quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Slimme zet van het bestuur om hem naar voren te schuiven als spreekpop. De supporters accepteren alles wat hij zegt.
Landzaat traint in ieder geval al 2 dagen volledig pijnvrij en gaat maandagavond met de beloften meedoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen kan nou wel over kwaliteit lullen, maar daar ontbreekt het helemaal niet aan. Oké, met deze selectie word je nooit kampioen, maar met een mindere selectie eindigde je vorig jaar toch als zesde. En in dat elftal speelden Hofland, Lucius, Greene en Bahia ook. De positie op de stand van de ranglijst is gewoon te wijten een mentale problemen. Hopelijk zijn de jongens die lang geblesseerd zijn geweest en wat minder klappen hebben gekregen wat frisser in hun kop, en kunnen zij de zooi weer op de rails krijgen.
die heeft nog helemaal nooit iets toegevoegd in Feyenoord 1quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef dill het volgende:
[..]
Landzaat traint in ieder geval al 2 dagen volledig pijnvrij en gaat maandagavond met de beloften meedoen.
Ik weet alleen niet of je op hem doelt
Jammer genoeg bestaat de verdediging niet uit enkel Hoflands (die ik gisteren inderdaad wel aardig vond spelen).quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:36 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Hofland speelde gisteren wel met zijn hart , en gaf 100% in alle duels.
dat zou voor iedereen de standaard moeten zijn
Dat heeft hij jou verteld?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Meijer deed die oproep vanuit zijn hart, door niemand gestuurd!
Doe nou niet net alsof jij weet hoe het zit.quote:
Hier daar heb je het alweer. De suppoters geloven alles wat hij zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Nog meer propagandaquote:Tiendalli: Publiek was geweldig
ROTTERDAM - Rechtsback Dwight Tiendalli van Feyenoord zag dinsdagavond na de bekernederlaag tegen SC Heerenveen in De Kuip (0-3) één positief punt. ,,Het publiek was geweldig. Het legioen stond weer achter de ploeg. Aan onze supporters heeft het zeker niet gelegen.’’
afbeelding vergroten Dwight Tiendalli verlaat zeer teleurgesteld het veld. FOTO ANP
Tiendalli maakte voor de microfoon van Radio Rijnmond een zwaar aangeslagen indruk. ,,Vind je het gek? Ik heb hier gewoon geen woorden voor. We spelen weer niet slecht, maar het gaat natuurlijk om het resultaat. En dat is heel teleurstellend. Het zal dit seizoen toch nog wel een keertje goed gaan met Feyenoord?’’
Tiendalli erkende dat de thuisploeg vooral in de beginfase een nerveuze indruk maakte. ,,Er zat inderdaad veel spanning op de ploeg. Maar er is ook zoveel commotie geweest bij de club en rond de spelers. Dat heeft natuurlijk zijn weerslag op het veld.’’ (ANP)
Ik blijf bij mijn lijstje in het vorige topic dat er genoeg potentie is om een top 5 waardig elftal neer te zetten. Door blessures en mentaal gezeik pakt het dramatisch uit, maar in potentie valt het best mee. Als je hier een trainer voor zet die de koppen weer omhoog en dezelfde kant op krijgt, dan is er best nog wat te winnen in de 2e seizoenshelft en is zelfs het bereiken van plek negen niet onmogelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef dill het volgende:
En het ontbreekt trouwens wel aan kwaliteit. Dat is nou juist het enige waar het aan ontbreekt zo'n beetje. Kwaliteit in de leiding.
Landzaat, Tomasson. Dat zijn wel mensen die ons weer in het linkerrijtje kunnen brengen. Hoewel ik niet zo'n fan van Landzaat ben, denk ik dat hij misschien wel meer een leiderstype is dan wie dan ook op het moment binnen dit elftal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef dill het volgende:
[..]
Landzaat traint in ieder geval al 2 dagen volledig pijnvrij en gaat maandagavond met de beloften meedoen.
Ik weet alleen niet of je op hem doelt
In de verdediging ontbreekt het vooral aan organisatie. Het moet worden neergezet, en dat hangt ook samen met vertrouwen. Fräser, De Wolf, Van Wonderen en Van Gobbel waren ook niet zo'n goede voetballers hoor. Ze waren gewoon slim en voetbalden vanuit een goede organisatie. Ze coachten en werden gecoacht. Als je dat goed aanpakt hoef je helemaal geen topverdediger te zijn om top te verdedigen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef dill het volgende:
En het ontbreekt trouwens wel aan kwaliteit. Dat is nou juist het enige waar het aan ontbreekt zo'n beetje. Kwaliteit in de leiding.
Die potentie is er ook wel in het elftal. Maar met deze sfeer, dit bestuur en dezelfde mensen binnen Feyenoord ga je het niet omkeren, of er moet toevallig een keer gewonnen worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn lijstje in het vorige topic dat er genoeg potentie is om een top 5 waardig elftal neer te zetten. Door blessures en mentaal gezeik pakt het dramatisch uit, maar in potentie valt het best mee. Als je hier een trainer voor zet die de koppen weer omhoog en dezelfde kant op krijgt, dan is er best nog wat te winnen in de 2e seizoenshelft en is zelfs het bereiken van plek negen niet onmogelijk.
Het "bestuur" (of wat daar van over is) moet dan wel zsm daadkrachtig optreden. En als er investeerders zijn die willen investeren, laat ze dan in godsnaam daad bij woord voegen. Nog drie á vier competitierondes met Vlemmings (die het als assistent best goed doet, maar niet de man is om de boel weer op de rails te krijgen ben ik bang) en het seizoen is écht verloren. En volgend jaar geen Europees voetbal lijkt me geen optie voor Feyenoord.
Dat zeg ik toch min of meer. We hebben geen kwaliteit om dat aan te pakken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de verdediging ontbreekt het vooral aan organisatie. Het moet worden neergezet, en dat hangt ook samen met vertrouwen. Fräser, De Wolf, Van Wonderen en Van Gobbel waren ook niet zo'n goede voetballers hoor. Ze waren gewoon slim en voetbalden vanuit een goede organisatie. Ze coachten en werden gecoacht. Als je dat goed aanpakt hoef je helemaal geen topverdediger te zijn om top te verdedigen.
Vlemmings is wat mij betreft een uitstekende trainer , die het seizoen wel af kan maken (ook euro-technisch de beste oplossing)quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn lijstje in het vorige topic dat er genoeg potentie is om een top 5 waardig elftal neer te zetten. Door blessures en mentaal gezeik pakt het dramatisch uit, maar in potentie valt het best mee. Als je hier een trainer voor zet die de koppen weer omhoog en dezelfde kant op krijgt, dan is er best nog wat te winnen in de 2e seizoenshelft en is zelfs het bereiken van plek negen niet onmogelijk.
Het "bestuur" (of wat daar van over is) moet dan wel zsm daadkrachtig optreden. En als er investeerders zijn die willen investeren, laat ze dan in godsnaam daad bij woord voegen. Nog drie á vier competitierondes met Vlemmings (die het als assistent best goed doet, maar niet de man is om de boel weer op de rails te krijgen ben ik bang) en het seizoen is écht verloren. En volgend jaar geen Europees voetbal lijkt me geen optie voor Feyenoord.
Geen concrete interesse van investeerders . Niks nieuws dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.quotenet.nl/st(...)enoord_is_absurd.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |