Krabbé komt niet in de buurt van deze man.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de tweede foto had hij iets Jeroen Krabbé-erigs.
Natuurlijk, anders zou het wel erg hypocriet zijn, hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je ook alle medicijnen uitproberen die je voorschrijft?
Dus zij hebben niet samen in een film gespeeld of pilsekindjes gedronken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Krabbé komt niet in de buurt van deze man.
Woohoo!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ed Harris?
Wat heb je vandaag geslikt? Je lijkt erg vrolijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zou het wel erg hypocriet zijn, hè?
Vandaag stond op het recept: heroïne.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heb je vandaag geslikt? Je lijkt erg vrolijk.
De enige link die ik kan vinden, is dat Krabbé in een (andere) film over Beethoven heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus zij hebben niet samen in een film gespeeld of pilsekindjes gedronken?
Niet in de eerste, daar lijkt het alsof ze hem een andere neus hebben aangemeten. In de tweede zie ik 'm wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
Serieus?!![]()
Wat een kameleon. Ik zie hem nog steeds niet in die andere twee foto's.
Aha. Dat is ook zonder recept verkrijgbaar, toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaag stond op het recept: heroïne.
O ja, die over Wolfgang Amadeus Mozart,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige link die ik kan vinden, is dat Krabbé in een (andere) film over Beethoven heeft gespeeld.
Als je geld hebt en connecties hebt wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha. Dat is ook zonder recept verkrijgbaar, toch?
Ik neem aan dat je ook nog wel een handjevol downers neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:54 schreef wyccie het volgende:
Nog 1 sinaasappel en dan ga ik naar bed.
Hoeft niet, er komt vanzelf storing.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat hoeft niet. Als jullie zo maar wel het licht uitdoen.
Trustenquote:Welterusten
Hoe is het met Lennon? Hoe vindt Twan z'n nieuwe broertje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Drukke dag gehad vandaag.... bezoek wijkverpleegkundige, kraamvisite en toen nog geslapen/rusten.
Diaan73 & Peaceman ..Gefeliciteerd nog !!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Drukke dag gehad vandaag.... bezoek wijkverpleegkundige, kraamvisite en toen nog geslapen/rusten.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Gezin is weer voor een week compleet!
Kunnen we weer niet ouderwets gaan zuipenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je een praatgroep beginnen met Gellius, die zit ook onder de plak
Wyccie laat ons ernstig in de steekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
wyccie moet hints komen geven.
quote:Diaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |