abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65278655
Ze komen met Koeman ofzo let maar op, anders was Mario toch al lang vastgelegd voor volgend seizoen?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65278681
quote:
Ik ben met financieel directeur Onno Jacobs nog steeds het gezicht van de club naar buiten toe. Dat heeft de Raad van Commissarissen ook duidelijk zo tegen mij gezegd.''
Een financieel directeur hoort helemaal niet op de voorgrond te staan. Er heeft dus duidelijk niemand de leiding binnen Feyenoord.
pi_65278745
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ze komen met Koeman ofzo let maar op, anders was Mario toch al lang vastgelegd voor volgend seizoen?
Nee ze gaan Brandts aanstellen let maar op.Leo bleek te duur
pi_65278915
quote:
Koeman is al helemaal niet betaalbaar voor Feyenoord, die komt ook niet voor een appel en een ei hoor.
pi_65279055
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een financieel directeur hoort helemaal niet op de voorgrond te staan. Er heeft dus duidelijk niemand de leiding binnen Feyenoord.
Daarm lijkt het me ook belangrijk op zeer korte termijn een technisch directeur aan te stellen die gewoon weer naar buiten kan treden in plaats van Gudde.
pi_65279131
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Daarm lijkt het me ook belangrijk op zeer korte termijn een technisch directeur aan te stellen die gewoon weer naar buiten kan treden in plaats van Gudde.
Ja en bij Feyenoord gaan we het weer lekker andersom doen door eerst een trainer aan te stellen. Dat kan bijna alleen maar fout gaan in de toekomst.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65279454
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik mail de redactie van het AD wel even, die spreken toch dagelijks met de spelersgroep.
Als je ze toch belt laat ze meteen ff aan hun brabantse informant vragen wanneer die opdonderd
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:46:26 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65279495
TT
pi_65279646
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Koeman is al helemaal niet betaalbaar voor Feyenoord, die komt ook niet voor een appel en een ei hoor.
In principe is niemand betaalbaar voor Feyenoord.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65279759
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

In principe is niemand betaalbaar voor Feyenoord.
Er is geld genoeg in potentie alleen heeft iedere investeerder andere eisen wat betreft spelers en bestuurders willen ze investeren. Dat is ook klote!
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:59:58 #61
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65279994
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Keltie het volgende:
TT
Hoe verzinnen ze ut he..
pi_65280019
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Er is geld genoeg in potentie alleen heeft iedere investeerder andere eisen wat betreft spelers en bestuurders willen ze investeren. Dat is ook klote!
In potentie heb je niks aan. Het moet gewoon op de bank staan. Maarja lullen over iets wat je toch niet heb heeft geen zin. Als Mario maar komt.
pi_65280070
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

In potentie heb je niks aan. Het moet gewoon op de bank staan. Maarja lullen over iets wat je toch niet heb heeft geen zin. Als Mario maar komt.
Allebei eens. Maar denk als Mario komt er wel wat vrij komt maar zeker weten doe ik het uiteraard niet!
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:05:17 #64
168255 J.Herrer
pi_65280183
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Plus dat hij een trainer is die alleen kan werken met een goede selectie die zijn voorganger heeft opgebouwd.
Zodra hij zelf aan een team gaat bouwen loopt ie maar wat te lulhannesen en is hij zelfs in staat om een topclub bijna te laten degraderen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_65280254
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoe verzinnen ze ut he..
Het is wel realiteit op dit moment. We staan 4 punten boven de streep. Bij verlies en een van onze concurenten (Sparta, Ado, Vitesse, Roda of de Graafschap) wint de is de streep erg dichtbij.

Ik zie ook niet in waarom we het op korte termijn beter zouden gaan doen. Er zit totaal geen automatisme in dit team. Makaay wordt constant met de lange bal aangespeeld, het lijkt wel of iedereen opeens corners mag nemen, en de goals vallen elke keer door persoonlijke fouten.
pi_65280256
Dan moeten ze m wel bellen...

En ook hij komt niet voor een appel en ei trouwens Verdient genoeg in Nijmegen.

Stel je voor dat ie met NEC een flinke stunt uithaalt in de UEFA cup en er komt een Spaanse of Italiaanse club die wel concreet wordt. Ik bedoel, het is echt een Feyenoorder maar ik zou ook niet op mn knieën gaan om er te mogen werken. Als ie binnenkomt gaat er waarschijnlijk wel van alles veranderen. Ook op het gebied van scouting bijvoorbeeld. Nou, mijn zegen heeft ie.
pi_65280330
quote:
Ik begrijp er ook geen pepernoot van, niemand trouwens. Ook Mario niet
pi_65280443
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ag dat wordt al jaren geroepen maar er komt nooit wat binnen.
Perridon zegt vandaag ook nog ergens in zo'n financieel blad dat hij nooit 10 miljoen in Feyenoord zou stoppen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:14:19 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65280549
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ag dat wordt al jaren geroepen maar er komt nooit wat binnen.
Perridon zegt vandaag ook nog ergens in zo'n financieel blad dat hij nooit 10 miljoen in Feyenoord zou stoppen.
Goh, kan Perridon ook geen ongelijk geven.
Investeerders willen, hoe gek dat ook klinkt bij een investering , op termijn hun geld er weer uit krijgen met een beetje winst.. Bij Feijenoord hebben ze aangetoond dat niet voor elkaar te kunnen krijgen
pi_65280714
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef dill het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook geen pepernoot van, niemand trouwens. Ook Mario niet
Dit kan alleen bij Feyenoord. Heel Nederland weet dat Been de de perfecte en eigenlijk enige kandidaat is. Been is geliefd bij de supporters, sponsors en een echte Feyenoorder. Aan z'n kwaliteiten ligt het niet want hij heeft bij Excelsior en Nec bewezen dat hij een veelbelovende trainer is. Zoals je al eerder aangaf zou het best eens kunnen dat bepaalde mensen Been liever niet zien omdat ze dan moet vrezen voor hun baan. Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Maargoed er is nog niks bekend en er is ook nog geen andere trainer dus het is nog maar even afwachten. Vind het geen goed teken dat het zo lang duurt als is Verbeek nog maar een week weg.
pi_65281159
De perfecte kandidaat is er eentje die betaalbaar is en met -6 miljoen wat weggewerkt moet worden is niemand haalbaar tenzij je een zak geld krijgt van investeerders. Daarom vind ik het ook maar slapgeouwehoer om over 'de perfecte trainer' te praten, de situatie is zo dat op dit moment Vlemminx de perfecte is - je hoeft hem namelijk niet meer te kopen.

Eerst een nieuwe TD en andere beleidsmakers, dan komt de trainer.
pi_65281216
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Hamilcar het volgende:

Bij Feyenoord is het omgekeerd
pi_65281471
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dit kan alleen bij Feyenoord. Heel Nederland weet dat Been de de perfecte en eigenlijk enige kandidaat is. Been is geliefd bij de supporters, sponsors en een echte Feyenoorder. Aan z'n kwaliteiten ligt het niet want hij heeft bij Excelsior en Nec bewezen dat hij een veelbelovende trainer is. Zoals je al eerder aangaf zou het best eens kunnen dat bepaalde mensen Been liever niet zien omdat ze dan moet vrezen voor hun baan. Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. Maargoed er is nog niks bekend en er is ook nog geen andere trainer dus het is nog maar even afwachten. Vind het geen goed teken dat het zo lang duurt als is Verbeek nog maar een week weg.
In zoverre is bekend dat ze Been in ieder geval niet benaderd hebben, niet formeel maar ook niet informeel.

En wie er dan precies zouden moeten vrezen voor hun baan weet ik ook niet hoor maar de persoon die ik gisteren sprak zei wel dit: "je denkt toch niet dat Mario gaat samenwerken met bijvoorbeeld Rinus Israel? Die 2 komen van een andere planeet". En zo is het natuurlijk wel een beetje. Mario is heel dik met jongens als Bosvelt en van Gastel. Down to earth en simpel in de goede zin van het woord. Jongens van 'nu' ook, als je begrijpt wat ik bedoel. En Mario heeft veel mensen achter zich staan, daar moet je je niet in vergissen. Als ie er eenmaal zit krijgen ze m heel erg moeilijk weer weg.

Sowieso vind ik dat de voltallige oude garde binnen de organisatie van Feyenoord plaats moet maken, al is het alleen maar om echt opnieuw te kunnen beginnen.
pi_65281565
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Hamilcar het volgende:
De perfecte kandidaat is er eentje die betaalbaar is en met -6 miljoen wat weggewerkt moet worden is niemand haalbaar tenzij je een zak geld krijgt van investeerders. Daarom vind ik het ook maar slapgeouwehoer om over 'de perfecte trainer' te praten, de situatie is zo dat op dit moment Vlemminx de perfecte is - je hoeft hem namelijk niet meer te kopen.

Ach, de afkoopsom van Verbeek heeft ook iemand betaald. Er is echt wel iemand te vinden die die 750.000 betaald hoor.

Moet je alleen nog de 400/500.000 vinden om Been te betalen maar ook dat lijkt me niet onoverkomelijk. En dan had je, dat denk ik tenminste, wél van Heerenveen gewonnen.

Maar goed, misschien eisen die mensen wel het vertrek van Gudde? Wie zal het zeggen. iedereen probeert z'n eigen hachje te redden, dat is de afgelopen dagen wel gebleken.
pi_65282124
GVD zeg!
Ik zie net voor het eerst de tegendoelpunten van gister terug. GVD wat doen de spelers bij die 0-2 van Elm? Die gast staat tussen 4 verdedigers van ons maar hij kan gewoon aangespeeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')