abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65346235
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik vind het een heel mooi bedrag voor iemand die nog helemaal niks heeft laten zien.
Meer dan Drenthe
pi_65346291
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Meer dan Drenthe
Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65346345
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

.
Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.

Nou weet ik ook wel dat een half seizoen niks is, maar Sulejmani speelde ook een half seizoen goed. en werd voor 16mln gehaald.
pi_65346418
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
pi_65346564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.
Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65346619
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
13 is een redelijk bedrag voor Drenthe, helemaal gezien de financiële situatie van Feyenoord. Al heb ik ook bij Drenthe het gevoel dat hij nog veel had kunnen betekenen voor Feyenoord en er na 1 of 2 jaar misschien nog een hogere prijs gevraagd had kunnen worden.
pi_65346695
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
Dat klopt en dat ontken ik ook niet, ik zeg alleen dat Wijnaldum over de hele linie genomen meer heeft laten zien. Drenthe was altijd wel een aardige speler bij Feyenoord, maar in het begin van het seizoen was het destijds niks (ik kan me nog een bepaalde wedstrijd met 0-4 al uitslag herinneren), door een persoonlijke fout van Drenthe lagen we uit de play-offs wat ons Europees voetbal kostte....

Wijnaldum speelt gewoon goed (laatste tijd niet echt meer trouwens, maar neem het hem kwalijk), zit op 18-jarige leeftijd al voor het 3e seizoen bij de A-selectie (ook nog eens onder 3 verschillende trainers) en is gewoon de beste speler van het team, wat ik zeer knap vind voor zo'n jonge jongen in een slecht team!
pi_65346753
Dat is ook heel knap van Georginio en daarom begrijp ik mensen ook niet die hem nu voor een habbekrats (7 miljoen is maar net iets meer dan wat jullie voor El-Ahmadi hebben betaald) willen verkopen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:28:50 #213
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65346915
quote:
Vlemmings geeft fitte De Cler geen basisplaats

23 januari 2009

Tim de Cler moet voorlopig genoegen nemen met een rol als reserve bij Feyenoord. De linksback is volledig hersteld van een hamstringblessure en deed deze week wedstrijdritme op bij Jong Feyenoord, maar begint zondag tegen Willem II op de bank. Dat liet interim-trainer Leon Vlemmings vrijdag weten.

"Tim moet laten zien dat hij beter is dan het team dat er nu staat. Ik ben blij dat hij er weer bij is en geloof in zijn potentie, maar net als iedereen moet hij een plaats in de basis verdienen", zegt Vlemmings op de website van Feyenoord.

Voor Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat komt de wedstrijd tegen Willem II nog te vroeg. Beide spelers spelen maandag mee met de beloftenploeg.
Had ik niet verwacht
pi_65346950
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Had ik niet verwacht
Never change a... oh wacht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:34:10 #215
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65347093
Winning team?
pi_65347586
Oh god, moest ik zelfs een beetje omlachen.

Mag niet!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:39:06 #217
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65348987
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 23-01-2009 16:46:16 ]
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:59:05 #218
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65349412
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.
En de deelnemers van de talentpool zijn ook weer gepaaid dan..
pi_65349413
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65349478
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?

Been kan het niet maken om nu te vertrekken lijkt me.
pi_65349557
"Feyenoord onderhandelt met Been"

Datum: 23-01-2009 Bron: AD.nl

Feyenoord heeft de onderhandelingen geopend met Mario Been. De trainer van Nec sprak vrijdagmiddag met een delegatie van de Rotterdamse club. Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis. Daar waren ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem aanwezig.
Rond kwart over vier verlieten Been en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de parkeergarage van Guddes huis. Feyenoord wil dat Been komende zomer bij Feyenoord begint.

De trainer maakt in elk geval dit seizoen af bij Nec, waarmee hij nog in de KNVB-beker en het UEFA Cup-toernooi zit. Vorige week ontsloeg de Rotterdamse club trainer Gertjan Verbeek. Sindsdien is Leon Vlemmings de interim-coach.
pi_65349577
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
Denk het niet. Ze zullen binnenkort wel bekend maken dat Been vanaf seizoen 2009/2010 Feyenoord-trainer is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65350423
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:40:38 #224
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65350459
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:38 schreef dill het volgende:
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
Assumptie. Niet meteen van het beste uitgaan, het blijft Feyenoord
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:43:37 #225
108558 Messenga
pi_65350531
Ik ben bang dat het te vroeg komt voor Been, ik was nog wat jaren bij NEC gebleven.
pi_65350666
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Assumptie. Niet meteen van het beste uitgaan, het blijft Feyenoord
Mario komt wel hoor als ze in gesprek zijn

100%

mits ze het kunnen betalen natuurlijk, 1 miljoen krijgt ie nu geloof ik
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:57:07 #227
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_65350875
Even onpartijdig gezien, wat zou het voor Been aantrekkelijk maken om trainer te worden van Feyenoord?
Tuurlijk heeft hij een Feyenoord-hart en hij zal er ook niet gelukkig mee zijn hoe het nu gaat.
Maar wat kan het trainerschap van Feyenoord hem brengen?

Organisatorisch ligt Feyenoord op z'n kont.
De huidige selectie is pover, om het mild uit te drukken.
Geld voor echte aankopen is er niet, persoonlijk denk ik dat NEC meer te besteden heeft.
Volgend jaar speelt Feyenoord geen europees voetbal, terwijl NEC daar nog steeds zicht op heeft.

Grote kans dat Been eens trainer wordt van Feyenoord en ik geloof zeker dat hij een goede trainer is.
Maar ik denk dat 2009/2010 voor Been te vroeg komt...
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:58:22 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_65350915
quote:
Denk dat het beter is voor Feyenoord als hij pas na dit seizoen begint. Hij kan alleen maar schade oplopen dit seizoen. Beter nu een interim die er snel wat vertrouwen in kan kletsen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_65350955
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Uierboord het volgende:
Even onpartijdig gezien, wat zou het voor Been aantrekkelijk maken om trainer te worden van Feyenoord?
Tuurlijk heeft hij een Feyenoord-hart en hij zal er ook niet gelukkig mee zijn hoe het nu gaat.

Geld voor echte aankopen is er niet, persoonlijk denk ik dat NEC meer te besteden heeft.
Volgend jaar speelt Feyenoord geen europees voetbal, terwijl NEC daar nog steeds zicht op heeft.

Grote kans dat Been eens trainer wordt van Feyenoord en ik geloof zeker dat hij een goede trainer is.
het is anders wel een uitdaging om nu bij feyenoord aan de slag te gaan..

als ze hem de tijd geven om op te bouwen dan zie ik het hem wel don .
pi_65351065
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Uierboord het volgende:

Hij heeft alleen maar te winnen. Als hij het slecht doet dan ligt het niet aan hem, want het was al slecht. Doet hij het goed, dan krijgt hij de credits want hij heeft Feyenoord er weer bovenop geholpen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:04:13 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65351070
quote:

Hoe weet jij dat nou weer?

Het lijkt mij onzin. Feyenoord heeft niks te winnen en NEC alles te verliezen. Been in de winterstop naar Feyenoord zou vrij nutteloos zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:06:02 #232
198137 Uierboord
pi_65351109
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

het is anders wel een uitdaging om nu bij feyenoord aan de slag te gaan..

als ze hem de tijd geven om op te bouwen dan zie ik het hem wel don .
"Ze" als in het bestuur van Feyenoord? Van het bestuur zal hij ongetwijfeld het krediet krijgen, maar van "het legioen"?
De supporters stellen gewoon onrealistische eisen.

Meedoen om het kampioenschap zit er volgend jaar ook niet in, ook niet als Mario Been komt.
Feyenoord is geen grote club meer, maar dat wil niet zeggen dat die tijden nooit meer terug kunnen komen.
Op het moment dat dat besef er is, de trainer, de technische staf en het bestuur echt de tijd krijgen om echt iets op poten te zetten en men de handen uit de mouwen steekt , kan de weg naar boven weer ingeslagen worden.
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
pi_65351167
Jij hebt er verstand van, dat hoor ik wel.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:09:35 #234
108558 Messenga
pi_65351197
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Jij denkt er anders over? Met Verbeek als trainer zou alles ook zomaar koek en ei zijn..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:12:45 #235
198137 Uierboord
pi_65351290
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij heeft alleen maar te winnen. Als hij het slecht doet dan ligt het niet aan hem, want het was al slecht. Doet hij het goed, dan krijgt hij de credits want hij heeft Feyenoord er weer bovenop geholpen.
Als Been het slecht doet verdwijnt ook zijn krediet bij het legioen als sneeuw voor de zon.
Elk seizoen worden spelers en trainers gehaald en binnengehaald als "De Verlossers"
Wordt er dan niet gewonnen en speelt Feyenoord niet om de prijzen, dan krijgen spelers kogelbrieven, wordt het Maasgebouw bestormt en eist men uitleg.

Het herstel van Feyenoord gaat lang duren.

Zelf denk ik dat Been de capaciteiten heeft om een goede ploeg te bouwen, maar er is geen geld en geen tijd en Feyenoord is zo langzamerhand ook op sportief gebied bankroet.
De echte grote spelers komen niet naar Feyenoord ( of welke andere Nederlandse club dan ook)
En talenten worden weggekocht na een half seizoen leuk voetbal.
Het is in Nederland tegenwoordig schier onmogelijk om een goede ploeg neer te zetten en bij elkaar te houden.

Het legioen wil volgend jaar weer strijden om de titel en dat is gewoon niet reeel.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:13:46 #236
198137 Uierboord
pi_65351317
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Alleen omdat ik niet zeg wat jij horen wil?
pi_65351616
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef dill het volgende:

[..]

Mario komt wel hoor als ze in gesprek zijn

100%

mits ze het kunnen betalen natuurlijk, 1 miljoen krijgt ie nu geloof ik
Dat is wel heel erg veel voor een club als NEC of heb ik dat mis?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:27:42 #238
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65351659
Toffe vent hoor, die Been. Radio Rijnmond belde hem al met de vraag of hij inderdaad gesprekken heeft voor een contract vanaf volgend seizoen, voordat hij zijn eigen technisch directeur had kunnen inlichten. Hij was verbaasd dat de pers het nieuws al zo snel wist, maar in plaats van het afwimpelen (of zelfs ontkennen) gaf hij het toe, "omdat hij niet van liegen houdt".

Ze hebben het al over de voorwaarden in het contract volgens Been, dat betekent dus dat beide partijen willen en het nu slechts nog een kwestie van overeenstemming wat betreft salaris e.d. is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:32:13 #239
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65351778
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef Uierboord het volgende:
Het legioen wil volgend jaar weer strijden om de titel en dat is gewoon niet reeel.
Zou het echt? Ik denk dat als Gert-Jan Verbeek met de huidige selectie vijfde was geworden dit seizoen niemand teleurgesteld was geweest. Dat was juist zo mooi, de trainer kreeg duidelijk de kans en het geduld van de supporters om wat op te bouwen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:33:30 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65351813
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer?

Het lijkt mij onzin. Feyenoord heeft niks te winnen en NEC alles te verliezen. Been in de winterstop naar Feyenoord zou vrij nutteloos zijn.
Het komt niet vaak voor, maar ben het met je eens. Dit seizoen afmaken met Vlemmings en volgend jaar verder met Been en een gezuiverde selectie.

Wat betreft Wijnaldum: Behouden en onder Been laten uitgroeien tot een bepalende speler. Hij heeft overigens zelf al aangegeven nog een paar jaar bij Feijenoord te willen blijven. I.t.t. Drenthe is hij wel een verstandige jongen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65351890
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Alleen omdat ik niet zeg wat jij horen wil?
Nee, omdat je uit je nek giert. Wat nou krediet verdwijnt als sneeuw voor de zon? We staan in het rechterrijtje en niemand heeft Verbeek uitgefloten en het Maasgebouw is niet bestormd. Been zal nog veel meer krediet dan Verbeek hebben. Daarnaast is het overduidelijk dat de slechte prestaties niet zozeer door een gebrek aan kwaliteit bij de spelers liggen, maar aan een gebrek aan (zelf)vertrouwen en ook geluk, want dat heb je ook nodig. Met een mindere selectie werden we vorig seizoen zesde.

Bovendien lijk je te denken dat 'het legioen' (voor zover er één legioen bestaat) te verwachten dat Feyenoord kampioen wordt. Nou, dat zijn er maar heel weinig, dat kan ik je verzekeren. Diegenen die wel zo'n hoge verwachtingen hebben (en hadden) zijn niet goed bij hun hoofd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:42:02 #242
108558 Messenga
pi_65352064
Ik ben persoonlijk van mening dat er te weinig Feyenoord spelers in staan. Er zit te weinig mentaliteit in de ploeg, geen vechters middenveld.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:48:37 #243
198137 Uierboord
pi_65352268
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, omdat je uit je nek giert. Wat nou krediet verdwijnt als sneeuw voor de zon? We staan in het rechterrijtje en niemand heeft Verbeek uitgefloten en het Maasgebouw is niet bestormd. Been zal nog veel meer krediet dan Verbeek hebben. Daarnaast is het overduidelijk dat de slechte prestaties niet zozeer door een gebrek aan kwaliteit bij de spelers liggen, maar aan een gebrek aan (zelf)vertrouwen en ook geluk, want dat heb je ook nodig. Met een mindere selectie werden we vorig seizoen zesde.

Bovendien lijk je te denken dat 'het legioen' (voor zover er één legioen bestaat) te verwachten dat Feyenoord kampioen wordt. Nou, dat zijn er maar heel weinig, dat kan ik je verzekeren. Diegenen die wel zo'n hoge verwachtingen hebben (en hadden) zijn niet goed bij hun hoofd.
Zelfs al krijgt Been veel krediet, geld om andere spelers aan te trekken is er niet.
En volgens mij is er wel degelijk gebrek aan kwaliteit in de huidige selectie.
Om de huidige zwakke broeders te vervangen is geld nodig.
Los van het feit dat je de rotte appels, die Verbeek buiten spel hebben gezet, nog moet vervangen,
Ook daar is geld nodig.
En dat geld? Dat is er gewoon niet...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:54:10 #244
53267 TC03
pi_65352445
quote:

[..]

Als Been het slecht doet verdwijnt ook zijn krediet bij het legioen als sneeuw voor de zon.
Onzin, niet iedereen heeft jouw beperkte cognitieve vermogen hoor.
quote:

[..]

Elk seizoen worden spelers en trainers gehaald en binnengehaald als "De Verlossers"
Wordt er dan niet gewonnen en speelt Feyenoord niet om de prijzen, dan krijgen spelers kogelbrieven, wordt het Maasgebouw bestormt en eist men uitleg.
Wat een onzin.
quote:

[..]

Het herstel van Feyenoord gaat lang duren.
Klopt.
quote:

Wederom onzin.

Je lult uit je nek en hebt geen idee waar je het over hebt, ga lekker naar de kindjes in het Ajax-topic als je gelijkgestemden zoekt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:55:21 #245
53267 TC03
pi_65352480
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Uierboord het volgende:

[..]

Zelfs al krijgt Been veel krediet, geld om andere spelers aan te trekken is er niet.
En volgens mij is er wel degelijk gebrek aan kwaliteit in de huidige selectie.
Om de huidige zwakke broeders te vervangen is geld nodig.
Los van het feit dat je de rotte appels, die Verbeek buiten spel hebben gezet, nog moet vervangen,
Ook daar is geld nodig.
En dat geld? Dat is er gewoon niet...
Goh, wat ben jij slim zeg. De conclusie van jouw hele betoog in dit topic is dus dat eh... Feyenoord geen geld heeft. Wauw, wat een visionair ben jij.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:56:01 #246
53267 TC03
pi_65352497
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg veel voor een club als NEC of heb ik dat mis?
Been verdient zes ton bij NEC.
pi_65352523
Messenga, heb je weleens voetbal gespeeld en zo ja, heb je weleens gespeeld met een allerbelabberdste achterhoede achter je? Dan ben je veelste bang om de bal te verliezen op het middenveld en ebt de creativiteit, snelheid en nog veel meer weg. Een sterke achterhoede is niet voor niets de ruggegraat van een elftal.
pi_65352566
De kwaliteit om kampioen te worden ontbreekt inderdaad. De kwaliteit om Europees voetbal te halen niet.
pi_65352594
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Been verdient zes ton bij NEC.
Verbeek zal niet veel minder hebben verdiend bij Feyenoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:59:53 #250
53267 TC03
pi_65352617
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Verbeek zal niet veel minder hebben verdiend bij Feyenoord.
¤450.000 dacht ik, maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord heb.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:00:45 #251
108558 Messenga
pi_65352645
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:56 schreef Hamilcar het volgende:
Messenga, heb je weleens voetbal gespeeld en zo ja, heb je weleens gespeeld met een allerbelabberdste achterhoede achter je? Dan ben je veelste bang om de bal te verliezen op het middenveld en ebt de creativiteit, snelheid en nog veel meer weg. Een sterke achterhoede is niet voor niets de ruggegraat van een elftal.
Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:02:42 #252
53267 TC03
pi_65352694
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Klopt, de verdediging is echter nog wel redelijk, op Timmertje na. Problematischer is echter het middenveld wat zelf de rug niet recht kan zetten, omdat er geen mannen staan. Zie bij Ajax Gabri, Enoh,Vertonghen, PSV met Simons en Bakkal, AZ met de Zeeuw en Schaars..
Alsof Van Bronckhorst en El Ahmadi zoveel minder zijn dan Enoh en Vertongen in normale doen. Het probleem ligt niet op het middenveld. De verdediging heeft m.i. alle prioriteit.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:17 #253
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_65352774
Goeie Genade, Mario Been de havenzoon uit Rotterdam, wat een klasbak was dat vroeger op het voetebalveld, hohohoooo. En inmiddels de grootmeester van NEC uit Nijmegen. Die dekselse Mario heeft een glansrijke carriere voor zich hoor, die kan je om een boodschap sturen. Hopelijk krijgt hij El Ahmadhi weer aan het voetballen, want het blijft altijd een genot om een speler met twee benen te zien goochelen, ik ben echt onder de indruk van hem. De verdediging van feyenoord is gatenkaas, daar loop je zo doorheen. Menig tegenstander heeft de stadionclub inmiddels zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Super Mario, de kanjer, komt als een geschenk door de goden gestuurd binnen in de kuip, jawel! De laatste keer dat we konden genieten in de kuip, was in de tijd met Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk. Maar nu hebben we Biseswar: aanhet begin van het seizoen kon hij in een kliko en werd ie opgehaald door een vuilnisman, maar nu is hij een baltovenaar met twee benen! Onafscheidelijk, een man en zijn bal!
De beer is nu los in Rotterdam, het zwaard is geslepen daar aan de maas. Het zal nog lang onrustig blijven in het maasgebouw.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:21 #254
198137 Uierboord
pi_65352776
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:

Je lult uit je nek en hebt geen idee waar je het over hebt, ga lekker naar de kindjes in het Ajax-topic als je gelijkgestemden zoekt.
LOL

Door hersenscheetjes als jij is Feyenoord verworden tot wat het nu is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:24 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65352777
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Meest lachwekkende post van de afgelopen weken in deze reeks . De verdediging is werkelijk dra-ma-tisch. Er wordt enorm kinderlijk verdedigd, uitverdedigen is er zelden bij, en er worden de meest grove blunders gemaakt. Niveautje Jupiler-league hoor.

Het middenveld is juist één van de betere gedeeltes van de selectie van Feyenoord, met El Ahmadi, Van Bronckhorst, Wijnaldum, en eventueel nog Bruins, Fer, Landzaat en De Guzman. Makkelijk top 3-materiaal.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')