SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Patrick heeft anders ook een enge kop.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef WHATSHESAID het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spectaculair![]()
+1 scherp.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ticootje het volgende:
het staat allemaal op de voicemail van maxime.
Ja precies, komt zo wel een beetje van 2 kanten he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn kan dan wel een zeikerd zijn, maar ik vind hoe Irene reageert ook zwaar irritant.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
en waarom draaide ze zich zo langzaam om?Ik zou wegwezen.
Ermm je hebt me verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik het over had is dat ze een horeca gelegenheid verwijderen, dat is iets anders dan, dus als je me ergens op aanspreekt doe dat dan wel op iets dat ik daadwerkelijk heb gezegd.
Martijn en Irene zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies, komt zo wel een beetje van 2 kanten he.
Ik hoop dat het wel goedkomt tussen Martijn en Irene, ik vond ze leuk samen.![]()
Enne...de lik van René indd....dat Nina dát toelaat en waarom draaide ze zich zo langzaam om?Ik zou wegwezen. Handig ook van René om haar lastig te vallen midden in een straat waar natuurlijk niemand toevallig naar buiten kijken op klaar lichte dag.![]()
Wel mooi dreigement van René, goed bedacht., trouwens, ook van Maxime.
Dat wel (zonder gejank) maar wel weer een liedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:40 schreef Inca het volgende:
een uitzending zonder het gejank van ronja
Okee, ik begreep je inderdaad verkeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Ermm je hebt me verkeerd begrepen.Ik bedoelde het ironisch, dat niemand eigenlijk op zichzelf woont, maar een verkapt studentenleven blijft leiden, of een bestaan in een hotel. Die
was voor de scriptschrijvers.
Begrijpelijk, omdat ze maar weinig sets kunnen laten staan permanent vanwege ruimtegebrek, maar het komt het verhaal c.q. de mogelijkheden met personages niet echt ten goede.
Daar moeten we naar terug inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als het om de sets gaat, in eerdere seizoenen waren er veel meer sets, maar veel minder uitgebreid en professioneel, desalniettemin oogt dat (voor mij althans) realistischer.
Een greep uit seizoen 4:
-Huize Alberts
-Huize "Koossie"
-Eetcafé de Cactus
-Hotel de Rozenboom
-Pokerrestaurant waar Daniël zijn aandelen AA&F vergokte
-AA&F (eerst A&A en Flash apart)
-Van Houten International
-Huize Helmink
-Huize Dekker
-Linda Look
-Bodega de Koning
-Huize Harmsen
-Huize Hafkamp
Stukken realistischer en normaler
Volgens mij worden dat een soort nieuwe Robert en Laura, die om de zoveel tijd uit elkaar gaan en dan weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die lik
Verder supergave aflevering! Zo hoort het
Al komt dat gedoe tussen Irene en Martijn me nu wel echt de strot uit, little less conversation, little more action please!
Zou heel goed kunnen. Maar die Martijn moet eens wat minder over zich heen laten lopen, en die Irene moet gewoon eens vanuit zichzelf denken en niet vanuit de rationaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat een soort nieuwe Robert en Laura, die om de zoveel tijd uit elkaar gaan en dan weer bij elkaar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |