(quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ga de Vierdaagse lopen.
Pyl, kom je me aanmoedigen?
Foto's maken, wycc! Ik wil die beroemde buurvrouw nu wel eens zien!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:29 schreef pyl het volgende:
[..]
([ afbeelding ] Even tussen alle banaliteiten door):
Jazeker, wyccie, als jij dat leuk vindt. Op dag twee passeer je mijn huis!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Brandy? Waren z'n ouders dronken?
Maar wel mooie ogen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het. Ik heb m'n dag niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik lees eerst nog even mee in de AKQ-SC. Het vuur wordt je daar na aan de schenen gelegd
Als je nu uit je raam kijkt zie je allemaal mannen met alpinopetten en plaksnorren heen en weer lopen.quote:
Ik durf niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nu uit je raam kijkt zie je allemaal mannen met alpinopetten en plaksnorren heen en weer lopen.
Koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet ook niet waar je werkt, hoor. Ik weet wel welke vraag je had verwacht, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen
Ik ben ook wel eens iemand tegengekomen van Fok! Ik heb net gedaan of m'n neus bloedde.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef wyccie het volgende:
Dank je, dat vind ik heel fijn. En het gaat je goed af.
Wie zegt dat dat moet?quote:Ik heb geen zin om te slapen.
Het is weekend, je moet het jezelf ook af en toe even gunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Het moet van mezelf. Een tijdje geleden deed ik het zo goed, nu totaal niet dus.
Is het nog lang tot carnaval?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik moet morgen echt aan de slag, anders heb ik maandag een probleem.
Mona-toetjes?quote:Maar nu verwen ik mezelf wel extra goed met twee toetjes.
Nog twee weken. Dat weekend werk ik beide dagen, daarna ga ik een dagje de stad uit en de laatste dag sluit ik me op.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het nog lang tot carnaval?
Nee, Wintervla en een Duits toetje, Früchtetraum.quote:Mona-toetjes?
Dan viert mijn vader zijn 80e verjaardag. Ik heb er nu al geen zin inquote:
Dus drie dagen niet studerenquote:Dat weekend werk ik beide dagen, daarna ga ik een dagje de stad uit en de laatste dag sluit ik me op.
Dat zijn de lekkerstequote:Nee, Wintervla en een Duits toetje, Früchtetraum.
Wil jij ook? Ik heb nog een bakje
Dan zeg je dat je niet kunt komen omdat je dit jaar Prins Carnaval bent.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan viert mijn vader zijn 80e verjaardag. Ik heb er nu al geen zin in![]()
Wel werken. Vandaag was het redelijk druk, en daarna nog wat overgewerkt.quote:Dus drie dagen niet studeren![]()
Ik geloof niet dat dat als een geloofwaardig excuus zal worden beschouwd.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet kunt komen omdat je dit jaar Prins Carnaval bent.
Maar dan heb je iig nog de avond voor jezelf.quote:[..]
Wel werken.
Met jou schoenmaat kun je toch gewoon een emmertje nemen?quote:Ik zou nog een voetenbadje nemen, maar ik heb niet eens een teiltje.
Tatsyquote:Tats toe. [ afbeelding ]
Nou nee... Peaceman is een beetje sjaggi omdat Ajax op verliezen staat en zit te mokkenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoi DiaanZit je lekker met je gezinnetje rond de kachel?
Van Basten moet opzouten.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou nee... Peaceman is een beetje sjaggi omdat Ajax op verliezen staat en zit te mokkenachter de pc, Twan is bezig de lades van zijn kastje op te ruimen en wil zo FC Twente kijken, Lennon ligt te slapen boven en ik... ik zit maar even achter de laptop en doe een beetje de was en flesje uitkoken.
Ik ben vandaag in muziektherapie. Lekker Afrikaanse muziek luisteren, dat verdrijft alle agressiequote:Heb jij vandaag een betere dag dan gisteren?
Tja ik heb er geen verstand van, maar het gaat niet echt goed met Ajax op dit moment.quote:
quote:Ik ben vandaag in muziektherapie. Lekker Afrikaanse muziek luisteren, dat verdrijft alle agressie
Dit is mooi!
Muziektherapie is altijd goed... ik zal het morgen eens luisteren, Lennon heeft nu een huiluurtje ingelast geloof ik.
Is een mooi slaapliedje, misschien werkt het voor Lennonquote:ik zal het morgen eens luisteren, Lennon heeft nu een huiluurtje ingelast geloof ik.
Ik merkte gister dat het gif nog niet uit m'n lijf is.quote:
Jij bent nog jong en hebt onervaren orenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef wyccie het volgende:
Het is zeker een slaapliedje. Ik vind er niks aan.
Neuh, behalve af en toe wat alcohol en cannabis blijf ik verre van drugsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, gewoon figuurlijk. Ik was even bang dat je had gespeeld met drugs.
Propagandaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef wyccie het volgende:
Je hebt mijn 'Drugs are bad' uit de quote gehaald.![]()
Ik gebruik zelfs suiker in de koffie.quote:Ik drink wel eens koffie.
En melk!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gebruik zelfs suiker in de koffie.
Sommige mensen zijn verslaafd aan lippenbalsem.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Gif en drugs zijn niet hetzelfde. Ik denk niet dat er zoiets bestaat als lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid van koemelk.
Niet giftig toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn verslaafd aan lippenbalsem.![]()
Volgens je vrienden in de AKQ heb je gewoon een kerel nodigquote:Ben vanmorgen later opgestaan en zou actief zijn, maar nee hoor. Ik ben weer eens lui. En moe, ik ga weer slapen.
Hmmm, daar zit wel een goede topictitel in voor het volgende topicquote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens je vrienden in de AKQ heb je gewoon een kerel nodig
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, daar zit wel een goede topictitel in voor het volgende topic
Pfeww, ik dacht even dat je een naamtopic had gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Sugardaddies voor Wyccie #768
Nee joh, ik heb het goed met je voor. Heb je vandaag genoeg gestudeerd om morgen niet in de problemen te raken?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfeww, ik dacht even dat je een naamtopic had gemaakt.
Zet 'm opquote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zal niet meer in de problemen komen, maar ik ben nog wel even bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |