abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65329444
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het idee dat maxime en rené op de één of andere manier met elkaar verbonden zijn.
Dat niet, maar er klopt gewoon iets niet aan haar. Al hoop ik niet dat ze de DNA test heeft gefaked, want ze MOET gewoon de zus van Ludo zijn
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 20:47:04 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65329488
ze heeft het in ieder geval voorzien op nina
pi_65329494
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik had zo gehoopt op een knaller morgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:53:58 #104
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65329672
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:47 schreef Digi-Djeff het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:56:24 #105
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65329739
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OMG, dat vastbinden van Janine aan die boom was wel echt heel erg nep!
Nepper dan nep! Met een sjaal... die je na 5 minuten wringen of schuren helemaal los hebt, en dat is de maximum tijd.

Lukt dat niet, kun je nog altijd je benen optrekken tot aan je middel, en dan je belager onderuit schoppen. Maar neee, Janine kon weer helemaal niks.

Weg spanning ja, een psychopaat onwaardig.

En Nina die voor de 23e keer gestichtwaardig is.... dat wordt wel erg oud!
De Noudster kon niet 3 gaten naast elkaar boren, waardoor je een gat krijgt waardoor je meteen bij het slot kunt?

Ik moet er maar eens mee ophouden, met soaps en logica denk ik. Is anders iedere avond prijs.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 20:58:50 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65329799
morgen zijn wel de noudster en krullie uit elkaar.
heeft die sukkel van een dex toch zijn zin
pi_65329835
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die had deze keer gewoon het nakijken

Janine en Jack zie ik niet zo zitten, Jack moet eigenlijk bij de jongeren worden geschaard, Janine was 20+ toen hij geboren werd in seizoen3 net zoals Anita die toen 18 was. Stelletje pedowijven

Jammer dat Renee zo simpel werd doodgeschoten, ik had gehoopt op diverse martelingen door Jack en Ludo
das waar ook jah

Gehele naam
Jack van Houten / Jack Woods

Familie
Vader Frits van Houten
Moeder Trix Gerritse
Opa Herman Hoogendoorn
Halfzussen Sjors Langeveld; Wiet ter Lake
Stiefmoeder Dian Alberts
Ooms Jan Henk Gerritse; Rien Hoogendoorn.
pi_65329875
In 1 woord: Geweldige aflevering!
Zag Ludo daar staan!
jack was in 1 woord: Geweldig!
Dit is de jack zoals ik hem al tijden had willen zien: De van Houten bad-guy! Ludo stond wel mooi voor paal zeg! Wat ik helemaal geweldig vond is dat ze in deze uitzending meer lieten zien dat ze normaal in 1 week laten zien! Het begon met ontvoering Janine ene het eindigd met ontvoering janine> Ook geweldig gedaan met dat schot in zijn hart! Ik stond echt helemaal van angst te trillen, geweldig gedaan! En je kijkt ook nu anders naar Anita nu je weet dat morgen haar exit is. Verder ook een mooi slot van Dex en Vicky,maar we weten dat we daar volgende week alleen maar gedoe om krijgen met geruzie
Maar echt schitterend! Jack daar met zijn pistool! Geweldig!
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 21:12:23 #109
43556 miss_dynastie
pi_65330190
Maxime heeft haar eigen aankleedpop

Dex Echt helemaal niks aan, die knul. Weg ermee.

Jack
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:13:52 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65330229
Ik vind het dus erg teleurstellend dat Ludo er helemaal niet meer bij betrokken was. Maanden lang hebben ze die verhaallijn opgebouwd met René, de vrouwen en de familie Sanders en dan komt op het eind ineens Jack uit het niets die er geen kloot mee te maken had. Daarbij was het einde van René ook niet erg spectaculair.

Maargoed, wie weet praat ik wel voor mijn beurt. Want volgens de verhalen
SPOILER
pi_65330300
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maxime heeft haar eigen aankleedpop

Dex Echt helemaal niks aan, die knul. Weg ermee.

Jack
idd Jack

Leuke aflevering maar ik hoop nog op een wonderbaarlijke opstanding van Rene... want dit zou wel een heel jammer eind zijn van zo'n heerlijke bad guy.
Daarbij heeft tie m'n hitlist nog lange niet afgewerkt.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:23:36 #112
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65330467
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef Franubiz het volgende:
> Ook geweldig gedaan met dat schot in zijn hart! Ik stond echt helemaal van angst te trillen, geweldig gedaan!
Stond jij van angst te trillen...?? Of Janine.. of Rene.. of Jack...... (of gezellig met zijn allen.. )
pi_65330561
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:16 schreef Desii het volgende:

[..]

idd Jack

Leuke aflevering maar ik hoop nog op een wonderbaarlijke opstanding van Rene... want dit zou wel een heel jammer eind zijn van zo'n heerlijke bad guy.
Het zou mooier zijn geweest dat je in het laatste shot met Ludo Renée op de achtergrond zag opstaan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_65330628
quote:
Van 29 augustus 2008 tot 22 januari 2009 vertolkte Roscoe de rol van badguy René Meijer in Goede Tijden Slechte Tijden.

Bron; Wikipedia
Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...
pi_65330903
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Digi-Djeff het volgende:

[..]

Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...
quote:
Bron; Wikipedia
zegt genoeg, is die bron gestaafd?

edit: niet gestaafd dus en vandaag aangepast: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Roscoe_Leijen&action=history
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:40:45 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_65331113
ik wil nu wel is weten hoe anita nu dood gaat..
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:02:26 #117
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65331849
Zonde dat René er zo makkelijk uitgaat Had eigenlijk wel de hoop dat hij er nog wat langer in zou blijven. Maar helaas.

En Jack
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:21:31 #118
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65332245
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil nu wel is weten hoe anita nu dood gaat..
Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.

René wordt de nieuwe Jason Voorhees (Friday the 13th) en wordt door een bliksemflits weer tot leven gewekt. Zijn gelikte slachtoffers overlijden na een paar weekjes toch door een giftig enzym in zijn speeksel, dat doorgaans alleen bij varanen wordt aangetroffen.
pi_65332717
tvp
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_65332747
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:21 schreef Perico het volgende:

[..]

Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.

René wordt de nieuwe Jason Voorhees (Friday the 13th) en wordt door een bliksemflits weer tot leven gewekt. Zijn gelikte slachtoffers overlijden na een paar weekjes toch door een giftig enzym in zijn speeksel, dat doorgaans alleen bij varanen wordt aangetroffen.
Goeie ideeën zijn dit

Ik vind het wel grappig om te weten dat Anita dood gaat. Ik zit bij elke scene zo van 'zou het nu dan gebeuren?'. Inderdaad dus zelfs tijdens dat kaasfonduen Zeker wanneer je in je achterhoofd houdt wat voor lompe drol Charlie Fischer is.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 22:46:10 #121
43556 miss_dynastie
pi_65332778
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Goeie ideeën zijn dit

Ik vind het wel grappig om te weten dat Anita dood gaat. Ik zit bij elke scene zo van 'zou het nu dan gebeuren?'. Inderdaad dus zelfs tijdens dat kaasfonduen Zeker wanneer je in je achterhoofd houdt wat voor lompe drol Charlie Fischer is.
Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?
pi_65332829
Ja, of dat het waxinelichtje agressief zou worden en Anita's kleding in de fik zou vliegen
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 22:49:20 #123
43556 miss_dynastie
pi_65332900
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, of dat het waxinelichtje agressief zou worden en Anita's kleding in de fik zou vliegen
Ik zeg: doen!
pi_65333343
In een of andere amerikaanse soap deden ze of een compleet seizoen 'slechts een droom' was hoorde, om zo weer een personage tot leven te wekken
Een heer met stijl
pi_65333909
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?
Of zou verdrinken in de fonduepot.

Maare, zal toch weer beetje wennen worden als Anita eruit is. Ondanks dat ik blij ben...
Verder matige aflevering eigenlijk. Vond het een ergernis dat Janine amper weerstand bood en niet echt haar best deed te ontkomen aan René. Ik riep zelfs naar de tv: KNIETJE! En paar sec. later deed ze het.
En Janine liet wel heel makkelijk die bijl afpakken.
Noud was ook weer onhandig bezig maar ja, de kijkers moeten wel ff zien dat hij een vakman is he.
Scene Vicky-Dex sloeg ook nergens op, onzinnig gedoe en te makkelijk. Noud betrapt ze net voordat hij heeft gezien dat Vicky Dex toch afwijst. Trouwens, zo goed zingt Vicky niet.
Hoop dat het René verhaal nog wel een staartje krijgt...
En ik wordt een beetje kriebelig van Maxime...ze is eng en ze kijkt ook eng. Ik vertrouw haar totaal niet, al niet vanaf het begin dat ze in de soap kwam. Zoals ze ook tegen Nina zei dat Janine zélf René ging opzoeken...
Die zouden toch niet onder 1 hoedje spelen??
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:28:38 #126
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_65334431
Als je, iemand die sterker / gevaarlijker is dan jij, wilt vermoorden....Waarom ZEG je dan eerst wat voordat je met die bijl slaat . Als je zonder te waarschuwen slaat is de kans dat het lukt veel groter. En ze leverde dat ding wel heel erg makkelijk in.

wel cool dat jack eindelijk eens wat anders doet dan een beetje ronja commanderen en de zakenman uithangen .

Maxime ziet nina gewoon als de dochter die ze nooit gehad heeft en daarbij staat janine haar in de weg. Denk niet dat ze iets met rene te maken heeft.

Dex is gewoon een kneus en mag van mij direct oprotten. Ben benieuwd hoe anita eruit gaat
pi_65334607
In het vorige topic stond toch hoe Anita aan haar eind kwam? Of was dat een grap

Ik vond het nogal spectaculair
pi_65334638
waar kwam het idee dat anita dood gaat überhaupt vandaan eigenlijk?
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:40:56 #129
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_65334870
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef Misan het volgende:
waar kwam het idee dat anita dood gaat überhaupt vandaan eigenlijk?
ze gaat de serie uit (emigreren naar amerika)

http://goedetijden.web-log.nl/
pi_65334942
Vraagje (was even afgeleid) : hoe wisten Jack en Ludo waar ze naar Janine en René moesten zoeken?
pi_65335097
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef kissa het volgende:
Vraagje (was even afgeleid) : hoe wisten Jack en Ludo waar ze naar Janine en René moesten zoeken?
De Telefoongids? En zoek naar ene R. Meijer in Meerdijk?
Valt een poging te wagen door eens bij hem thuis te kijken ...

Maar eerlijk gezegd is het niet naar voren gekomen hoe ze Janine en Rene hebben kunnen vinden.
Dat vastbinden met die sjaal was echt nep, daar kom je heel snel mee los hoor.
Trouwens, het werd wel snel donker daar toen? Of heeft dit hele gebeuren nou echt minimaal een paar uur tot 12 uur geduurd?
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:59:22 #132
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_65335475
Zo groot is meerdijk niet .

En ludo (en waarschijnlijk dus ook jack) kent de ouders van Rene goed.
pi_65335565
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef Tiemie het volgende:
Zo groot is meerdijk niet .

En ludo (en waarschijnlijk dus ook jack) kent de ouders van Rene goed.
Het lijkt me stug dat René Janine bedreigde in de achtertuin van zijn ouders
pi_65335604
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In een of andere amerikaanse soap deden ze of een compleet seizoen 'slechts een droom' was hoorde, om zo weer een personage tot leven te wekken
Dynasty!
pi_65335880
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dynasty!
Oh ja
Met die zoon die verminkt was bij een oileplatformbrand oid
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:05:09 #136
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65336918
quote:
Dat was Dallas -- in het negende seizoen ofzo. Bobby Ewing was omgekomen... maar een seizoen later stond hij in de laatste aflevering gewoon onder de douche, en had Pamela het zich zogenaamd allemaal ingebeeld, wat er zich in dat (puike) seizoen had afgespeeld.
pi_65336938
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:05 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat was Dallas -- in het negende seizoen ofzo. Bobby Ewing was omgekomen... maar een seizoen later stond hij in de laatste aflevering gewoon onder de douche, en had Pamela het zich zogenaamd allemaal ingebeeld, wat er zich in dat (puike) seizoen had afgespeeld.
Ohja, het was Dallas.
pi_65337293
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
morgen zijn wel de noudster en krullie uit elkaar.
heeft die sukkel van een dex toch zijn zin
Nee, GTST heeft zijn zin. Jammer dat ze voor zo een langdradige trieste manier gekozen hebben, dat staat ze niet.

Verder vroeg ik me sterk af wat Anita en Charlie nou eigenlijk toe te voegen hebben aan de hele serie, beetje lullen over een boek, kaasfonduen, slechte grappen maken...kick ze er gewoon allebei uit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_65337450
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee, GTST heeft zijn zin. Jammer dat ze voor zo een langdradige trieste manier gekozen hebben, dat staat ze niet.

Verder vroeg ik me sterk af wat Anita en Charlie nou eigenlijk toe te voegen hebben aan de hele serie, beetje lullen over een boek, kaasfonduen, slechte grappen maken...kick ze er gewoon allebei uit.
Ja en ze doen ook niks, vroeger (ja daar kom ik weer met het verleden, het was toen ook gewoon beter!) lieten ze ook beide kanten zien, dat ze thuis kwamen èn dat ze aan het werk waren. Je ziet Anita nooit lesgeven en Charlie bijna nooit werken.

En bovendien moeten ze van dat trieste concept Meerdijk af, gewoon weer net als in de beginjaren een lekkere grote stad ter grootte van Tilburg, nu lijkt het echt een boerengehucht
Een heer met stijl
pi_65339455
Dat Charlie ook echt tijdens dat fonduen begon voer Anita's handen zeg
pi_65339481
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef kissa het volgende:
In het vorige topic stond toch hoe Anita aan haar eind kwam? Of was dat een grap

Ik vond het nogal spectaculair
Van die sloopbal? Dat heb ik verzonnen...
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:04:09 #142
43556 miss_dynastie
pi_65339853
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja en ze doen ook niks, vroeger (ja daar kom ik weer met het verleden, het was toen ook gewoon beter!) lieten ze ook beide kanten zien, dat ze thuis kwamen èn dat ze aan het werk waren. Je ziet Anita nooit lesgeven en Charlie bijna nooit werken.
Dat vind ik ook raar ja. Dat hele gedram met die opening en dan... niets. Terwijl iedereen weet dat het in het begin met een eigen zaak aanpoten is. Maar haar zie je alleen maar relaxen .
pi_65339955
Ik ben benieuwd naar vanavond!
Vind het ook erg slecht dat je ze nooit ziet werken. Lekker goed voorbeeld dat ze voortdurend thuis zitten of ergens anders en geld uitgeven.

Ronja was vorige week helemaal in de stress dat ze dat contract niet had opgestuurd. Maar hoe is dat afgelopen? Het wordt wachten totdat Jack weer aan het werk gaat.. Lekker makkelijk doen ze daarover dan.
Als belangrijk is, kan dat meestal niet weken wachten.
pi_65340020
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook raar ja. Dat hele gedram met die opening en dan... niets. Terwijl iedereen weet dat het in het begin met een eigen zaak aanpoten is. Maar haar zie je alleen maar relaxen .
Ze heeft tijdens de opening alleen Ronja geknipt en beetje zitten kletsen, drankjes drinken etc.
Maar rondom de opening was het ook maar vaag.
De inrichting was zo gebeurd leek het, terwijl Dex en Noud weken nodig hebben gehad voor het verfwerk.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:12:40 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65340237
quote:
dallas

waarbij bobby ewing gewoon onder de douche staat als pam wakker wordt
pi_65340561
Pff wat een anticlimax gisteren René zomaar doodgeschoten
En dat gedoe met Janine vastbinden met een shawl aan een dun boompje, en dan kan ze uren echt niet loskomen... En als ze hem echt wou vermoorden, waarom neemt ze dan ingodsnaam een bijl?? Het was echt té knullig allemaal gewoon

En waarom laten ze Vicky toch steeds zingen? Geef haar anders gewoon zangles ofzo, dan kan ze het misschien over een tijdje.... Die melodie van Inspiratie wat ze zong, gaat dus echt heel anders, ze kon echt geen toon houden. Zonde van zo´n mooi liedje.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:27:00 #147
43556 miss_dynastie
pi_65340855
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef tessie het volgende:
En als ze hem echt wou vermoorden, waarom neemt ze dan ingodsnaam een bijl?? Het was echt té knullig allemaal gewoon
Omdat de ex van iemand als Ludo Sanders natuurlijk geen pistool heeft. Wat denk jij!
quote:
En waarom laten ze Vicky toch steeds zingen? Geef haar anders gewoon zangles ofzo, dan kan ze het misschien over een tijdje.... Die melodie van Inspiratie wat ze zong, gaat dus echt heel anders, ze kon echt geen toon houden. Zonde van zo´n mooi liedje.
Krullie kan wel zingen! Maar niet zonder Noudster!!!
pi_65341409
Ik vind Vicky wel een leuke stem hebben met zingen. Niet slecht ofzo.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:46:40 #149
125420 Starlie
pi_65341587
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Vicky wel een leuke stem hebben met zingen. Niet slecht ofzo.
Ze zingt niet slecht maar er mag wel wat meer power in haar stem.. (vindt ik dan he)
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 13:48:58 #150
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:01:10 #151
32015 suus21
Andre rocks!
pi_65346105
ruud de wild
fijn!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:19:14 #152
125420 Starlie
pi_65346647
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef suus21 het volgende:
ruud de wild
Nou inderdaad... vies mannetje...
pi_65352218
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Van die sloopbal? Dat heb ik verzonnen...
Jammer, ik had me er zo op verheugd

(goed bedacht!)

[ Bericht 2% gewijzigd door kissa op 23-01-2009 18:53:52 ]
pi_65353360
omg je zag net de cliff van anita in rtl boulevard. Wéér een anticlimax.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:27:57 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65353489
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef tessie het volgende:
omg je zag net de cliff van anita in rtl boulevard. Wéér een anticlimax.
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65353668
Spoilertje? Of Youtube linkje?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65353714

Dit is nog van gisteren + wat bedreigingen!
pi_65353792
spoiler over anita dr cliff
SPOILER
pi_65354021
Ik heb de cliff van anita net gezien:
SPOILER
pi_65354145
Hoe kan het dat jij de aflevering al gezien heb?
pi_65354179
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het dat jij de aflevering al gezien heb?
RTLgemist.nl -----> RTLboulevard ---> Einde van RTLboulevard
pi_65354271
Trouwens, hoe gaan we nou weten hoe René die '' Surinaamse trol '' heeft vermoord?
pi_65354384
ow ik dacht dat er stond aflevering
pi_65355134
tot nu toe is de aflevering erg saai
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:19:29 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65355151
-"Hoe kom je d'r vanaf?"
-"Niet"

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_65355183
wat een bokkelul die Dex eigenlijk
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:23:41 #168
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65355283
Ronja zinkt eeeh zingt beter dan Krullie.
Zelfs Jef, aka opa Tweeny is emo!
Het is de gekte van de verslaving.
pi_65355311
Ja maar Krullie zong echt dit is nep
pi_65355354
Nick !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:25:30 #171
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65355360
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar Krullie zong echt dit is nep
Nep als in, De mini playbackshow?
pi_65355376
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef Svensational het volgende:
Nick !
Sven Jij hier

Ja Nick was idd
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:26:59 #173
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65355388

Look alike van Sjors met dr verbandje...
pi_65355403
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Sven Jij hier

Ja Nick was idd
Ik kijk wel vaker GTST hoor, reageer hier alleen niet zo vaak

Mooie woorden van Nick !
pi_65355434
Waarom hebben Ludo en Jack eigenlijk ruzie?
pi_65355482
ben ik trouwens de enige man hier die Nina een lelijk ding vindt?

alleen open klikken als je nog normaal naar Nina wilt kijken:
SPOILER
pi_65355504
niks cliffhanger
pi_65355509
Anita eindelijk dood .
pi_65355511
Wat een stomme dood
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:32:08 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65355546
Ik vind dit echt te makkelijk verzonnen.

Echt zo'n maandagochtendscript.
pi_65355572
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:31 schreef Svensational het volgende:
Anita eindelijk dood .
hop die trol eruit
pi_65355594
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dit echt te makkelijk verzonnen.
Och aan de andere kant wel realistischer dan die rare fantasieverhaallijnen waar ze tot voor kort last van hadden
Een heer met stijl
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 20:34:18 #183
42184 crew  DaMart
pi_65355612
Niet een, maar drie liedjes in 1 aflevering... .

Verder wel een beetje een simpele dood zo, echt alsof het op het laatste moment bedacht is. De manier waarop, met dat kloppende hart en het zwarte scherm vond ik dan wel weer mooi.

En wordt Jack nou verliefd op Janine? Dat kan best nog leuk worden... Ludo heeft volgens mij ook nog gevoelens voor haar, wordt jaloers en wie weet komen ze dan eindelijk eens echt goed tegenover elkaar te staan!
pi_65355705
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Niet een, maar drie liedjes in 1 aflevering... .

Verder wel een beetje een simpele dood zo..
Simpel of niet zo werkt het in de praktijk wel, het kan gewoon een hartstilstand zijn, in het verkeer, onder de douche, zelfs door tegen een deur aan te lopen, het hoeft niet altijd spectaculair te zijn
Een heer met stijl
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 20:37:12 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65355722
ja idd, drie liedjes in één aflevering.
het had van mij gerust zonder muziek gemogen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:38:31 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65355770
Erg simpel, maar wel mooi in beeld gebracht zo. Het geluk van de twee en de zwarte beelden er tussendoor.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:38:57 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65355785
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:

en het zwarte scherm vond ik dan wel weer mooi.
Ik dacht eerst watskeburt met mijn tv of ontvanger.
pi_65355824
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Frey het volgende:
Erg simpel, maar wel mooi in beeld gebracht zo. Het geluk van de twee en de zwarte beelden er tussendoor.
en in één keer aan diggelen
pi_65356135
Hmm ja, toen ik het keek had ik wel zoiets van, dit is laaaame. Maar het is wel geloofwaardig. En best mooi weergegeven met die zwarte beelden erdoor en die gelukkige Rik tussendoor.
pi_65356182
ah nee! maandag wordt weer zo'n jankaflevering
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 20:49:31 #191
43556 miss_dynastie
pi_65356194
Nu ik dit zo lees moet ik denken aan mijn vader, die zei nog wel eens 'die loopt van geluk nog eens onder een trein'... maar Anita deed het zo'n beetje echt, begrijp ik?
hij is helaas nog niet online te zien
pi_65356267
Ik vond het niet mooi maar saai. Maar goed, ze is dood. Daar gaat het om.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 20:54:31 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65356367
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef Misan het volgende:
ah nee! maandag wordt weer zo'n jankaflevering
maar we hebben wel al voor 3 afleveringen muziek genoeg gehad
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:54:57 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65356387
Ik ben er niet rouwig om dat ze dood is, maar ik vind het wel zielig voor Rik.

Ik hou mezelf natuurlijk altijd aanbevolen voor hem.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 20:55:06 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65356394
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu ik dit zo lees moet ik denken aan mijn vader, die zei nog wel eens 'die loopt van geluk nog eens onder een trein'... maar Anita deed het zo'n beetje echt, begrijp ik?
hij is helaas nog niet online te zien
ze had een walkman op geloof ik.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:56:44 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65356469
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze had een walkman op geloof ik.
Da's best dom eigenlijk. Ik fiets ook weleens met oordopjes in, maar op zo'n volume dat ik de omgeving nog wel hoor.
pi_65356620
Mooie aflevering!
Het leek erop, dat Nick het goed bedoelde tegen Jack. Dat vind ik wel leuk,mijn 2 favo personages leggen het bij
Schitterend hoe Ludo Jack bedankt voor zijn dapperheid en dat jack dan laat zien dat hij niks van hem moet hebben (VanHouten )
Anita's exit, tja...wat moet ik zeggen, ik had er wel meer van veracht, maar het is in ieder geval niet bizar slecht,maar ook niet super goed. Ze had nog geen eens bloed ofzo. Ik was eerst bang dat jack haar zou aanrijden, omdat hij veel dronk. Maar Jack is en blijft de held!

P.S. Als ik dat fragment terug kijk van Nick die Jack bedankt, krijg ik gewoon tranen in mijn ogen. Die 2 vind ik beter bij elkaar als vrienden passen dan Ludo.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 21:28:33 #199
43556 miss_dynastie
pi_65357720
En toch he: boeken, kaasfondue, croissantjes: ze hadden toch financiële problemen? Geen cent meer om eten te kopen? En dan luxe dingen als croissantjes en boeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')