Misschien tijd voor een bezoekje aan Irene?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef JufMariska het volgende:
Maar da's geen nieuw decor, dat was er al toen Josephine er nog was..
Ik lijk overigens zo ongeveer de enige die Barbara wel een leuk mens vindt..?
Dat dacht (hoopte) ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
O, ik dacht ff dat Anita vandaag dood zou gaan, toen ze zo over straat rende. Ik stelde me voor dat ze geraakt zou worden door een auto.
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten overquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo, dat was rigoureus, met de Koning
Een dorpje, in die goede ouwe tijd, toen was het een stadquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef suus21 het volgende:
Welke echte stad moet Meerdijk uitbeelden?
Gaat de kant op van ONM...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten over![]()
[..]
Een dorpje, in die goede ouwe tijd, toen was het een stad
Ken jij dan geen mensen die ondanks een goede baan toch in een krappe kamer boven een nachtclub gaan wonen, de keuken, douche en bank met 8 man delen, of anders in een hotel gaan wonen vanwege de roomservice?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat hoor ik nu? Wordt de oudste set verwijderd? Drommels man, huize Laura weg was al een fout, dit helemaal, zo blijven er alleen nog maar maffe onrealistisch zogenaamd hippe tenten over![]()
Ik kan me niet herinneren dat Rik ooit een broer heeft gehad, maar het is wel een interessante ontwikkeling. Danny zal eerdaags wel in Meerdijk opduiken. En als hij schrijver is weet ik nog wel een goede titel voor zijn volgende boek: 'De broer die er nooit was'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
en het gesprekje over Rik's broer vond ik wel opvallend. Benieuwd waar dat toe gaat leidenBtw, moeten wij Danny de Jong kennen?
Ik weet het ff niet meer.![]()
Laten we 2 dingen even goed uit elkaar houden, namelijk het verwijderen van een set en in wiens handen het is, enige tijd geleden was ik degene die aankaartte dat het onrealistisch was dat alle horeca in handen van de personages waren, daar ben ik dan ook op tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Ken jij dan geen mensen die ondanks een goede baan toch in een krappe kamer boven een nachtclub gaan wonen, de keuken, douche en bank met 8 man delen, of anders in een hotel gaan wonen vanwege de roomservice?
Uitgegeven door Helen Helmink.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Rik ooit een broer heeft gehad, maar het is wel een interessante ontwikkeling. Danny zal eerdaags wel in Meerdijk opduiken. En als hij schrijver is weet ik nog wel een goede titel voor zijn volgende boek: 'De broer die er nooit was'.
Erg vermoeiend jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef Svensational het volgende:
Wat een ongelooflijk gepijpzeik tussen die ouders van Dex zeg.
Jij ookalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[flauwmodus]
Jef: "Als ik eet proef ik niks"
Nee ik ook niet.![]()
Verkouden![]()
[/flauwmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |