Dat helpt niet.quote:
Pyl inspireerde de maker van het monument.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
Nog nooit gezien, Scrut. Misschien kan pyl daar iets mee doen.
Dat heet geen winkelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daarom maar de hele middag gewinkeld. Ik heb wel 22 ansichtkaarten gekocht!
Dat is wel zoquote:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel zoIk kom ook wel eens thuis met een ansichtkaart of pakweg vijf, zeven, tien. Maar dan meld ik niet dat ik heb 'gewinkeld'.
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uitquote:Ik heb eens een blauwe maandag een vriendinnetje gehad die samen met een vriendin van haar wedstrijdjes winkeldiefstal deden![]()
50 euro. Wyccie zal niet vaak winkelen, denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?![]()
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.quote:[..]
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uit
Maar goed ook. Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek. En het dán horenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.
Je kent mij niet echt goed, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek.
Nee.quote:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt natuurlijk het laatste deel van mijn post eraf gehakt
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan. Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaar
Zoiets dus. En een prét dat ik dan hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag
Is mij nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan.
Gelul. Ik kan prima multitasken.quote:Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.
Netjes en Fok!quote:Ik vond het nooit zo netjes om in posts te hakken,
Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?quote:maar na een paar FOK! doe ik het natuurlijk zelf ook
Jij haat mannen, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets dus. En een prét dat ik dan heb
Tuurlijk niet. Dat kunnen je hersenen helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Is mij nooit opgevallen.
Bladibla.quote:Gelul. Ik kan prima multitasken.
Ja, ik geef toe dat ik hier niet helemaal op mijn plaats ben.quote:Netjes en Fok!![]()
Dat nooit, natuurlijk. Maar een mens past zich aan.quote:Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |