abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65278655
Ze komen met Koeman ofzo let maar op, anders was Mario toch al lang vastgelegd voor volgend seizoen?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65278681
quote:
Ik ben met financieel directeur Onno Jacobs nog steeds het gezicht van de club naar buiten toe. Dat heeft de Raad van Commissarissen ook duidelijk zo tegen mij gezegd.''
Een financieel directeur hoort helemaal niet op de voorgrond te staan. Er heeft dus duidelijk niemand de leiding binnen Feyenoord.
pi_65278745
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ze komen met Koeman ofzo let maar op, anders was Mario toch al lang vastgelegd voor volgend seizoen?
Nee ze gaan Brandts aanstellen let maar op.Leo bleek te duur
pi_65278915
quote:
Koeman is al helemaal niet betaalbaar voor Feyenoord, die komt ook niet voor een appel en een ei hoor.
pi_65279055
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een financieel directeur hoort helemaal niet op de voorgrond te staan. Er heeft dus duidelijk niemand de leiding binnen Feyenoord.
Daarm lijkt het me ook belangrijk op zeer korte termijn een technisch directeur aan te stellen die gewoon weer naar buiten kan treden in plaats van Gudde.
pi_65279131
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Daarm lijkt het me ook belangrijk op zeer korte termijn een technisch directeur aan te stellen die gewoon weer naar buiten kan treden in plaats van Gudde.
Ja en bij Feyenoord gaan we het weer lekker andersom doen door eerst een trainer aan te stellen. Dat kan bijna alleen maar fout gaan in de toekomst.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65279454
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik mail de redactie van het AD wel even, die spreken toch dagelijks met de spelersgroep.
Als je ze toch belt laat ze meteen ff aan hun brabantse informant vragen wanneer die opdonderd
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:46:26 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65279495
TT
pi_65279646
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Koeman is al helemaal niet betaalbaar voor Feyenoord, die komt ook niet voor een appel en een ei hoor.
In principe is niemand betaalbaar voor Feyenoord.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65279759
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

In principe is niemand betaalbaar voor Feyenoord.
Er is geld genoeg in potentie alleen heeft iedere investeerder andere eisen wat betreft spelers en bestuurders willen ze investeren. Dat is ook klote!
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:59:58 #61
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65279994
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Keltie het volgende:
TT
Hoe verzinnen ze ut he..
pi_65280019
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Er is geld genoeg in potentie alleen heeft iedere investeerder andere eisen wat betreft spelers en bestuurders willen ze investeren. Dat is ook klote!
In potentie heb je niks aan. Het moet gewoon op de bank staan. Maarja lullen over iets wat je toch niet heb heeft geen zin. Als Mario maar komt.
pi_65280070
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

In potentie heb je niks aan. Het moet gewoon op de bank staan. Maarja lullen over iets wat je toch niet heb heeft geen zin. Als Mario maar komt.
Allebei eens. Maar denk als Mario komt er wel wat vrij komt maar zeker weten doe ik het uiteraard niet!
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:05:17 #64
168255 J.Herrer
pi_65280183
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Plus dat hij een trainer is die alleen kan werken met een goede selectie die zijn voorganger heeft opgebouwd.
Zodra hij zelf aan een team gaat bouwen loopt ie maar wat te lulhannesen en is hij zelfs in staat om een topclub bijna te laten degraderen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_65280254
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoe verzinnen ze ut he..
Het is wel realiteit op dit moment. We staan 4 punten boven de streep. Bij verlies en een van onze concurenten (Sparta, Ado, Vitesse, Roda of de Graafschap) wint de is de streep erg dichtbij.

Ik zie ook niet in waarom we het op korte termijn beter zouden gaan doen. Er zit totaal geen automatisme in dit team. Makaay wordt constant met de lange bal aangespeeld, het lijkt wel of iedereen opeens corners mag nemen, en de goals vallen elke keer door persoonlijke fouten.
pi_65280256
Dan moeten ze m wel bellen...

En ook hij komt niet voor een appel en ei trouwens Verdient genoeg in Nijmegen.

Stel je voor dat ie met NEC een flinke stunt uithaalt in de UEFA cup en er komt een Spaanse of Italiaanse club die wel concreet wordt. Ik bedoel, het is echt een Feyenoorder maar ik zou ook niet op mn knieën gaan om er te mogen werken. Als ie binnenkomt gaat er waarschijnlijk wel van alles veranderen. Ook op het gebied van scouting bijvoorbeeld. Nou, mijn zegen heeft ie.
pi_65280330
quote:
Ik begrijp er ook geen pepernoot van, niemand trouwens. Ook Mario niet
pi_65280443
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ag dat wordt al jaren geroepen maar er komt nooit wat binnen.
Perridon zegt vandaag ook nog ergens in zo'n financieel blad dat hij nooit 10 miljoen in Feyenoord zou stoppen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:14:19 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65280549
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ag dat wordt al jaren geroepen maar er komt nooit wat binnen.
Perridon zegt vandaag ook nog ergens in zo'n financieel blad dat hij nooit 10 miljoen in Feyenoord zou stoppen.
Goh, kan Perridon ook geen ongelijk geven.
Investeerders willen, hoe gek dat ook klinkt bij een investering , op termijn hun geld er weer uit krijgen met een beetje winst.. Bij Feijenoord hebben ze aangetoond dat niet voor elkaar te kunnen krijgen
pi_65280714
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef dill het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook geen pepernoot van, niemand trouwens. Ook Mario niet
Dit kan alleen bij Feyenoord. Heel Nederland weet dat Been de de perfecte en eigenlijk enige kandidaat is. Been is geliefd bij de supporters, sponsors en een echte Feyenoorder. Aan z'n kwaliteiten ligt het niet want hij heeft bij Excelsior en Nec bewezen dat hij een veelbelovende trainer is. Zoals je al eerder aangaf zou het best eens kunnen dat bepaalde mensen Been liever niet zien omdat ze dan moet vrezen voor hun baan. Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Maargoed er is nog niks bekend en er is ook nog geen andere trainer dus het is nog maar even afwachten. Vind het geen goed teken dat het zo lang duurt als is Verbeek nog maar een week weg.
pi_65281159
De perfecte kandidaat is er eentje die betaalbaar is en met -6 miljoen wat weggewerkt moet worden is niemand haalbaar tenzij je een zak geld krijgt van investeerders. Daarom vind ik het ook maar slapgeouwehoer om over 'de perfecte trainer' te praten, de situatie is zo dat op dit moment Vlemminx de perfecte is - je hoeft hem namelijk niet meer te kopen.

Eerst een nieuwe TD en andere beleidsmakers, dan komt de trainer.
pi_65281216
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Hamilcar het volgende:

Bij Feyenoord is het omgekeerd
pi_65281471
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dit kan alleen bij Feyenoord. Heel Nederland weet dat Been de de perfecte en eigenlijk enige kandidaat is. Been is geliefd bij de supporters, sponsors en een echte Feyenoorder. Aan z'n kwaliteiten ligt het niet want hij heeft bij Excelsior en Nec bewezen dat hij een veelbelovende trainer is. Zoals je al eerder aangaf zou het best eens kunnen dat bepaalde mensen Been liever niet zien omdat ze dan moet vrezen voor hun baan. Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Maargoed er is nog niks bekend en er is ook nog geen andere trainer dus het is nog maar even afwachten. Vind het geen goed teken dat het zo lang duurt als is Verbeek nog maar een week weg.
In zoverre is bekend dat ze Been in ieder geval niet benaderd hebben, niet formeel maar ook niet informeel.

En wie er dan precies zouden moeten vrezen voor hun baan weet ik ook niet hoor maar de persoon die ik gisteren sprak zei wel dit: "je denkt toch niet dat Mario gaat samenwerken met bijvoorbeeld Rinus Israel? Die 2 komen van een andere planeet". En zo is het natuurlijk wel een beetje. Mario is heel dik met jongens als Bosvelt en van Gastel. Down to earth en simpel in de goede zin van het woord. Jongens van 'nu' ook, als je begrijpt wat ik bedoel. En Mario heeft veel mensen achter zich staan, daar moet je je niet in vergissen. Als ie er eenmaal zit krijgen ze m heel erg moeilijk weer weg.

Sowieso vind ik dat de voltallige oude garde binnen de organisatie van Feyenoord plaats moet maken, al is het alleen maar om echt opnieuw te kunnen beginnen.
pi_65281565
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Hamilcar het volgende:
De perfecte kandidaat is er eentje die betaalbaar is en met -6 miljoen wat weggewerkt moet worden is niemand haalbaar tenzij je een zak geld krijgt van investeerders. Daarom vind ik het ook maar slapgeouwehoer om over 'de perfecte trainer' te praten, de situatie is zo dat op dit moment Vlemminx de perfecte is - je hoeft hem namelijk niet meer te kopen.

Ach, de afkoopsom van Verbeek heeft ook iemand betaald. Er is echt wel iemand te vinden die die 750.000 betaald hoor.

Moet je alleen nog de 400/500.000 vinden om Been te betalen maar ook dat lijkt me niet onoverkomelijk. En dan had je, dat denk ik tenminste, wél van Heerenveen gewonnen.

Maar goed, misschien eisen die mensen wel het vertrek van Gudde? Wie zal het zeggen. iedereen probeert z'n eigen hachje te redden, dat is de afgelopen dagen wel gebleken.
pi_65282124
GVD zeg!
Ik zie net voor het eerst de tegendoelpunten van gister terug. GVD wat doen de spelers bij die 0-2 van Elm? Die gast staat tussen 4 verdedigers van ons maar hij kan gewoon aangespeeld worden.
pi_65282310
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef dill het volgende:

[..]

Ach, de afkoopsom van Verbeek heeft ook iemand betaald. Er is echt wel iemand te vinden die die 750.000 betaald hoor.

Moet je alleen nog de 400/500.000 vinden om Been te betalen maar ook dat lijkt me niet onoverkomelijk. En dan had je, dat denk ik tenminste, wél van Heerenveen gewonnen.

Maar goed, misschien eisen die mensen wel het vertrek van Gudde? Wie zal het zeggen. iedereen probeert z'n eigen hachje te redden, dat is de afgelopen dagen wel gebleken.
wat een onzin , alsof ze door een andere trainer ineens zoveel beter en vol passie gaan voetballen ?
blijkbaar kan alleen Hofland dat opbrengen momenteel
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65282420
Misschien wil Aad de Mos het wel doen! Kan hij gelijk zijn specialiteit gebruiken.
pi_65282556
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

wat een onzin , alsof ze door een andere trainer ineens zoveel beter en vol passie gaan voetballen ?
blijkbaar kan alleen Hofland dat opbrengen momenteel
Ik denk dat gewoon, dat mag toch?

Nergens op gebaseerd verder.
pi_65282591
niet getreurd, jullie hebben nog steeds het beste publiek!
pi_65282704
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef M.Melandri het volgende:
Misschien wil Aad de Mos het wel doen! Kan hij gelijk zijn specialiteit gebruiken.

Geniale kerel is het ook.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65283982
quote:
Terugkeer Troost zou belachelijk zijn

Datum: 21-01-2009

Bron: AD.nl

De naam van Sjaak Troost zingt rond bij Feyenoord. Hij zou over een weekje of twee al worden ingezworen als directeur van de club. Troost is wat je noemt een echte Feyenoorder. Hij speelde 329 wedstrijden in het eerste van zijn club en verbond zich ook na zijn actieve carrière aan Feyenoord. Hij was er commercieel manager, bestuurslid van de Stichting Feyenoord en commissaris van de club.

Troost was een trouwe kompaan van de toenmalige spindoctor Jan D. Swart. Troost was tevens beschermeling van Jorien van den Herik. Onder diens bewind rees de ster van Troost tot ver boven de Kuip. Een échte Feyenoorder dus.

Maar het aanstellen van Troost zou een klap in het gezicht zijn van nogal wat andere echte Feyenoorders. Het betreft diegenen, van hoog tot laag, die zich tot het uiterste ingezet hebben om het regime van Van den Herik omver te werpen.

De club was mede onder de verantwoordelijkheid van Troost volledig aan de bedelstaf geraakt. Daarom moest de leiding van toen weg. Alleen commercieel directeur Chris Woerts en financieel directeur Onno Jacobs mochten als ze braaf zouden zijn blijven zitten. De rest, inclusief Sjaak Troost, mocht vertrekken. Nieuwe commissarissen zouden schoon schip maken.

Na een jaar of twee zijn ze wéér bezig om schoon schip te maken want de bedelstaf zit onderhand standaard in de materiaalkist van Carlo de Leeuw en het kader loopt weg of krijgt een schop onder het achterwerk. De spoeling in Rotterdam is kennelijk nogal dun. Want de vervanging moet komen uit de echelons die een jaar of twee geleden met pek en veren besmeurd de Kuip zijn uitgejaagd.

Laten we het netjes zeggen; de voorgenomen aanstelling van Troost is hem in persoonlijke zin gegund. Maar vanuit de recente geschiedenis geredeneerd, zou het tevens te belachelijk voor woorden zijn.
Hopen dat ze zo kritisch blijven een tijdje...
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:23:57 #82
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65285482
Voor zover het serieus bedoeld is.. Anders kan je natuurlijk de grappen wel al zien aankomen..
Fisherman's Friend nieuwe shirtsponsor Feyenoord

Niet dus.

Valse mail Feyenoord zet redacties op verkeerde been
pi_65285619
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef ursel het volgende:
Voor zover het serieus bedoeld is.. Anders kan je natuurlijk de grappen wel al zien aankomen..
[..]

Je weet het maar nooit met Feyenoord.
pi_65285636
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef ursel het volgende:
[..]

Wat denk je zelf?
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:16:22 #85
168255 J.Herrer
pi_65289281

die baby
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_65290269
quote:
Feyenoord gaat alles in het werk stellen om Leo Beenhakker (66) aan te stellen als interim-trainer, meldt Voetbal International. De huidige bondscoach van Polen was voor afgelopen maandag al informeel benaderd, maar de verwachting is dat Feyenoord de interesse nog deze week officieel zal maken.

Beenhakker moet tot het einde van het seizoen de taken overnemen van de vorige week woensdag ontslagen Gertjan Verbeek. Daarna is het de bedoeling dat hij op technisch gebied een functie gaat vervullen.

Naar verwachting zal Mario Been vanaf volgend seizoen Feyenoord gaan leiden als trainer. Beenhakker zelf heeft wel oren naar een overgang naar de Rotterdammers. 'Het lijkt me een geweldige klus', zegt hij. Ze kunnen me bellen en dan heb ik mijn antwoord klaar.'

Beenhakker werkte eerder in Rotterdam-Zuid van 1997 tot 2000. In 1999 werd hij kampioen met de Stadionclub. In 2007 keerde Beenhakker nog even terug in De Kuip, toen hij Feyenoord als ad-interim leidde in de play-offs om Europees voetbal, nadat trainer Erwin Koeman was opgestapt. Beenhakker slaagde toen niet in die missie, omdat FC Groningen over twee wedstrijden de sterkste was.
Was te verwachten. HOop dat het lukt. Jood of niet. Feyenoord is nu belangrijker.
pi_65290340
Toch begrijp ik dat nooit, als Beenhakker als TD naar Ajax zou komen zou ik het toejuichen ondanks zijn verleden met Feyenoord.

Waarom zit het bij jullie zo diep?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65290412
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
Toch begrijp ik dat nooit, als Beenhakker als TD naar Ajax zou komen zou ik het toejuichen ondanks zijn verleden met Feyenoord.

Waarom zit het bij jullie zo diep?
Gelukkig is het niet bij iedereen zo... Sommige mensen zijn echt veel te kortzichtig.
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:56:17 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65290429
De club is ziek
pi_65290482
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
De club is ziek
Heb je ook nog andere teksten? Of is dit je hele repertoire?
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:00:35 #91
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_65290630
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Juk het volgende:

[..]

Gelukkig is het niet bij iedereen zo... Sommige mensen zijn echt veel te kortzichtig.
Inderdaad zeg

Leo is gewoon de perfecte kandidaat voor een groep zonder zelfvertrouwen als Feyenoord, als je daarna nog de mogelijkheid hebt om hem als TD aan te stellen zou ik zeggen gelijk doen. Spelers als Zlatan/Chivu/Maxwell zijn allemaal dankzij hem bij Ajax gekomen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65290645
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef M.Melandri het volgende:

pi_65290658
Happel en Ruud zullen er blij mee zijn
pi_65290731
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Juk het volgende:

[..]

Feijenoordminded noem je dat.

Lucius bij de 2-0.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65291068
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Was te verwachten. HOop dat het lukt. Jood of niet. Feyenoord is nu belangrijker.
Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:23:17 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65291132
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoordminded noem je dat.

Lucius bij de 2-0.
en bij 1-0
pi_65291244
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
Hier sluit ik me volledig bij aan!
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:40:44 #99
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65291610
Ik geloof nog steeds niet dat Been volgend jaar komt, en ook niet dat Beenhakker nu komt, puur en alleen omdat er gewoon geen geld is, en dat weet iedereen.

En dat gezeik over investeerders hoor ik al jaren maar er komt nooit wat van terecht (op die talentpools na, en die lopen voor de investeerders nu uit op een debakel omdat ze allemaal gratis weglopen).

Het is leuk om positief te blijven maar het houdt een keer op!
451 °F
pi_65291691
Desnoods moeten we als supporters allemaal ¤ 500 storten, dat geld komt er wel.
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')