En een paar weken later zat hij in Madrid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goed gedaan jochie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Desnoods moeten we als supporters allemaal ¤ 500 storten, dat geld komt er wel.
We staan zeven punten achter op de nummer negen (die plaats is toch de laatste play-off-plek?). Ik reken nergens op, maar het is nog zeker mogelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven. Ben dan wel god, maar toch...
[..]
Beetje naïef om te denken dat we nu nog Europees voetbal gaan halen. Seizoen is over, voorbij. Wonden likken, selectie en Maasgebouw zuiveren, Been halen, Hiddink of Beenhakker TD maken en opnieuw beginnen met een selectie die wel tot het gaatje wil gaan.
Moet je nagaan hoe snel het gaat onder Beenhakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
En een paar weken later zat hij in Madrid.
Mensen die na de afgelopen drie maanden nog rekenen op een Europese trip volgend seizoen zijn gewoon rijp voor Delta. Het gebeurd niet. Gisteren was het zoveelste bewijs. Het is een teringzooi en dat blijft het voorlopig ook. Beenhakker verandert dat niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We staan zeven punten achter op de nummer negen (die plaats is toch de laatste play-off-plek?). Ik reken nergens op, maar het is nog zeker mogelijk.
Ik moest even Googelen op Delta, maar nu ik weet wat je bedoelt ben ik het met je eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die na de afgelopen drie maanden nog rekenen op een Europese trip volgend seizoen zijn gewoon rijp voor Delta. Het gebeurd niet. Gisteren was het zoveelste bewijs. Het is een teringzooi en dat blijft het voorlopig ook. Beenhakker verandert dat niet.
Misschien niet, maar onder Vlemmings lijkt het ook nergens op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die na de afgelopen drie maanden nog rekenen op een Europese trip volgend seizoen zijn gewoon rijp voor Delta. Het gebeurd niet. Gisteren was het zoveelste bewijs. Het is een teringzooi en dat blijft het voorlopig ook. Beenhakker verandert dat niet.
op vakantie naar Spanje zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:29 schreef Staanplaats het volgende:
Haha altijd al gedacht dat ik naar het Delta moest! We gaan Europa in!
vreemd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik die judas zal 'accepteren'.
Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Juk het volgende:
Misschien niet, maar onder Vlemmings lijkt het ook nergens op.
Er moet iemand komen om het seizoen af te maken die veranderingen doorvoert. Bruins faalt al het hele seizoen en die speelt gewoon weer gisteren, weliswaar op "10" maar het was alsnog een drama. Elke keer ook weer in dat falende 4-2-3-1.
Geen voorstander van Been?quote:
Hou je van SM?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:52 schreef Becel het volgende:
Net de goals gisteren tegen Heerenveen nog eens terug gezien.
quote:‘Doe geen rare noodgrepen!’
ROTTERDAM - Mislukt seizoen, geld is er niet en de organisatie ligt op z’n gat. De mening van zeven prominenten. Hoe nu verder?
afbeelding vergroten Teleurgestelde Feyenoord-fan. FOTO PIM RAS
BERT VAN MARWIJK, oud-trainer, nu bondscoach:
,,Dinsdag was ik in het stadion bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en dat deed me wel wat. De sfeer was zo vreemd, zo onwerkelijk. Een soort berusting leek het wel. Ja, daar heb ik wel moeite mee. Deze situatie is gewoon heel triest. Wat er nu moet gebeuren? Ik vind dat ik daar in mijn positie niet te veel over moet uitweiden, maar het belangrijkste lijkt het me om eerst orde op zaken te stellen in de organisatie.
Je zult moeten beginnen bij een technisch directeur en een trainer, pas daarna kun je echt verder. De optie Leo (Beenhakker, red) en Mario (Been) lijkt me een uitstekende oplossing. Die twee moeten het prima kunnen met z’n tweeën.’’
GIOVANNI VAN BRONCKHORST, aanvoerder:
,,Het belangrijkste is dat er snel duidelijkheid komt. Dat geeft rust aan de spelers en zeker ook aan de technische staf die er nu zit. Ik heb geen voorkeur, maar Vlemmings ligt heel goed in de groep. Hij is voor ons zeker een optie om het seizoen af te maken.
,,Mario Been heeft besloten om voorlopig bij NEC te blijven. Jammer, want hij zou goed bij Feyenoord passen. Of hij alsnog komt, moeten we afwachten. Of ik verbaasd ben dat Been niet officieel is benaderd? Ik weet niet hoe het nu gaat in de directie en wie de beslissingen neemt. De spelers zullen geen kandidaat aandragen. Ik denk niet dat wij daar voor zijn.’’
HANS KRAAY SENIOR, oud-trainer en ex–speler:
,,Paniek is nu de slechtste raadgever. Allereerst zou ik de rust rondom het team herstellen én bewaken. Gewoon lekker voetballen, aan het vertrouwen werken en vooral geen rare noodgrepen gaan uithalen. Want ik ben ervan overtuigd dat dit elftal meer dan genoeg kwaliteit heeft om in het linkerrijtje te eindigen. Meer zit er helaas niet meer in.
,,De huidige situatie biedt, hoe gek dat ook klinkt, tijd en ruimte om goed na te denken. De raad van commissarissen moet nu in alle rust de koers gaan bepalen en bouwen aan een duidelijke structuur. Praat eens met mensen met kennis van voetbal, zou ik zeggen. Met Theo van Duivenbode bijvoorbeeld, of met een clubman als Rinus Israel. En bepaal vervolgens welke kant het op moet. Het is vervelend als dat mensen de kop kost, maar zo werkt het. Mario Been is een prima vent om het straks te gaan doen, maar zorg dat er tegen die tijd een duidelijke organisatie staat. Want ook potentiële investeerders en geldschieters willen een helder plan zien. Die gaan echt geen geld in een bodemloze put gooien.’’
ERIC VAN DORP, voorzitter supportersvereniging:
,,Het is een heel complexe situatie. Wie bepaalt de koers bij Feyenoord? Met wie moeten spelers, sponsors of investeerders gaan praten? Wie staat jullie, de pers, te woord? Op dit moment heeft niemand een idee hoe het precies zit, of wie de baas is. Er is een onervaren directie over, zonder netwerk en zonder kennis van alle ins en outs bij de club. Ik vind dat de raad van commissarissen nu op moet staan en heel duidelijk moet stellen: ‘Dié kant gaan we op’.
,,Pas als dat helder is, kun je gericht gaan kijken naar mensen die de club overeind kunnen helpen. Leo Beenhakker is een logische kandidaat, met een geweldige staat van dienst. Met hem komt er echt een persoonlijkheid binnen, dat was met de vorige technisch directeur (Peter Bosz, red.) wel anders. Maar cruciaal is wel dat hij een jaar of vijf blijft zitten; het gaat om continuïteit. En neem vooral de beste optie. Ga vol voor Guus Hiddink, voor mijn part. Dit seizoen kunnen we verder toch wel vergeten, daar is iedereen het wel over eens.’’
RONALD KOEMAN, werkloos trainer en voormalig Feyenoord-speler:
,,Rond Feyenoord gaat het nu vooral over namen van mensen die wel of niet moeten komen. Natuurlijk zijn er belangrijke vacatures in te vullen, maar het allerbelangrijkste is dat de club de financiële middelen vindt om weer te kunnen concurreren met Ajax en PSV. Als Feyenoord het op de transfermarkt al aflegt tegen clubs als Heerenveen en Groningen, dan kun je ook met de beste technische staf niet meedoen om de titel.
,,Ik zal geen namen noemen van mensen die Gertjan Verbeek en Peter Bosz moeten opvolgen. In algemene zin zullen het ervaren mannen moeten zijn, denk ik, onder wier leiding je opnieuw kunt beginnen. Dus lang niet iedereen is geschikt. Ik moet altijd lachen als ik zie wie zich allemaal publiekelijk aanbieden in crisistijden bij een grote club. Oud-spelers die zó graag willen, dat ze het desnoods gratis zouden doen.’’
WILLEM VAN HANEGEM, oud-speler en voormalig Feyenoord-coach:
,,Met de politiek rond de club bemoei ik me liever niet. Als je mij vraagt hoe het verder moet, benader ik het vanuit het voetbal. Ik zag vrijdag een redelijk tot aardig Feyenoord en dinsdag zag ik een nerveus Feyenoord. In eigen stadion nog wel. Die groep heeft geen vertrouwen meer, de posities worden niet goed bezet, er lopen mensen op voor hen verkeerde plaatsen.
,,De clubleiding, de technische staf en de spelers moeten allemaal bij elkaar gaan zitten. Er moet tekst en uitleg worden gegeven over de problemen en over oplossingen. Daarin moeten ze elkaar aangeven wie daarin wat voor een taak heeft. Vervolgens moet iedereen naar buiten toe zijn mond houden. De trainers moeten werken aan het herstel van het vertrouwen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het bij Feyenoord qua voetbal zomaar ineens kan gaan lopen. Ik geloof dat écht.’’
LEO BEENHAKKER, bondscoach van Polen en ex-coach:
,,Om alle fabeltjes de wereld uit te helpen. Wat iedereen ook roept of schrijft, Feyenoord heeft me niet benaderd. Niet formeel, ook niet informeel. Verder is mijn mening hoe het nu verder moet met die club niet interessant. Ik ben al vijf jaar weg uit Nederland, volg alles van grote afstand, voel me dus niet geroepen daar met enig recht van spreken over te oordelen.’’
Jullie zijn er alleen voor het wegdragen?quote:GIOVANNI VAN BRONCKHORST, aanvoerder:
,,Het belangrijkste is dat er snel duidelijkheid komt. Dat geeft rust aan de spelers en zeker ook aan de technische staf die er nu zit. Ik heb geen voorkeur, maar Vlemmings ligt heel goed in de groep. Hij is voor ons zeker een optie om het seizoen af te maken.
,,Mario Been heeft besloten om voorlopig bij NEC te blijven. Jammer, want hij zou goed bij Feyenoord passen. Of hij alsnog komt, moeten we afwachten. Of ik verbaasd ben dat Been niet officieel is benaderd? Ik weet niet hoe het nu gaat in de directie en wie de beslissingen neemt. De spelers zullen geen kandidaat aandragen. Ik denk niet dat wij daar voor zijn.’’
Ga je nu telkens flauwe grappen maken over alles wat de spelers zeggen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jullie zijn er alleen voor het wegdragen?
Het was oprechte kritiek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:44 schreef dill het volgende:
Ga je nu telkens flauwe grappen maken over alles wat de spelers zeggen?
quote:In het Algemeen Dagblad meldt Leo Beenhakker dat de berichten dat Beenhakker al benaderd is door Feyenoord fabeltjes zijn. Hij zou niet formeel en ook niet informeel benaderd zijn door de Rotterdamse club. 'Verder is mijn mening hoe het nu verder moet met die club niet interessant. Ik ben al vijf jaar weg uit Nederland, volg alles op grote afstand, voel me dus niet geroepen daar met enig recht van spreken over te oordelen.' [reageer
Wat is hier nou belachelijk aan? Natuurlijk dragen zij geen kandidaat aan. De opmerking vind ik an sich ook grappig maar je blijft bezig...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het was oprechte kritiek.
Ik kan er ook niets aan doen dat Van Bronckhorst zich telkens belachelijk maakt met z'n uitspraken. Hoe kan hij nou, na alles wat er gebeurd is, met droge ogen beweren dat het niet aan de spelersgroep is om zich te mengen in de beslissingen van de directie?
De vraag is of het ooit beter kan gaan als je er waardeloze spelers als Hofland en Lucius in hebt staan. Ik denk dat Verbeek met een fitte groep echt wel zoden aan de dijk had kunnen zetten hoor. Dat je zo overtuigd bent van je zaak verbaast mij..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:
[..]
Wat is hier nou belachelijk aan? Natuurlijk dragen zij geen kandidaat aan. De opmerking vind ik an sich ook grappig maar je blijft bezig...
En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
Ja, het topic staat er inderdaad vol meequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:
Wat is hier nou belachelijk aan? Natuurlijk dragen zij geen kandidaat aan. De opmerking vind ik an sich ook grappig maar je blijft bezig...
nee, goede trainers met humor moet ik nietquote:
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Nee, het hoeft niet nee. Het zou alleen wel eens een verfrissend geluid zijn van de anti-Beenhakker clanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef Ruud het volgende:
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
Wie zei dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Nee, we degraderen volgend jaar...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef ouwegokbaas het volgende:
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |