Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef Hamilcar het volgende:
Messenga, heb je weleens voetbal gespeeld en zo ja, heb je weleens gespeeld met een allerbelabberdste achterhoede achter je? Dan ben je veelste bang om de bal te verliezen op het middenveld en ebt de creativiteit, snelheid en nog veel meer weg. Een sterke achterhoede is niet voor niets de ruggegraat van een elftal.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
LOLquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:
Je lult uit je nek en hebt geen idee waar je het over hebt, ga lekker naar de kindjes in het Ajax-topic als je gelijkgestemden zoekt.
Meest lachwekkende post van de afgelopen weken in deze reeksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
Redelijk?! Hallo, doe eens snel je voetbalbril opzetten. Uit en thuis tegen Heerenveen heeft Lucius <vier> doelpunten weggegeven en dat tezamen met de heer Hofland. Het centrale duo is te traag, niet doortastend genoeg en mist spelinzicht en sluwheid en ze kunnen dit niet opvangen met hard spel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na.
Dat mag je eens uitleggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Uierboord het volgende:
[..]
LOL
Door hersenscheetjes als jij is Feyenoord verworden tot wat het nu is.
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie Genade, Mario Been de havenzoon uit Rotterdam, wat een klasbak was dat vroeger op het voetebalveld, hohohoooo. En inmiddels de grootmeester van NEC uit Nijmegen. Die dekselse Mario heeft een glansrijke carriere voor zich hoor, die kan je om een boodschap sturen. Hopelijk krijgt hij El Ahmadhi weer aan het voetballen, want het blijft altijd een genot om een speler met twee benen te zien goochelen, ik ben echt onder de indruk van hem. De verdediging van feyenoord is gatenkaas, daar loop je zo doorheen. Menig tegenstander heeft de stadionclub inmiddels zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Super Mario, de kanjer, komt als een geschenk door de goden gestuurd binnen in de kuip, jawel! De laatste keer dat we konden genieten in de kuip, was in de tijd met Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk. Maar nu hebben we Biseswar: aanhet begin van het seizoen kon hij in een kliko en werd ie opgehaald door een vuilnisman, maar nu is hij een baltovenaar met twee benen! Onafscheidelijk, een man en zijn bal!
De beer is nu los in Rotterdam, het zwaard is geslepen daar aan de maas. Het zal nog lang onrustig blijven in het maasgebouw.
De eerste weken vond ik El Ahmadi echt een revelatie. Rustig, balvast en was zorgvuldig in de passing. De laatste weken zie ik dat niet meer echt terug nee, maar als er een betrouwbare verdediging achter hem staat kan hij in een goed draaiend Feyenoord (jajaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Redelijk?! Hallo, doe eens snel je voetbalbril opzetten. Uit en thuis tegen Heerenveen heeft Lucius <vier> doelpunten weggegeven en dat tezamen met de heer Hofland. Het centrale duo is te traag, niet doortastend genoeg en mist spelinzicht en sluwheid en ze kunnen dit niet opvangen met hard spel.
Je ziet het aan hoe El Ahmadi speelt. Die jongen kan niet lekker voetballen, omdat hij als halve centrale verdediger wordt gebruikt - de trainer heeft ook wel door hoe goed het staat achterin.
Klamp jij je nou maar vast aan jouw alwetendheid, een normale discussie is niet aan jou besteed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat mag je eens uitleggen.
Niet dat ik jou daartoe in staat acht, maar ach.
Bron? Jij begint te strooien met onwaarheden om een discussie uit te lokken, dat is gewoon trollen, en dan kan je beter gewoon ergens anders heen gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:09 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Klamp jij je nou maar vast aan jouw alwetendheid, een normale discussie is niet aan jou besteed.
Gelul, als ik had willen trollen had ik hele andere dingen kunnen posten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron? Jij begint te strooien met onwaarheden om een discussie uit te lokken, dat is gewoon trollen, en dan kan je beter gewoon ergens anders heen gaan.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Gelul, als ik had willen trollen had ik hele andere dingen kunnen posten.
Welke onwaarheden bedoel je dan?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Als Been het slecht doet verdwijnt ook zijn krediet bij het legioen als sneeuw voor de zon.
[..]
Elk seizoen worden spelers en trainers gehaald en binnengehaald als "De Verlossers"
Wordt er dan niet gewonnen en speelt Feyenoord niet om de prijzen, dan krijgen spelers kogelbrieven, wordt het Maasgebouw bestormt en eist men uitleg.
Het legioen wil volgend jaar weer strijden om de titel en dat is gewoon niet reeel.
Op het moment dat er rust is in de club, er een duidelijke structuur en organisatie is en er zicht is op wat komen gaat dan komen er vanzelf geldschieters. Zo is dat de laatste geweest en zo zal dat ook altijd blijven. Op dit moment hangen we nog even in de lucht en is het wachten wanneer we weer met beide benen op de grond komen. De vraag is hoe hard we gaan landen, want het kan allemaal natuurlijk nog veel erger.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Gelul, als ik had willen trollen had ik hele andere dingen kunnen posten.
Welke onwaarheden bedoel je dan?
Verbeek lijkt me ook weinig geschikt om stil te zitten, vraag me sowieso af wat die man doet als hij geen club heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef TC03 het volgende:
Johan Derksen zei trouwens dat Verbeek slecht slaapt en daarom twee weken gaat skieën.
Klussen aan zijn huis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verbeek lijkt me ook weinig geschikt om stil te zitten, vraag me sowieso af wat die man doet als hij geen club heeft.
Zijn memoires schrijven. "Het waren twee fantastische dagen"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verbeek lijkt me ook weinig geschikt om stil te zitten, vraag me sowieso af wat die man doet als hij geen club heeft.
Nogmaals, waar is de ruggengraat van het middenveld? Landzaat speelt al tijden niet, Guzzie is nog geblesseerd en Fer, Wijnaldum en Bruins zijn te licht om een middenveld te dragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meest lachwekkende post van de afgelopen weken in deze reeks. De verdediging is werkelijk dra-ma-tisch. Er wordt enorm kinderlijk verdedigd, uitverdedigen is er zelden bij, en er worden de meest grove blunders gemaakt. Niveautje Jupiler-league hoor.
Het middenveld is juist één van de betere gedeeltes van de selectie van Feyenoord, met El Ahmadi, Van Bronckhorst, Wijnaldum, en eventueel nog Bruins, Fer, Landzaat en De Guzman. Makkelijk top 3-materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |