Jammer, ik had me er zo op verheugdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Van die sloopbal? Dat heb ik verzonnen...
Idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef tessie het volgende:
omg je zag net de cliff van anita in rtl boulevard. Wéér een anticlimax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and together we'll stand on the threshold of a dream[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTLgemist.nl -----> RTLboulevard ---> Einde van RTLboulevardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het dat jij de aflevering al gezien heb?
Nep als in, De mini playbackshow?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar Krullie zong echt dit is nep
Ik kijk wel vaker GTST hoor, reageer hier alleen niet zo vaakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SvenJij hier
![]()
Ja Nick was idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och aan de andere kant wel realistischer dan die rare fantasieverhaallijnen waar ze tot voor kort last van haddenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dit echt te makkelijk verzonnen.
Simpel of niet zo werkt het in de praktijk wel, het kan gewoon een hartstilstand zijn, in het verkeer, onder de douche, zelfs door tegen een deur aan te lopen, het hoeft niet altijd spectaculair te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Niet een, maar drie liedjes in 1 aflevering....
Verder wel een beetje een simpele dood zo..
Ik dacht eerst watskeburt met mijn tv of ontvanger.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
en het zwarte scherm vond ik dan wel weer mooi.
en in één keer aan diggelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Frey het volgende:
Erg simpel, maar wel mooi in beeld gebracht zo. Het geluk van de twee en de zwarte beelden er tussendoor.
maar we hebben wel al voor 3 afleveringen muziek genoeg gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef Misan het volgende:
ah nee! maandag wordt weer zo'n jankaflevering
ze had een walkman op geloof ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu ik dit zo lees moet ik denken aan mijn vader, die zei nog wel eens 'die loopt van geluk nog eens onder een trein'... maar Anita deed het zo'n beetje echt, begrijp ik?
hij is helaas nog niet online te zien
Da's best dom eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |