abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65315844
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Geen voorstander van Been?
nee, goede trainers met humor moet ik niet

ik vind het vreemd dat je die lul 'accepteert' alleen om het feit omdat ie goed overweg kan met Been

ik zie liever Hiddink als TD (al weet ik dat hij toch niet komt)
pi_65316275
Dan kan je je beter bezig houden met alternatieven die wel reëel zijn.
pi_65316405
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
pi_65316616
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
pi_65316623
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef Ruud het volgende:
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
Nee, het hoeft niet nee. Het zou alleen wel eens een verfrissend geluid zijn van de anti-Beenhakker clan
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:07:52 #156
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65316720
Ik ben benieuwd of Gudde na vandaag nog voorzitter is. Volgens Vi was er vandaag een gesprek en is de RvC erg kritisch. En terecht.
pi_65316920
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Wie zei dat?
pi_65318866
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65319163
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef ouwegokbaas het volgende:
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
pi_65319166
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
pi_65319859
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef dill het volgende:

[..]

Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65321127
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:

[..]

En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Blessures, slechte relatie trainer-spelersgroep hebben natuurlijk niets met de slechte resultaten te maken. Ja, volgend jaar is een top 5 positie met dezelfde selectie mogelijk.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:19:38 #163
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65321292
quote:
Feyenoord wil geld van Santander

Uitgegeven: 22 januari 2009 15:38
Laatst gewijzigd: 22 januari 2009 15:38

AMSTERDAM - Feyenoord is naar de wereldvoetbalbond FIFA gestapt met betrekking tot een transfer van Ebi Smolarek. De club heeft nog opleidingsgeld tegoed van Racing Santander, de club die Smolarek in de zomer van 2007 overnam van Borussia Dortmund.

“Het gaat om ongeveer 140.000 euro”, aldus een woordvoerder van Feyenoord donderdag. De Rotterdammers stellen dat de Spaanse club al een half jaar lang in gebreke blijft.

“In het begin ging het goed. Maar op een gegeven moment hielden de betalingen op. Dat is een half jaar geleden. We hebben begrepen dat Dortmund met hetzelfde probleem kampt.” Het dossier van de transfer van de 28-jarige Pool, die voor vier miljoen euro de overstap maakte, ligt nu bij de FIFA.

Onder contract
Smolarek stond van 2000 tot het seizoen 2004/2005 onder contract bij Feyenoord, alvorens hij naar Dortmund werd getransfereerd. Vanuit Duitsland vertrok hij aan het begin van het seizoen 2007/2008 naar Spanje. Momenteel speelt de Pool op huurbasis bij Bolton Wanderers.
pi_65321704
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
pi_65321765
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
Volgens Rijnmond dinsdag na de wedstrijd is er al gesprek geweest en is de alles uitgesproken.
pi_65322936
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
pi_65323000
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
Welke, Fishermen's Friend?
pi_65323249
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:

[..]

En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Wie dit leest is gek
pi_65324898
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Ik weet zeker dat het op deze manier niet ging. Niemand hoeft dat te geloven maar ik doe dat wel, simpel

Zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn dingen gebeurt die echt niet door de beugel konden. Van beide kanten. Je kan simpelweg niet weet ik hoeveel spelers eruit gooien. En met maar blijven ruziën en een sfeer de ver beneden het nulpunt lag wordt het beter zeker? Het antwoord daarop is gewoon nee. Iedereen die enige kennis van zaken heeft zou dat ook zeggen. Trouwens, dat bewijs is inmiddels wel geleverd gezien de verhalen die naar buiten zijn gekomen.
pi_65324914
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
Meijer heeft het daarom ook helemaal niet gedaan.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:15:19 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65325148
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
pi_65325295
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
pi_65325437
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Gerard Kocks van HHC Hardenberg.
pi_65325454
Nee, dus als je wacht op nieuwe spelers ken je lang wachten.
Het is gewoon te hopen dat we een deze dagen duidelijkheid krijgen over hoe de staf er volgend seizoen komt uit te zien.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:50:58 #175
185115 Juk
Misschien
pi_65326339
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?

Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.

Deze selectie heeft een half jaar lang keihard gefaald met Verbeek voor de groep en een bepaalde veldbezetting in een bepaalde formatie. Dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat er, aangezien je niet 5 nieuwe spelers kan kopen, tactisch wat anders geprobeerd moet worden ondertussen.
The only thing I fear is my MoM
pi_65329198
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Juk het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.

Deze selectie heeft een half jaar lang keihard gefaald met Verbeek voor de groep en een bepaalde veldbezetting in een bepaalde formatie. Dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat er, aangezien je niet 5 nieuwe spelers kan kopen, tactisch wat anders geprobeerd moet worden ondertussen.
Ik ben het in zoverre met je eens dat er een beproefde manier (een manier die zich al vaker bewezen heeft dus) is die clubs uit een negatieve spiraal heeft gehaald. En dat is hoe dan ook achterin alles dichtgooien en via countervoetbal te proberen wat meer puntjes bij elkaar te sprokkelen.
Wie dit leest is gek
pi_65332323
quote:
'Juve biedt 30 miljoen voor opvolger Nedved: Kuijt'
22/01/2009 21:47

Juventus is op zoek naar een nieuwe Pavel Nedved. De 36-jarige Tsjechische middenvelder heeft nog niet besloten of hij zijn aflopende contract verlengt bij de Oude Dame. Dirk Kuijt geldt als dé kandidaat hem op te volgen, beweert de Corriere Dello Sport.

Volgens deze niet altijd even betrouwbare sportkrant is Juventus bereid Liverpool liefst dertig miljoen euro te betalen voor Kuijt. De Katwijker staat op de eerste plaats van het lijstje met vervangers voor Nedved, aldus de Corriere.

Juventus wil Kuijt komende zomer naar Turijn halen, ook al staat de Oranje-international nog tot medio 2010 onder contract. Naast de dertig miljoen voor Liverpool biedt Juve de 28-jarige Nederlander een vierjarig contract en een basissalaris van drie miljoen euro aan.

Kuijt is bezig aan zijn derde seizoen bij Liverpool. De 47-voudig international is er dit seizoen vaste waarde in het elftal van coach Rafael Benítez. Hij begon alle 22 competitieduels in de basis en maakte vijf doelpunten. Overigens is Kuijt onder de Spaanse coach min of meer getransformeerd van spits in dynamische middenvelder, een soortgelijke rol als Nedved bij Juventus vervult.

Bron: VI
pi_65333035
Als ie daar nou naartoe gaat, gigantisch gaat floppen (gun ik m niet overigens) dan kan ie over 2 seizoenen mooi Makaay weer opvolgen...
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:09:26 #179
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65333699
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
laat hem lekker bij liverpool blijven
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65333805
quote:
'Positie Gudde staat niet ter discussie'
ROTTERDAM - Dick van der Well is president-commissaris bij Feyenoord. In 2007 volgde hij interim-president Gerard Kerkum op, die op zijn beurt de opgestapte Jorien van den Herik had vervangen. Wat Van Well betreft blijft directeur Gudde, maakt Vlemmings het seizoen af en legt Feyenoord snel diens opvolger vast.

Kunt u vertellen wat uw rol als president-commissaris is geweest bij het ontslag van trainer Gertjan Verbeek?

Dick Van Well: ,,Ik heb vorige week maandag met Kevin Hofland gesproken. Daarvan was de directie op de hoogte. Kevin had me een sms’je gestuurd met de vraag of hij mij mocht bellen. In de loop van die maandag heb ik hem aan de lijn gehad en ’s avonds ben ik bij hem langs geweest. Kevin heeft me namens de spelersraad verteld hoe er over Gertjan Verbeek werd gedacht. Toen ik dat aan de directie vertelde, zei Eric Gudde dat hij nog een lijmpoging wilde ondernemen. Ik zei: Dat moet je proberen, maar ik geef je weinig kans.’’

Een dag later deed Gudde in zijn nieuwjaarstoespraak alsof er niets aan de hand was. Vindt u niet dat hij ongeloofwaardig is geworden?

,,Wat mij betreft niet. Ik heb zijn oorspronkelijke speech namelijk gezien en weet dat deze is veranderd. Op basis van ons gesprek heeft Gudde zijn nieuwjaarstoespraak behoorlijk herschreven. Na zijn speech heeft Gudde rond de tafel gezeten met Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland en is het hele circus gaan draaien.’’

Toen vorige week woensdag aan het begin van de middag bekend werd dat Verbeek zijn ontslag had ingediend, deed u aanvankelijk of u van niets wist. Waarom?
,,Die vraag kwam op het verkeerde moment. Spelers hebben kennelijk meteen gesmst naar de media, maar ik moest op dat moment de lijmpoging van Gudde nog afwachten. Wat als het wel was gelukt? Ik heb Eric Gudde en Onno Jacobs (de financieel directeur, red.) die middag gesproken. Voor de goede orde: de directie heeft de beslissing genomen om Verbeek op non-actief te zetten. Wij als Raad van Commissarissen hebben dat geaccordeerd, zo luiden de afspraken.’’

Gudde zei deze week voor de bekerwedstrijd tegen SC Heerenveen dat hij nog altijd wordt gesteund door de Raad van Commissarissen. U vindt blijkbaar niet dat zijn positie onhoudbaar is geworden?
,,Een van de voordelen van het feit dat ik deze week in het buitenland zat, is dat ik de kranten niet heb gelezen. Ik was bovendien slecht bereikbaar, omdat ik mijn mobiele telefoon in een taxi in Washington ben kwijtgeraakt.

,,Er wordt volgens mij door de media zo veel gemaakt van wat er helemaal niet is. Bij Feyenoord staat op dit ogenblik van alles ter discussie. Maar wat mij betreft wordt er niet getornd aan de positie van Gudde. De komst van een nieuwe trainer is op dit moment echt het belangrijkste.’’

Daarover gesproken, de voor de hand liggende kandidaat om het seizoen af te maken, Leo Beenhakker, zegt dat hij nog altijd niets van Feyenoord heeft gehoord.

,,Ik geef geen commentaar op namen van kandidaten. Het seizoen kan worden afgemaakt door Leon Vlemmings. Giovanni van Bronckhorst heeft dat ook in de krant gezegd. Dát heb ik toevallig wel al gelezen, toen ik bij thuiskomst uit de Verenigde Staten aan het koppensnellen was.

,,Dat wil overigens niet zeggen dat we met het aanstellen van een nieuwe trainer wachten tot volgend seizoen. Die moeten we zo snel mogelijk vastleggen. Daar zijn ze ook al mee bezig. Mario Been? Ik heb al eerder gezegd dat je met hem in elk geval kunt lachen.’’

Het aanstellen van een nieuwe trainer is een opdracht voor de algemeen directeur?
,,Eric Gudde zit iets meer dan een jaar bij ons. Je kunt hem moeilijk verwijten dat wij op de verkeerde plaats op de ranglijst staan. Gudde heeft van ons bij zijn aantreden de zwaarste twee dossiers gekregen; de eenwording van Feyenoord en het nieuwe stadion. Op die twee dossiers heeft hij het uitstekend gedaan, vind ik. Wat mij betreft staat hij niet ter discussie.’’

Daar verandert zijn naïeve toespraak niets aan?

,,Achteraf moet je constateren dat onze nieuwjaarsreceptie op het meest lullige ogenblik viel dat je maar kon bedenken.’’

AD
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65333896
Ok, Gudde is volgende week dus weg .
pi_65334233
Idd! Mooi
pi_65338692
quote:
Volgens meerdere Spaanse bronnen dreigt Feyenoord nog een talent aan Real Madrid kwijt te raken.
Royston Drenthe heeft technisch directeur Pedrag Mijatovic getipt om naar Rotterdam te gaan om
te kijken naar Georgino Wijnaldum.

Wijnaldum zou na Drenhte, Robben, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Van Nistelrooy de
zevende Nederlander in Madrileense dienst zijn. Feyenoord schijnt een prijskaartje van zeven
miljoen euro gehangen te hebben aan de ruwe diamant.

Feyenoord zou het geld goed kunnen gebruiken aangezien de club in financieel zwaar weer
verkeerd.
Weet niet waar het vandaan komt, maat van me stuurde het door.
pi_65338992
7 miljoen

heeft ie in Drenthe wel het perfecte voorbeeld

ik hoop/denk dat Wijnaldum nog even wil wachten
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:53:08 #185
139407 jorienvdherik
pi_65339358
7 miljoen is veel voor hem
pi_65339419
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Weet niet waar het vandaan komt, maat van me stuurde het door.
Wat een slecht geschreven stuk zeg
pi_65339576
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
7 miljoen is veel voor hem
Maar kan meer worden, als hij zich een beetje blijft ontwikkelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:05:30 #188
139407 jorienvdherik
pi_65339910
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Laatste maanden staat die anders stil
pi_65339971
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vind ik niet gek als je ziet wat er om hem heen loopt en dat hij een blessure heeft gehad.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:10:04 #190
63192 ursel
pi_65340122
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vind ik niet gek als je ziet wat er om hem heen loopt en dat hij een blessure heeft gehad.
Plus dat al die heisa nou ook niet echt bevorderlijk is om je in te ontwikkelen..
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 12:10:26 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65340145
Ik hou mn hart vast voor morgen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65340200
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dát, en hij is wel één van de weinige spelers die over het algemeen redelijk presteert dit seizoen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:18:02 #193
63192 ursel
pi_65340460
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou mn hart vast voor morgen
Ik kom ook weer eens koekeloeren in ut stadion. Speciaal voor mij gaan ze dan wel hun best doen..
pi_65340566
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Iedere jonge speler krijgt te maken met een terugslag. Soms wel van een jaar. Bovendien is het klimaat bij Feyenoord nou niet echt optimaal om goed te presteren. Deze onzin bij Feyenoord moet ook niet te lang duren, want dan gaat 'ie natuurlijk gewoon ergens anders heen.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:39:47 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65341321
Voor ¤7 miljoen mag hij meteen weg van mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65341443
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef TC03 het volgende:
Waarom wil je zo makkelijk van één van je grote talenten af?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65341777
quote:
Dan maken jullie weer dezelfde fout he. Wanneer leren jullie het eens?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65342219
Nooit, want echt slim zijn ze natuurlijk niet in Rotjeknor mag je concluderen na het zoveelste mislukte seizoen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65342267
quote:
Als Real weer eens een speler wil komen weghalen moeten ze wat mij betreft minimaal 10 miljoen euro boven de waarde gaan betalen..
anders gaan ze maar iemand anders zoeken
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65342479
Tuurlijk moet je Wijnaldum niet wegdoen, dan heb je helemaal niks meer rondlopen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:19:15 #201
63192 ursel
pi_65342800
Ik denk dat Feyenoord nog wel een tijdje kan wachten op zijn geld van Racing Santander.
Ze zijn namelijk niet de enigste welke geld van ze krijgt..
quote:
Anderlecht naar FIFA voor zaak-Tchité

Anderlecht heeft van Racing Santander nog steeds veel geld te goed voor de transfer van Mémé Tchité. In de zomer van 2007 kocht de Spaanse club de spits voor bijna 8 miljoen euro, maar een groot deel ervan is nog niet betaald.

Anderlecht diende al klacht in bij de FIFA en verwacht eind februari een uitspraak in het geschil. Santander verkeert in financiele ademnood en vond dit seizoen niet eens een shirtsponsor.

"Het is logisch dat wij al actie ondernomen hebben", zegt manager Herman Van Holsbeeck in Gazet van Antwerpen. "Ze verwachten van ons Europese licenties en 101 andere zaken, maar dat moet dan wel in alle landen toegepast worden."
pi_65343037
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat Feyenoord nog wel een tijdje kan wachten op zijn geld van Racing Santander.
Ze zijn namelijk niet de enigste welke geld van ze krijgt..
[..]

Toch absurd dat zulke clubs dus goede spelers kunnen blijven "kopen" terwijl er bij lange na geen financiele draagkracht voor is. Moeten clubs in Spanje ook aan bepaalde financiele eisen voldoen eigenlijk?
pi_65345902
7 mln voor Wijnaldum is toch veels te weinig
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65346168
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
7 mln voor Wijnaldum is toch veels te weinig
Ik vind het een heel mooi bedrag voor iemand die nog helemaal niks heeft laten zien.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65346235
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik vind het een heel mooi bedrag voor iemand die nog helemaal niks heeft laten zien.
Meer dan Drenthe
pi_65346291
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Meer dan Drenthe
Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65346345
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

.
Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.

Nou weet ik ook wel dat een half seizoen niks is, maar Sulejmani speelde ook een half seizoen goed. en werd voor 16mln gehaald.
pi_65346418
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
pi_65346564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.
Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
pi_65346619
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
13 is een redelijk bedrag voor Drenthe, helemaal gezien de financiële situatie van Feyenoord. Al heb ik ook bij Drenthe het gevoel dat hij nog veel had kunnen betekenen voor Feyenoord en er na 1 of 2 jaar misschien nog een hogere prijs gevraagd had kunnen worden.
pi_65346695
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
Dat klopt en dat ontken ik ook niet, ik zeg alleen dat Wijnaldum over de hele linie genomen meer heeft laten zien. Drenthe was altijd wel een aardige speler bij Feyenoord, maar in het begin van het seizoen was het destijds niks (ik kan me nog een bepaalde wedstrijd met 0-4 al uitslag herinneren), door een persoonlijke fout van Drenthe lagen we uit de play-offs wat ons Europees voetbal kostte....

Wijnaldum speelt gewoon goed (laatste tijd niet echt meer trouwens, maar neem het hem kwalijk), zit op 18-jarige leeftijd al voor het 3e seizoen bij de A-selectie (ook nog eens onder 3 verschillende trainers) en is gewoon de beste speler van het team, wat ik zeer knap vind voor zo'n jonge jongen in een slecht team!
pi_65346753
Dat is ook heel knap van Georginio en daarom begrijp ik mensen ook niet die hem nu voor een habbekrats (7 miljoen is maar net iets meer dan wat jullie voor El-Ahmadi hebben betaald) willen verkopen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:28:50 #213
63192 ursel
pi_65346915
quote:
Vlemmings geeft fitte De Cler geen basisplaats

23 januari 2009

Tim de Cler moet voorlopig genoegen nemen met een rol als reserve bij Feyenoord. De linksback is volledig hersteld van een hamstringblessure en deed deze week wedstrijdritme op bij Jong Feyenoord, maar begint zondag tegen Willem II op de bank. Dat liet interim-trainer Leon Vlemmings vrijdag weten.

"Tim moet laten zien dat hij beter is dan het team dat er nu staat. Ik ben blij dat hij er weer bij is en geloof in zijn potentie, maar net als iedereen moet hij een plaats in de basis verdienen", zegt Vlemmings op de website van Feyenoord.

Voor Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat komt de wedstrijd tegen Willem II nog te vroeg. Beide spelers spelen maandag mee met de beloftenploeg.
Had ik niet verwacht
pi_65346950
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Had ik niet verwacht
Never change a... oh wacht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:34:10 #215
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65347093
Winning team?
pi_65347586
Oh god, moest ik zelfs een beetje omlachen.

Mag niet!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:39:06 #217
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65348987
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 23-01-2009 16:46:16 ]
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:59:05 #218
63192 ursel
pi_65349412
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.
En de deelnemers van de talentpool zijn ook weer gepaaid dan..
pi_65349413
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65349478
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?

Been kan het niet maken om nu te vertrekken lijkt me.
pi_65349557
"Feyenoord onderhandelt met Been"

Datum: 23-01-2009 Bron: AD.nl

Feyenoord heeft de onderhandelingen geopend met Mario Been. De trainer van Nec sprak vrijdagmiddag met een delegatie van de Rotterdamse club. Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis. Daar waren ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem aanwezig.
Rond kwart over vier verlieten Been en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de parkeergarage van Guddes huis. Feyenoord wil dat Been komende zomer bij Feyenoord begint.

De trainer maakt in elk geval dit seizoen af bij Nec, waarmee hij nog in de KNVB-beker en het UEFA Cup-toernooi zit. Vorige week ontsloeg de Rotterdamse club trainer Gertjan Verbeek. Sindsdien is Leon Vlemmings de interim-coach.
pi_65349577
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
Denk het niet. Ze zullen binnenkort wel bekend maken dat Been vanaf seizoen 2009/2010 Feyenoord-trainer is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65350423
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:40:38 #224
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65350459
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:38 schreef dill het volgende:
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
Assumptie. Niet meteen van het beste uitgaan, het blijft Feyenoord
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:43:37 #225
108558 Messenga
pi_65350531
Ik ben bang dat het te vroeg komt voor Been, ik was nog wat jaren bij NEC gebleven.
pi_65350666
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Assumptie. Niet meteen van het beste uitgaan, het blijft Feyenoord
Mario komt wel hoor als ze in gesprek zijn

100%

mits ze het kunnen betalen natuurlijk, 1 miljoen krijgt ie nu geloof ik
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:57:07 #227
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_65350875
Even onpartijdig gezien, wat zou het voor Been aantrekkelijk maken om trainer te worden van Feyenoord?
Tuurlijk heeft hij een Feyenoord-hart en hij zal er ook niet gelukkig mee zijn hoe het nu gaat.
Maar wat kan het trainerschap van Feyenoord hem brengen?

Organisatorisch ligt Feyenoord op z'n kont.
De huidige selectie is pover, om het mild uit te drukken.
Geld voor echte aankopen is er niet, persoonlijk denk ik dat NEC meer te besteden heeft.
Volgend jaar speelt Feyenoord geen europees voetbal, terwijl NEC daar nog steeds zicht op heeft.

Grote kans dat Been eens trainer wordt van Feyenoord en ik geloof zeker dat hij een goede trainer is.
Maar ik denk dat 2009/2010 voor Been te vroeg komt...
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:58:22 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_65350915
quote:
Denk dat het beter is voor Feyenoord als hij pas na dit seizoen begint. Hij kan alleen maar schade oplopen dit seizoen. Beter nu een interim die er snel wat vertrouwen in kan kletsen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_65350955
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Uierboord het volgende:
Even onpartijdig gezien, wat zou het voor Been aantrekkelijk maken om trainer te worden van Feyenoord?
Tuurlijk heeft hij een Feyenoord-hart en hij zal er ook niet gelukkig mee zijn hoe het nu gaat.

Geld voor echte aankopen is er niet, persoonlijk denk ik dat NEC meer te besteden heeft.
Volgend jaar speelt Feyenoord geen europees voetbal, terwijl NEC daar nog steeds zicht op heeft.

Grote kans dat Been eens trainer wordt van Feyenoord en ik geloof zeker dat hij een goede trainer is.
het is anders wel een uitdaging om nu bij feyenoord aan de slag te gaan..

als ze hem de tijd geven om op te bouwen dan zie ik het hem wel don .
pi_65351065
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Uierboord het volgende:

Hij heeft alleen maar te winnen. Als hij het slecht doet dan ligt het niet aan hem, want het was al slecht. Doet hij het goed, dan krijgt hij de credits want hij heeft Feyenoord er weer bovenop geholpen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:04:13 #231
53267 TC03
pi_65351070
quote:

Hoe weet jij dat nou weer?

Het lijkt mij onzin. Feyenoord heeft niks te winnen en NEC alles te verliezen. Been in de winterstop naar Feyenoord zou vrij nutteloos zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:06:02 #232
198137 Uierboord
pi_65351109
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

het is anders wel een uitdaging om nu bij feyenoord aan de slag te gaan..

als ze hem de tijd geven om op te bouwen dan zie ik het hem wel don .
"Ze" als in het bestuur van Feyenoord? Van het bestuur zal hij ongetwijfeld het krediet krijgen, maar van "het legioen"?
De supporters stellen gewoon onrealistische eisen.

Meedoen om het kampioenschap zit er volgend jaar ook niet in, ook niet als Mario Been komt.
Feyenoord is geen grote club meer, maar dat wil niet zeggen dat die tijden nooit meer terug kunnen komen.
Op het moment dat dat besef er is, de trainer, de technische staf en het bestuur echt de tijd krijgen om echt iets op poten te zetten en men de handen uit de mouwen steekt , kan de weg naar boven weer ingeslagen worden.
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
pi_65351167
Jij hebt er verstand van, dat hoor ik wel.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:09:35 #234
108558 Messenga
pi_65351197
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Jij denkt er anders over? Met Verbeek als trainer zou alles ook zomaar koek en ei zijn..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:12:45 #235
198137 Uierboord
pi_65351290
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij heeft alleen maar te winnen. Als hij het slecht doet dan ligt het niet aan hem, want het was al slecht. Doet hij het goed, dan krijgt hij de credits want hij heeft Feyenoord er weer bovenop geholpen.
Als Been het slecht doet verdwijnt ook zijn krediet bij het legioen als sneeuw voor de zon.
Elk seizoen worden spelers en trainers gehaald en binnengehaald als "De Verlossers"
Wordt er dan niet gewonnen en speelt Feyenoord niet om de prijzen, dan krijgen spelers kogelbrieven, wordt het Maasgebouw bestormt en eist men uitleg.

Het herstel van Feyenoord gaat lang duren.

Zelf denk ik dat Been de capaciteiten heeft om een goede ploeg te bouwen, maar er is geen geld en geen tijd en Feyenoord is zo langzamerhand ook op sportief gebied bankroet.
De echte grote spelers komen niet naar Feyenoord ( of welke andere Nederlandse club dan ook)
En talenten worden weggekocht na een half seizoen leuk voetbal.
Het is in Nederland tegenwoordig schier onmogelijk om een goede ploeg neer te zetten en bij elkaar te houden.

Het legioen wil volgend jaar weer strijden om de titel en dat is gewoon niet reeel.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:13:46 #236
198137 Uierboord
pi_65351317
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Alleen omdat ik niet zeg wat jij horen wil?
pi_65351616
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef dill het volgende:

[..]

Mario komt wel hoor als ze in gesprek zijn

100%

mits ze het kunnen betalen natuurlijk, 1 miljoen krijgt ie nu geloof ik
Dat is wel heel erg veel voor een club als NEC of heb ik dat mis?
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:27:42 #238
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65351659
Toffe vent hoor, die Been. Radio Rijnmond belde hem al met de vraag of hij inderdaad gesprekken heeft voor een contract vanaf volgend seizoen, voordat hij zijn eigen technisch directeur had kunnen inlichten. Hij was verbaasd dat de pers het nieuws al zo snel wist, maar in plaats van het afwimpelen (of zelfs ontkennen) gaf hij het toe, "omdat hij niet van liegen houdt".

Ze hebben het al over de voorwaarden in het contract volgens Been, dat betekent dus dat beide partijen willen en het nu slechts nog een kwestie van overeenstemming wat betreft salaris e.d. is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:32:13 #239
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65351778
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef Uierboord het volgende:
Het legioen wil volgend jaar weer strijden om de titel en dat is gewoon niet reeel.
Zou het echt? Ik denk dat als Gert-Jan Verbeek met de huidige selectie vijfde was geworden dit seizoen niemand teleurgesteld was geweest. Dat was juist zo mooi, de trainer kreeg duidelijk de kans en het geduld van de supporters om wat op te bouwen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:33:30 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65351813
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer?

Het lijkt mij onzin. Feyenoord heeft niks te winnen en NEC alles te verliezen. Been in de winterstop naar Feyenoord zou vrij nutteloos zijn.
Het komt niet vaak voor, maar ben het met je eens. Dit seizoen afmaken met Vlemmings en volgend jaar verder met Been en een gezuiverde selectie.

Wat betreft Wijnaldum: Behouden en onder Been laten uitgroeien tot een bepalende speler. Hij heeft overigens zelf al aangegeven nog een paar jaar bij Feijenoord te willen blijven. I.t.t. Drenthe is hij wel een verstandige jongen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65351890
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Alleen omdat ik niet zeg wat jij horen wil?
Nee, omdat je uit je nek giert. Wat nou krediet verdwijnt als sneeuw voor de zon? We staan in het rechterrijtje en niemand heeft Verbeek uitgefloten en het Maasgebouw is niet bestormd. Been zal nog veel meer krediet dan Verbeek hebben. Daarnaast is het overduidelijk dat de slechte prestaties niet zozeer door een gebrek aan kwaliteit bij de spelers liggen, maar aan een gebrek aan (zelf)vertrouwen en ook geluk, want dat heb je ook nodig. Met een mindere selectie werden we vorig seizoen zesde.

Bovendien lijk je te denken dat 'het legioen' (voor zover er één legioen bestaat) te verwachten dat Feyenoord kampioen wordt. Nou, dat zijn er maar heel weinig, dat kan ik je verzekeren. Diegenen die wel zo'n hoge verwachtingen hebben (en hadden) zijn niet goed bij hun hoofd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:42:02 #242
108558 Messenga
pi_65352064
Ik ben persoonlijk van mening dat er te weinig Feyenoord spelers in staan. Er zit te weinig mentaliteit in de ploeg, geen vechters middenveld.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:48:37 #243
198137 Uierboord
pi_65352268
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, omdat je uit je nek giert. Wat nou krediet verdwijnt als sneeuw voor de zon? We staan in het rechterrijtje en niemand heeft Verbeek uitgefloten en het Maasgebouw is niet bestormd. Been zal nog veel meer krediet dan Verbeek hebben. Daarnaast is het overduidelijk dat de slechte prestaties niet zozeer door een gebrek aan kwaliteit bij de spelers liggen, maar aan een gebrek aan (zelf)vertrouwen en ook geluk, want dat heb je ook nodig. Met een mindere selectie werden we vorig seizoen zesde.

Bovendien lijk je te denken dat 'het legioen' (voor zover er één legioen bestaat) te verwachten dat Feyenoord kampioen wordt. Nou, dat zijn er maar heel weinig, dat kan ik je verzekeren. Diegenen die wel zo'n hoge verwachtingen hebben (en hadden) zijn niet goed bij hun hoofd.
Zelfs al krijgt Been veel krediet, geld om andere spelers aan te trekken is er niet.
En volgens mij is er wel degelijk gebrek aan kwaliteit in de huidige selectie.
Om de huidige zwakke broeders te vervangen is geld nodig.
Los van het feit dat je de rotte appels, die Verbeek buiten spel hebben gezet, nog moet vervangen,
Ook daar is geld nodig.
En dat geld? Dat is er gewoon niet...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:54:10 #244
53267 TC03
pi_65352445
quote:

[..]

Als Been het slecht doet verdwijnt ook zijn krediet bij het legioen als sneeuw voor de zon.
Onzin, niet iedereen heeft jouw beperkte cognitieve vermogen hoor.
quote:

[..]

Elk seizoen worden spelers en trainers gehaald en binnengehaald als "De Verlossers"
Wordt er dan niet gewonnen en speelt Feyenoord niet om de prijzen, dan krijgen spelers kogelbrieven, wordt het Maasgebouw bestormt en eist men uitleg.
Wat een onzin.
quote:

[..]

Het herstel van Feyenoord gaat lang duren.
Klopt.
quote:

Wederom onzin.

Je lult uit je nek en hebt geen idee waar je het over hebt, ga lekker naar de kindjes in het Ajax-topic als je gelijkgestemden zoekt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:55:21 #245
53267 TC03
pi_65352480
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Zelfs al krijgt Been veel krediet, geld om andere spelers aan te trekken is er niet.
En volgens mij is er wel degelijk gebrek aan kwaliteit in de huidige selectie.
Om de huidige zwakke broeders te vervangen is geld nodig.
Los van het feit dat je de rotte appels, die Verbeek buiten spel hebben gezet, nog moet vervangen,
Ook daar is geld nodig.
En dat geld? Dat is er gewoon niet...
Goh, wat ben jij slim zeg. De conclusie van jouw hele betoog in dit topic is dus dat eh... Feyenoord geen geld heeft. Wauw, wat een visionair ben jij.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:56:01 #246
53267 TC03
pi_65352497
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg veel voor een club als NEC of heb ik dat mis?
Been verdient zes ton bij NEC.
pi_65352523
Messenga, heb je weleens voetbal gespeeld en zo ja, heb je weleens gespeeld met een allerbelabberdste achterhoede achter je? Dan ben je veelste bang om de bal te verliezen op het middenveld en ebt de creativiteit, snelheid en nog veel meer weg. Een sterke achterhoede is niet voor niets de ruggegraat van een elftal.
pi_65352566
De kwaliteit om kampioen te worden ontbreekt inderdaad. De kwaliteit om Europees voetbal te halen niet.
pi_65352594
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Been verdient zes ton bij NEC.
Verbeek zal niet veel minder hebben verdiend bij Feyenoord.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:59:53 #250
53267 TC03
pi_65352617
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Verbeek zal niet veel minder hebben verdiend bij Feyenoord.
¤450.000 dacht ik, maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord heb.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:00:45 #251
108558 Messenga
pi_65352645
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef Hamilcar het volgende:
Messenga, heb je weleens voetbal gespeeld en zo ja, heb je weleens gespeeld met een allerbelabberdste achterhoede achter je? Dan ben je veelste bang om de bal te verliezen op het middenveld en ebt de creativiteit, snelheid en nog veel meer weg. Een sterke achterhoede is niet voor niets de ruggegraat van een elftal.
Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:02:42 #252
53267 TC03
pi_65352694
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
Alsof Van Bronckhorst en El Ahmadi zoveel minder zijn dan Enoh en Vertongen in normale doen. Het probleem ligt niet op het middenveld. De verdediging heeft m.i. alle prioriteit.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:17 #253
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_65352774
Goeie Genade, Mario Been de havenzoon uit Rotterdam, wat een klasbak was dat vroeger op het voetebalveld, hohohoooo. En inmiddels de grootmeester van NEC uit Nijmegen. Die dekselse Mario heeft een glansrijke carriere voor zich hoor, die kan je om een boodschap sturen. Hopelijk krijgt hij El Ahmadhi weer aan het voetballen, want het blijft altijd een genot om een speler met twee benen te zien goochelen, ik ben echt onder de indruk van hem. De verdediging van feyenoord is gatenkaas, daar loop je zo doorheen. Menig tegenstander heeft de stadionclub inmiddels zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Super Mario, de kanjer, komt als een geschenk door de goden gestuurd binnen in de kuip, jawel! De laatste keer dat we konden genieten in de kuip, was in de tijd met Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk. Maar nu hebben we Biseswar: aanhet begin van het seizoen kon hij in een kliko en werd ie opgehaald door een vuilnisman, maar nu is hij een baltovenaar met twee benen! Onafscheidelijk, een man en zijn bal!
De beer is nu los in Rotterdam, het zwaard is geslepen daar aan de maas. Het zal nog lang onrustig blijven in het maasgebouw.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:21 #254
198137 Uierboord
pi_65352776
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:

Je lult uit je nek en hebt geen idee waar je het over hebt, ga lekker naar de kindjes in het Ajax-topic als je gelijkgestemden zoekt.
LOL

Door hersenscheetjes als jij is Feyenoord verworden tot wat het nu is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:24 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65352777
quote:

[..]

Meest lachwekkende post van de afgelopen weken in deze reeks . De verdediging is werkelijk dra-ma-tisch. Er wordt enorm kinderlijk verdedigd, uitverdedigen is er zelden bij, en er worden de meest grove blunders gemaakt. Niveautje Jupiler-league hoor.

Het middenveld is juist één van de betere gedeeltes van de selectie van Feyenoord, met El Ahmadi, Van Bronckhorst, Wijnaldum, en eventueel nog Bruins, Fer, Landzaat en De Guzman. Makkelijk top 3-materiaal.
2000 light years from home
pi_65352810
quote:

[..]

Redelijk?! Hallo, doe eens snel je voetbalbril opzetten. Uit en thuis tegen Heerenveen heeft Lucius <vier> doelpunten weggegeven en dat tezamen met de heer Hofland. Het centrale duo is te traag, niet doortastend genoeg en mist spelinzicht en sluwheid en ze kunnen dit niet opvangen met hard spel.

Je ziet het aan hoe El Ahmadi speelt. Die jongen kan niet lekker voetballen, omdat hij als halve centrale verdediger wordt gebruikt - de trainer heeft ook wel door hoe goed het staat achterin.
pi_65352829
quote:

[..]

Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:08:03 #258
53267 TC03
pi_65352831
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Uierboord het volgende:

[..]

LOL

Door hersenscheetjes als jij is Feyenoord verworden tot wat het nu is.
Dat mag je eens uitleggen.

Niet dat ik jou daartoe in staat acht, maar ach.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:08:18 #259
198137 Uierboord
pi_65352838
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie Genade, Mario Been de havenzoon uit Rotterdam, wat een klasbak was dat vroeger op het voetebalveld, hohohoooo. En inmiddels de grootmeester van NEC uit Nijmegen. Die dekselse Mario heeft een glansrijke carriere voor zich hoor, die kan je om een boodschap sturen. Hopelijk krijgt hij El Ahmadhi weer aan het voetballen, want het blijft altijd een genot om een speler met twee benen te zien goochelen, ik ben echt onder de indruk van hem. De verdediging van feyenoord is gatenkaas, daar loop je zo doorheen. Menig tegenstander heeft de stadionclub inmiddels zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Super Mario, de kanjer, komt als een geschenk door de goden gestuurd binnen in de kuip, jawel! De laatste keer dat we konden genieten in de kuip, was in de tijd met Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk. Maar nu hebben we Biseswar: aanhet begin van het seizoen kon hij in een kliko en werd ie opgehaald door een vuilnisman, maar nu is hij een baltovenaar met twee benen! Onafscheidelijk, een man en zijn bal!
De beer is nu los in Rotterdam, het zwaard is geslepen daar aan de maas. Het zal nog lang onrustig blijven in het maasgebouw.

Wat hij zegt...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:09:42 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65352870
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Redelijk?! Hallo, doe eens snel je voetbalbril opzetten. Uit en thuis tegen Heerenveen heeft Lucius <vier> doelpunten weggegeven en dat tezamen met de heer Hofland. Het centrale duo is te traag, niet doortastend genoeg en mist spelinzicht en sluwheid en ze kunnen dit niet opvangen met hard spel.

Je ziet het aan hoe El Ahmadi speelt. Die jongen kan niet lekker voetballen, omdat hij als halve centrale verdediger wordt gebruikt - de trainer heeft ook wel door hoe goed het staat achterin.
De eerste weken vond ik El Ahmadi echt een revelatie. Rustig, balvast en was zorgvuldig in de passing. De laatste weken zie ik dat niet meer echt terug nee, maar als er een betrouwbare verdediging achter hem staat kan hij in een goed draaiend Feyenoord (jaja ) één van de motors van het elftal zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:09:52 #261
198137 Uierboord
pi_65352874
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat mag je eens uitleggen.

Niet dat ik jou daartoe in staat acht, maar ach.
Klamp jij je nou maar vast aan jouw alwetendheid, een normale discussie is niet aan jou besteed.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:16:09 #262
53267 TC03
pi_65353051
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:09 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Klamp jij je nou maar vast aan jouw alwetendheid, een normale discussie is niet aan jou besteed.
Bron? Jij begint te strooien met onwaarheden om een discussie uit te lokken, dat is gewoon trollen, en dan kan je beter gewoon ergens anders heen gaan.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:17:25 #263
198137 Uierboord
pi_65353097
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bron? Jij begint te strooien met onwaarheden om een discussie uit te lokken, dat is gewoon trollen, en dan kan je beter gewoon ergens anders heen gaan.
Gelul, als ik had willen trollen had ik hele andere dingen kunnen posten.
Welke onwaarheden bedoel je dan?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:18:36 #264
53267 TC03
pi_65353140
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Uierboord het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:24:58 #265
139407 jorienvdherik
pi_65353364
Mario, welkom thuis
pi_65353409
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Op het moment dat er rust is in de club, er een duidelijke structuur en organisatie is en er zicht is op wat komen gaat dan komen er vanzelf geldschieters. Zo is dat de laatste geweest en zo zal dat ook altijd blijven. Op dit moment hangen we nog even in de lucht en is het wachten wanneer we weer met beide benen op de grond komen. De vraag is hoe hard we gaan landen, want het kan allemaal natuurlijk nog veel erger.
pi_65354316
- Reageer normaal -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 23-01-2009 20:04:44 ]
pi_65354380
- Edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 23-01-2009 20:04:51 ]
pi_65354792
Kunnen we weer enigszins normaal elkaar discussiëren? Dank u.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:22:27 #270
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65355234
Het lijkt er op dat Mario aan het einde van dit seizoen aan de slag kan met wat dan ongetwijfeld weer 'Het Nieuwe Feyenoord' zal worden genoemd.
Zou dat betekenen dat het geld voor Verbeek en voor NEC binnengehaald is? Bij een weldoener ofzo?
Wie dit leest is gek
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:24:36 #271
53267 TC03
pi_65355325
Een externe financier zou het ontslag van Verbeek hebben mogelijk gemaakt. Het lijkt mij dat deze financier ook wel garant zou willen staan voor de transfersom van Been, anders is het ook nutteloos om het ontslag van Verbeek mogelijk te maken.

Johan Derksen zei trouwens dat Verbeek slecht slaapt en daarom twee weken gaat skieën.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:26:31 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_65355377
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef TC03 het volgende:
Johan Derksen zei trouwens dat Verbeek slecht slaapt en daarom twee weken gaat skieën.
Verbeek lijkt me ook weinig geschikt om stil te zitten, vraag me sowieso af wat die man doet als hij geen club heeft.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:46:03 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65356041
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Verbeek lijkt me ook weinig geschikt om stil te zitten, vraag me sowieso af wat die man doet als hij geen club heeft.
Klussen aan zijn huis.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:47:06 #274
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65356088
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zijn memoires schrijven. "Het waren twee fantastische dagen"
Wie dit leest is gek
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:03:44 #275
108558 Messenga
pi_65356753
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Meest lachwekkende post van de afgelopen weken in deze reeks . De verdediging is werkelijk dra-ma-tisch. Er wordt enorm kinderlijk verdedigd, uitverdedigen is er zelden bij, en er worden de meest grove blunders gemaakt. Niveautje Jupiler-league hoor.

Het middenveld is juist één van de betere gedeeltes van de selectie van Feyenoord, met El Ahmadi, Van Bronckhorst, Wijnaldum, en eventueel nog Bruins, Fer, Landzaat en De Guzman. Makkelijk top 3-materiaal.
Nogmaals, waar is de ruggengraat van het middenveld? Landzaat speelt al tijden niet, Guzzie is nog geblesseerd en Fer, Wijnaldum en Bruins zijn te licht om een middenveld te dragen.

Zoals ik zei, het middenveld mist de Feyenoord mentaliteit, en hoewel de basis bij de verdediging ligt, is er ook op het middenveld het nodige te doen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:05:37 #276
53267 TC03
pi_65356835
Overigens, stel dat Kuijt naar Juventus gaat voor ¤30 miljoen, dan ontvangt Feyenoord toch ook wat?
pi_65356883
Is 'ie bij jullie opgeleid dan? Of weet je meer over van die doorverkoopclausules?
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:07:33 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65356913
Landzaat heb je geen reet aan, die moet gewoon uitkijken naar een andere club. Messenga legt overigens wel de vinger op de zere plek. Feijenoord mist ballen op het middenveld. Allemaal leuke stylisten, maar verder niks.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:09:10 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65356972
Het is alleen bij lange na niet prioriteit nummer 1 . Als je niet elke wedstrijd standaard 2 doelpunten tegen krijgt voetbalt het 100x makkelijker.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:11:41 #280
108558 Messenga
pi_65357060
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Merkie het volgende:
Het is alleen bij lange na niet prioriteit nummer 1 . Als je niet elke wedstrijd standaard 2 doelpunten tegen krijgt voetbalt het 100x makkelijker.
Ik zie het bij Feyenoord vaak genoeg mis gaan bij de omschakeling, dan staan Fer, Bruins en Wijnie weer veel te ver naar voren en staan de twee centrale verdedigers zowat alleen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:14:21 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65357166
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Merkie het volgende:
De verdediging wordt ontlast als het middenveld zijn duels gewoon weet te winnen. Dit probleem speelt trouwens al jaren.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:25:41 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65357576
quote:
Mario Been: We komen er wel uit
Door SJOERD MOSSOU
MAASSLUIS - Mario Been is vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van Feyenoord. Zoveel is wel duidelijk na de gesprekken die de coach gistermiddag voerde met de clubleiding. ,,Hier gaan we uitkomen.’’
afbeelding vergroten Mario Been rijdt lachend de garage uit van Feyenoord-directeur Eric Gudde. Naast hem zit Rob Jansen. FOTO MARCO DE SWART
,,Nee hè,’’ verzuchtte Mario Been vrijdagmiddag om tien voor half vijf. De trainer dacht in alle anonimiteit een ondergrondse parkeergarage in Maassluis uit te rijden, toen er vanuit het niets een fotograaf voor zijn Toyota opdook. ,,Dat meen je niet,’’ zei Been en keek toen maar lachend in de lens, met zaakwaarnemer Rob Jansen aan zijn zijde.

De geboren Rotterdammer had twee minuten daarvoor een gesprek afgerond met de clubleiding van Feyenoord, in het appartement van directeur Eric Gudde. Ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem waren bij de onderhandelingen aanwezig.

,,Het was een heel goed gesprek,’’ vertelde Been een kwartiertje later, bellend vanuit zijn auto. ,,En we gaan er ook gewoon uitkomen, daar ben ik van overtuigd. De bedoeling was om er voorlopig niets over naar buiten te brengen, maar hier valt niet veel meer aan te ontkennen.’’

Feyenoord waagde in Maassluis nog een poging om Been per direct te strikken, maar de coach wil het seizoen bij NEC hoe dan ook afmaken. Komende zomer treedt hij in dienst bij de club waar hij opgroeide, tegen een gelimiteerde afkoopsom van 750.000 euro. Dat bedrag legden Been en NEC vast in het arbeidscontract dat ze in december overeenkwamen.

,,Tussentijds vertrekken was voor mij absoluut geen optie,’’ aldus Been. ,,Ik heb aan de mensen bij NEC een belofte gedaan en die wil ik nakomen, hoezeer ik ook Feyenoorder ben. Ik ben NEC heel veel verschuldigd, zo simpel is het.’’

Ook directeur Gudde was verrast over het voortijdig uitlekken van de besprekingen. Iets voor twee uur ’s middags waren Been en zijn zaakwaarnemer nog wel ongemerkt via de achteringang - die aansluit op de ondergrondse parkeergarage – naar binnen geglipt. Jacobs en Van Benthem hadden kort daarvoor wél gewoon de voordeur aan de straatzijde genomen.

Club en trainer wilden het nieuws per se over het weekeinde heen tillen, zodat zowel Feyenoord als NEC zich volledig op hun komende wedstrijden (tegen respectievelijk Willem II en Vitesse) konden richten. Volgend weekeinde staan beide clubs bovendien tegenover elkaar in de Goffert, in een wedstrijd die voor Been ongetwijfeld dubbele gevoelens zal oproepen.

,,Heel jammer dat zoiets toch weer voortijdig op straat ligt,’’ zei Gudde. ,,Maar uiteraard zijn we blij dat de gesprekken zo prettig zijn verlopen. Dat Mario het seizoen bij NEC wilden afmaken, wisten we eigenlijk van tevoren al wel. Zijn standpunt daarin was ons al heel lang bekend. En dat respecteren we uiteraard. Voor een trainer is het ook goed om aan het begin van een seizoen een frisse start te maken.’’

De kans is groot dat de huidige interim-coach Leon Vlemmings het seizoen bij Feyenoord afmaakt. De Brabander neemt de honneurs waar sinds het ontslag van Gertjan Verbeek, nu anderhalve week geleden. Feyenoord, de huidige nummer twaalf in de eredivisie, speelt feitelijk alleen nog voor de play-offs om een UEFA Cup-ticket. Om die te bereiken moet de Rotterdamse ploeg minimaal in het linkerrijtje eindigen.

,,Eerst willen we de besprekingen met Mario helemaal afronden,’’ aldus Gudde. ,,Stap twee is vervolgens hoe we het seizoen afmaken en óf we daarin nog iets veranderen. Bovendien is ook de positie van technisch directeur nog vacant, ook dat komt pas ná een akkoord met Mario aan de orde.’’

Voor de laatste post is Leo Beenhakker nog altijd een belangrijke kandidaat. Been heeft er nooit een geheim van gemaakt graag met de huidige bondscoach van Polen te willen samenwerken. En ook Beenhakker zelf gaf al aan Feyenoord ‘een fantastische klus’ te vinden.

Met een contract bij Feyenoord komt voor Been een langverwachte droom uit. De coach speelde tussen 1982 en 1988 al voor de club waar hij ook de jeugdopleiding doorliep. Voordat hij als hoofdtrainer uiterst succesvol werd met Excelsior en NEC, was hij vier jaar lang assistent-coach van Bert van Marwijk bij Feyenoord.

,,Mario is in meerdere opzichten de ideale kandidaat,’’ aldus Gudde. ,,Op korte termijn hopen we definitief duidelijkheid te kunnen geven.’’
Die kunnen we alvast verwelkomen.

Been.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:28:05 #283
53267 TC03
pi_65357700
Mario
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:39:15 #284
108558 Messenga
pi_65358188
Ben benieuwd hoelang Been de verlosser is
pi_65358714
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef Messenga het volgende:
Inderdaad
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:58:12 #286
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65358908
Dan toch
AFC AJAX
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:30:13 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65360010
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef Messenga het volgende:
Been verlost ons nergens van op dit moment, dus ik weet niet wat jij bazelt...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:32:30 #288
108558 Messenga
pi_65360082
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Been verlost ons nergens van op dit moment, dus ik weet niet wat jij bazelt...
Vandaar ook de knipoog. Goede trainer, maar weet niet of het Feijenoord zal helpen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:39:51 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65360259
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:

[..]

Vandaar ook de knipoog. Goede trainer, maar weet niet of het Feijenoord zal helpen.
Wat verwacht je dan precies? Jij denkt dat alles door zal gaan, zoals het nu gaat?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:43:19 #290
108558 Messenga
pi_65360357
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan precies? Jij denkt dat alles door zal gaan, zoals het nu gaat?
Er zal echt grondig schoongemaakt moeten worden. Het blijkt dat Makaay wel kan scoren, maar niet iemand is waar je een oorlog mee wint. Zoals ik al aangaf heb je een middenveld nodig met mentaliteit, wanneer men daarop scout en zorgt voor een goede ruggengraat, speel je makkelijker. Ik ken het potje van Feijenoord niet, maar er is vast nog wel geld.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:48:50 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65360529
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef Messenga het volgende:

[..]

Er zal echt grondig schoongemaakt moeten worden. Het blijkt dat Makaay wel kan scoren, maar niet iemand is waar je een oorlog mee wint. Zoals ik al aangaf heb je een middenveld nodig met mentaliteit, wanneer men daarop scout en zorgt voor een goede ruggengraat, speel je makkelijker. Ik ken het potje van Feijenoord niet, maar er is vast nog wel geld.
Dat is dus precies wat ik verwacht en wat zal moeten gebeuren. Geld is er volgens mij nauwelijks. Was er al niet om Verbeek te ontslaan.

Doel: Timmer eruit of desnoods als stand-in. Mulder of Darley keeper. Die verdienen nu een kans. Volgens mij is het niet persé nodig om een nieuwe keeper aan te trekken.

Verdediging: De verdediging verdiend drastisch versterkt te worden. Hofland, De Cler, Lucius, Greene en Timmer eruit. Laat Been El-Akchaoui meenemen. Vlaar komt weer terug, maar dat is onvoldoende. Bahia moet als stand-in dienen. Daarom moeten er sowieso verdedigers bij. Loovens zit op de bank bij Celtic, die is meer dan welkom.

Middenveld: Er moet sowieso een vechter op het middenveld komen. Een speler zoals Van Dijk bij Utrecht, Meeuwis bij Roda of Tcioté bij Twente is hard nodig. De verdediging wordt ontlast als duels al gewonnen worden op het middenveld. Landzaat eruit.

Aanval: Een extra spits zou fijn zijn. Denk niet dat er verder nog iemand nodig is. Makaay en Slory zou ik graag als duo zien met daarachter De Guzman of Bruins.

[ Bericht 37% gewijzigd door Happel op 23-01-2009 23:02:36 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:04:10 #292
139407 jorienvdherik
pi_65360986
quote:
Hofland forceerde breuk namens spelersgroep

Kevin Hofland is daags voor het ontslag van Gertjan Verbeek naar Dick van der Well gestapt. Hofland meldde aan de Voorzitter van de RvC dat het vertrouwen van de volledige spelersgroep in Verbeek weg was. Dit meldde Van der Well vanavond in Langs de Lijn, het sportprogramma op Radio 1. Van der Well is vervolgens gaan praten met Peter Bosz en Eric Gudde. Deze verzochten Van der Well nog een lijmpoging te ondernemen. Deze mislukte waarop het ontslag volgde van Verbeek.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:06:20 #293
53267 TC03
pi_65361060
Wel een goede analyse Happel, maar er zullen eerst spelers moeten vertrekken om te zien hoe het verder gaat en wat er nog meer nodig is. Ik heb zo'n idee dat Fer zich weleens goed kan gaan ontwikkelen onder Been, en hij heeft wel een aardige fysiek voor op het middenveld.

Vorig jaar stond de verdediging als een huis met Vlaar en Hofland als centraal duo. Nou is het ook weer zo wat om de hele toekomst op te hangen aan een paar goede wedstrijden meer dan een jaar geleden, maar het lijkt me toch niet dat ze het voetbal verleerd zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:14:39 #294
53267 TC03
pi_65361295
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Goh, dat wisten we nog niet.
pi_65362217
Obama - Been ik zie overeenkomsten Maar ik moet nog maar zien of hij het waar kan maken.
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 23:54:32 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65362546
Mario

Eindelijk wat goed nieuws na die belabberde week
4045
onlogisch
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:04:39 #297
185115 Juk
Misschien
pi_65362903
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik verwacht en wat zal moeten gebeuren. Geld is er volgens mij nauwelijks. Was er al niet om Verbeek te ontslaan.

Doel: Timmer eruit of desnoods als stand-in. Mulder of Darley keeper. Die verdienen nu een kans. Volgens mij is het niet persé nodig om een nieuwe keeper aan te trekken.

Verdediging: De verdediging verdiend drastisch versterkt te worden. Hofland, De Cler, Lucius, Greene en Timmer eruit. Laat Been El-Akchaoui meenemen. Vlaar komt weer terug, maar dat is onvoldoende. Bahia moet als stand-in dienen. Daarom moeten er sowieso verdedigers bij. Loovens zit op de bank bij Celtic, die is meer dan welkom.

Middenveld: Er moet sowieso een vechter op het middenveld komen. Een speler zoals Van Dijk bij Utrecht, Meeuwis bij Roda of Tcioté bij Twente is hard nodig. De verdediging wordt ontlast als duels al gewonnen worden op het middenveld. Landzaat eruit.

Aanval: Een extra spits zou fijn zijn. Denk niet dat er verder nog iemand nodig is. Makaay en Slory zou ik graag als duo zien met daarachter De Guzman of Bruins.
Ik ben het grotendeels met je eens. Heb alleen 2 kanttekeningen.

Eén is dat ik denk dat Hofland met een goede verdediger naast zich het wel goed kan doen. Zoals gezegd stond het een jaar geleden met Vlaar samen wel goed. Hofland wordt alleen ook een jaartje ouder en van Vlaar moeten we nog maar even zien of hij nog op niveau terug komt.
Iets waar ik wel vrij zeker van ben is dat Fer de man op het middenveld is om die rol van "bal-afpakker" te vervullen.

Als ik 1 speler zou moeten kiezen die volgend jaar moet komen is dat een centrale verdediger met de ervaring om de baas te zijn in de kleedkamer. Maar omdat je Gio/Makaay/etc daar ook hebt zitten praat je wat het baas zijn betreft al gauw over een onhaalbare speler.

Edit: En als Been deze week tekent is het eerste wat hij moet doen de Guzman en Biseswar bellen en flink die konten kussen. Een verhaal tegen Biseswar over de TD die hem weg wilde hebben maar nu zelf weg is en dat dus kwaliteit altijd boven komt drijven zal wel goed vallen denk ik.
The only thing I fear is my MoM
pi_65364099
Willem II...kat in 't bakkie niet?

2-0.
pi_65364155
Been gaat ook Lorenzo Davids meenemen denk ik, zoiets had hij volgens mij al eens gezegd.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:56:34 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65364242
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Been gaat ook Lorenzo Davids meenemen denk ik, zoiets had hij volgens mij al eens gezegd.
Als ie El-Akchaoui maar mee neemt
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')