abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65417838
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Wel de knappere versie dan
Ja dat wel. Al vind ik Noud ook best een aardig smoeltje hebben. Maar niet lekker ofzo. Lijkt nog zo'n jong broekie.

Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit. Mits hij lang haar heeft in de soap.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:40:06 #252
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65417847
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel een broer van Noud op de onderste foto
Hopelijk is het dan een leuker personage.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 13:40:38 #253
42184 crew  DaMart
pi_65417863
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:09 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Inderdaad! Lijkt me wel wat, ze lijken me wel leuk bij elkaar. En de reacties van Ludo en Nick zullen priceless zijn
Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!
pi_65417976
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja dat wel. Al vind ik Noud ook best een aardig smoeltje hebben. Maar niet lekker ofzo. Lijkt nog zo'n jong broekie.

Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit. Mits hij lang haar heeft in de soap.
Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker ja al weet je dat met gtst natuurlijk weer nooit
pi_65418208
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker ja al weet je dat met gtst natuurlijk weer nooit
Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.
pi_65418545
quote:
Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65418698
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.
Als ze lang haar doen met een stoppelbaardje of iets gaat het er ook al snel wat ruiger uit zien en alles . En het is ook maar net wat de kleding uitstraalt .
pi_65419258
Of wanneer ze z'n haar zo vettig achterover gaan kammen, dan kan ie ook wel badass zijn .

Maar ik ben benieuwd, knap is ie in elk geval, dus da's alvast een pluspunt
pi_65420885
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!
Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meer
Een heer met stijl
pi_65422032
Mannen met lang haar

Gee fmij maar een kort koppie.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:42:32 #261
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65422064
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meer
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:
GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.

Maar nu: Ronja's niet verstuurde envelop had geen consequenties, die pandjesbaas van Charlie verdwijnt zomaar, Charlie opent een kapsalon maar je ziet haar nu alleen maar op de bank liggen, die bedreiger van Anita, is ook zomaar verdwenen...

Dit is gewoon not done op televisie, een serie is geen schetsboek waarbij je hap-snap beslist wat doorgaat en wat niet. Nee, wat je uitzendt, dat maak je ook af. Anders moet het al sneuvelen in de brainstormfase.
pi_65422138
Misschien is Anita wel doodgereden door die gast die haar heeft bedreigd
pi_65422222
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:

[..]

GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.

Maar nu: Ronja's niet verstuurde envelop had geen consequenties, die pandjesbaas van Charlie verdwijnt zomaar, Charlie opent een kapsalon maar je ziet haar nu alleen maar op de bank liggen, die bedreiger van Anita, is ook zomaar verdwenen...

Dit is gewoon not done op televisie, een serie is geen schetsboek waarbij je hap-snap beslist wat doorgaat en wat niet. Nee, wat je uitzendt, dat maak je ook af. Anders moet het al sneuvelen in de brainstormfase.
Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.
En dat van Charlie's pandjesbaas (je bedoelt toch die kerel waar ze op viel?) heb ik ook al eens aangekaart...dat vond ik zo raar. Net als toen Dian met Mo wat kreeg, paar jaar terug.
En die bedreiger van Anita...is dat echt helemaal klaar? Of zou hij op één of andere manier nog ter sprake komen?
Want het is wel erg jammer.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:49:03 #264
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65422341
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Misschien is Anita wel doodgereden door die gast die haar heeft bedreigd
Die gast is dan wel binnen no-time ouder geworden (ongeveer een jaar of 40.. )
pi_65422377
Oh ja shit, was even vergeten dat de bestuurder al uitgestapt was enzo. Ik was zo onthutst!
  maandag 26 januari 2009 @ 15:54:39 #266
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65422535
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:

[..]

Als vroeger een spannende verhaallijn tot een einde kwam, was vaak de nieuwe verhaallijn al meteen geboren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:25:32 #267
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65426179
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:

Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.
Dan heb ik op dit punt voor mijn beurt gesproken.
Maar voorheen zou dat echt sneller mekaar hebben opgevolgd, nu is het alweer anderhalve week geleden ofzo dat dit speelde.

Ik dacht dat het een scharnierpunt zou worden rond die abortus, Ronja wel of niet ontslaan wegens incompetentie. Wat doet Van Houten International eigenlijk?
pi_65431774
Net in de reclamequiz, wat was de achternaam Daniël?

A Dekker
B Daniël

Welke gek heeft eigenlijk ook bedacht dat die vent de zelfde voor als achternaam had? In het begin was het nog niet eens duidelijk:
quote:
Over Daniëls naam bestond lange tijd onduidelijkheid, op de aftiteling stond in tegenstelling tot andere personages alleen Daniël. Laura antwoordde toen Peter Kelder haar vroeg wat zijn achternaam was dat dit Daniël was en dat ze er nooit bij stil had gestaan dat hij ook een voornaam moest hebben. Vervolgens vraagt een contact van Sandra Mulder of Daniël nou zijn voor of achternaam is, waarop Daniël ironisch antwoord 'allebei'. Wanneer hij bij zijn ouders Karel en Nora langs gaat komt de kijker erachter dat zijn familienaam wel degelijk Daniël is en dat het personage dezelfde voor als achternaam heeft.
Van Wikipedia
Een heer met stijl
pi_65432572
Toch raar, die situatie van Anita..
pi_65432577
Oehoeh Ronja krijgt op de broek
  maandag 26 januari 2009 @ 20:33:42 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65432645
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef JufMariska het volgende:
Toch raar, die situatie van Anita..
Vind ik ook. En die dokter geeft het ook wel snel en makkelijk op.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65432679
Die dokter bracht het maar raar Echt totaal zonder emotie.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_65432690
Wat een dokter...
pi_65432750
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Die dokter bracht het maar raar Echt totaal zonder emotie.
Ik geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 20:37:33 #275
42184 crew  DaMart
pi_65432784
Die dokter was wel erg vaag zo. Alsof ze niet proberen haar in leven te houden met dialyse of zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')