abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:46:42 #101
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65291761
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Desnoods moeten we als supporters allemaal ¤ 500 storten, dat geld komt er wel.
Tuurlijk, en over 10 jaar zijn we allemaal miljonair. Geld groeit niet aan de bomen, en de supporters storten niet allemaal 500 euro. Maar droom lekker verder
451 °F
pi_65291811
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef dill het volgende:

[..]

Hopen dat ze zo kritisch blijven een tijdje...
van nijnatten schrijft echt ongelooflijk slechte columns. ik heb het dan niet specifiek over deze, maar hij schrijft er elke dag een--soms wel twee op een dag --terwijl ze eigenlijk qua inhoud en aantal woorden niet eens goed genoeg zouden zijn voor de gratis kranten.
pi_65292342
quote:
ja dan zul je zien hoeveel er van dat zogenaamde "legioen" overblijft.
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:09:02 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65292515
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
Dat is de enige reden waarom ik die judas zal 'accepteren'.

We moeten sowieso iemand hebben die het seizoen afmaakt. Mijn keuze gaat naar Vlemmings, omdat hij al trainer is bij de club en al betaald wordt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65292649
Ik duim al dagenlang voor Beenhakker, hoop echt dat hij komt. Een negatief verschil zie je die man nooit maken. Wonderen verwacht ik ook weer niet, maar ik denk dat hij de handel wel weer stabiel kan trekken, wat zelfvertrouwen op kan bouwen bij de verzuipende jongens en een mooie basis kan leggen voor Been
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65292707
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja dan zul je zien hoeveel er van dat zogenaamde "legioen" overblijft.
Er werden ook obligaties gekocht

Zowiezo of dat iets zegt over de supporters...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65292732
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Happel het volgende:

[..]

We moeten sowieso iemand hebben die het seizoen afmaakt. Mijn keuze gaat naar Vlemmings, omdat hij al trainer is bij de club en al betaald wordt.
Dat is ook mijn voornaamste reden dat ik mild ben over Beenhakker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 21-01-2009 19:56:19 ]
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:24:48 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65293027
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben geen fan van Beenhakker, maar hij is misschien wel net die persoon die iets in beweging kan zetten. Hij heeft een enorme staat van dienst is beheerst het 'people management' tot in de puntjes. Hij kent de club, das wat dat betreft is hij wel een goede kandidaat.

Het clubbelang weegt momenteel veel zwaarder dan de 'overstap' van Beenhakker een paar jaar geleden. En misschien nog wel zwaarder weegt dat Beenhakker en Been twee handen op één buik zijn.
Niks aan toe te voegen.

Beenhakker + Been =
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:55:30 #109
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65294153
Beenhakker is een stuk stront, maar wel iemand die dit Feyenoord kan helpen.... denk ik
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:02:16 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65294415
Ja en week later is er nog geen opvolger, gaat weer lekker traag dus

zaterdag gewoon weer vlemmings
pi_65294776
Been wil sowieso graag in de zomer komen, zei hij bij de Jakhalzen.
pi_65294783
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en week later is er nog geen opvolger, gaat weer lekker traag dus

zaterdag gewoon weer vlemmings
Je kan het ook zien dat Feyenoord geen paniekaankoop wil doen en rustig aan het oriënteren is.
Dit seizoen is toch al redelijk verloren.
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:15:53 #113
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65294906
Ik snap alleen niet wie er nu over die beslissingen gaan? RvC en Gudde?
pi_65295019
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weten ze zelf ook niet volgens mij
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  Moderator woensdag 21 januari 2009 @ 20:21:17 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65295052
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik neem aan Gudde? Aangezien hij de uitvoerende macht is. En de RvC de controlerende macht?

Althans, zo zou het wel moeten zijn
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:34:40 #116
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65295442
Lucius neemt voor onbepaalde tijd alle beslissingen. De groep staat hier volledig achter. Eén van de veranderingen is dat er niet meer getraint wordt op vrijdag. In plaats daarvan wordt de flinke voorraad strijkers, lawinepijlen en zelfbouwbommen die de afgelopen maanden in beslag is genomen op een plezierige manier afgestoken vanaf de middenstip. Volgens ad-interim Theo doet dit wonderen voor de teamsfeer.

En Gudde ruimt naderhand de zooi op.
451 °F
pi_65295557
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Been wil sowieso graag in de zomer komen, zei hij bij de Jakhalzen.
Als ze m benaderen komt ie ook gewoon. Hij had er anders nu al gestaan.

Beenhakker en Been is gewoon een prima koppel lijkt me. Zeker als jongens als Bosvelt en eventueel Fraser ook weer terug komen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:33:24 #118
185115 Juk
Misschien
pi_65297429
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoordminded noem je dat.

Lucius bij de 2-0.
Beenhakker is gewoon een verschrikkelijk goede teammanager, een aai over de bol trainer zoals de Wolf het zei. Dat heeft deze selectie het laatste half jaar nodig.

Gezien de financiële compromissen die er te sluiten zijn (zie het verleden) lijkt het enige wat in de weg staat zijn overstap naar ajax.

Als echte Feyenoordminded supersupporter moet toch ook jij willen dat er in ieder geval nog alles aan gedaan wordt om volgend jaar Europees te spelen? Dat dat alleen maar positieve gevolgen heeft hoef ik je niet uit te leggen lijkt me.
The only thing I fear is my MoM
pi_65297565
Zouden de spelers van Feyenoord express slecht presteren zodat Verbeek weg moet
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:41:12 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65297754
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:33 schreef Juk het volgende:
Als echte Feyenoordminded supersupporter
Je moet het niet overdrijven. Ben dan wel god, maar toch...
quote:
moet toch ook jij willen dat er in ieder geval nog alles aan gedaan wordt om volgend jaar Europees te spelen? Dat dat alleen maar positieve gevolgen heeft hoef ik je niet uit te leggen lijkt me.
Beetje naïef om te denken dat we nu nog Europees voetbal gaan halen. Seizoen is over, voorbij. Wonden likken, selectie en Maasgebouw zuiveren, Been halen, Hiddink of Beenhakker TD maken en opnieuw beginnen met een selectie die wel tot het gaatje wil gaan.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:42:07 #121
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65297790
Goed gedaan jochie

Wie dit leest is gek
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:42:57 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65297827
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goed gedaan jochie

[ afbeelding ]
En een paar weken later zat hij in Madrid.
Elite
Tegen TTIP
pi_65298117
quote:

Praat jij ff lekker voor jezelf

Stuk uit het AD van vandaag:

Het is mooi geweest met Vlemmings

Door PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord
[LEZERSBIJDRAGE]

De Gifbeker is inmiddels verworden tot een Bak. Een bak met kak welteverstaan. Die woorden schoten mij vaker dan mij lief was te binnen bij het zien van een stel voetballers die tegen Heerenveen voor hun laatste kans vochten

Want in een seizoen waarin de topclubs al waren uitgespeeld in het bekertoernooi was dit het enige (buiten) kansje op een prijs. Met een beetje gunstige loting heb je De Graafschap thuis, de ronde erna ADO en in de finale win je per ongeluk van AZ na strafschoppen…zoiets.

Wat naïef om vooraf te denken dat de spelers van Feyenoord extra getergd zouden zijn. Dat ze gelijk hadden gehad om hun trainer weg te pesten. Dit was het moment waarop ze het eigen publiek gingen overtuigen van hun gelijk, dat hun coup van vorige week terecht was geweest. Ontdaan van de ketenen van hun harde trainer zouden ze het vuur voor elkaar uit hun sloffen lopen en als een hecht collectief onherkenbaar voetballen. Het team zou zich oprichten en richting kwartfinale opstomen. Niet met mooi voetbal, maar vechtend naar 2-1 met Mols als heroïsch middelpunt...zoiets.

Maar nee, zo ging het sprookje niet. We zijn inmiddels gewend geraakt aan het zwakke acteren van de laatste maanden, maar wat we deze druilerige dinsdagavond in de Kuip zagen sloeg – vooral in de tweede helft - alles. Of liever gezegd: het sloeg helemaal nergens op! Het is dat het aan een behoorlijke technische leidsman ontbreekt, maar anders waren Hofland en Lucius er toch allang head first uitgeflikkerd? Het ergste is nog dat deze Peppie en Kokkie, die zich meer hebben onderscheiden als oproerkraaiers dan het raken van één behoorlijke bal, waarschijnlijk de aanstichters zijn van de kloof tussen spelersgroep en de weggestuurde trainer. Net als vrijdag in Heerenveen zakte het olijke matrozenduo gisterenavond opnieuw genadeloos door het ijs. Peppie was Elm tweemaal volledig kwijt (waarmee de Zweed dit seizoen waarschijnlijk topscorer in de Kuip wordt) en Kokkie vroeg zich waarschijnlijk af of zijn vrouw de hond nog had uitgelaten terwijl Beerens de 0-3 binnenschoot. Veel woorden, weinig daden, ik zeg opzouten.

Met kromme tenen zien we dat er wekelijks twee spelers zijn die nog enigszins tot een acceptabel niveau komen. En dat zijn net die twee die afgelopen zomer van Bosz een exitbrief ontvingen. Maar het kan nog schrijnender: we moeten luisteren naar een zachtjes pratende trainer, die ze permanent in onschuld wast, maar wiens handen altijd onzichtbaar zullen blijven. Laat staan dat zijn naam ooit in verband zal worden gebracht met een ‘effect’. Niet Gullit, evenmin Van Marwijk, maar Léon Vlemmings zal de geschiedenisboeken ingaan als meest niet te benijden trainer van Feyenoord.

Maar na twee kansloze potten binnen vier dagen, doelsaldo 1-6, is het mooi geweest met deze gymleraar.

Aanstaande zaterdag om een uur of elf ’s avonds wil ik Don Leo vanachter de perstafel iets zien zeggen over cirkels die rondkomen, hem horen zuchten dat er nog veel werk te doen is en dat hij opgelucht is met de zwaarbevochten 2-0 overwinning…zoiets ja.

Vond het wel een pakkend stukkie.
Bron dus AD.nl
pi_65298159
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet het niet overdrijven. Ben dan wel god, maar toch...
[..]

Beetje naïef om te denken dat we nu nog Europees voetbal gaan halen. Seizoen is over, voorbij. Wonden likken, selectie en Maasgebouw zuiveren, Been halen, Hiddink of Beenhakker TD maken en opnieuw beginnen met een selectie die wel tot het gaatje wil gaan.
We staan zeven punten achter op de nummer negen (die plaats is toch de laatste play-off-plek?). Ik reken nergens op, maar het is nog zeker mogelijk.
pi_65298169
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Happel het volgende:

[..]

En een paar weken later zat hij in Madrid.
Moet je nagaan hoe snel het gaat onder Beenhakker
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65298239
Zolang er geen verdedigers komen blijft het dromen van het linkerrijtje . Net de goals gisteren tegen Heerenveen nog eens terug gezien.
Men wat een prutsers achterin!
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:56:52 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65298424
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We staan zeven punten achter op de nummer negen (die plaats is toch de laatste play-off-plek?). Ik reken nergens op, maar het is nog zeker mogelijk.
Mensen die na de afgelopen drie maanden nog rekenen op een Europese trip volgend seizoen zijn gewoon rijp voor Delta. Het gebeurd niet. Gisteren was het zoveelste bewijs. Het is een teringzooi en dat blijft het voorlopig ook. Beenhakker verandert dat niet.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:59:09 #128
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65298507
Leo legt uit wat er onder zijn leiding gaat veranderen bij Feyenoord

"Haben Sie eine Stunde?"

Wie dit leest is gek
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:59:28 #129
53267 TC03
pi_65298516
Zeven punten achter op de nummer 9 en acht punten voor op de nummer 18.

Ik denk dat plaats 18 waarschijnlijker is dan plaats 9.
pi_65298571
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Mensen die na de afgelopen drie maanden nog rekenen op een Europese trip volgend seizoen zijn gewoon rijp voor Delta. Het gebeurd niet. Gisteren was het zoveelste bewijs. Het is een teringzooi en dat blijft het voorlopig ook. Beenhakker verandert dat niet.
Ik moest even Googelen op Delta, maar nu ik weet wat je bedoelt ben ik het met je eens .
pi_65299704
Haha altijd al gedacht dat ik naar het Delta moest! We gaan Europa in!
pi_65300408
NEC - Feyenoord uitverkocht helaas....
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:09:31 #133
185115 Juk
Misschien
pi_65301328
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien niet, maar onder Vlemmings lijkt het ook nergens op.
Er moet iemand komen om het seizoen af te maken die veranderingen doorvoert. Bruins faalt al het hele seizoen en die speelt gewoon weer gisteren, weliswaar op "10" maar het was alsnog een drama. Elke keer ook weer in dat falende 4-2-3-1.

En ik zei ook niet dat we het gingen halen, maar je moet iets proberen. Of jij daar nou vertrouwen in hebt of niet interesseert me niet, gaat erom of die spelers er vertrouwen in hebben.
pi_65305862
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:29 schreef Staanplaats het volgende:
Haha altijd al gedacht dat ik naar het Delta moest! We gaan Europa in!
op vakantie naar Spanje zeker?
pi_65305870
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Happel het volgende:

[..]

vreemd...
  donderdag 22 januari 2009 @ 07:42:37 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65306365
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Juk het volgende:
Misschien niet, maar onder Vlemmings lijkt het ook nergens op.
Er moet iemand komen om het seizoen af te maken die veranderingen doorvoert. Bruins faalt al het hele seizoen en die speelt gewoon weer gisteren, weliswaar op "10" maar het was alsnog een drama. Elke keer ook weer in dat falende 4-2-3-1.
Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 03:39 schreef Ruud het volgende:

[..]

vreemd...
Geen voorstander van Been?
Elite
Tegen TTIP
pi_65307044
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:52 schreef Becel het volgende:
Net de goals gisteren tegen Heerenveen nog eens terug gezien.
Hou je van SM?
pi_65307864
quote:
‘Doe geen rare noodgrepen!’

ROTTERDAM - Mislukt seizoen, geld is er niet en de organisatie ligt op z’n gat. De mening van zeven prominenten. Hoe nu verder?
afbeelding vergroten Teleurgestelde Feyenoord-fan. FOTO PIM RAS

BERT VAN MARWIJK, oud-trainer, nu bondscoach:

,,Dinsdag was ik in het stadion bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en dat deed me wel wat. De sfeer was zo vreemd, zo onwerkelijk. Een soort berusting leek het wel. Ja, daar heb ik wel moeite mee. Deze situatie is gewoon heel triest. Wat er nu moet gebeuren? Ik vind dat ik daar in mijn positie niet te veel over moet uitweiden, maar het belangrijkste lijkt het me om eerst orde op zaken te stellen in de organisatie.

Je zult moeten beginnen bij een technisch directeur en een trainer, pas daarna kun je echt verder. De optie Leo (Beenhakker, red) en Mario (Been) lijkt me een uitstekende oplossing. Die twee moeten het prima kunnen met z’n tweeën.’’

GIOVANNI VAN BRONCKHORST, aanvoerder:

,,Het belangrijkste is dat er snel duidelijkheid komt. Dat geeft rust aan de spelers en zeker ook aan de technische staf die er nu zit. Ik heb geen voorkeur, maar Vlemmings ligt heel goed in de groep. Hij is voor ons zeker een optie om het seizoen af te maken.

,,Mario Been heeft besloten om voorlopig bij NEC te blijven. Jammer, want hij zou goed bij Feyenoord passen. Of hij alsnog komt, moeten we afwachten. Of ik verbaasd ben dat Been niet officieel is benaderd? Ik weet niet hoe het nu gaat in de directie en wie de beslissingen neemt. De spelers zullen geen kandidaat aandragen. Ik denk niet dat wij daar voor zijn.’’

HANS KRAAY SENIOR, oud-trainer en ex–speler:

,,Paniek is nu de slechtste raadgever. Allereerst zou ik de rust rondom het team herstellen én bewaken. Gewoon lekker voetballen, aan het vertrouwen werken en vooral geen rare noodgrepen gaan uithalen. Want ik ben ervan overtuigd dat dit elftal meer dan genoeg kwaliteit heeft om in het linkerrijtje te eindigen. Meer zit er helaas niet meer in.

,,De huidige situatie biedt, hoe gek dat ook klinkt, tijd en ruimte om goed na te denken. De raad van commissarissen moet nu in alle rust de koers gaan bepalen en bouwen aan een duidelijke structuur. Praat eens met mensen met kennis van voetbal, zou ik zeggen. Met Theo van Duivenbode bijvoorbeeld, of met een clubman als Rinus Israel. En bepaal vervolgens welke kant het op moet. Het is vervelend als dat mensen de kop kost, maar zo werkt het. Mario Been is een prima vent om het straks te gaan doen, maar zorg dat er tegen die tijd een duidelijke organisatie staat. Want ook potentiële investeerders en geldschieters willen een helder plan zien. Die gaan echt geen geld in een bodemloze put gooien.’’

ERIC VAN DORP, voorzitter supportersvereniging:

,,Het is een heel complexe situatie. Wie bepaalt de koers bij Feyenoord? Met wie moeten spelers, sponsors of investeerders gaan praten? Wie staat jullie, de pers, te woord? Op dit moment heeft niemand een idee hoe het precies zit, of wie de baas is. Er is een onervaren directie over, zonder netwerk en zonder kennis van alle ins en outs bij de club. Ik vind dat de raad van commissarissen nu op moet staan en heel duidelijk moet stellen: ‘Dié kant gaan we op’.

,,Pas als dat helder is, kun je gericht gaan kijken naar mensen die de club overeind kunnen helpen. Leo Beenhakker is een logische kandidaat, met een geweldige staat van dienst. Met hem komt er echt een persoonlijkheid binnen, dat was met de vorige technisch directeur (Peter Bosz, red.) wel anders. Maar cruciaal is wel dat hij een jaar of vijf blijft zitten; het gaat om continuïteit. En neem vooral de beste optie. Ga vol voor Guus Hiddink, voor mijn part. Dit seizoen kunnen we verder toch wel vergeten, daar is iedereen het wel over eens.’’

RONALD KOEMAN, werkloos trainer en voormalig Feyenoord-speler:

,,Rond Feyenoord gaat het nu vooral over namen van mensen die wel of niet moeten komen. Natuurlijk zijn er belangrijke vacatures in te vullen, maar het allerbelangrijkste is dat de club de financiële middelen vindt om weer te kunnen concurreren met Ajax en PSV. Als Feyenoord het op de transfermarkt al aflegt tegen clubs als Heerenveen en Groningen, dan kun je ook met de beste technische staf niet meedoen om de titel.

,,Ik zal geen namen noemen van mensen die Gertjan Verbeek en Peter Bosz moeten opvolgen. In algemene zin zullen het ervaren mannen moeten zijn, denk ik, onder wier leiding je opnieuw kunt beginnen. Dus lang niet iedereen is geschikt. Ik moet altijd lachen als ik zie wie zich allemaal publiekelijk aanbieden in crisistijden bij een grote club. Oud-spelers die zó graag willen, dat ze het desnoods gratis zouden doen.’’

WILLEM VAN HANEGEM, oud-speler en voormalig Feyenoord-coach:

,,Met de politiek rond de club bemoei ik me liever niet. Als je mij vraagt hoe het verder moet, benader ik het vanuit het voetbal. Ik zag vrijdag een redelijk tot aardig Feyenoord en dinsdag zag ik een nerveus Feyenoord. In eigen stadion nog wel. Die groep heeft geen vertrouwen meer, de posities worden niet goed bezet, er lopen mensen op voor hen verkeerde plaatsen.

,,De clubleiding, de technische staf en de spelers moeten allemaal bij elkaar gaan zitten. Er moet tekst en uitleg worden gegeven over de problemen en over oplossingen. Daarin moeten ze elkaar aangeven wie daarin wat voor een taak heeft. Vervolgens moet iedereen naar buiten toe zijn mond houden. De trainers moeten werken aan het herstel van het vertrouwen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het bij Feyenoord qua voetbal zomaar ineens kan gaan lopen. Ik geloof dat écht.’’

LEO BEENHAKKER, bondscoach van Polen en ex-coach:

,,Om alle fabeltjes de wereld uit te helpen. Wat iedereen ook roept of schrijft, Feyenoord heeft me niet benaderd. Niet formeel, ook niet informeel. Verder is mijn mening hoe het nu verder moet met die club niet interessant. Ik ben al vijf jaar weg uit Nederland, volg alles van grote afstand, voel me dus niet geroepen daar met enig recht van spreken over te oordelen.’’
pi_65313063

WILLEM VAN HANEGEM, oud-speler en voormalig Feyenoord-coach:

,,Met de politiek rond de club bemoei ik me liever niet. Als je mij vraagt hoe het verder moet, benader ik het vanuit het voetbal. Ik zag vrijdag een redelijk tot aardig Feyenoord en dinsdag zag ik een nerveus Feyenoord. In eigen stadion nog wel. Die groep heeft geen vertrouwen meer, de posities worden niet goed bezet, er lopen mensen op voor hen verkeerde plaatsen.

,,De clubleiding, de technische staf en de spelers moeten allemaal bij elkaar gaan zitten. Er moet tekst en uitleg worden gegeven over de problemen en over oplossingen. Daarin moeten ze elkaar aangeven wie daarin wat voor een taak heeft. Vervolgens moet iedereen naar buiten toe zijn mond houden. De trainers moeten werken aan het herstel van het vertrouwen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het bij Feyenoord qua voetbal zomaar ineens kan gaan lopen. Ik geloof dat écht.’’

Ik kan me het hier echt wel in vinden. Veel van de spelers hebben zat kwaliteiten en ook al zullen ze niet Europese top zijn, een top 5 plaats in Nederland moet te doen zijn! Als mannen als Tomasson, Landzaat, Vlaar en Greene terugkomen helemaal. Ja, Greene. Die geeft tenminste niet consisten elke wedstrijd 2 goals weg zoals die kneuterige kut lamp met z'n vuurwerkhandel. De teller deze wedstrijd stond alweer op 2, net als vorige week vrijdag. Wat zal het dit weekend worden?
pi_65313577
quote:
GIOVANNI VAN BRONCKHORST, aanvoerder:

,,Het belangrijkste is dat er snel duidelijkheid komt. Dat geeft rust aan de spelers en zeker ook aan de technische staf die er nu zit. Ik heb geen voorkeur, maar Vlemmings ligt heel goed in de groep. Hij is voor ons zeker een optie om het seizoen af te maken.

,,Mario Been heeft besloten om voorlopig bij NEC te blijven. Jammer, want hij zou goed bij Feyenoord passen. Of hij alsnog komt, moeten we afwachten. Of ik verbaasd ben dat Been niet officieel is benaderd? Ik weet niet hoe het nu gaat in de directie en wie de beslissingen neemt. De spelers zullen geen kandidaat aandragen. Ik denk niet dat wij daar voor zijn.’’
Jullie zijn er alleen voor het wegdragen?
pi_65313737
Haha, zucht
pi_65313741
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Jullie zijn er alleen voor het wegdragen?
Ga je nu telkens flauwe grappen maken over alles wat de spelers zeggen?
pi_65313767
Ik vond 'm wel leuk .
pi_65314758
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:44 schreef dill het volgende:

Ga je nu telkens flauwe grappen maken over alles wat de spelers zeggen?
Het was oprechte kritiek.

Ik kan er ook niets aan doen dat Van Bronckhorst zich telkens belachelijk maakt met z'n uitspraken. Hoe kan hij nou, na alles wat er gebeurd is, met droge ogen beweren dat het niet aan de spelersgroep is om zich te mengen in de beslissingen van de directie?
pi_65314965
quote:
In het Algemeen Dagblad meldt Leo Beenhakker dat de berichten dat Beenhakker al benaderd is door Feyenoord fabeltjes zijn. Hij zou niet formeel en ook niet informeel benaderd zijn door de Rotterdamse club. 'Verder is mijn mening hoe het nu verder moet met die club niet interessant. Ik ben al vijf jaar weg uit Nederland, volg alles op grote afstand, voel me dus niet geroepen daar met enig recht van spreken over te oordelen.' [reageer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65315092
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Het was oprechte kritiek.

Ik kan er ook niets aan doen dat Van Bronckhorst zich telkens belachelijk maakt met z'n uitspraken. Hoe kan hij nou, na alles wat er gebeurd is, met droge ogen beweren dat het niet aan de spelersgroep is om zich te mengen in de beslissingen van de directie?
Wat is hier nou belachelijk aan? Natuurlijk dragen zij geen kandidaat aan. De opmerking vind ik an sich ook grappig maar je blijft bezig...

En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
pi_65315237
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef dill het volgende:

Het was alleen maar slechter gegaan.
Dan kan haast niet..................
pi_65315306
quote:

[..]

Wat is hier nou belachelijk aan? Natuurlijk dragen zij geen kandidaat aan. De opmerking vind ik an sich ook grappig maar je blijft bezig...

En ze hadden alles lekker op z'n beloop moeten laten gaan zeker? Het zijn een stelletje achterbakse honden geweest ja, dat geloof ik ook nog wel. Maar als ze hun mond niet open hadden gedaan was het niet beter geworden kan ik je melden. Het was alleen maar slechter gegaan.
De vraag is of het ooit beter kan gaan als je er waardeloze spelers als Hofland en Lucius in hebt staan. Ik denk dat Verbeek met een fitte groep echt wel zoden aan de dijk had kunnen zetten hoor. Dat je zo overtuigd bent van je zaak verbaast mij..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65315524
quote:

Ja, het topic staat er inderdaad vol mee

Verder vind ik het principe dat een elftal zich niet met zulke beslissingen bemoeit juist correct. Maar uit de mond van Van Bronckhorst klinkt het nu wel erg heilig, aangezien ze net eigenhandig met een dikke bijl door het maasgebouw hebben geparadeerd.

Door die laatste zin word ik dan cynisch. En dan vind ik het leuk om dat even te melden. Lekker belangrijk.
pi_65315844
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Geen voorstander van Been?
nee, goede trainers met humor moet ik niet

ik vind het vreemd dat je die lul 'accepteert' alleen om het feit omdat ie goed overweg kan met Been

ik zie liever Hiddink als TD (al weet ik dat hij toch niet komt)
pi_65316275
Dan kan je je beter bezig houden met alternatieven die wel reëel zijn.
pi_65316405
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
pi_65316616
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nee maar geloof niet dat die zich laat sturen!
Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
pi_65316623
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef Ruud het volgende:
daar hoef ik mij niet mee bezig te houden...
Nee, het hoeft niet nee. Het zou alleen wel eens een verfrissend geluid zijn van de anti-Beenhakker clan
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:07:52 #156
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65316720
Ik ben benieuwd of Gudde na vandaag nog voorzitter is. Volgens Vi was er vandaag een gesprek en is de RvC erg kritisch. En terecht.
pi_65316920
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Door Emiel Schelvis ja, kort na de wedstrijd werd het gezegd op radio rijnmond dat Schelvis Meijer had benaderd om het te doen.
Wie zei dat?
pi_65318866
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65319163
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef ouwegokbaas het volgende:
Denken jullie dat feyenoord volgend jaar wel bij de top 5 gaat voetballen?
Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
pi_65319166
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
pi_65319859
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef dill het volgende:

[..]

Nee, we degraderen volgend jaar...

Hoe moeten wij dat op dit moment nou weten Ligt er helemaal aan wat ze gaan veranderen en of bijvoorbeeld Been en Beenhakker komen.
En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_65321127
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:

[..]

En als Been en Beenhakker komen dan lukt t wel Beetje hetzelfde verhaal als verbeek vorig jaar, alleen had verbeek toen nog enkele miljoenen te besteden aan nieuwe spelers.
Blessures, slechte relatie trainer-spelersgroep hebben natuurlijk niets met de slechte resultaten te maken. Ja, volgend jaar is een top 5 positie met dezelfde selectie mogelijk.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:19:38 #163
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65321292
quote:
Feyenoord wil geld van Santander

Uitgegeven: 22 januari 2009 15:38
Laatst gewijzigd: 22 januari 2009 15:38

AMSTERDAM - Feyenoord is naar de wereldvoetbalbond FIFA gestapt met betrekking tot een transfer van Ebi Smolarek. De club heeft nog opleidingsgeld tegoed van Racing Santander, de club die Smolarek in de zomer van 2007 overnam van Borussia Dortmund.

“Het gaat om ongeveer 140.000 euro”, aldus een woordvoerder van Feyenoord donderdag. De Rotterdammers stellen dat de Spaanse club al een half jaar lang in gebreke blijft.

“In het begin ging het goed. Maar op een gegeven moment hielden de betalingen op. Dat is een half jaar geleden. We hebben begrepen dat Dortmund met hetzelfde probleem kampt.” Het dossier van de transfer van de 28-jarige Pool, die voor vier miljoen euro de overstap maakte, ligt nu bij de FIFA.

Onder contract
Smolarek stond van 2000 tot het seizoen 2004/2005 onder contract bij Feyenoord, alvorens hij naar Dortmund werd getransfereerd. Vanuit Duitsland vertrok hij aan het begin van het seizoen 2007/2008 naar Spanje. Momenteel speelt de Pool op huurbasis bij Bolton Wanderers.
pi_65321704
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
pi_65321765
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat vandaag Gudde op gesprek kwam bij de RvC?
Volgens Rijnmond dinsdag na de wedstrijd is er al gesprek geweest en is de alles uitgesproken.
pi_65322936
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
pi_65323000
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Wat is er trouwens waar van die nieuwe shirt sponsor?
Welke, Fishermen's Friend?
pi_65323249
quote:

[..]

Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Wie dit leest is gek
pi_65324898
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Slechter dan nul punten uit twee, 6 doelpunten tegen, nul euro in kas en je selectiespelers die uitgefloten worden door de eigen aanhang.
Wat had Verbeek hier nog aan kunnen verslechteren?

Het heeft alleen nut gehad als er een sentimentele gek zou opduiken die accuut 10 miljoen schokt. Naar zelfs dat momentum begint langzaam weg te ebben.
Ik weet zeker dat het op deze manier niet ging. Niemand hoeft dat te geloven maar ik doe dat wel, simpel

Zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn dingen gebeurt die echt niet door de beugel konden. Van beide kanten. Je kan simpelweg niet weet ik hoeveel spelers eruit gooien. En met maar blijven ruziën en een sfeer de ver beneden het nulpunt lag wordt het beter zeker? Het antwoord daarop is gewoon nee. Iedereen die enige kennis van zaken heeft zou dat ook zeggen. Trouwens, dat bewijs is inmiddels wel geleverd gezien de verhalen die naar buiten zijn gekomen.
pi_65324914
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Schelvis heeft hem niet benaderd wat ik op Rijnmond begreep, Schelvis had het erover gehad op Rijnmond en dat is ter oren gekomen bij Meijer.
Meijer heeft het daarom ook helemaal niet gedaan.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:15:19 #171
139407 jorienvdherik
pi_65325148
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
pi_65325295
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer een dag zondag nieuwe spelers/trainers
Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
pi_65325437
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord überhaupt de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken op dit moment?
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Gerard Kocks van HHC Hardenberg.
pi_65325454
Nee, dus als je wacht op nieuwe spelers ken je lang wachten.
Het is gewoon te hopen dat we een deze dagen duidelijkheid krijgen over hoe de staf er volgend seizoen komt uit te zien.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:50:58 #175
185115 Juk
Misschien
pi_65326339
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 07:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat het misschien aan de spelers zou liggen?

Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.

Deze selectie heeft een half jaar lang keihard gefaald met Verbeek voor de groep en een bepaalde veldbezetting in een bepaalde formatie. Dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat er, aangezien je niet 5 nieuwe spelers kan kopen, tactisch wat anders geprobeerd moet worden ondertussen.
pi_65329198
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Juk het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het ook aan de spelers. Maar daarom moet je iets proberen te veranderen, misschien dat de spelers daar beter op reageren.

Deze selectie heeft een half jaar lang keihard gefaald met Verbeek voor de groep en een bepaalde veldbezetting in een bepaalde formatie. Dan lijkt het me toch niet meer dan logisch dat er, aangezien je niet 5 nieuwe spelers kan kopen, tactisch wat anders geprobeerd moet worden ondertussen.
Ik ben het in zoverre met je eens dat er een beproefde manier (een manier die zich al vaker bewezen heeft dus) is die clubs uit een negatieve spiraal heeft gehaald. En dat is hoe dan ook achterin alles dichtgooien en via countervoetbal te proberen wat meer puntjes bij elkaar te sprokkelen.
Wie dit leest is gek
pi_65332323
quote:
'Juve biedt 30 miljoen voor opvolger Nedved: Kuijt'
22/01/2009 21:47

Juventus is op zoek naar een nieuwe Pavel Nedved. De 36-jarige Tsjechische middenvelder heeft nog niet besloten of hij zijn aflopende contract verlengt bij de Oude Dame. Dirk Kuijt geldt als dé kandidaat hem op te volgen, beweert de Corriere Dello Sport.

Volgens deze niet altijd even betrouwbare sportkrant is Juventus bereid Liverpool liefst dertig miljoen euro te betalen voor Kuijt. De Katwijker staat op de eerste plaats van het lijstje met vervangers voor Nedved, aldus de Corriere.

Juventus wil Kuijt komende zomer naar Turijn halen, ook al staat de Oranje-international nog tot medio 2010 onder contract. Naast de dertig miljoen voor Liverpool biedt Juve de 28-jarige Nederlander een vierjarig contract en een basissalaris van drie miljoen euro aan.

Kuijt is bezig aan zijn derde seizoen bij Liverpool. De 47-voudig international is er dit seizoen vaste waarde in het elftal van coach Rafael Benítez. Hij begon alle 22 competitieduels in de basis en maakte vijf doelpunten. Overigens is Kuijt onder de Spaanse coach min of meer getransformeerd van spits in dynamische middenvelder, een soortgelijke rol als Nedved bij Juventus vervult.

Bron: VI
pi_65333035
Als ie daar nou naartoe gaat, gigantisch gaat floppen (gun ik m niet overigens) dan kan ie over 2 seizoenen mooi Makaay weer opvolgen...
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:09:26 #179
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65333699
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
laat hem lekker bij liverpool blijven
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65333805
quote:
'Positie Gudde staat niet ter discussie'
ROTTERDAM - Dick van der Well is president-commissaris bij Feyenoord. In 2007 volgde hij interim-president Gerard Kerkum op, die op zijn beurt de opgestapte Jorien van den Herik had vervangen. Wat Van Well betreft blijft directeur Gudde, maakt Vlemmings het seizoen af en legt Feyenoord snel diens opvolger vast.

Kunt u vertellen wat uw rol als president-commissaris is geweest bij het ontslag van trainer Gertjan Verbeek?

Dick Van Well: ,,Ik heb vorige week maandag met Kevin Hofland gesproken. Daarvan was de directie op de hoogte. Kevin had me een sms’je gestuurd met de vraag of hij mij mocht bellen. In de loop van die maandag heb ik hem aan de lijn gehad en ’s avonds ben ik bij hem langs geweest. Kevin heeft me namens de spelersraad verteld hoe er over Gertjan Verbeek werd gedacht. Toen ik dat aan de directie vertelde, zei Eric Gudde dat hij nog een lijmpoging wilde ondernemen. Ik zei: Dat moet je proberen, maar ik geef je weinig kans.’’

Een dag later deed Gudde in zijn nieuwjaarstoespraak alsof er niets aan de hand was. Vindt u niet dat hij ongeloofwaardig is geworden?

,,Wat mij betreft niet. Ik heb zijn oorspronkelijke speech namelijk gezien en weet dat deze is veranderd. Op basis van ons gesprek heeft Gudde zijn nieuwjaarstoespraak behoorlijk herschreven. Na zijn speech heeft Gudde rond de tafel gezeten met Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland en is het hele circus gaan draaien.’’

Toen vorige week woensdag aan het begin van de middag bekend werd dat Verbeek zijn ontslag had ingediend, deed u aanvankelijk of u van niets wist. Waarom?
,,Die vraag kwam op het verkeerde moment. Spelers hebben kennelijk meteen gesmst naar de media, maar ik moest op dat moment de lijmpoging van Gudde nog afwachten. Wat als het wel was gelukt? Ik heb Eric Gudde en Onno Jacobs (de financieel directeur, red.) die middag gesproken. Voor de goede orde: de directie heeft de beslissing genomen om Verbeek op non-actief te zetten. Wij als Raad van Commissarissen hebben dat geaccordeerd, zo luiden de afspraken.’’

Gudde zei deze week voor de bekerwedstrijd tegen SC Heerenveen dat hij nog altijd wordt gesteund door de Raad van Commissarissen. U vindt blijkbaar niet dat zijn positie onhoudbaar is geworden?
,,Een van de voordelen van het feit dat ik deze week in het buitenland zat, is dat ik de kranten niet heb gelezen. Ik was bovendien slecht bereikbaar, omdat ik mijn mobiele telefoon in een taxi in Washington ben kwijtgeraakt.

,,Er wordt volgens mij door de media zo veel gemaakt van wat er helemaal niet is. Bij Feyenoord staat op dit ogenblik van alles ter discussie. Maar wat mij betreft wordt er niet getornd aan de positie van Gudde. De komst van een nieuwe trainer is op dit moment echt het belangrijkste.’’

Daarover gesproken, de voor de hand liggende kandidaat om het seizoen af te maken, Leo Beenhakker, zegt dat hij nog altijd niets van Feyenoord heeft gehoord.

,,Ik geef geen commentaar op namen van kandidaten. Het seizoen kan worden afgemaakt door Leon Vlemmings. Giovanni van Bronckhorst heeft dat ook in de krant gezegd. Dát heb ik toevallig wel al gelezen, toen ik bij thuiskomst uit de Verenigde Staten aan het koppensnellen was.

,,Dat wil overigens niet zeggen dat we met het aanstellen van een nieuwe trainer wachten tot volgend seizoen. Die moeten we zo snel mogelijk vastleggen. Daar zijn ze ook al mee bezig. Mario Been? Ik heb al eerder gezegd dat je met hem in elk geval kunt lachen.’’

Het aanstellen van een nieuwe trainer is een opdracht voor de algemeen directeur?
,,Eric Gudde zit iets meer dan een jaar bij ons. Je kunt hem moeilijk verwijten dat wij op de verkeerde plaats op de ranglijst staan. Gudde heeft van ons bij zijn aantreden de zwaarste twee dossiers gekregen; de eenwording van Feyenoord en het nieuwe stadion. Op die twee dossiers heeft hij het uitstekend gedaan, vind ik. Wat mij betreft staat hij niet ter discussie.’’

Daar verandert zijn naïeve toespraak niets aan?

,,Achteraf moet je constateren dat onze nieuwjaarsreceptie op het meest lullige ogenblik viel dat je maar kon bedenken.’’

AD
pi_65333896
Ok, Gudde is volgende week dus weg .
pi_65334233
Idd! Mooi
pi_65338692
quote:
Volgens meerdere Spaanse bronnen dreigt Feyenoord nog een talent aan Real Madrid kwijt te raken.
Royston Drenthe heeft technisch directeur Pedrag Mijatovic getipt om naar Rotterdam te gaan om
te kijken naar Georgino Wijnaldum.

Wijnaldum zou na Drenhte, Robben, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Van Nistelrooy de
zevende Nederlander in Madrileense dienst zijn. Feyenoord schijnt een prijskaartje van zeven
miljoen euro gehangen te hebben aan de ruwe diamant.

Feyenoord zou het geld goed kunnen gebruiken aangezien de club in financieel zwaar weer
verkeerd.
Weet niet waar het vandaan komt, maat van me stuurde het door.
pi_65338992
7 miljoen

heeft ie in Drenthe wel het perfecte voorbeeld

ik hoop/denk dat Wijnaldum nog even wil wachten
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:53:08 #185
139407 jorienvdherik
pi_65339358
7 miljoen is veel voor hem
pi_65339419
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Weet niet waar het vandaan komt, maat van me stuurde het door.
Wat een slecht geschreven stuk zeg
pi_65339576
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
7 miljoen is veel voor hem
Maar kan meer worden, als hij zich een beetje blijft ontwikkelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:05:30 #188
139407 jorienvdherik
pi_65339910
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Laatste maanden staat die anders stil
pi_65339971
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vind ik niet gek als je ziet wat er om hem heen loopt en dat hij een blessure heeft gehad.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:10:04 #190
63192 ursel
pi_65340122
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vind ik niet gek als je ziet wat er om hem heen loopt en dat hij een blessure heeft gehad.
Plus dat al die heisa nou ook niet echt bevorderlijk is om je in te ontwikkelen..
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 12:10:26 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65340145
Ik hou mn hart vast voor morgen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65340200
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dát, en hij is wel één van de weinige spelers die over het algemeen redelijk presteert dit seizoen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:18:02 #193
63192 ursel
pi_65340460
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou mn hart vast voor morgen
Ik kom ook weer eens koekeloeren in ut stadion. Speciaal voor mij gaan ze dan wel hun best doen..
pi_65340566
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Iedere jonge speler krijgt te maken met een terugslag. Soms wel van een jaar. Bovendien is het klimaat bij Feyenoord nou niet echt optimaal om goed te presteren. Deze onzin bij Feyenoord moet ook niet te lang duren, want dan gaat 'ie natuurlijk gewoon ergens anders heen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:39:47 #195
53267 TC03
pi_65341321
Voor ¤7 miljoen mag hij meteen weg van mij.
pi_65341443
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef TC03 het volgende:
Waarom wil je zo makkelijk van één van je grote talenten af?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65341777
quote:
Dan maken jullie weer dezelfde fout he. Wanneer leren jullie het eens?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65342219
Nooit, want echt slim zijn ze natuurlijk niet in Rotjeknor mag je concluderen na het zoveelste mislukte seizoen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65342267
quote:
Als Real weer eens een speler wil komen weghalen moeten ze wat mij betreft minimaal 10 miljoen euro boven de waarde gaan betalen..
anders gaan ze maar iemand anders zoeken
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65342479
Tuurlijk moet je Wijnaldum niet wegdoen, dan heb je helemaal niks meer rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')