Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij vertelt dat dan weer aan Wickedangel?
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want ze let niet goed op. Ik moet alles altijd voor haar herhalen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie? Lennon? Wil je beweren dat Peaceman en Diaan de hele zwangerschap en bevalling in scène hebben gezet? Het zal toch niet???
Pyl kwam er vandaag mee.quote:
O jee, we hebben je om laten roepenquote:Vandaag trouwens niet in de UB gezeten, maar op de eigen faculteit omdat we nog wat colleges hadden.
Als je het over het plaatje hebt dat ik al twee keer heb gepost, dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat het een acteur is. Klopt dat?
Ik had me op het toilet verstopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, we hebben je om laten roepen
Helaas arachidefromage.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:11 schreef Gellius het volgende:
Wil je de oude mannen van RJP even helpen, wyccie? Jij schijnt met speels gemak het juiste antwoord te weten en wij zitten ermaar een beetje in om te ouwenelen.
Gewoon alles goed rekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
ik durf mijn antwoorden niet na te kijken.
Dat helpt niet.quote:
Pyl inspireerde de maker van het monument.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
Nog nooit gezien, Scrut. Misschien kan pyl daar iets mee doen.
Dat heet geen winkelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daarom maar de hele middag gewinkeld. Ik heb wel 22 ansichtkaarten gekocht!
Dat is wel zoquote:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel zoIk kom ook wel eens thuis met een ansichtkaart of pakweg vijf, zeven, tien. Maar dan meld ik niet dat ik heb 'gewinkeld'.
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ligt de grens? Wat moet er aangeschaft zijn wil het winkelen heten?
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uitquote:Ik heb eens een blauwe maandag een vriendinnetje gehad die samen met een vriendin van haar wedstrijdjes winkeldiefstal deden![]()
50 euro. Wyccie zal niet vaak winkelen, denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Nou ja, je moet wel met iets substantieels thuiskomen. Een shirtje, boek en/of dvd. Of zo. Zullen we de limiet bij 50 euro leggen?![]()
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.quote:[..]
Wat een rare wijven. En toen je daarachter kwam, was het uit
Maar goed ook. Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek. En het dán horenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Ze heeft me toen op één avond meer hele vreemde dingen verteld waaruit bleek dat ze zich in eerste instantie nogal anders had voorgedaan dan ze was.
Je kent mij niet echt goed, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Je had met haar getrouwd kunnen zijn. Kinderen. Hypotheek.
Nee.quote:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt natuurlijk het laatste deel van mijn post eraf gehakt
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan. Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag in mijn eigen werkelijkheid, die is maakbaar
Zoiets dus. En een prét dat ik dan hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leef graag
Is mij nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Och. Ik heb wel vaker gemerkt dat het helemaal des mans is om op slechts één aspect van een post in te gaan.
Gelul. Ik kan prima multitasken.quote:Mannen kunnen immers niet multitasken, dat kan hun brein helemaal niet aan.
Netjes en Fok!quote:Ik vond het nooit zo netjes om in posts te hakken,
Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?quote:maar na een paar FOK! doe ik het natuurlijk zelf ook
Jij haat mannen, hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets dus. En een prét dat ik dan heb
Tuurlijk niet. Dat kunnen je hersenen helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Is mij nooit opgevallen.
Bladibla.quote:Gelul. Ik kan prima multitasken.
Ja, ik geef toe dat ik hier niet helemaal op mijn plaats ben.quote:Netjes en Fok!![]()
Dat nooit, natuurlijk. Maar een mens past zich aan.quote:Over twee jaar ga je ook Marokkanen bashen en met één k en twee r-en schrijven?
N E E !quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het kunnen dat jij van de week meegedaan hebt aan de BNN IQ-test?
Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat wij groter zijn dan jullie?
Ik heb een jaar of vijf geledem, of meer, wel eens meegedaan maar ik had geblowed en kwam dus veel hoger uit dan normaal zou zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een jaar of vijf geledem, of meer, wel eens meegedaan maar ik had geblowed en kwam dus veel hoger uit dan normaal zou zijn.
Hoezo eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het kunnen dat jij van de week meegedaan hebt aan de BNN IQ-test?
Je houdt jezelf ook wel voor de gek als je twee jaar achter elkaar meedoet. Je score zal de tweede keer hoger uitvallen omdat je de opzet van de vragen herkent. Betekent niet dat je intelligenter bent geworden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vorig jaar meegedaan, dacht ik. Maar dit keer geen zin in.
Ik heb een hekel aan BNN en ik was sowieso te moe om me ergens op te kunnen concentreren. Natuurlijk word je niet intelligenter. Ik zit al jaren zo rond de 125, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Je houdt jezelf ook wel voor de gek als je twee jaar achter elkaar meedoet. Je score zal de tweede keer hoger uitvallen omdat je de opzet van de vragen herkent. Betekent niet dat je intelligenter bent geworden.
Omdat je je nogal laatdunkend uitliet over mijn verstandelijke mogelijkheden en je deed voorkomen dat je beter bent dan de gemiddelde Fok!ker. Hoewel beide veronderstellingen in dit geval vermoedelijk op waarheid berusten, is dit iets wat ik meer zie op Fok! zo vlak na de IQ-test. Ook dit jaar blijkt zo'n 90% van de users begaafd dan wel hoogbegaafd.quote:
Ik vertelde aan een vriend wat mijn score was. Hij vindt zichzelf nogal beter dan ik en zei dat hij ook meegedaan had, rekende snel in zijn hoofd uit hoeveel IQ-punten hij zich beter voelde dan ik en zei dat hij 156 had gescoord terwijl de maximale score 150 wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan BNN en ik was sowieso te moe om me ergens op te kunnen concentreren. Natuurlijk word je niet intelligenter. Ik zit al jaren zo rond de 125, als ik het me goed herinner.
Nee hoor, ik had het over mannen in het algemeen. Multitasken heeft trouwens niets met intelligentie te maken. Meer een gave of een trucje. Waar vrouwen gewoon beter in zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat je je nogal laatdunkend uitliet over mijn verstandelijke mogelijkheden
Dat sowieso natuurlijkquote:en je deed voorkomen dat je beter bent dan de gemiddelde Fok!ker.
quote:Hoewel beide veronderstellingen in dit geval vermoedelijk op waarheid berusten, is dit iets wat ik meer zie op Fok! zo vlak na de IQ-test. Ook dit jaar blijkt zo'n 90% van de users begaafd dan wel hoogbegaafd.
Whehehe. Ik begrijp dat gesnoef nooit. Vrienden snoeven overigens niet. Maar dat hoort verder in R&P thuisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vertelde aan een vriend wat mijn score was. Hij vindt zichzelf nogal beter dan ik en zei dat hij ook meegedaan had, rekende snel in zijn hoofd uit hoeveel IQ-punten hij zich beter voelde dan ik en zei dat hij 156 had gescoord terwijl de maximale score 150 wasIk heb toen gezegd dat ik een vermoeden had dat hij bij het rekenengedeelte toch wat meer fout had
Sommige mensen zijn nogal competatief ingesteld of hebben dat nodig om hun zelfbeeld in stand te houden. Hij moet een grotere/snellere/duurdere auto dan de buren. Dat soort onzinquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik begrijp dat gesnoef nooit.
Ik zie of spreek hem dan ook zelden meer.quote:Vrienden snoeven overigens niet.
Daar komt een echte man nietquote:Maar dat hoort verder in R&P thuis
Ik heb ansichtkaarten gekocht bij drie verschillende winkels! Verder geen kleren en multimedia, want ik ben aan het sparen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is wel zoIk kom ook wel eens thuis met een ansichtkaart of pakweg vijf, zeven, tien. Maar dan meld ik niet dat ik heb 'gewinkeld'.
mooie fotoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, je bent een soort van remedial teacher van Wickedangel![]()
Fijn gestudeerd vandaag?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |