In een ziekenhuis is meestal wel een bedje te vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef Gellius het volgende:
Hoe moet dan nu later als je een carrière hebt, wyccie? Je kunt niet overal maar neervallen.
Peaceman duidt ook meer op pensioen hoor ..... dus voor als we over de 70 jaar zijn. Voor nu en o.a. dingen die jij noemt, sparen we wel hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je helemaal niet spaart hoe wil je dan op vakantie gaan, naar die concerten en festivals, zorgen dat Lennon over een paar jaar een fietsje krijgt? Ik zeg niet dat je nu alles moet oppotten en niks leuks meer moet doen.
Toch handig om wat te besteden te hebben mocht je de 100 halen.
Ik bedoelde met mijn opmerking vooral de mensen om je heen. Als je zelf dood bent is het lastig spijt hebben.
Waarom niet? Je kunt er toch ook gewoon een tweedehands autohandel bij doen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik als dokter niet ook nog eens een bijbaantje moet nemen.![]()
Sparen = geld wegleggen voor ietsje later (dat is oke) of veeeeel later.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je helemaal niet spaart hoe wil je dan op vakantie gaan, naar die concerten en festivals, zorgen dat Lennon over een paar jaar een fietsje krijgt? Ik zeg niet dat je nu alles moet oppotten en niks leuks meer moet doen.
Toch handig om wat te besteden te hebben mocht je de 100 halen.
Een Harley voor z'n 18e verjaardagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef peaceman het volgende:
Ow enneh.. Als wij nu al moeten gaan sparen voor een fietsje voor Lennon dan wordt het wel een hele dure fiets!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Harley voor z'n 18e verjaardag
Je let gewoon niet goed opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:00 schreef Gellius het volgende:
Het viel mij juist op hoe weinig verschil het lijkt te maken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het meest storende van het verhaal is dat die wijven
quote:die tong80 weggejaagd hebben,
quote:ik noem geen namen,
quote:tegenwoordig zelf vooral elders
quote:zitten te slowchatten.
quote:Dat is natuurlijk niet verboden
quote:maar het is ook niet chique.
(quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ga de Vierdaagse lopen.
Pyl, kom je me aanmoedigen?
Foto's maken, wycc! Ik wil die beroemde buurvrouw nu wel eens zien!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:29 schreef pyl het volgende:
[..]
([ afbeelding ] Even tussen alle banaliteiten door):
Jazeker, wyccie, als jij dat leuk vindt. Op dag twee passeer je mijn huis!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Brandy? Waren z'n ouders dronken?
Maar wel mooie ogen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het. Ik heb m'n dag niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik lees eerst nog even mee in de AKQ-SC. Het vuur wordt je daar na aan de schenen gelegd
Als je nu uit je raam kijkt zie je allemaal mannen met alpinopetten en plaksnorren heen en weer lopen.quote:
Ik durf niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nu uit je raam kijkt zie je allemaal mannen met alpinopetten en plaksnorren heen en weer lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |