Nou gelukkig nog niet hoor... laat hem nog maar even lekker baby blijven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lennon gaat al bijna naar school
Mijn oudste broer zat bij zijn eerste vaak aan de wieg "Pappa is sympathiek" te zeggen, hopende dat dat de eerste woorden zouden worden van de baby.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou gelukkig nog niet hoor... laat hem nog maar even lekker baby blijven.
En is dat gelukt?? Het zou al knap zijn dat de baby als eerste papa zou zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn oudste broer zat bij zijn eerste vaak aan de wieg "Pappa is sympathiek" te zeggen, hopende dat dat de eerste woorden zouden worden van de baby.
De kleine is inmiddels 22 maar heb het haar nooit horen zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En is dat gelukt?? Het zou al knap zijn dat de baby als eerste papa zou zeggen.
Jammer van zijn inspanningen dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De kleine is inmiddels 22 maar heb het haar nooit horen zeggen.
Ach, het is een hippie geworden. Da's ook mooi toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer van zijn inspanningen dan...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, het is een hippie geworden. Da's ook mooi toch?
Het is een slimme meid, Kunstacademie gedaan. Helaas haar moeder al op jonge leeftijd verlorenquote:
En jij dus ook je schoonzus. Triest is dat zeg. Ik moet er niet aan denken....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een slimme meid, Kunstacademie gedaan. Helaas haar moeder al op jonge leeftijd verloren
Tja, je denkt altijd dat dat alleen bij anderen gebeurt..... De schoonouders van mijn broer hebben beide dochters in korte tijd aan kanker verloren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En jij dus ook je schoonzus. Triest is dat zeg. Ik moet er niet aan denken....
Och jeetje dat overleef je toch bijna niet als ouders. Verschrikkelijk. En inderdaad je denkt altijd dat het alleen bij anderen gebeurt... soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je denkt altijd dat dat alleen bij anderen gebeurt..... De schoonouders van mijn broer hebben beide dochters in korte tijd aan kanker verloren.
Alleen even bij stilstaan is soms niet genoeg. Het zou je moeten veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
... soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.
En dan is haar familie ook nog vrijwel geheel door de Duitsers vermoord in WO2. Onvoorstelbaar....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje dat overleef je toch bijna niet als ouders. Verschrikkelijk.
Tja, helaas.... is de waarheid soms anders. Twee weken geleden is mijn andere broer geopereerd, nier weggehaald ivm kwaadaardige tumor. Vandaag een spannende dag, uitslagen van onderzoek naar evt uitzaaiingen.quote:En inderdaad je denkt altijd dat het alleen bij anderen gebeurt...
Precies, niet te vaak doen.quote:soms goed om even bij stil te staan, maar niet te vaak.
Kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
Doen wat je doen moet, en niet denken 'dat komt later wel'. Voor je het weet is het te laat en het enige wat overblijft is spijt.
Maw enjoy life!! Is ook ons motto!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen even bij stilstaan is soms niet genoeg. Het zou je moeten veranderen.
Doen wat je doen moet, en niet denken 'dat komt later wel'. Voor je het weet is het te laat en het enige wat overblijft is spijt.
Ik bel vanavond, ik kan me zo voorstellen dat als zij nu nog niets gehoord hebben, ze een rolberoerte krijgen als de telefoon gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
!
Scrut, nog niets gehoord van je andere broer??
Mooi kereltjequote:Om een beetje luchtigheid en een plaatje erin te gooien nog even een Lennonspam.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Spannend hoor. Ik hoop dat je broer goed nieuws krijgt vandaag!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel vanavond, ik kan me zo voorstellen dat als zij nu nog niets gehoord hebben, ze een rolberoerte krijgen als de telefoon gaat.
[..]
Thnx!!quote:Mooi kereltjeMooie kinderwagen ook
Met recht fris, ik vind het koud buiten. Ik ga lekker op de bank liggen tv kijken.quote:
Het was gelukkig goed nieuws. Ik neem een borrelquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop dat je broer goed nieuws krijgt vandaag!!!
daarom is sparen ook zo'n onzin.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen even bij stilstaan is soms niet genoeg. Het zou je moeten veranderen.
Proost!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was gelukkig goed nieuws. Ik neem een borrel
Moah.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom is sparen ook zo'n onzin.
Vind je van niet? Waarom sparen voor iets voor over 30 jaar, terwijl je er dan misschien al lang niet meer bent?quote:
Dat ben ik met je eens, vind ik ook niet handig. Maar ik kan maar beter wel sparen voor de korte termijn. Ik vind het wel prettig zo nu en dan een tijdje niet te werken of dingen te doen die niet direct geld opleverenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je van niet? Waarom sparen voor iets voor over 30 jaar, terwijl je er dan misschien al lang niet meer bent?
Korte termijn sparen is niks mis mee... en nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, vind ik ook niet handig. Maar ik kan maar beter wel sparen voor de korte termijn. Ik vind het wel prettig zo nu en dan een tijdje niet te werken of dingen te doen die niet direct geld opleveren
Trusten peacequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Korte termijn sparen is niks mis mee... en nu![]()
dank je, pak van m'n hart.quote:p.s. mooi dat je broer goed bericht had!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was gelukkig goed nieuws. Ik neem een borrel
Yep. Ik heb een katerquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar!!! Heeft de borrel gesmaakt?
Goedemiddag.quote:Goedemorgen?
Nee. Het is wel een kringloopplaatje, maar deze mevrouw was meer van de NuYorican Soul, lees: salsa.quote:Is dat - ik roep maar wat - Nina Simone?
Als je helemaal niet spaart hoe wil je dan op vakantie gaan, naar die concerten en festivals, zorgen dat Lennon over een paar jaar een fietsje krijgt? Ik zeg niet dat je nu alles moet oppotten en niks leuks meer moet doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef peaceman het volgende:
Vind je van niet? Waarom sparen voor iets voor over 30 jaar, terwijl je er dan misschien al lang niet meer bent?
Nee, het slaat op mij. Stiekem is het een naamtopic voor mezelf.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Slapers zijn dom? Dat is nieuw voor mij.
Als de trend die nu ingezet is aanhoudt, moet mijn generatie tot z'n 80e en jouw generatie tot z'n 100e werken voordat je recht hebt op pensioenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef wyccie het volgende:
Toch handig om wat te besteden te hebben mocht je de 100 halen.
Vertel dat aan Donner. Die wil dat we lekker lang door gaan werken en vervolgens een beetje snel dood gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor, je geestelijke en lichamelijke gezondheid gaat wel achteruit. Dat we langer leven betekent niet dat we ook gezonder worden.
In een ziekenhuis is meestal wel een bedje te vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef Gellius het volgende:
Hoe moet dan nu later als je een carrière hebt, wyccie? Je kunt niet overal maar neervallen.
Peaceman duidt ook meer op pensioen hoor ..... dus voor als we over de 70 jaar zijn. Voor nu en o.a. dingen die jij noemt, sparen we wel hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je helemaal niet spaart hoe wil je dan op vakantie gaan, naar die concerten en festivals, zorgen dat Lennon over een paar jaar een fietsje krijgt? Ik zeg niet dat je nu alles moet oppotten en niks leuks meer moet doen.
Ik bedoelde met mijn opmerking vooral de mensen om je heen. Als je zelf dood bent is het lastig spijt hebben.
Waarom niet? Je kunt er toch ook gewoon een tweedehands autohandel bij doen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik als dokter niet ook nog eens een bijbaantje moet nemen.![]()
Sparen = geld wegleggen voor ietsje later (dat is oke) of veeeeel later.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je helemaal niet spaart hoe wil je dan op vakantie gaan, naar die concerten en festivals, zorgen dat Lennon over een paar jaar een fietsje krijgt? Ik zeg niet dat je nu alles moet oppotten en niks leuks meer moet doen.
Een Harley voor z'n 18e verjaardagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef peaceman het volgende:
Ow enneh.. Als wij nu al moeten gaan sparen voor een fietsje voor Lennon dan wordt het wel een hele dure fiets!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Harley voor z'n 18e verjaardag
Je let gewoon niet goed opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:00 schreef Gellius het volgende:
Het viel mij juist op hoe weinig verschil het lijkt te maken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest storende van het verhaal is dat die wijven
quote:die tong80 weggejaagd hebben,
quote:ik noem geen namen,
quote:tegenwoordig zelf vooral elders
quote:zitten te slowchatten.
quote:Dat is natuurlijk niet verboden
quote:maar het is ook niet chique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |