abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:46:42 #101
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65291761
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Desnoods moeten we als supporters allemaal ¤ 500 storten, dat geld komt er wel.
Tuurlijk, en over 10 jaar zijn we allemaal miljonair. Geld groeit niet aan de bomen, en de supporters storten niet allemaal 500 euro. Maar droom lekker verder
451 °F
pi_65291811
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef dill het volgende:

[..]

Hopen dat ze zo kritisch blijven een tijdje...
van nijnatten schrijft echt ongelooflijk slechte columns. ik heb het dan niet specifiek over deze, maar hij schrijft er elke dag een--soms wel twee op een dag --terwijl ze eigenlijk qua inhoud en aantal woorden niet eens goed genoeg zouden zijn voor de gratis kranten.
pi_65292342
quote:
ja dan zul je zien hoeveel er van dat zogenaamde "legioen" overblijft.
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:09:02 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65292515
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
Dat is de enige reden waarom ik die judas zal 'accepteren'.

We moeten sowieso iemand hebben die het seizoen afmaakt. Mijn keuze gaat naar Vlemmings, omdat hij al trainer is bij de club en al betaald wordt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65292649
Ik duim al dagenlang voor Beenhakker, hoop echt dat hij komt. Een negatief verschil zie je die man nooit maken. Wonderen verwacht ik ook weer niet, maar ik denk dat hij de handel wel weer stabiel kan trekken, wat zelfvertrouwen op kan bouwen bij de verzuipende jongens en een mooie basis kan leggen voor Been
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65292707
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja dan zul je zien hoeveel er van dat zogenaamde "legioen" overblijft.
Er werden ook obligaties gekocht

Zowiezo of dat iets zegt over de supporters...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65292732
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is de enige reden waarom ik die judas zal 'accepteren'.

We moeten sowieso iemand hebben die het seizoen afmaakt. Mijn keuze gaat naar Vlemmings, omdat hij al trainer is bij de club en al betaald wordt.
Dat is ook mijn voornaamste reden dat ik mild ben over Beenhakker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 21-01-2009 19:56:19 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:24:48 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65293027
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
Niks aan toe te voegen.

Beenhakker + Been =
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:55:30 #109
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65294153
Beenhakker is een stuk stront, maar wel iemand die dit Feyenoord kan helpen.... denk ik
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:02:16 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65294415
Ja en week later is er nog geen opvolger, gaat weer lekker traag dus

zaterdag gewoon weer vlemmings
pi_65294776
Been wil sowieso graag in de zomer komen, zei hij bij de Jakhalzen.
pi_65294783
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en week later is er nog geen opvolger, gaat weer lekker traag dus

zaterdag gewoon weer vlemmings
Je kan het ook zien dat Feyenoord geen paniekaankoop wil doen en rustig aan het oriënteren is.
Dit seizoen is toch al redelijk verloren.
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:15:53 #113
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65294906
Ik snap alleen niet wie er nu over die beslissingen gaan? RvC en Gudde?
pi_65295019
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weten ze zelf ook niet volgens mij
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  Moderator woensdag 21 januari 2009 @ 20:21:17 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65295052
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik neem aan Gudde? Aangezien hij de uitvoerende macht is. En de RvC de controlerende macht?

Althans, zo zou het wel moeten zijn
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:34:40 #116
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65295442
Lucius neemt voor onbepaalde tijd alle beslissingen. De groep staat hier volledig achter. Eén van de veranderingen is dat er niet meer getraint wordt op vrijdag. In plaats daarvan wordt de flinke voorraad strijkers, lawinepijlen en zelfbouwbommen die de afgelopen maanden in beslag is genomen op een plezierige manier afgestoken vanaf de middenstip. Volgens ad-interim Theo doet dit wonderen voor de teamsfeer.

En Gudde ruimt naderhand de zooi op.
451 °F
pi_65295557
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Been wil sowieso graag in de zomer komen, zei hij bij de Jakhalzen.
Als ze m benaderen komt ie ook gewoon. Hij had er anders nu al gestaan.

Beenhakker en Been is gewoon een prima koppel lijkt me. Zeker als jongens als Bosvelt en eventueel Fraser ook weer terug komen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:33:24 #118
185115 Juk
Misschien
pi_65297429
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoordminded noem je dat.

Lucius bij de 2-0.
Beenhakker is gewoon een verschrikkelijk goede teammanager, een aai over de bol trainer zoals de Wolf het zei. Dat heeft deze selectie het laatste half jaar nodig.

Gezien de financiële compromissen die er te sluiten zijn (zie het verleden) lijkt het enige wat in de weg staat zijn overstap naar ajax.

Als echte Feyenoordminded supersupporter moet toch ook jij willen dat er in ieder geval nog alles aan gedaan wordt om volgend jaar Europees te spelen? Dat dat alleen maar positieve gevolgen heeft hoef ik je niet uit te leggen lijkt me.
The only thing I fear is my MoM
pi_65297565
Zouden de spelers van Feyenoord express slecht presteren zodat Verbeek weg moet
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:41:12 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65297754
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:33 schreef Juk het volgende:
Als echte Feyenoordminded supersupporter
Je moet het niet overdrijven. Ben dan wel god, maar toch...
quote:
moet toch ook jij willen dat er in ieder geval nog alles aan gedaan wordt om volgend jaar Europees te spelen? Dat dat alleen maar positieve gevolgen heeft hoef ik je niet uit te leggen lijkt me.
Beetje naïef om te denken dat we nu nog Europees voetbal gaan halen. Seizoen is over, voorbij. Wonden likken, selectie en Maasgebouw zuiveren, Been halen, Hiddink of Beenhakker TD maken en opnieuw beginnen met een selectie die wel tot het gaatje wil gaan.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:42:07 #121
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65297790
Goed gedaan jochie

Wie dit leest is gek
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:42:57 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65297827
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goed gedaan jochie

[ afbeelding ]
En een paar weken later zat hij in Madrid.
Elite
Tegen TTIP
pi_65298117
quote:

Praat jij ff lekker voor jezelf

Stuk uit het AD van vandaag:

Het is mooi geweest met Vlemmings

Door PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord
[LEZERSBIJDRAGE]

De Gifbeker is inmiddels verworden tot een Bak. Een bak met kak welteverstaan. Die woorden schoten mij vaker dan mij lief was te binnen bij het zien van een stel voetballers die tegen Heerenveen voor hun laatste kans vochten

Want in een seizoen waarin de topclubs al waren uitgespeeld in het bekertoernooi was dit het enige (buiten) kansje op een prijs. Met een beetje gunstige loting heb je De Graafschap thuis, de ronde erna ADO en in de finale win je per ongeluk van AZ na strafschoppen…zoiets.

Wat naïef om vooraf te denken dat de spelers van Feyenoord extra getergd zouden zijn. Dat ze gelijk hadden gehad om hun trainer weg te pesten. Dit was het moment waarop ze het eigen publiek gingen overtuigen van hun gelijk, dat hun coup van vorige week terecht was geweest. Ontdaan van de ketenen van hun harde trainer zouden ze het vuur voor elkaar uit hun sloffen lopen en als een hecht collectief onherkenbaar voetballen. Het team zou zich oprichten en richting kwartfinale opstomen. Niet met mooi voetbal, maar vechtend naar 2-1 met Mols als heroïsch middelpunt...zoiets.

Maar nee, zo ging het sprookje niet. We zijn inmiddels gewend geraakt aan het zwakke acteren van de laatste maanden, maar wat we deze druilerige dinsdagavond in de Kuip zagen sloeg – vooral in de tweede helft - alles. Of liever gezegd: het sloeg helemaal nergens op! Het is dat het aan een behoorlijke technische leidsman ontbreekt, maar anders waren Hofland en Lucius er toch allang head first uitgeflikkerd? Het ergste is nog dat deze Peppie en Kokkie, die zich meer hebben onderscheiden als oproerkraaiers dan het raken van één behoorlijke bal, waarschijnlijk de aanstichters zijn van de kloof tussen spelersgroep en de weggestuurde trainer. Net als vrijdag in Heerenveen zakte het olijke matrozenduo gisterenavond opnieuw genadeloos door het ijs. Peppie was Elm tweemaal volledig kwijt (waarmee de Zweed dit seizoen waarschijnlijk topscorer in de Kuip wordt) en Kokkie vroeg zich waarschijnlijk af of zijn vrouw de hond nog had uitgelaten terwijl Beerens de 0-3 binnenschoot. Veel woorden, weinig daden, ik zeg opzouten.

Met kromme tenen zien we dat er wekelijks twee spelers zijn die nog enigszins tot een acceptabel niveau komen. En dat zijn net die twee die afgelopen zomer van Bosz een exitbrief ontvingen. Maar het kan nog schrijnender: we moeten luisteren naar een zachtjes pratende trainer, die ze permanent in onschuld wast, maar wiens handen altijd onzichtbaar zullen blijven. Laat staan dat zijn naam ooit in verband zal worden gebracht met een ‘effect’. Niet Gullit, evenmin Van Marwijk, maar Léon Vlemmings zal de geschiedenisboeken ingaan als meest niet te benijden trainer van Feyenoord.

Maar na twee kansloze potten binnen vier dagen, doelsaldo 1-6, is het mooi geweest met deze gymleraar.

Aanstaande zaterdag om een uur of elf ’s avonds wil ik Don Leo vanachter de perstafel iets zien zeggen over cirkels die rondkomen, hem horen zuchten dat er nog veel werk te doen is en dat hij opgelucht is met de zwaarbevochten 2-0 overwinning…zoiets ja.

Vond het wel een pakkend stukkie.
Bron dus AD.nl
pi_65298159
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet het niet overdrijven. Ben dan wel god, maar toch...
[..]

Beetje naïef om te denken dat we nu nog Europees voetbal gaan halen. Seizoen is over, voorbij. Wonden likken, selectie en Maasgebouw zuiveren, Been halen, Hiddink of Beenhakker TD maken en opnieuw beginnen met een selectie die wel tot het gaatje wil gaan.
We staan zeven punten achter op de nummer negen (die plaats is toch de laatste play-off-plek?). Ik reken nergens op, maar het is nog zeker mogelijk.
pi_65298169
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Happel het volgende:

[..]

En een paar weken later zat hij in Madrid.
Moet je nagaan hoe snel het gaat onder Beenhakker
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')