abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65315844
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Geen voorstander van Been?
nee, goede trainers met humor moet ik niet

ik vind het vreemd dat je die lul 'accepteert' alleen om het feit omdat ie goed overweg kan met Been

ik zie liever Hiddink als TD (al weet ik dat hij toch niet komt)
pi_65316275
Dan kan je je beter bezig houden met alternatieven die wel reëel zijn.
pi_65316405
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
pi_65316616
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
pi_65316623
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef Ruud het volgende:
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
Nee, het hoeft niet nee. Het zou alleen wel eens een verfrissend geluid zijn van de anti-Beenhakker clan
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:07:52 #156
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65316720
Ik ben benieuwd of Gudde na vandaag nog voorzitter is. Volgens Vi was er vandaag een gesprek en is de RvC erg kritisch. En terecht.
pi_65316920
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Wie zei dat?
pi_65318866
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65319163
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef ouwegokbaas het volgende:
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
pi_65319166
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
pi_65319859
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef dill het volgende:

[..]

Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65321127
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:

[..]

En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Blessures, slechte relatie trainer-spelersgroep hebben natuurlijk niets met de slechte resultaten te maken. Ja, volgend jaar is een top 5 positie met dezelfde selectie mogelijk.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:19:38 #163
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65321292
quote:
Feyenoord wil geld van Santander

Uitgegeven: 22 januari 2009 15:38
Laatst gewijzigd: 22 januari 2009 15:38

AMSTERDAM - Feyenoord is naar de wereldvoetbalbond FIFA gestapt met betrekking tot een transfer van Ebi Smolarek. De club heeft nog opleidingsgeld tegoed van Racing Santander, de club die Smolarek in de zomer van 2007 overnam van Borussia Dortmund.

“Het gaat om ongeveer 140.000 euro”, aldus een woordvoerder van Feyenoord donderdag. De Rotterdammers stellen dat de Spaanse club al een half jaar lang in gebreke blijft.

“In het begin ging het goed. Maar op een gegeven moment hielden de betalingen op. Dat is een half jaar geleden. We hebben begrepen dat Dortmund met hetzelfde probleem kampt.” Het dossier van de transfer van de 28-jarige Pool, die voor vier miljoen euro de overstap maakte, ligt nu bij de FIFA.

Onder contract
Smolarek stond van 2000 tot het seizoen 2004/2005 onder contract bij Feyenoord, alvorens hij naar Dortmund werd getransfereerd. Vanuit Duitsland vertrok hij aan het begin van het seizoen 2007/2008 naar Spanje. Momenteel speelt de Pool op huurbasis bij Bolton Wanderers.
pi_65321704
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
pi_65321765
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
Volgens Rijnmond dinsdag na de wedstrijd is er al gesprek geweest en is de alles uitgesproken.
pi_65322936
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
pi_65323000
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
Welke, Fishermen's Friend?
pi_65323249
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:

[..]

En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Wie dit leest is gek
pi_65324898
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Ik weet zeker dat het op deze manier niet ging. Niemand hoeft dat te geloven maar ik doe dat wel, simpel

Zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn dingen gebeurt die echt niet door de beugel konden. Van beide kanten. Je kan simpelweg niet weet ik hoeveel spelers eruit gooien. En met maar blijven ruziën en een sfeer de ver beneden het nulpunt lag wordt het beter zeker? Het antwoord daarop is gewoon nee. Iedereen die enige kennis van zaken heeft zou dat ook zeggen. Trouwens, dat bewijs is inmiddels wel geleverd gezien de verhalen die naar buiten zijn gekomen.
pi_65324914
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
Meijer heeft het daarom ook helemaal niet gedaan.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:15:19 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65325148
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
pi_65325295
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
pi_65325437
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Gerard Kocks van HHC Hardenberg.
pi_65325454
Nee, dus als je wacht op nieuwe spelers ken je lang wachten.
Het is gewoon te hopen dat we een deze dagen duidelijkheid krijgen over hoe de staf er volgend seizoen komt uit te zien.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:50:58 #175
185115 Juk
Misschien
pi_65326339
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?

Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.

Deze selectie heeft een half jaar lang keihard gefaald met Verbeek voor de groep en een bepaalde veldbezetting in een bepaalde formatie. Dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat er, aangezien je niet 5 nieuwe spelers kan kopen, tactisch wat anders geprobeerd moet worden ondertussen.
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')