Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zienquote:
bedoelde meer dat ik 'm zo ook had kunnen openen iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zien
Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:
maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken
Haar gebit staat schots en scheef en dat probeerd ze volgens mij te verbergen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.
Ja, dat gevoel heb ik ook al langere tijd! Als acteur met al die close ups kan dat echt niet, een grijs gebit, in deze rol.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:
En over Barbara.. ik vindt haar persoonlijk (ook) niet zo vreselijk maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken en om het af te maken wat hippere kleding...
Verrek das waar ook!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:
[..]
Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.
Maxime en Martijn zal me niets verbazen, al lijkt het me een beetje te makkelijk. Zou wel mooi zijn als Maxime overduidelijk Martijn in bed wilt krijgen, maar dat Martijn het goedmaakt met Irene en hij Irene finaal afwijst.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:
Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.
Ik irriteer me in die ruzies trouwens het meeste aan Irene. Zij heeft al weken niets gezegd, waar haar man iets mee kan -- ook al gedraagt hij zich als een kwetsbaar kind.
Jaaa, zo steek ik zelf ook wel in mekaar, duidelijk communiceren wat er is, niets opkroppen. Dus wat dat betreft kan ik me wel met Martijn vereenzelvigen. Maar hij doet het wel op een heftige manier, het zit duidelijk diep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
En trouwens, het stereotype beeld van een man zet Martijn dus niet neer. Iemand die zegt dat er niets is, terwijl er wel wat is en niet over zijn gevoelens kan praten.![]()
Ben blij dat Martijn tenminste wat anders doet.![]()
* vencodark is voor een geëmancipeerde man, inclusief kwetsbaarheid.![]()
Ja, eigenlijk vind ik Martijn juist wel sympathiek. De acteur speelt het ook wel goed dus kan het allemaal wel vatten. Overigens blijf ik het wel storend vinden dat de man weer eens op de bank slaapt en de vrouw lekker in een zacht bed. Waarom gaan ruziënde stellen niet meer samen in 1 bed slapen? Zijn ze bang dat de ander de dekens afpakt ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Jaaa, zo steek ik zelf ook wel in mekaar, duidelijk communiceren wat er is, niets opkroppen. Dus wat dat betreft kan ik me wel met Martijn vereenzelvigen. Maar hij doet het wel op een heftige manier, het zit duidelijk diep.
Ik denk dat hij zo dramt omdat Irene nooit ergens echt over wilt praten en de deur nog meer op slot doet als hij wat emotioneel uit de hoek komt. Hij is ten einde raad.
Nu zullen Dex en Ronja wel boos worden, omdat ze vinden dat alles bij het oude moet blijven, en ouders normaal moeten doen.
Die gaat er echt uit ze vertrekt naar Amerikaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Anneloortje het volgende:
off topic Zat trouwens herhalingen van Vuurzee te kijken en toen zag ik pas dat De Dexter daarin speelde, toen had hij wel beter haar!
Gaat Anita echt de serie uit of is dit jullie wens?
Hulde, vooral als Rene dr op t vliegtuig zet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Die gaat er echt uit ze vertrekt naar Amerika
Als pappa dat hoort!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Wat heeft ie gedaan?"
"Hij heeft me afgelikt!"![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als pappa dat hoort!![]()
Ludo tegen René:"Heb jij mijn princesje afgelikt!?![]()
René: Ja en ze smaakte naar vanille!![]()
Ludo:![]()
Ja snap het zelf ook niet zo. Een bed is groot genoeg om ook een beetje bozig prima los van elkaar in te kunnen slapen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom gaan ruziënde stellen niet meer samen in 1 bed slapen? Zijn ze bang dat de ander de dekens afpakt ofzo?
Dat hoop ik vooral. Dat iedereen van die lijn ter plaatse is op dat moment.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Anneloortje het volgende:
en dat heel meerdijk t ziet
oooh dat kan ook nog, dat janine uiteindelijk ontkomt en dat rene bij janine thuis anita aanziet voor janine en de bijl in anita zetquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik irriteer me echt dood aan Dex. Laat Noud en Krullie gewoon met rust, en doe niet zo kinderachtig![]()
Janine met bijlBenieuwd hoe het afloopt..
saai stel noud met krullie opzoutten actie erinquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik irriteer me echt dood aan Dex. Laat Noud en Krullie gewoon met rust, en doe niet zo kinderachtig![]()
Waarheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
Hoe ze deze week ook echt noemen "de veegweek". Omdat ze de kijkers willen belonen voor al het kijken.
Conclusie: Ze voeren nu een leuke show op, maar over een maand is het weer een ingedutte kakboel
Ik erger me of het irriteert me. Ik irriteer mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij is daar niets fout aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik erger me of het irriteert me. Ik irriteer mij![]()
Laat verder maar.
Wat dan ook tof zou zijn, hij steekt haar van achteren ofzo en likt zijn mes af, dan heeft hij ook HIVquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef Misan het volgende:
[..]
oooh dat kan ook nog, dat janine uiteindelijk ontkomt en dat rene bij janine thuis anita aanziet voor janine en de bijl in anita zet
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dan ook tof zou zijn, hij steekt haar van achteren ofzo en likt zijn mes af, dan heeft hij ook HIV
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef JufMariska het volgende:
Kissa heeft gelijk, ik irriteer me is een foute samenvoeging... Maar da's natuurlijk wel een beetje off-topic :-)
Niet dat ik me wat aan zou trekken van de opmerkingen verder, maar toch: http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.phpquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.
je kan wel iemand wel irriteren.. Maarja dan wordt diegene geïrriteerd door jou, en daar ergert diegene zich aan... Diegene irriteert zich er niet aan, want jij irriteert hém...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.
Ontopic; Krullie en Noud zijn inderdaad ook niet echt spectaculair, maar ik vind dat wat Dex nu allemaal aan het doen is toch wel enorm wanhopig en flauw.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef Anneloortje het volgende:
Jeaninne heeft al een lekkere veeg gehad, gewoon omdat t mag:
Imam: vrouw slaan en verkrachten mag:-vrouw-slaan-en-verkrachten-mag.html
Pricelessquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dan ook tof zou zijn, hij steekt haar van achteren ofzo en likt zijn mes af, dan heeft hij ook HIV
met een sjaal iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OMG, dat vastbinden van Janine aan die boom was wel echt heel erg nep!
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Misan het volgende:
zagen jullie ook dat het slot nog gewoon in de deur zat toen Noud 'm intrapte?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Misan het volgende:
zagen jullie ook dat het slot nog gewoon in de deur zat toen Noud 'm intrapte?
Die had deze keer gewoon het nakijkenquote:
Ik dacht.....alweer??quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
is-ie dood?
ja
echt?
en toen schoot ik toch in de lach(ik dacht het, zij zegt het
)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine en Jack zie ik niet zo zitten, Jack moet eigenlijk bij de jongeren worden geschaard, Janine was 20+ toen hij geboren werd in seizoen3 net zoals Anita die toen 18 was. Stelletje pedowijven![]()
Ben je niet de enigequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het idee dat maxime en rené op de één of andere manier met elkaar verbonden zijn.
Dat niet, maar er klopt gewoon iets niet aan haar. Al hoop ik niet dat ze de DNA test heeft gefaked, want ze MOET gewoon de zus van Ludo zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het idee dat maxime en rené op de één of andere manier met elkaar verbonden zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik had zo gehoopt op een knaller morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:47 schreef Digi-Djeff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nepper dan nep! Met een sjaal... die je na 5 minuten wringen of schuren helemaal los hebt, en dat is de maximum tijd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OMG, dat vastbinden van Janine aan die boom was wel echt heel erg nep!
das waar ook jahquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die had deze keer gewoon het nakijken![]()
Janine en Jack zie ik niet zo zitten, Jack moet eigenlijk bij de jongeren worden geschaard, Janine was 20+ toen hij geboren werd in seizoen3 net zoals Anita die toen 18 was. Stelletje pedowijven![]()
Jammer dat Renee zo simpel werd doodgeschoten, ik had gehoopt op diverse martelingen door Jack en Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
idd Jackquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maxime heeft haar eigen aankleedpop![]()
DexEcht helemaal niks aan, die knul. Weg ermee.
Jack
Stond jij van angst te trillen...?? Of Janine.. of Rene.. of Jack...... (of gezellig met zijn allen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef Franubiz het volgende:
> Ook geweldig gedaan met dat schot in zijn hart! Ik stond echt helemaal van angst te trillen, geweldig gedaan!
Het zou mooier zijn geweest dat je in het laatste shot met Ludo Renée op de achtergrond zag opstaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:16 schreef Desii het volgende:
[..]
idd Jack![]()
Leuke aflevering maar ik hoop nog op een wonderbaarlijke opstanding van Rene... want dit zou wel een heel jammer eind zijn van zo'n heerlijke bad guy.
Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...quote:Van 29 augustus 2008 tot 22 januari 2009 vertolkte Roscoe de rol van badguy René Meijer in Goede Tijden Slechte Tijden.
Bron; Wikipedia
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Digi-Djeff het volgende:
[..]
Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...
zegt genoeg, is die bron gestaafd?quote:Bron; Wikipedia
Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil nu wel is weten hoe anita nu dood gaat..
Goeie ideeën zijn ditquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:21 schreef Perico het volgende:
[..]
Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.
René wordt de nieuwe Jason Voorhees (Friday the 13th) en wordt door een bliksemflits weer tot leven gewekt. Zijn gelikte slachtoffers overlijden na een paar weekjes toch door een giftig enzym in zijn speeksel, dat doorgaans alleen bij varanen wordt aangetroffen.
Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Goeie ideeën zijn dit
Ik vind het wel grappig om te weten dat Anita dood gaat. Ik zit bij elke scene zo van 'zou het nu dan gebeuren?'. Inderdaad dus zelfs tijdens dat kaasfonduenZeker wanneer je in je achterhoofd houdt wat voor lompe drol Charlie Fischer is.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, of dat het waxinelichtje agressief zou worden en Anita's kleding in de fik zou vliegen
Of zou verdrinken in de fonduepot.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?
ze gaat de serie uit (emigreren naar amerika)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef Misan het volgende:
waar kwam het idee dat anita dood gaat überhaupt vandaan eigenlijk?
De Telefoongids? En zoek naar ene R. Meijer in Meerdijk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef kissa het volgende:
Vraagje (was even afgeleid) : hoe wisten Jack en Ludo waar ze naar Janine en René moesten zoeken?
Het lijkt me stug dat René Janine bedreigde in de achtertuin van zijn oudersquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef Tiemie het volgende:
Zo groot is meerdijk niet.
En ludo (en waarschijnlijk dus ook jack) kent de ouders van Rene goed.
Dynasty!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In een of andere amerikaanse soap deden ze of een compleet seizoen 'slechts een droom' was hoorde, om zo weer een personage tot leven te wekken
Dat was Dallas -- in het negende seizoen ofzo. Bobby Ewing was omgekomen... maar een seizoen later stond hij in de laatste aflevering gewoon onder de douche, en had Pamela het zich zogenaamd allemaal ingebeeld, wat er zich in dat (puike) seizoen had afgespeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In een of andere amerikaanse soap deden ze of een compleet seizoen 'slechts een droom' was hoorde, om zo weer een personage tot leven te wekken
Ohja, het was Dallas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:05 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat was Dallas -- in het negende seizoen ofzo. Bobby Ewing was omgekomen... maar een seizoen later stond hij in de laatste aflevering gewoon onder de douche, en had Pamela het zich zogenaamd allemaal ingebeeld, wat er zich in dat (puike) seizoen had afgespeeld.
Nee, GTST heeft zijn zin. Jammer dat ze voor zo een langdradige trieste manier gekozen hebben, dat staat ze niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
morgen zijn wel de noudster en krullie uit elkaar.
heeft die sukkel van een dex toch zijn zin
Ja en ze doen ook niks, vroeger (ja daar kom ik weer met het verleden, het was toen ook gewoon beter!) lieten ze ook beide kanten zien, dat ze thuis kwamen èn dat ze aan het werk waren. Je ziet Anita nooit lesgeven en Charlie bijna nooit werken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, GTST heeft zijn zin. Jammer dat ze voor zo een langdradige trieste manier gekozen hebben, dat staat ze niet.![]()
Verder vroeg ik me sterk af wat Anita en Charlie nou eigenlijk toe te voegen hebben aan de hele serie, beetje lullen over een boek, kaasfonduen, slechte grappen maken...kick ze er gewoon allebei uit.
Van die sloopbal? Dat heb ik verzonnen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef kissa het volgende:
In het vorige topic stond toch hoe Anita aan haar eind kwam? Of was dat een grap![]()
Ik vond het nogal spectaculair
Dat vind ik ook raar ja. Dat hele gedram met die opening en dan... niets. Terwijl iedereen weet dat het in het begin met een eigen zaak aanpoten is. Maar haar zie je alleen maar relaxenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en ze doen ook niks, vroeger (ja daar kom ik weer met het verleden, het was toen ook gewoon beter!) lieten ze ook beide kanten zien, dat ze thuis kwamen èn dat ze aan het werk waren. Je ziet Anita nooit lesgeven en Charlie bijna nooit werken.![]()
Ze heeft tijdens de opening alleen Ronja geknipt en beetje zitten kletsen, drankjes drinken etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar ja. Dat hele gedram met die opening en dan... niets. Terwijl iedereen weet dat het in het begin met een eigen zaak aanpoten is. Maar haar zie je alleen maar relaxen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat de ex van iemand als Ludo Sanders natuurlijk geen pistool heeft. Wat denk jij!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef tessie het volgende:
En als ze hem echt wou vermoorden, waarom neemt ze dan ingodsnaam een bijl??Het was echt té knullig allemaal gewoon
![]()
Krullie kan wel zingen! Maar niet zonder Noudster!!!quote:En waarom laten ze Vicky toch steeds zingen? Geef haar anders gewoon zangles ofzo, dan kan ze het misschien over een tijdje.... Die melodie van Inspiratie wat ze zong, gaat dus echt heel anders, ze kon echt geen toon houden. Zonde van zo´n mooi liedje.
Ze zingt niet slecht maar er mag wel wat meer power in haar stem.. (vindt ik dan he)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Vicky wel een leuke stem hebben met zingen. Niet slecht ofzo.
Jammer, ik had me er zo op verheugdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Van die sloopbal? Dat heb ik verzonnen...
Idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef tessie het volgende:
omg je zag net de cliff van anita in rtl boulevard. Wéér een anticlimax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and together we'll stand on the threshold of a dream[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTLgemist.nl -----> RTLboulevard ---> Einde van RTLboulevardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het dat jij de aflevering al gezien heb?
Nep als in, De mini playbackshow?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar Krullie zong echt dit is nep
Ik kijk wel vaker GTST hoor, reageer hier alleen niet zo vaakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SvenJij hier
![]()
Ja Nick was idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och aan de andere kant wel realistischer dan die rare fantasieverhaallijnen waar ze tot voor kort last van haddenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dit echt te makkelijk verzonnen.
Simpel of niet zo werkt het in de praktijk wel, het kan gewoon een hartstilstand zijn, in het verkeer, onder de douche, zelfs door tegen een deur aan te lopen, het hoeft niet altijd spectaculair te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Niet een, maar drie liedjes in 1 aflevering....
Verder wel een beetje een simpele dood zo..
Ik dacht eerst watskeburt met mijn tv of ontvanger.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
en het zwarte scherm vond ik dan wel weer mooi.
en in één keer aan diggelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Frey het volgende:
Erg simpel, maar wel mooi in beeld gebracht zo. Het geluk van de twee en de zwarte beelden er tussendoor.
maar we hebben wel al voor 3 afleveringen muziek genoeg gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef Misan het volgende:
ah nee! maandag wordt weer zo'n jankaflevering
ze had een walkman op geloof ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu ik dit zo lees moet ik denken aan mijn vader, die zei nog wel eens 'die loopt van geluk nog eens onder een trein'... maar Anita deed het zo'n beetje echt, begrijp ik?
hij is helaas nog niet online te zien
Da's best dom eigenlijk.quote:
Dex is zeker een stomme rukker, ik snap niet dat Noud hem geen knal voor zijn bek gaf. Maxime daarentegen mag ik wel, een manipulatieve vrouw die aan Ludo's kant staat nota bene en nooit romantisch bij hem betrokken kan raken, een bondgenoot voor het levenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar einde, zeker voor zo'n personage dat er al ik weet niet hoelang in zit. En stom dat het zo nep was van Ronja
En stomme Dex en stomme Maxime. Ik mag Maxime echt niet
Ik heb die scène eigenlijk anders geïnterpreteerd.quote:
Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef Franubiz het volgende:
Hoe dan Frey?
Ja, je kunt het niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.
Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, ze zou wel hard geraakt zijn door die auto die 6 k/m per uur reed.
Dat dat vantevoren is ingezongen kan ik nog inkomen, maar ik zat eraan te twijfelen of het wel haar stem was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef alors het volgende:
Dat van Ronja was misschien wel van tevoren ingezongen, geluid doen ze vaak pas achteraf bij opnames, zeker als het door alles scenes heen moet lopen. Maar ik vond het wel als haar stem klinken, dus waarom zou ze het niet zijn?
Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijdingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.
Nu je het zegt, dit is inderdaad weer een flinke misser
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijding![]()
Maar ach...ze is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xmlJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Frey het volgende:Hier snap ik dan weer niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xml
![]()
Ik ben het uiteraard wederom met je eens. Ik heb me even ingelezen en denk dat we Jack niet als een volle slechterik moeten zien maar juist als de zwarte ridder uit de van Houten clan, een speling op Ludo. Hij is weliswaar de derde generatie van Houten/Hoogendoorn maar heeft een ander karakter. Zo zet ieder zo zijn eigen personage neer. Opkomend voor het goede is het meer een held dan wat dan ook. Dat neemt niet weg dat hij geen succes kan klaarspelen. Wij ervaren de dood van René te snel omdat er geen interactie plaatsvond maar in dusdanige situatie geen ander alternatief. Jack is een man van weinig woorden, wellicht zijn persoonlijke charme.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind alle ontwikkelingen niet zo spectaculair eigenlijk. René ging me wel iets te simpel dood, al was de ontvoering van Janine wel weer enigszins spannend, op de vreemde dingen tussendoor na. Ik ben niet van mening dat Jack nu ineens slechterikwaardig is geworden. Helemaal niet zelfs, hij is gewoon een zogenaamde held. Het was mooier geweest als hij lachend of woedend gezegd had dat hij René zou laten boeten en hem meteen had neergeschoten voor de lol en dan had geclaimd dat het zelfverdediging was geweest. De confrontatie tussen Nick en Jack was inderdaad best goed gedaan.
De dood van Anita daarentegen.... Dit kan zeker in het echt voorkomen, maar ik vind het veel te simpel voor dit jarenlange personage. Ze is de laatste jaren zo misbruikt geworden. De echte Anita hebben nieuwe fans nauwelijks gezien. En bovendien hadden ze hier een mooie verhaallijn van kunnen maken met die HIV-besmetting. Daar komt nu dus ook helemaal niets meer van. Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar ik mis wel de mooie emotionele scènes. Nu is ze, net als Dorothea, ineens dood en gaat iedereen zes weken staan janken. Doe dan maar een waardig sterfbed, zoals bij Sylvia. Dat had dit personage verdiend. Maar goed, net als die liedjes elke keer doen de schrijvers van GTST weinig goed tegenwoordig.
Begrijp ik vanzelfsprekend en dat vind ik dus niet maar ieder zijn mening. Ik vind dat GTST juist ingezet moet worden voor educatieve impact. Zeker ook als deze dusdanig heftig zijn want dit geldt ook voor de werkelijkheid, aldus een weerspiegeling van onze samenleving.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoel de verhaallijn zoals die van Sylvia, MikeTuinstra. Denk dat dat nu te zwaar is. Vandaar ook het ontbreken van spoilertags, heb het over die lijn van toen.
Educatieve impact? Tja, die mis ik dus ook wel. Ik zei het al eerder: Rik en Anita zitten in de financiële shit, maar je hoort er niks meer over en ze kopen boeken en croissantjes, luxe artikelen voor mensen die eigenlijk geen cent te makken hebben aan het begin van de maand. Om over dat etentje in de Rozenboom waar Jack ze van redde nog maar niet te spreken. Maar om een verhaallijn dezelfde impact als Sylvia te laten hebben, moet je meer diepgang brengen in de serie wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Begrijp ik vanzelfsprekend en dat vind ik dus niet maar ieder zijn mening. Ik vind dat GTST juist ingezet moet worden voor educatieve impact. Zeker ook als deze dusdanig heftig zijn want dit geldt ook voor de werkelijkheid, aldus een weerspiegeling van onze samenleving.
Er moet meer hart en ziel in GTST, het is te zoetsappig tegenwoordig wat niet overkomt. Verhaallijnen worden niet uitgewerkt inderdaad. Er wordt iets ten tonele gebracht maar vervolgens ageraffeld om maar weer naar het dagelijkse geleuter over te gaan. Met dit lezen denk ik dat we eigenlijk wel een beetje hetzelfde willen terugzien. Ik reageerde slechts even op je stelling betreffende overlijden Sylvia, die emotie zie ik graag terug. Conclusie het mag allemaal wel weer wat heftiger, levert op alle vlakken betere televisie op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Educatieve impact? Tja, die mis ik dus ook wel. Ik zei het al eerder: Rik en Anita zitten in de financiële shit, maar je hoort er niks meer over en ze kopen boeken en croissantjes, luxe artikelen voor mensen die eigenlijk geen cent te makken hebben aan het begin van de maand. Om over dat etentje in de Rozenboom waar Jack ze van redde nog maar niet te spreken. Maar om een verhaallijn dezelfde impact als Sylvia te laten hebben, moet je meer diepgang brengen in de serie wat mij betreft.
Inderdaad! Lijkt me wel wat, ze lijken me wel leuk bij elkaar. En de reacties van Ludo en Nick zullen priceless zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik zie een affaire tussen Jack en Jeanine opkomen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef bloodymary het volgende:
laat ik dan ook maar ff....quote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef bloodymary het volgende:
was ze niet op slag dood?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef J-net het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze er volgende week van gaan maken en waarom ze niet op slag dood was. Aan de andere kant goede uitdaging, ben zeer benieuwd wat de makers er van gaan maken.
Tis voor het eerst in weken dat ik in een week weer 3 afleveringen heb gekeken die ook nog redelijk te doen waren ook uiteindeiljk....
Nee.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef Misan het volgende:
[..]
waar halen jullie die info vandaan dan?
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef tessie het volgende:
Een stukje terug in dit topic staat een link naar een filmpje van volgende week...
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xmlquote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat hier ergens boven een link naar een voorstukje van de komende week.
Hopelijk komen er nog een paar goede flashbacks langs, zodat iedereen van nu ook kan zien hoe geniaal GTST vroeger wasquote:Op zondag 25 januari 2009 22:02 schreef Starlie het volgende:
Ooo ik dacht dat ze opslag dood zou zijn... misschien dat ze dus nog wel een "waardig" einde krijgt dus na al die jaren! Ze ligt verder niet aan de beademing enz... ben erg benieuwd! Het liedje wat eronder zit is wel erg mooi..... (van City of Angels, een echte jankfilm).
Wel de knappere versie danquote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel een broer van Noud op de onderste foto
Ja dat wel.quote:
Hopelijk is het dan een leuker personage.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel een broer van Noud op de onderste foto
Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad! Lijkt me wel wat, ze lijken me wel leuk bij elkaar. En de reacties van Ludo en Nick zullen priceless zijn![]()
Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat wel.Al vind ik Noud ook best een aardig smoeltje hebben. Maar niet lekker ofzo. Lijkt nog zo'n jong broekie.
Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit.Mits hij lang haar heeft in de soap.
Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker jaal weet je dat met gtst natuurlijk weer nooit
quote:Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit.
Als ze lang haar doen met een stoppelbaardje of iets gaat het er ook al snel wat ruiger uit zien en allesquote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.
Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meer
Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:
GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.
Maar nu: Ronja's niet verstuurde envelop had geen consequenties, die pandjesbaas van Charlie verdwijnt zomaar, Charlie opent een kapsalon maar je ziet haar nu alleen maar op de bank liggen, die bedreiger van Anita, is ook zomaar verdwenen...
Dit is gewoon not done op televisie, een serie is geen schetsboek waarbij je hap-snap beslist wat doorgaat en wat niet. Nee, wat je uitzendt, dat maak je ook af. Anders moet het al sneuvelen in de brainstormfase.
Die gast is dan wel binnen no-time ouder geworden (ongeveer een jaar of 40..quote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Misschien is Anita wel doodgereden door die gast die haar heeft bedreigd
Als vroeger een spannende verhaallijn tot een einde kwam, was vaak de nieuwe verhaallijn al meteen geboren.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:
GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.
Dan heb ik op dit punt voor mijn beurt gesproken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.![]()
Van Wikipediaquote:Over Daniëls naam bestond lange tijd onduidelijkheid, op de aftiteling stond in tegenstelling tot andere personages alleen Daniël. Laura antwoordde toen Peter Kelder haar vroeg wat zijn achternaam was dat dit Daniël was en dat ze er nooit bij stil had gestaan dat hij ook een voornaam moest hebben. Vervolgens vraagt een contact van Sandra Mulder of Daniël nou zijn voor of achternaam is, waarop Daniël ironisch antwoord 'allebei'. Wanneer hij bij zijn ouders Karel en Nora langs gaat komt de kijker erachter dat zijn familienaam wel degelijk Daniël is en dat het personage dezelfde voor als achternaam heeft.
Vind ik ook. En die dokter geeft het ook wel snel en makkelijk op.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef JufMariska het volgende:
Toch raar, die situatie van Anita..
Ik geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Die dokter bracht het maar raarEcht totaal zonder emotie.
Hoe zou jij het zeggen/aanpakken?quote:k geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...
Dat hoopte ik al. Ik zou gewoon boos worden op deze arts. Alsof het hem niks kan schelen, in de zin van: "Zoek het maar uit, het is toch kansloos"quote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Die dokter was wel erg vaag zo. Alsof ze niet proberen haar in leven te houden met dialyse of zo.
ach, je weet iig dat het geen prettige dood isquote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef JufMariska het volgende:
Toch raar, die situatie van Anita..
En zelfs toen Janine precies tussen 2 paraplu's in stond, werd ze niet nat door de regenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef GSMboy het volgende:
- Knappe radio heeft Rik. Spontaan als hij de deur uitgaat is de radio ook uit
- Leuke waxinelichtjes heeft Dorothea op haar graf staan, ze flikkeren niet eens, en laat staan dat die niet eens uitgaan door de regen.
- Wat een niet-emotionele dokter is dit zeg. Die aanrijding zal denk ik eerder een paar botbreuken veroorzaken dan een complete uitval van nieren, met een scala aan inwendige bloedingen.
Verder: geweldige Dorothea imitatie van Janine.![]()
[quote]k geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...[/quote[
Hoe zou jij het zeggen/aanpakken?
Ook als Dorothea dood is blijft de zon schijnen en heeft ze nog spirituele krachtenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zelfs toen Janine precies tussen 2 paraplu's in stond, werd ze niet nat door de regen.
Nou, in ieder geval leid je zoiets wel wat meer in, en je leeft je een beetje in in wat zo'n boodschap voor deze mensen betekent... Wat natuurlijk niet betekent dat je mee gaat janken, maar wel dat er enige emotie te bespeuren mag zijn. En in 1 zin is sowieso niet het deviesquote:
Je zag nu weer eens hoe zeer die auto afremde, terwijl hij toch niet eens hard reed. Toegegeven, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar handen op de kap en een beetje opveren, en je hebt niet meer dan een paar blauwe plekken en een pijnlijke knie.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef GSMboy het volgende:
Die aanrijding zal denk ik eerder een paar botbreuken veroorzaken dan een complete uitval van nieren, met een scala aan inwendige bloedingen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Roberto258 het volgende:
Dokter: Ik heb slecht nieuws, je bent HIV besmet
Nou...ik heb een aantal jaren geleden kanker gehad en de arts die het ontdekte zij alleen maar "nou u heeft kanker en zo goed als zeker kwaadaardig" en toen liep hij weg en daar lag ik dan op de behandeltafel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval leid je zoiets wel wat meer in, en je leeft je een beetje in in wat zo'n boodschap voor deze mensen betekent... Wat natuurlijk niet betekent dat je mee gaat janken, maar wel dat er enige emotie te bespeuren mag zijn. En in 1 zin is sowieso niet het devies![]()
Als je een soap als GTST maakt dan regel je toch gewoon een pop voor het moment van de aanrijdingquote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Perico het volgende:
[..]
Je zag nu weer eens hoe zeer die auto afremde, terwijl hij toch niet eens hard reed. Toegegeven, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar handen op de kap en een beetje opveren, en je hebt niet meer dan een paar blauwe plekken en een pijnlijke knie.
Wat volgt, Noud die Dex vermoordt door hem met een supermarktkarretje aan te rijden?
Het gebeurt zeker, heb zelf ook zeker wel eens slecht nieuws op een horkerige manier gekregen! Daarom geef ik ook zo graag les op die opleiding :-) Maar da's nog geen reden om bij GTST even dot voorbeeld te geven..quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef mirelia het volgende:
[..]
Nou...ik heb een aantal jaren geleden kanker gehad en de arts die het ontdekte zij alleen maar "nou u heeft kanker en zo goed als zeker kwaadaardig" en toen liep hij weg en daar lag ik dan op de behandeltafel.
Dus het komt wel degelijk voor al was ik dan niet opgegeven zoals Anita
Ja ik zie het nu net, echt te erg zo kan je dat niet brnegen en zo kan je het als serie ook echt niet uitzenden. Nu ging hele emotie van dat moment flink verlorenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Die dokter bracht het maar raarEcht totaal zonder emotie.
Die emotie ging al verloren doordat ze gezellig lagen te keuvelen over morgen naar huis gaan. Dat geeft niet echt de indruk van een stervendequote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu net, echt te erg zo kan je dat niet brnegen en zo kan je het als serie ook echt niet uitzenden. Nu ging hele emotie van dat moment flink verloren![]()
Idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo dom en ongeloofwaardig dat het bijna briljant is
Spot on!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef John.Milton het volgende:
Als je een soap als GTST maakt dan regel je toch gewoon een pop voor het moment van de aanrijdingLeg je daarna Anita weer op de grond. Nu was het volgens mij weer door stagiaires in elkaar gezet.
Wat staat er voor een aanrijding bij 20 km per uur? Niet werkende nieren en dodelijke inwendige bloedingen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Perico het volgende:
Daar hebben ze tabellen voor.. bij iedere tien kilometer erbij boven de 50 km/u neemt de mogelijke schade onevenredig toe. Daar kunnen ze zich dan in korte tijd op instellen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat staat er voor een aanrijding bij 20 km per uur? Niet werkende nieren en dodelijke inwendige bloedingen?
Ja, die schaafwonden zijn natuurlijk van het opzij springen. Dat zouden de meeste mensen tenslotte doen als ze de kans hadden. Anita niet. Anita moet de serie uitquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Haha nee... eerder, eventuele lakschade aan auto, en mogelijke lichte schaafwonden. Jodium in de aanslag houden. En mogelijke schade aan broek, ter hoogte van de knie...
Ik hoopte zo dat hij vanuit de bosjes zou toekijken ofzo, maar helaas...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef nWo4Life het volgende:
Die inleiding op het kerkhof was ook zo creepy. Waarom die enge muziek, die mist, regen en de donkere achtergrond? Alsof René elk moment met een bijl achter hen zou opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |