abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65432852
- Knappe radio heeft Rik. Spontaan als hij de deur uitgaat is de radio ook uit
- Leuke waxinelichtjes heeft Dorothea op haar graf staan, ze flikkeren niet eens, en laat staan dat die niet eens uitgaan door de regen.
- Wat een niet-emotionele dokter is dit zeg . Die aanrijding zal denk ik eerder een paar botbreuken veroorzaken dan een complete uitval van nieren, met een scala aan inwendige bloedingen.

Verder: geweldige Dorothea imitatie van Janine.
quote:
k geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...
Hoe zou jij het zeggen/aanpakken?
pi_65432854
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...
Dat hoopte ik al. Ik zou gewoon boos worden op deze arts. Alsof het hem niks kan schelen, in de zin van: "Zoek het maar uit, het is toch kansloos"
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Die dokter was wel erg vaag zo. Alsof ze niet proberen haar in leven te houden met dialyse of zo .
Inderdaad
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 26 januari 2009 @ 20:40:46 #278
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65432912
Wat een waardeloze aflevering. Het einde van Anita is wel erg slecht gedaan.
Die dokter bracht het wel heel erg vaag, die had de hoop al opgegeven.
pi_65432914
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef JufMariska het volgende:
Toch raar, die situatie van Anita..
ach, je weet iig dat het geen prettige dood is
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 20:41:12 #280
42184 crew  DaMart
pi_65432929
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef GSMboy het volgende:
- Knappe radio heeft Rik. Spontaan als hij de deur uitgaat is de radio ook uit
- Leuke waxinelichtjes heeft Dorothea op haar graf staan, ze flikkeren niet eens, en laat staan dat die niet eens uitgaan door de regen.
- Wat een niet-emotionele dokter is dit zeg . Die aanrijding zal denk ik eerder een paar botbreuken veroorzaken dan een complete uitval van nieren, met een scala aan inwendige bloedingen.

Verder: geweldige Dorothea imitatie van Janine.

[quote]k geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...[/quote[
En zelfs toen Janine precies tussen 2 paraplu's in stond, werd ze niet nat door de regen .
pi_65432970
Ik denk eerder dat die dokter gewoon niet in zijn rol zat
pi_65433004
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

En zelfs toen Janine precies tussen 2 paraplu's in stond, werd ze niet nat door de regen .
Ook als Dorothea dood is blijft de zon schijnen en heeft ze nog spirituele krachten
pi_65433157
Dokter: Ik heb slecht nieuws, je bent HIV besmet
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65433199
quote:
[..]

Nou, in ieder geval leid je zoiets wel wat meer in, en je leeft je een beetje in in wat zo'n boodschap voor deze mensen betekent... Wat natuurlijk niet betekent dat je mee gaat janken, maar wel dat er enige emotie te bespeuren mag zijn. En in 1 zin is sowieso niet het devies

Maarja, we zaten natuurlijk al de hele uitzending te wachten op waar het nou fout zou gaan, dus dan maar een beetje opschieten met het slechte nieuws
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 26 januari 2009 @ 20:55:30 #285
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65433497
quote:
Die aanrijding zal denk ik eerder een paar botbreuken veroorzaken dan een complete uitval van nieren, met een scala aan inwendige bloedingen.
Je zag nu weer eens hoe zeer die auto afremde, terwijl hij toch niet eens hard reed. Toegegeven, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar handen op de kap en een beetje opveren, en je hebt niet meer dan een paar blauwe plekken en een pijnlijke knie.

Wat volgt, Noud die Dex vermoordt door hem met een supermarktkarretje aan te rijden?
pi_65433530
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Roberto258 het volgende:
Dokter: Ik heb slecht nieuws, je bent HIV besmet
  maandag 26 januari 2009 @ 20:58:25 #287
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_65433622
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Nou, in ieder geval leid je zoiets wel wat meer in, en je leeft je een beetje in in wat zo'n boodschap voor deze mensen betekent... Wat natuurlijk niet betekent dat je mee gaat janken, maar wel dat er enige emotie te bespeuren mag zijn. En in 1 zin is sowieso niet het devies
Nou...ik heb een aantal jaren geleden kanker gehad en de arts die het ontdekte zij alleen maar "nou u heeft kanker en zo goed als zeker kwaadaardig" en toen liep hij weg en daar lag ik dan op de behandeltafel.
Dus het komt wel degelijk voor al was ik dan niet opgegeven zoals Anita
Shuffle up and deal!!!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:58:27 #288
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65433625
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Perico het volgende:

[..]

Je zag nu weer eens hoe zeer die auto afremde, terwijl hij toch niet eens hard reed. Toegegeven, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar handen op de kap en een beetje opveren, en je hebt niet meer dan een paar blauwe plekken en een pijnlijke knie.

Wat volgt, Noud die Dex vermoordt door hem met een supermarktkarretje aan te rijden?
Als je een soap als GTST maakt dan regel je toch gewoon een pop voor het moment van de aanrijding Leg je daarna Anita weer op de grond. Nu was het volgens mij weer door stagiaires in elkaar gezet.
pi_65433852
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef mirelia het volgende:

[..]

Nou...ik heb een aantal jaren geleden kanker gehad en de arts die het ontdekte zij alleen maar "nou u heeft kanker en zo goed als zeker kwaadaardig" en toen liep hij weg en daar lag ik dan op de behandeltafel.
Dus het komt wel degelijk voor al was ik dan niet opgegeven zoals Anita
Het gebeurt zeker, heb zelf ook zeker wel eens slecht nieuws op een horkerige manier gekregen! Daarom geef ik ook zo graag les op die opleiding :-) Maar da's nog geen reden om bij GTST even dot voorbeeld te geven..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 26 januari 2009 @ 21:15:59 #290
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_65434393
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Die dokter bracht het maar raar Echt totaal zonder emotie.
Ja ik zie het nu net, echt te erg zo kan je dat niet brnegen en zo kan je het als serie ook echt niet uitzenden. Nu ging hele emotie van dat moment flink verloren
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 21:18:30 #291
43556 miss_dynastie
pi_65434529
Jee, wat een hilarische wending
Te dom om uit te kijken wanneer je oversteekt en dan van lekker gezellig saampjes liggen en je toch best wel goed voelen, je weet wel, ze dacht de volgende dag naar huis te kunnen, naar zeer ernstige interne verwondingen en niet functionerende nieren. Zo dom en ongeloofwaardig dat het bijna briljant is
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 21:19:04 #292
43556 miss_dynastie
pi_65434557
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef J-net het volgende:

[..]

Ja ik zie het nu net, echt te erg zo kan je dat niet brnegen en zo kan je het als serie ook echt niet uitzenden. Nu ging hele emotie van dat moment flink verloren
Die emotie ging al verloren doordat ze gezellig lagen te keuvelen over morgen naar huis gaan. Dat geeft niet echt de indruk van een stervende
  maandag 26 januari 2009 @ 21:22:46 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65434765
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo dom en ongeloofwaardig dat het bijna briljant is
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:52:38 #294
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65436120
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef John.Milton het volgende:

Als je een soap als GTST maakt dan regel je toch gewoon een pop voor het moment van de aanrijding Leg je daarna Anita weer op de grond. Nu was het volgens mij weer door stagiaires in elkaar gezet.
Spot on! ... ik weet van de Eerste Hulp, dat het eerste dat ze vragen is, als een ambulance onderweg is met verkeersslachtoffers, hoe hard de auto's ongeveer reden bij een botsing.

Daar hebben ze tabellen voor.. bij iedere tien kilometer erbij boven de 50 km/u neemt de mogelijke schade onevenredig toe. Daar kunnen ze zich dan in korte tijd op instellen.

Dus het beeld van de lekker keuvelende Anita en Rik, dat klopte wel met die tabellen. Alleen wat de dokter erna zei, was zoals hier al ruimschoots verteld, te bizar voor woorden.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 21:56:06 #295
43556 miss_dynastie
pi_65436282
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Perico het volgende:
Daar hebben ze tabellen voor.. bij iedere tien kilometer erbij boven de 50 km/u neemt de mogelijke schade onevenredig toe. Daar kunnen ze zich dan in korte tijd op instellen.
Wat staat er voor een aanrijding bij 20 km per uur? Niet werkende nieren en dodelijke inwendige bloedingen?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:57:54 #296
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65436360
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:

Wat staat er voor een aanrijding bij 20 km per uur? Niet werkende nieren en dodelijke inwendige bloedingen?
Haha nee... eerder, eventuele lakschade aan auto, en mogelijke lichte schaafwonden. Jodium in de aanslag houden. En mogelijke schade aan broek, ter hoogte van de knie...
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 21:59:32 #297
43556 miss_dynastie
pi_65436420
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Perico het volgende:

[..]

Haha nee... eerder, eventuele lakschade aan auto, en mogelijke lichte schaafwonden. Jodium in de aanslag houden. En mogelijke schade aan broek, ter hoogte van de knie...
Ja, die schaafwonden zijn natuurlijk van het opzij springen. Dat zouden de meeste mensen tenslotte doen als ze de kans hadden. Anita niet. Anita moet de serie uit
  maandag 26 januari 2009 @ 22:20:06 #298
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_65437410
Die dokter op het einde was inderdaad triest. Kan het nog droger geformuleerd worden dan hoe hij het deed?
Dat met Rik en die radio was ook hilarisch. De muziek viel gewoon uit op het moment dat men slecht nieuws krijgt; handig. Overigens ook vreemd en onbeschoft dat Rik niet even de radio zacht zet als hij zijn telefoon oppakt.
Overigens was dat eerste gesprek tussen Barbara, Laura en Janine net zo triest. Alweer zo emotieloos praten over de meest gruwelijke ervaringen. Dat Dorothea inderdaad vermoord blijkt te zijn schokt hen ook helemaal niet. Wat slecht zeg.
Die inleiding op het kerkhof was ook zo creepy. Waarom die enge muziek, die mist, regen en de donkere achtergrond? Alsof René elk moment met een bijl achter hen zou opduiken. Nee, gaan ze daar wat kaarsen aansteken. Ik kon het niet volgen.
Noud en Vicky... whatever.
Ik mis zoveel logica in GTST tegenwoordig. Let toch op die kleine dingen als je een scène opneemt. Zouden ze zelf niet zien bij die laatste scène dat die dokter als een complete idioot overkwam. Nee, laten we dat maar uitzenden, slechter dan die val van Rik en Anita in de cliffhanger kan het toch niet meer....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  maandag 26 januari 2009 @ 22:24:23 #299
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65437603
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef nWo4Life het volgende:

Die inleiding op het kerkhof was ook zo creepy. Waarom die enge muziek, die mist, regen en de donkere achtergrond? Alsof René elk moment met een bijl achter hen zou opduiken.
Ik hoopte zo dat hij vanuit de bosjes zou toekijken ofzo, maar helaas...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_65441678
Ik vond dat de dokter ook erg direct bracht en die Anita kan ook niet acteren door haar wimpers nog te laten knipperen terwijl ze daar zo op straat ligt.
Daarnaast zag je het ook helemaal niet regenen op het kerkhof, alleen erg raar regenmuziekje op de achtergrond.

Ik ben benieuwd hoe het nu met Sjors is.
Het leek of de kamer waar Sjors eerst lag, nu Anita in ligt.
De manier hoe de gang loopt enzo..

Daarnaast ben ik benieuwd hoe Ronja op haar donder krijgt van Jack.
Wat een slechte zakenvrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')