, peaceman?
Ik heb inderdaad weinig tijd.... Ik vind het ook helemaal niet leuk dat Peace morgen weer moet werken... en Twan is ook naar zn vader... zal morgen even vreemd zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Diaan geen tijd meer heeft
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon helemaal gelukkig met je gezinnetje, hè peaceman?
Lennon heeft mijn neus...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
Lennon heeft een goede neus
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede voorgevel siert het hele huis.
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben helaas alleen nog geen mooie foto van ons vieren...
Als ze ergens aan de rechterkant van de tent stonden kan het wel kloppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Z het volgende:
Op LL zag ik, volgens mij voor het concert van Sigur Ros, een zwanger stel waarvan ik dacht dat dat jullie wel eens zouden kunnen zijn, en volgens mij had ik gelijk (afgaande op deze foto).
Ik zag jullie op Pinkpopquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Z, en je hebt niet evengezegd
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2008? Dat is knap, daar ben ik niet geweest![]()
Ow ja dat klopt ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee-hee, het jaar daarvoor. Ik zag jullie op tv, jullie stonden naast iemand met een roze petje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |