abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:44:36 #201
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65358387
Raar einde, zeker voor zo'n personage dat er al ik weet niet hoelang in zit. En stom dat het zo nep was van Ronja

En stomme Dex en stomme Maxime. Ik mag Maxime echt niet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_65358463
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar einde, zeker voor zo'n personage dat er al ik weet niet hoelang in zit. En stom dat het zo nep was van Ronja

En stomme Dex en stomme Maxime. Ik mag Maxime echt niet
Dex is zeker een stomme rukker, ik snap niet dat Noud hem geen knal voor zijn bek gaf. Maxime daarentegen mag ik wel, een manipulatieve vrouw die aan Ludo's kant staat nota bene en nooit romantisch bij hem betrokken kan raken, een bondgenoot voor het leven
Een heer met stijl
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:48:26 #203
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65358530
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef Franubiz het volgende:

zo''n mooi moment!
Ik heb die scène eigenlijk anders geïnterpreteerd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_65358681
Hoe dan Frey?
pi_65358845
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef Franubiz het volgende:
Hoe dan Frey?
Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.
Een heer met stijl
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:59:33 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65358966
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.
Ja, je kunt het niet met zekerheid zeggen.
En aan de kop van Jack te zien, hij ook niet.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:39:18 #207
123170 alors
zlata1234
pi_65360248
Dat van Ronja was misschien wel van tevoren ingezongen, geluid doen ze vaak pas achteraf bij opnames, zeker als het door alles scenes heen moet lopen. Maar ik vond het wel als haar stem klinken, dus waarom zou ze het niet zijn?

Anita.. Arme Rick en Ricky, ik vind dat best een leuk kind

Hahah de Noudster, eindelijk zijn hij en Vicky uit elkaar
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:12:02 #208
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_65361218
ja volgens mij was het wel ronja , het was ook niet altijd even zuiver.. En dat zou raar zijn als het een bestaand liedje zou zijn.

vond het al met al wel een toffe aflevering... Alleen dat einde... Die auto was al helemaal afgeremd, anita had nog lang de tijd om weg te springen ofzo... nouja ..
pi_65361324
Goh, ze zou wel hard geraakt zijn door die auto die 6 k/m per uur reed.
pi_65362899
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, ze zou wel hard geraakt zijn door die auto die 6 k/m per uur reed.
Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.

Nu je het zegt, dit is inderdaad weer een flinke misser
Een heer met stijl
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:08:00 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65363032
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef alors het volgende:
Dat van Ronja was misschien wel van tevoren ingezongen, geluid doen ze vaak pas achteraf bij opnames, zeker als het door alles scenes heen moet lopen. Maar ik vond het wel als haar stem klinken, dus waarom zou ze het niet zijn?
Dat dat vantevoren is ingezongen kan ik nog inkomen, maar ik zat eraan te twijfelen of het wel haar stem was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65363987
Anita!
pi_65364011
Kut dat Rene weg is
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_65367058
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef kissa het volgende:
Anita!
tijd voor een feestje

pi_65367348
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.

Nu je het zegt, dit is inderdaad weer een flinke misser
Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijding

Maar ach...ze is weg
pi_65367967
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijding

Maar ach...ze is weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:28:53 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65368005
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xml
pi_65370191
Het is een fokking soap jongens, waarom iedere keer er over discussieren of het wel realistisch of niet is.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_65370280
Toch een gemiste kans met Rene als hij opeens dood was geweest zonder dat je zag wie het gedaan had dan was daar nog een dijk van een verhaal van te maken.
Natuurlijk wel nadat uitgekomen was dat hij Dorothea had vermoord.

Dan had je gewoon als dader zoveel mogelijkheden gehad.
Sjors, Nick , Jack, Janine Ludo, Maxime , Bing , Jeff Laura Barbara Floris.
Charlie.

Jammer dat ze hem zo door Jack hebben laten neerschieten.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 22:30:28 #220
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 22:32:58 #221
43556 miss_dynastie
pi_65370461
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xml

Hier snap ik dan weer niks van
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:39:23 #222
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_65370749
Ik vind alle ontwikkelingen niet zo spectaculair eigenlijk. René ging me wel iets te simpel dood, al was de ontvoering van Janine wel weer enigszins spannend, op de vreemde dingen tussendoor na. Ik ben niet van mening dat Jack nu ineens slechterikwaardig is geworden. Helemaal niet zelfs, hij is gewoon een zogenaamde held. Het was mooier geweest als hij lachend of woedend gezegd had dat hij René zou laten boeten en hem meteen had neergeschoten voor de lol en dan had geclaimd dat het zelfverdediging was geweest. De confrontatie tussen Nick en Jack was inderdaad best goed gedaan.

De dood van Anita daarentegen.... Dit kan zeker in het echt voorkomen, maar ik vind het veel te simpel voor dit jarenlange personage. Ze is de laatste jaren zo misbruikt geworden. De echte Anita hebben nieuwe fans nauwelijks gezien. En bovendien hadden ze hier een mooie verhaallijn van kunnen maken met die HIV-besmetting. Daar komt nu dus ook helemaal niets meer van. Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar ik mis wel de mooie emotionele scènes. Nu is ze, net als Dorothea, ineens dood en gaat iedereen zes weken staan janken. Doe dan maar een waardig sterfbed, zoals bij Sylvia. Dat had dit personage verdiend. Maar goed, net als die liedjes elke keer doen de schrijvers van GTST weinig goed tegenwoordig.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 22:42:12 #223
43556 miss_dynastie
pi_65370860
Oh, Sylvia, hou op... heb laatst op youtube scenes zitten kijken en alleen maar zitten
Maar ik denk wel dat dat te zwaar is voor de soap die het nu is.
pi_65372876
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind alle ontwikkelingen niet zo spectaculair eigenlijk. René ging me wel iets te simpel dood, al was de ontvoering van Janine wel weer enigszins spannend, op de vreemde dingen tussendoor na. Ik ben niet van mening dat Jack nu ineens slechterikwaardig is geworden. Helemaal niet zelfs, hij is gewoon een zogenaamde held. Het was mooier geweest als hij lachend of woedend gezegd had dat hij René zou laten boeten en hem meteen had neergeschoten voor de lol en dan had geclaimd dat het zelfverdediging was geweest. De confrontatie tussen Nick en Jack was inderdaad best goed gedaan.

De dood van Anita daarentegen.... Dit kan zeker in het echt voorkomen, maar ik vind het veel te simpel voor dit jarenlange personage. Ze is de laatste jaren zo misbruikt geworden. De echte Anita hebben nieuwe fans nauwelijks gezien. En bovendien hadden ze hier een mooie verhaallijn van kunnen maken met die HIV-besmetting. Daar komt nu dus ook helemaal niets meer van. Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar ik mis wel de mooie emotionele scènes. Nu is ze, net als Dorothea, ineens dood en gaat iedereen zes weken staan janken. Doe dan maar een waardig sterfbed, zoals bij Sylvia. Dat had dit personage verdiend. Maar goed, net als die liedjes elke keer doen de schrijvers van GTST weinig goed tegenwoordig.
Ik ben het uiteraard wederom met je eens. Ik heb me even ingelezen en denk dat we Jack niet als een volle slechterik moeten zien maar juist als de zwarte ridder uit de van Houten clan, een speling op Ludo. Hij is weliswaar de derde generatie van Houten/Hoogendoorn maar heeft een ander karakter. Zo zet ieder zo zijn eigen personage neer. Opkomend voor het goede is het meer een held dan wat dan ook. Dat neemt niet weg dat hij geen succes kan klaarspelen. Wij ervaren de dood van René te snel omdat er geen interactie plaatsvond maar in dusdanige situatie geen ander alternatief. Jack is een man van weinig woorden, wellicht zijn persoonlijke charme.
SPOILER
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 23:49:56 #225
43556 miss_dynastie
pi_65372944
Ik bedoel de verhaallijn zoals die van Sylvia, MikeTuinstra. Denk dat dat nu te zwaar is. Vandaar ook het ontbreken van spoilertags, heb het over die lijn van toen. De serie heeft naar mijn idee nu ook minder diepgang dan toen, je voelde je veel meer met de karakters verbonden, althans, ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')