zelfs met wallen, blijft het best een lekker dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die het opviel hoe Jack er hier uitziet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef Desii het volgende:
[..]
zelfs met wallen, blijft het best een lekker ding
Ik zet de tv en verwacht Rene en Jack, krijg ik Rick die aant wijven is...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
jezus wat is dit nou weer? Rick? Heb ik iets gemist? Damn.
Ferry-Gigi-belspelmeisje(ik heb met mijn stofzuiger nog meer dan met jou)quote:
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
ok dat dus... pff kunnen ze nou niks beters verzinnen?
of het zo is, weet ik niet, ik vind wel dat het er wel op lijkt ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
binnenkort zijn we van Anita afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...
Dat levend begraven is idd een lijn geweest, die bijna exact hetzelfde is.
Ze mogen die horrorlijn die zich afspeelde op een soort kamp in de bossen toen de halve jeugd van Oakdale werd uitgemoord ook wel kopieren, was erg spannendIn de middagherhalingen werd zelfs geknipt omdat het te eng was.
Jezus, Floris en BarbaaraFloris met z'n minachtende 'Succes met je speurwerk'
Rene moet hem maar even flink onder handen nemen, evenals Barbaara.
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
mja.. maar het is wel een erg leuk stel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
Waar straks niks meer van over is als Anita gestorven isquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
mja.. maar het is wel een erg leuk stel!
klopt.. maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, ze voegen (bijna) niks toequote:Op maandag 19 januari 2009 08:47 schreef baension het volgende:
[..]
Waar straks niks meer van over is als Anita gestorven is
Ja, dat vind ik ook wel een beetje nasty. Alsof de jeugd daarop zit te wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Saboo het volgende:
ik erger me zo belachelijk veel aan dat vunzige barbara-en-die-andere-dude-gedoe
Wie heeft dat nou weer bedacht...
Nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Barbara heeft sowieso echt een rotkop gekregen
Woah toen ze er pas inkwam met lang haar had ze nog de uitstraling van een warme lieve moeder en vrouw, nu is het een egocentrische licht-hysterische burgertrut geworden en zo ziet ze er ook uitquote:
Ja, best een leuk vrouwtje om te zien toen. Nu is dr haar echt veel te kort. Als ze zo semi-verleidelijk naar Floris lacht dan wordt ik altijd een beetje misselijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah toen ze er pas inkwam met lang haar had ze nog de uitstraling van een warme lieve moeder en vrouw, nu is het een egocentrische licht-hysterische burgertrut geworden en zo ziet ze er ook uit
Daar dacht ik inderdaad ook al aan. Ik kon alleen niet op haar naam komenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, best een leuk vrouwtje om te zien toen. Nu is dr haar echt veel te kort. Als ze zo semi-verleidelijk naar Floris lacht dan wordt ik altijd een beetje misselijk.![]()
Trouwens, gezien de foto's boven mij, lijkt ze soms een beetje op Roos.
in dat soort gevallen hoop ik meer op een vrachtwagen of een bus ofzo, stukken definitieverquote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
O, ik dacht ff dat Anita vandaag dood zou gaan, toen ze zo over straat rende. Ik stelde me voor dat ze geraakt zou worden door een auto.
Vroeg ik me ook al af, zijn er trouwens in de tussentijd nieuwe decors gebouwd? Nee toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef Perico het volgende:
Is de set van Irene Huygens soms gesloopt, met het "dossier-op-tafel" systeem? Ze zitten altijd bij Martijn nu...
moah die hunk van barbara heeft anders ook een leuk optrekje!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, zijn er trouwens in de tussentijd nieuwe decors gebouwd? Nee toch?
Misschien tijd voor een bezoekje aan Irene?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef JufMariska het volgende:
Maar da's geen nieuw decor, dat was er al toen Josephine er nog was..
Ik lijk overigens zo ongeveer de enige die Barbara wel een leuk mens vindt..?
Dat dacht (hoopte) ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
O, ik dacht ff dat Anita vandaag dood zou gaan, toen ze zo over straat rende. Ik stelde me voor dat ze geraakt zou worden door een auto.
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten overquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo, dat was rigoureus, met de Koning
Een dorpje, in die goede ouwe tijd, toen was het een stadquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef suus21 het volgende:
Welke echte stad moet Meerdijk uitbeelden?
Gaat de kant op van ONM...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten over![]()
[..]
Een dorpje, in die goede ouwe tijd, toen was het een stad
Ken jij dan geen mensen die ondanks een goede baan toch in een krappe kamer boven een nachtclub gaan wonen, de keuken, douche en bank met 8 man delen, of anders in een hotel gaan wonen vanwege de roomservice?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten over![]()
Ik kan me niet herinneren dat Rik ooit een broer heeft gehad, maar het is wel een interessante ontwikkeling. Danny zal eerdaags wel in Meerdijk opduiken. En als hij schrijver is weet ik nog wel een goede titel voor zijn volgende boek: 'De broer die er nooit was'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
en het gesprekje over Rik's broer vond ik wel opvallend. Benieuwd waar dat toe gaat leidenBtw, moeten wij Danny de Jong kennen?
Ik weet het ff niet meer.![]()
Laten we 2 dingen even goed uit elkaar houden, namelijk het verwijderen van een set en in wiens handen het is, enige tijd geleden was ik degene die aankaartte dat het onrealistisch was dat alle horeca in handen van de personages waren, daar ben ik dan ook op tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Ken jij dan geen mensen die ondanks een goede baan toch in een krappe kamer boven een nachtclub gaan wonen, de keuken, douche en bank met 8 man delen, of anders in een hotel gaan wonen vanwege de roomservice?
Uitgegeven door Helen Helmink.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Rik ooit een broer heeft gehad, maar het is wel een interessante ontwikkeling. Danny zal eerdaags wel in Meerdijk opduiken. En als hij schrijver is weet ik nog wel een goede titel voor zijn volgende boek: 'De broer die er nooit was'.
Erg vermoeiend jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelooflijk gepijpzeik tussen die ouders van Dex zeg.
Jij ookalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[flauwmodus]
Jef: "Als ik eet proef ik niks"
Nee ik ook niet.![]()
Verkouden![]()
[/flauwmodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Patrick heeft anders ook een enge kop.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef WHATSHESAID het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spectaculair![]()
+1 scherp.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Ticootje het volgende:
het staat allemaal op de voicemail van maxime.
Ja precies, komt zo wel een beetje van 2 kanten he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn kan dan wel een zeikerd zijn, maar ik vind hoe Irene reageert ook zwaar irritant.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
en waarom draaide ze zich zo langzaam om?Ik zou wegwezen.
Ermm je hebt me verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik het over had is dat ze een horeca gelegenheid verwijderen, dat is iets anders dan, dus als je me ergens op aanspreekt doe dat dan wel op iets dat ik daadwerkelijk heb gezegd.
Martijn en Irene zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies, komt zo wel een beetje van 2 kanten he.
Ik hoop dat het wel goedkomt tussen Martijn en Irene, ik vond ze leuk samen.![]()
Enne...de lik van René indd....dat Nina dát toelaat en waarom draaide ze zich zo langzaam om?Ik zou wegwezen. Handig ook van René om haar lastig te vallen midden in een straat waar natuurlijk niemand toevallig naar buiten kijken op klaar lichte dag.![]()
Wel mooi dreigement van René, goed bedacht., trouwens, ook van Maxime.
Dat wel (zonder gejank) maar wel weer een liedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:40 schreef Inca het volgende:
een uitzending zonder het gejank van ronja
Okee, ik begreep je inderdaad verkeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Ermm je hebt me verkeerd begrepen.Ik bedoelde het ironisch, dat niemand eigenlijk op zichzelf woont, maar een verkapt studentenleven blijft leiden, of een bestaan in een hotel. Die
was voor de scriptschrijvers.
Begrijpelijk, omdat ze maar weinig sets kunnen laten staan permanent vanwege ruimtegebrek, maar het komt het verhaal c.q. de mogelijkheden met personages niet echt ten goede.
Daar moeten we naar terug inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als het om de sets gaat, in eerdere seizoenen waren er veel meer sets, maar veel minder uitgebreid en professioneel, desalniettemin oogt dat (voor mij althans) realistischer.
Een greep uit seizoen 4:
-Huize Alberts
-Huize "Koossie"
-Eetcafé de Cactus
-Hotel de Rozenboom
-Pokerrestaurant waar Daniël zijn aandelen AA&F vergokte
-AA&F (eerst A&A en Flash apart)
-Van Houten International
-Huize Helmink
-Huize Dekker
-Linda Look
-Bodega de Koning
-Huize Harmsen
-Huize Hafkamp
Stukken realistischer en normaler
Volgens mij worden dat een soort nieuwe Robert en Laura, die om de zoveel tijd uit elkaar gaan en dan weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die lik
Verder supergave aflevering! Zo hoort het
Al komt dat gedoe tussen Irene en Martijn me nu wel echt de strot uit, little less conversation, little more action please!
Zou heel goed kunnen. Maar die Martijn moet eens wat minder over zich heen laten lopen, en die Irene moet gewoon eens vanuit zichzelf denken en niet vanuit de rationaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat een soort nieuwe Robert en Laura, die om de zoveel tijd uit elkaar gaan en dan weer bij elkaar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |