Nou gelukkig nog niet hoor... laat hem nog maar even lekker baby blijven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lennon gaat al bijna naar school
Mijn oudste broer zat bij zijn eerste vaak aan de wieg "Pappa is sympathiek" te zeggen, hopende dat dat de eerste woorden zouden worden van de baby.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou gelukkig nog niet hoor... laat hem nog maar even lekker baby blijven.
En is dat gelukt?? Het zou al knap zijn dat de baby als eerste papa zou zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn oudste broer zat bij zijn eerste vaak aan de wieg "Pappa is sympathiek" te zeggen, hopende dat dat de eerste woorden zouden worden van de baby.
De kleine is inmiddels 22 maar heb het haar nooit horen zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En is dat gelukt?? Het zou al knap zijn dat de baby als eerste papa zou zeggen.
Jammer van zijn inspanningen dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De kleine is inmiddels 22 maar heb het haar nooit horen zeggen.
Ach, het is een hippie geworden. Da's ook mooi toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer van zijn inspanningen dan...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, het is een hippie geworden. Da's ook mooi toch?
Het is een slimme meid, Kunstacademie gedaan. Helaas haar moeder al op jonge leeftijd verlorenquote:
En jij dus ook je schoonzus. Triest is dat zeg. Ik moet er niet aan denken....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een slimme meid, Kunstacademie gedaan. Helaas haar moeder al op jonge leeftijd verloren
Tja, je denkt altijd dat dat alleen bij anderen gebeurt..... De schoonouders van mijn broer hebben beide dochters in korte tijd aan kanker verloren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En jij dus ook je schoonzus. Triest is dat zeg. Ik moet er niet aan denken....
Och jeetje dat overleef je toch bijna niet als ouders. Verschrikkelijk. En inderdaad je denkt altijd dat het alleen bij anderen gebeurt... soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je denkt altijd dat dat alleen bij anderen gebeurt..... De schoonouders van mijn broer hebben beide dochters in korte tijd aan kanker verloren.
Alleen even bij stilstaan is soms niet genoeg. Het zou je moeten veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
... soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.
En dan is haar familie ook nog vrijwel geheel door de Duitsers vermoord in WO2. Onvoorstelbaar....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje dat overleef je toch bijna niet als ouders. Verschrikkelijk.
Tja, helaas.... is de waarheid soms anders. Twee weken geleden is mijn andere broer geopereerd, nier weggehaald ivm kwaadaardige tumor. Vandaag een spannende dag, uitslagen van onderzoek naar evt uitzaaiingen.quote:En inderdaad je denkt altijd dat het alleen bij anderen gebeurt...
Precies, niet te vaak doen.quote:soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.
Kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
Doen wat je doen moet, en niet denken 'dat komt later wel'. Voor je het weet is het te laat en het enige wat overblijft is spijt.
Maw enjoy life!! Is ook ons motto!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen even bij stilstaan is soms niet genoeg. Het zou je moeten veranderen.
Doen wat je doen moet, en niet denken 'dat komt later wel'. Voor je het weet is het te laat en het enige wat overblijft is spijt.
Ik bel vanavond, ik kan me zo voorstellen dat als zij nu nog niets gehoord hebben, ze een rolberoerte krijgen als de telefoon gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
!
Scrut, nog niets gehoord van je andere broer??
Mooi kereltjequote:Om een beetje luchtigheid en een plaatje erin te gooien nog even een Lennonspam.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Spannend hoor. Ik hoop dat je broer goed nieuws krijgt vandaag!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel vanavond, ik kan me zo voorstellen dat als zij nu nog niets gehoord hebben, ze een rolberoerte krijgen als de telefoon gaat.
[..]
Thnx!!quote:Mooi kereltjeMooie kinderwagen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |