Hippiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ja, in dit geval ging het er in het kort om dat John en Yoko de opnamen bewerkten van de jam met Frank en The Mothers en op plaat uitbrachten inclusief het nummer King Kong (een Zappa-nummer) dat ze herdoopt hadden tot Jam Rag en waarvan ze ook nog claimden de rechten te hebben.
Je hebt je haar toch afgeknipt? Dat beweert wyccie tenminste.quote:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je haar toch afgeknipt?
Wat weet wyccie van mijn haar?quote:Dat beweert wyccie tenminste.
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik knip zo nu en dan m'n staart af. Dan heb ik weer een paar maandjes geen staart.
Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?quote:Wat weet wyccie van mijn haar?
2 cm per maand is normaal, geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan groeit je haar wel snel, als je binnen een paar maanden een nieuwe staart kunt kweken.
[..]
Hmmm...quote:Dat weet ik niet. Studeert ze voor kapster?![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met lennon...leuke naam hoorquote:
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij vertelt dat dan weer aan Wickedangel?
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???
Pyl kwam er vandaag mee.quote:
O jee, we hebben je om laten roepenquote:Vandaag trouwens niet in de UB gezeten, maar op de eigen faculteit omdat we nog wat colleges hadden.
Als je het over het plaatje hebt dat ik al twee keer heb gepost, dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ik had me op het toilet verstopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, we hebben je om laten roepen
Helaas arachidefromage.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Gellius het volgende:
Wil je de oude mannen van RJP even helpen, wyccie? Jij schijnt met speels gemak het juiste antwoord te weten en wij zitten ermaar een beetje in om te ouwenelen.
Gewoon alles goed rekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
ik durf mijn antwoorden niet na te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |