zelfs met wallen, blijft het best een lekker dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die het opviel hoe Jack er hier uitziet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef Desii het volgende:
[..]
zelfs met wallen, blijft het best een lekker ding
Ik zet de tv en verwacht Rene en Jack, krijg ik Rick die aant wijven is...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
jezus wat is dit nou weer? Rick? Heb ik iets gemist? Damn.
Ferry-Gigi-belspelmeisje(ik heb met mijn stofzuiger nog meer dan met jou)quote:
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
ok dat dus... pff kunnen ze nou niks beters verzinnen?
of het zo is, weet ik niet, ik vind wel dat het er wel op lijkt ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn zus zei, dat GTST schaamteloos veel recente verhaallijnen van As The World Turns kopieert.
Zoals René met het infuus, iemand levend begraven... kan iemand dat bevestigen?
En mjah Barrr is inderdaad yukkie-bah met Floris.
binnenkort zijn we van Anita afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geadviseerd door ATWT schrijvers (was een tijd geleden een item in Boulevard), vandaar ook bv meer seks, meer buitenscenes...
Dat levend begraven is idd een lijn geweest, die bijna exact hetzelfde is.
Ze mogen die horrorlijn die zich afspeelde op een soort kamp in de bossen toen de halve jeugd van Oakdale werd uitgemoord ook wel kopieren, was erg spannendIn de middagherhalingen werd zelfs geknipt omdat het te eng was.
Jezus, Floris en BarbaaraFloris met z'n minachtende 'Succes met je speurwerk'
Rene moet hem maar even flink onder handen nemen, evenals Barbaara.
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
mja.. maar het is wel een erg leuk stel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die Anita-Rik lijn is ook behoorlijk matig
Waar straks niks meer van over is als Anita gestorven isquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
mja.. maar het is wel een erg leuk stel!
klopt.. maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, ze voegen (bijna) niks toequote:Op maandag 19 januari 2009 08:47 schreef baension het volgende:
[..]
Waar straks niks meer van over is als Anita gestorven is
Ja, dat vind ik ook wel een beetje nasty. Alsof de jeugd daarop zit te wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Saboo het volgende:
ik erger me zo belachelijk veel aan dat vunzige barbara-en-die-andere-dude-gedoe
Wie heeft dat nou weer bedacht...
Nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Barbara heeft sowieso echt een rotkop gekregen
Woah toen ze er pas inkwam met lang haar had ze nog de uitstraling van een warme lieve moeder en vrouw, nu is het een egocentrische licht-hysterische burgertrut geworden en zo ziet ze er ook uitquote:
Ja, best een leuk vrouwtje om te zien toen. Nu is dr haar echt veel te kort. Als ze zo semi-verleidelijk naar Floris lacht dan wordt ik altijd een beetje misselijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah toen ze er pas inkwam met lang haar had ze nog de uitstraling van een warme lieve moeder en vrouw, nu is het een egocentrische licht-hysterische burgertrut geworden en zo ziet ze er ook uit
Daar dacht ik inderdaad ook al aan. Ik kon alleen niet op haar naam komenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, best een leuk vrouwtje om te zien toen. Nu is dr haar echt veel te kort. Als ze zo semi-verleidelijk naar Floris lacht dan wordt ik altijd een beetje misselijk.![]()
Trouwens, gezien de foto's boven mij, lijkt ze soms een beetje op Roos.
in dat soort gevallen hoop ik meer op een vrachtwagen of een bus ofzo, stukken definitieverquote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
O, ik dacht ff dat Anita vandaag dood zou gaan, toen ze zo over straat rende. Ik stelde me voor dat ze geraakt zou worden door een auto.
Vroeg ik me ook al af, zijn er trouwens in de tussentijd nieuwe decors gebouwd? Nee toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef Perico het volgende:
Is de set van Irene Huygens soms gesloopt, met het "dossier-op-tafel" systeem? Ze zitten altijd bij Martijn nu...
moah die hunk van barbara heeft anders ook een leuk optrekje!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, zijn er trouwens in de tussentijd nieuwe decors gebouwd? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |