abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:19:15 #201
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65342800
Ik denk dat Feyenoord nog wel een tijdje kan wachten op zijn geld van Racing Santander.
Ze zijn namelijk niet de enigste welke geld van ze krijgt..
quote:
Anderlecht naar FIFA voor zaak-Tchité

Anderlecht heeft van Racing Santander nog steeds veel geld te goed voor de transfer van Mémé Tchité. In de zomer van 2007 kocht de Spaanse club de spits voor bijna 8 miljoen euro, maar een groot deel ervan is nog niet betaald.

Anderlecht diende al klacht in bij de FIFA en verwacht eind februari een uitspraak in het geschil. Santander verkeert in financiele ademnood en vond dit seizoen niet eens een shirtsponsor.

"Het is logisch dat wij al actie ondernomen hebben", zegt manager Herman Van Holsbeeck in Gazet van Antwerpen. "Ze verwachten van ons Europese licenties en 101 andere zaken, maar dat moet dan wel in alle landen toegepast worden."
pi_65343037
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat Feyenoord nog wel een tijdje kan wachten op zijn geld van Racing Santander.
Ze zijn namelijk niet de enigste welke geld van ze krijgt..
[..]

Toch absurd dat zulke clubs dus goede spelers kunnen blijven "kopen" terwijl er bij lange na geen financiele draagkracht voor is. Moeten clubs in Spanje ook aan bepaalde financiele eisen voldoen eigenlijk?
pi_65345902
7 mln voor Wijnaldum is toch veels te weinig
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65346168
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
7 mln voor Wijnaldum is toch veels te weinig
Ik vind het een heel mooi bedrag voor iemand die nog helemaal niks heeft laten zien.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65346235
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik vind het een heel mooi bedrag voor iemand die nog helemaal niks heeft laten zien.
Meer dan Drenthe
pi_65346291
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Meer dan Drenthe
Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65346345
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

.
Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.

Nou weet ik ook wel dat een half seizoen niks is, maar Sulejmani speelde ook een half seizoen goed. en werd voor 16mln gehaald.
pi_65346418
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet.

Maar op basis van de redenering "een mooi bedrag voor iemand die nog niks heeft laten zien" had Ajax ook Van der Vaart en Sneijder voor een habbekrats kunnen verkopen toen ze 17 waren.
Feyenoord moet eens leren hun talenten op een goede manier te ontwikkelen zodat ze na een aantal jaar trouwe dienst de desbetreffende speler voor minimaal een miljoentje of 20 kunnen verkopen. Wijnaldum heeft die potentie.
Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
pi_65346564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Drenthe was bij Feyenoord nou niet echt 1 van de uitblinkers hoor. Hij speelde 2 wedstrijdjes goed op het EK en ging voor 14mln weg, Wijnaldum speelt al een half seizoen gewoon goed.
Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65346619
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, er is alleen sportief niks te halen dus zeggen die gasten "ik teken niet bij", waardoor Feyenoord wel verplicht is ze te verkopen, anders lopen ze gratis de deur uit.

Al moet ik zeggen dat het in het geval van Drenthe niet opgaat, die is verkocht voor 13 miljoen, en das en heel mooi bedrag voor zo'n speler.
13 is een redelijk bedrag voor Drenthe, helemaal gezien de financiële situatie van Feyenoord. Al heb ik ook bij Drenthe het gevoel dat hij nog veel had kunnen betekenen voor Feyenoord en er na 1 of 2 jaar misschien nog een hogere prijs gevraagd had kunnen worden.
pi_65346695
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij speelt aardig in een voor de rest zwaar teleurstellend team, dat maakt niet heel veel indruk. Als je zoals Drenthe op een jeugdtoernooi (waar er meer scouts dan publiek aanwezig is) uitblinkt en jouw leeftijdsgenoten uitspeelt alsof ze er niet staan, maakt dat natuurlijk veel meer indruk.
Dat klopt en dat ontken ik ook niet, ik zeg alleen dat Wijnaldum over de hele linie genomen meer heeft laten zien. Drenthe was altijd wel een aardige speler bij Feyenoord, maar in het begin van het seizoen was het destijds niks (ik kan me nog een bepaalde wedstrijd met 0-4 al uitslag herinneren), door een persoonlijke fout van Drenthe lagen we uit de play-offs wat ons Europees voetbal kostte....

Wijnaldum speelt gewoon goed (laatste tijd niet echt meer trouwens, maar neem het hem kwalijk), zit op 18-jarige leeftijd al voor het 3e seizoen bij de A-selectie (ook nog eens onder 3 verschillende trainers) en is gewoon de beste speler van het team, wat ik zeer knap vind voor zo'n jonge jongen in een slecht team!
pi_65346753
Dat is ook heel knap van Georginio en daarom begrijp ik mensen ook niet die hem nu voor een habbekrats (7 miljoen is maar net iets meer dan wat jullie voor El-Ahmadi hebben betaald) willen verkopen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:28:50 #213
63192 ursel
pi_65346915
quote:
Vlemmings geeft fitte De Cler geen basisplaats

23 januari 2009

Tim de Cler moet voorlopig genoegen nemen met een rol als reserve bij Feyenoord. De linksback is volledig hersteld van een hamstringblessure en deed deze week wedstrijdritme op bij Jong Feyenoord, maar begint zondag tegen Willem II op de bank. Dat liet interim-trainer Leon Vlemmings vrijdag weten.

"Tim moet laten zien dat hij beter is dan het team dat er nu staat. Ik ben blij dat hij er weer bij is en geloof in zijn potentie, maar net als iedereen moet hij een plaats in de basis verdienen", zegt Vlemmings op de website van Feyenoord.

Voor Jon Dahl Tomasson en Denny Landzaat komt de wedstrijd tegen Willem II nog te vroeg. Beide spelers spelen maandag mee met de beloftenploeg.
Had ik niet verwacht
pi_65346950
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Had ik niet verwacht
Never change a... oh wacht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:34:10 #215
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65347093
Winning team?
pi_65347586
Oh god, moest ik zelfs een beetje omlachen.

Mag niet!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:39:06 #217
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65348987
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 23-01-2009 16:46:16 ]
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:59:05 #218
63192 ursel
pi_65349412
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik zie Real niet nog een Nederlander kopen ... 6 is al belachelijk veel!

Over twee jaar haal je gewoon kroketten en frikadellen in Bernabéu

Overigens lijkt me 7mln een mooi bedrag, Feyenoord heeft het geld nu gewoon nodig en zijn helaas min of meer gedwongen om hun spelers voor dat soort prijzen te laten gaan.
En de deelnemers van de talentpool zijn ook weer gepaaid dan..
pi_65349413
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65349478
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx Zou hij nog toch al in de winterstop naar Feyenoord verkassen?

Been kan het niet maken om nu te vertrekken lijkt me.
pi_65349557
"Feyenoord onderhandelt met Been"

Datum: 23-01-2009 Bron: AD.nl

Feyenoord heeft de onderhandelingen geopend met Mario Been. De trainer van Nec sprak vrijdagmiddag met een delegatie van de Rotterdamse club. Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis. Daar waren ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem aanwezig.
Rond kwart over vier verlieten Been en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de parkeergarage van Guddes huis. Feyenoord wil dat Been komende zomer bij Feyenoord begint.

De trainer maakt in elk geval dit seizoen af bij Nec, waarmee hij nog in de KNVB-beker en het UEFA Cup-toernooi zit. Vorige week ontsloeg de Rotterdamse club trainer Gertjan Verbeek. Sindsdien is Leon Vlemmings de interim-coach.
pi_65349577
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef cultheld het volgende:
Denk het niet. Ze zullen binnenkort wel bekend maken dat Been vanaf seizoen 2009/2010 Feyenoord-trainer is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65350423
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:40:38 #224
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65350459
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:38 schreef dill het volgende:
Als ze nou gewoon meteen contact hadden gezocht met m, dan hadden we nu al een nieuwe trainer gehad.

Maar goed, in ieder geval Mario volgend jaar dus voor de groep. Hoop dat ie er flink wat veranderingen doorheen krijgt.
Assumptie. Niet meteen van het beste uitgaan, het blijft Feyenoord
451 °F
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:43:37 #225
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65350531
Ik ben bang dat het te vroeg komt voor Been, ik was nog wat jaren bij NEC gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')