zelfs met wallen, blijft het best een lekker dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die het opviel hoe Jack er hier uitziet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef Desii het volgende:
[..]
zelfs met wallen, blijft het best een lekker ding
Ik zet de tv en verwacht Rene en Jack, krijg ik Rick die aant wijven is...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
jezus wat is dit nou weer? Rick? Heb ik iets gemist? Damn.
Ferry-Gigi-belspelmeisje(ik heb met mijn stofzuiger nog meer dan met jou)quote:
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
ok dat dus... pff kunnen ze nou niks beters verzinnen?
of het zo is, weet ik niet, ik vind wel dat het er wel op lijkt ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
binnenkort zijn we van Anita afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...
Dat levend begraven is idd een lijn geweest, die bijna exact hetzelfde is.
Ze mogen die horrorlijn die zich afspeelde op een soort kamp in de bossen toen de halve jeugd van Oakdale werd uitgemoord ook wel kopieren, was erg spannendIn de middagherhalingen werd zelfs geknipt omdat het te eng was.
Jezus, Floris en BarbaaraFloris met z'n minachtende 'Succes met je speurwerk'
Rene moet hem maar even flink onder handen nemen, evenals Barbaara.
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
mja.. maar het is wel een erg leuk stel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |