nee, goede trainers met humor moet ik nietquote:
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Nee, het hoeft niet nee. Het zou alleen wel eens een verfrissend geluid zijn van de anti-Beenhakker clanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef Ruud het volgende:
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
Wie zei dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Nee, we degraderen volgend jaar...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef ouwegokbaas het volgende:
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
En als Been en Beenhakker komen dan lukt t welquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef dill het volgende:
[..]
Nee, we degraderen volgend jaar...
Hoe moeten wij dat op dit moment nou wetenLigt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
Blessures, slechte relatie trainer-spelersgroep hebben natuurlijk niets met de slechte resultaten te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
En als Been en Beenhakker komen dan lukt t welBeetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
quote:Feyenoord wil geld van Santander
Uitgegeven: 22 januari 2009 15:38
Laatst gewijzigd: 22 januari 2009 15:38
AMSTERDAM - Feyenoord is naar de wereldvoetbalbond FIFA gestapt met betrekking tot een transfer van Ebi Smolarek. De club heeft nog opleidingsgeld tegoed van Racing Santander, de club die Smolarek in de zomer van 2007 overnam van Borussia Dortmund.
“Het gaat om ongeveer 140.000 euro”, aldus een woordvoerder van Feyenoord donderdag. De Rotterdammers stellen dat de Spaanse club al een half jaar lang in gebreke blijft.
“In het begin ging het goed. Maar op een gegeven moment hielden de betalingen op. Dat is een half jaar geleden. We hebben begrepen dat Dortmund met hetzelfde probleem kampt.” Het dossier van de transfer van de 28-jarige Pool, die voor vier miljoen euro de overstap maakte, ligt nu bij de FIFA.
Onder contract
Smolarek stond van 2000 tot het seizoen 2004/2005 onder contract bij Feyenoord, alvorens hij naar Dortmund werd getransfereerd. Vanuit Duitsland vertrok hij aan het begin van het seizoen 2007/2008 naar Spanje. Momenteel speelt de Pool op huurbasis bij Bolton Wanderers.
Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Volgens Rijnmond dinsdag na de wedstrijd is er al gesprek geweest en is de alles uitgesproken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
Welke, Fishermen's Friend?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:
[..]
En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
Ik weet zeker dat het op deze manier niet ging. Niemand hoeft dat te geloven maar ik doe dat wel, simpelquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?
Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Meijer heeft het daarom ook helemaal niet gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Gerard Kocks van HHC Hardenberg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |