Ja, zal ik nu volwassen zijn geworden?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent wel gedisciplineerd de laatste tijd.
Dat is het risico van een lange relatie direct na de middelbare school. Je leert nooit echt zelfstandig worden en verantwoordelijkheid voor je eigen leven nemen. Dan ben ik liever arm.quote:Een vrouwelijke collega van mij vertelde vorig jaar over haar relatie. Ze ging al vanaf haar eerste studiejaar met haar vriend, een aannemer. Er waren wel eens problemen geweest maar ze was toch maar bij hem gebleven want ze woonde voor niets bij hem, reed in een auto van hem. Ze vond dat teveel gedoe, dus was ze nog met hem. Nu kon ze ook haar hele salaris, dat ze veel te laag vond, besteden aan kleding, stappen, vakanties etc.
Wie weet. Misschien is ie wel besmet door één van mijn collega's. Ware veldslag daar de afgelopen tijd.quote:Zou pyl griep hebben?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zal ik nu volwassen zijn geworden?![]()
Ik ben wel toe aan een rijke vrouwquote:[..]
Dat is het risico van een lange relatie direct na de middelbare school. Je leert nooit echt zelfstandig worden en verantwoordelijkheid voor je eigen leven nemen. Dan ben ik liever arm.![]()
Heb jij ook collega's die ieder jaar, soms vaker dan eens, "griep" hebben?quote:[..]
Wie weet. Misschien is ie wel besmet door één van mijn collega's. Ware veldslag daar de afgelopen tijd.
Nee, maar de huishoudbeurs lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al een abonnement op de Libelle?
Waarom? Jij hebt toch zelf ook geld zat?quote:Ik ben wel toe aan een rijke vrouw![]()
In al die jaren dat ik er werk zijn er drie die zich nooit ziekmelden en een stuk of drie die elke maand ziek zijn. In het verleden hadden we ook iemand die zich ziek zuipte en daarom maar niet kwam. Die is nu opgerot.quote:Heb jij ook collega's die ieder jaar, soms vaker dan eens, "griep" hebben?
Als ik 2 jaar niet werk is het opquote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Waarom? Jij hebt toch zelf ook geld zat?
Ik heb ooit eens tegen een collega gezegd dat hij z'n lichaam na overlijden aan de wetenschap moest schenken nadat hij zich voor de derde keer dat jaar met griep had ziekgemeld.quote:[..]
In al die jaren dat ik er werk zijn er drie die zich nooit ziekmelden en een stuk of drie die elke maand ziek zijn. In het verleden hadden we ook iemand die zich ziek zuipte en daarom maar niet kwam. Die is nu opgerot.
Oh, maar het lijkt me wel heerlijkom twee jaar lang niks te moeten. Alleen de leuke dingen doen die je altijd al had willen doen.quote:
Stuur 'm maar hierheen. Ik wil wel even oefenen, eerst met de stethoscoop en daarna met een scalpel.quote:Ik heb ooit eens tegen een collega gezegd dat hij z'n lichaam na overlijden aan de wetenschap moest schenken nadat hij zich voor de derde keer dat jaar met griep had ziekgemeld.
Ik geef mezelf tot na de zomer om iets te vinden, iets dat echt een verbetering is tov de situatie hiervoor. De laatste tijd ben ik een beetje vergeten hoe leuk mijn werk kan zijn en ging ik echt alleen nog maar naar m'n werk om geld te verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar het lijkt me wel heerlijkom twee jaar lang niks te moeten. Alleen de leuke dingen doen die je altijd al had willen doen.![]()
Ik denk dat hij al een longontsteking oploopt van een koude stethoscoop.quote:[..]
Stuur 'm maar hierheen. Ik wil wel even oefenen, eerst met de stethoscoop en daarna met een scalpel.
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ben ook al op zoek naar een extra baantje zodat het ook leuk blijft om geld te verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geef mezelf tot na de zomer om iets te vinden, iets dat echt een verbetering is tov de situatie hiervoor. De laatste tijd ben ik een beetje vergeten hoe leuk mijn werk kan zijn en ging ik echt alleen nog maar naar m'n werk om geld te verdienen.
Goede dokters horen die voor te verwarmen.quote:Ik denk dat hij al een longontsteking oploopt van een koude stethoscoop.
Je vindt de boekhandel niet meer leuk?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ben ook al op zoek naar een extra baantje zodat het ook leuk blijft om geld te verdienen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Goede dokters horen die voor te verwarmen.
quote:Ik mag komende maand mijn stethoscoop gaan gebruiken en mensen vervelen met een lampje in hun ogen.
Ik ben nog steeds dol op de winkel, er spelen andere factoren.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je vindt de boekhandel niet meer leuk?
Jawel, maar ik hoop dat het niet te zwaar is. Het zou fijn zijn als ik deze maand 's avonds gewoon thuis op de bank kan zitten in plaats van in de bieb.quote:Heb je d'r zin in?
Da's jammer.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dol op de winkel, er spelen andere factoren.
Je zou het verdienenquote:[..]
Jawel, maar ik hoop dat het niet te zwaar is. Het zou fijn zijn als ik deze maand 's avonds gewoon thuis op de bank kan zitten in plaats van in de bieb.
Carnavalquote:Ik heb wel twee vrije dagen en dus een lang weekend! Dat is dan ook het enige pluspunt van carnaval.
Trusten wyccie. Succes van de weekquote:Nu ga ik maar slapen, ik ben toch weer te lang opgebleven.![]()
Welterusten.
Het is nogal verschillend... in het begin leek hij op mij, maar nu zeggen ze dat ze ook wat bekends van Peace in Lennon zien. Wat wel duidelijk is, hij heeft mijn mond en neus en de mooie kleine oortjes, vorm ogen en de kuiltjes in de wangen van Peace.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zeggen de oma's? Op wie lijkt Lennon?
Er rijdt hier geen melkboer meerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En de melkboer komt in dit hele verhaal niet voor?
Die kans is inderdaad erg klein....quote:Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal Lennon nooit een zusje krijgen, zeker?
Ik zal het aan Gellius doorgevenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad erg klein....
Thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gellius doorgeven
De teerbeminde zal nu toch echt zelf zwanger moeten worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ThnxZou hij met de teleurstelling om kunnen gaan?
Ja, dat moet ze er dan maar voor over hebben....quote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De teerbeminde zal nu toch echt zelf zwanger moeten worden.![]()
net een msn-gesprekje met een vriendin gehad, daar werd ik niet vrolijk van. ze kampt al tijden met een burn-out. het gaat weer de verkeerde kant op met haar
Dat zal nog wel wat strijd geven, Gellius zit dik onder de plak bij haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ze er dan maar voor over hebben....
als je haar levensverhaal zou kennen zou je verbaasd zijn dat ze nog leeft of niet al lang in een psychiatrische inrichting zit. te veel ellende voor slechts één leven. de eerste van de Four Women van Nina Simone is zijquote:ow jeetje, het is ook echt een tijd om depri te zijn, vervelend zeg!! Sterkte!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal nog wel wat strijd geven, Gellius zit dik onder de plak bij haar.
[..]
Je hebt ze geteld?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is de 227e post in dit topique zonder dat er ook maar één plaatje is geraden.
Gelukkig maarquote:Er staat nog steeds een plaatje van mij open, dat ik niet opnieuw ga posten.
Ik herkende zelfs zijn moeder. Wie die kerel was die ook op de foto stond, weet ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef brother52 het volgende:
Wil je zeggen dat we Lennon niet eens geraden hebben?
Zijn naam stond er al bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef brother52 het volgende:
Wil je zeggen dat we Lennon niet eens geraden hebben?
Met een beetje geluk herkent ook niemand de man op mijn plaatjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Welja.
Er is toch niemand die weet wie mijn plaatje voorstelt
Dan is het kennelijk mijn dag niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
En als ik nou zeg dat het Ginger Baker is?
Nee, ik heb alleen nog maar uitgebreid zitten gapen bij de hoorcolleges van vanochtend.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé wyccie, heb je vandaag met je lampje geschenen en de stethoscoop gehanteerd?
Ach so, je bent voorlopig nog even bezig met je eigen reflectoire verrichtingenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nog maar uitgebreid zitten gapen bij de hoorcolleges van vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |