quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal een gokje doen
43, 11, 18, 33, 48
43 = piemel in cm
11 = piemel in cm bij koud weer
18 = minimale leeftijd om te mogen gokken
33 = leeftijd van Jezus toen hij gekruisigd werd
48 = vier dozijn
Nijmegen?quote:
Ach wat vervelend nou!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een plaatje voor ons dames
Nice!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
tering, maar goed dat ik nog ff mn schoolmail bekijk, morgen valt engels uit, dus ben vrij
Ik zoek niet met Google afbeeldingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach wat vervelend nou!Zeker met Google afbeeldingen Safety Off
In je sop mapje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ik zoek niet met Google afbeeldingen
Ik ben Yasha nietquote:
Welke namen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoe weet jij al die namen dansta ik tlekens van verbaasd
mikkie kent er ook een boel
Later!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:25 schreef LastRequest het volgende:
Goed nu ga ik echt slapen.. aaaaaadios
Neem je iets leuks/lekkers voor ons mee?quote:
Zo dan, dát heb ik al lang niet meer opquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, een puddingbroodje bijvoorbeeld
ik ook niet! En ik had er ineens trek inquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo dan, dát heb ik al lang niet meer op.
Moeten of mogelijk? We jensen zodirect wel 3 of 4 onderwerpen op papier en dan komt dat wel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Yo Sander!
we moeten morgen presenteren eyz
is 't niet verplicht dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Moeten of mogelijk? We jensen zodirect wel 3 of 4 onderwerpen op papier en dan komt dat wel goed
Najaaa! Ik heb heul geen sopmapquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben Yasha niet![]()
Nee gewoon naam + photoshoot in de normale Google searchbar, vind je veel meer
Volgens mij wel, maar ik vermoed veel uitloop en ultimately afstel. Maargoed, we presenteren wel wat hips. Heb zo tentamen, vanmiddag ff overleggen? Bouwen we ook gelijk een hippe presentatie.quote:
Ja die is net naar de uni vertrokken heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
is IBie al naar de uni?
ik zat 'm te msn-ende lutser...
ik heb meer WOG nodig
is goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik vermoed veel uitloop en ultimately afstel. Maargoed, we presenteren wel wat hips. Heb zo tentamen, vanmiddag ff overleggen? Bouwen we ook gelijk een hippe presentatie.
je hebt 'm uitgezwaaid en een broodpakketje meegegeven, oh, en een beker melkquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die is net naar de uni vertrokken heb ik uit betrouwbare bron vernomen
ja..quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beter gaan we hen koppelen en nemen wij elkaar
Heul niet,quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, even een post vanaf de uni.
Yashi, volgens mij zijn jullie echt en klef en burgerlijk stel hè?.
GMTAquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, even een post vanaf de uni.
Yashi, volgens mij zijn jullie echt en klef en burgerlijk stel hè?.
Ooh had ik dat maar gelezen voor ik weggingquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, een puddingbroodje bijvoorbeeld
Ja maar... en wij dan?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ooh had ik dat maar gelezen voor ik wegging
Maar goed, heb nu broodje bapao gehaald..Maar wel lekker!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat, probeer eens een topic niet over "jou en je poedeliewoepsie![]()
![]()
![]()
"
Kijken hoe dat lukt .
Moet je een abo nemen, dan maak je een foe van Yasha en dan kan je haar posts negerenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
![]()
"
Kijken hoe dat lukt .
Dat had ik ook niet gelezenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
![]()
"
Kijken hoe dat lukt .
Cola light is niks aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet gelezen
Heb wel blikjes cola light gekocht, die kun je krijgen
In hoeveel tijd? Dan krijgen we een idee van IB's prestatiecurvequote:
Nou, eigenlijk zou je het wel van de daken willen schreeuwen maar je remming is dat het misschien sociaal wat ongepast isquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof ik jullie dat aan jullie neus ga hangen
Pas op! Versiertruc!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die schijnt inderdaad megamooi te zijn toch? maar voor de rest ken ik het verhaal niet zo
Pourqoi?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal een gokje doen
43, 11, 18, 33, 48
43 = NL schoenmaat
11 = UK / USA schoenmaat
18 =![]()
![]()
33 = broeken breedte/lengte maat
48 = maat van mijn motorpak
Tot wanneer draait ie ook alweer? Ik vind het namelijk wel een goed ideequote:
Freekquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
ik moet nog kaartjes ritselen
Jaloezie is een bitch is het nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
![]()
"
Kijken hoe dat lukt .
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.quote:
Ja, Yash gaat ver.. maar dat..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.
Gatverdamme CP dat is echt way too much info
Zolang die het zelf maar gelooft!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.
Gatverdamme CP dat is echt way too much info
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de URD schofterig duur zeg. Tijdje al niet meer op de uni gegeten, net even. Tosti, twee broodjes, een pakje kaas, een pakje kipfilet en een glas melk, samen ¤4,50!
.
Nijmegen #341 - Goeiemorgen PietMikkie!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
En als die laagstaande kutzon die recht in mn bek schijnt nou eens optieft, kan ik tenminste weer aan het werk.
Twee broodjes, een tosti en een glas melk. Dan vind ik 4,50 echt duur. Ik dacht meer aan drie euro ofzo. Wat nou, studententarief?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid eten
Maar gezien de prijzen als je het in de supermarkt koopt natuurlijk wel..
wat is dat nu weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef LastRequest het volgende:
Moblo, weet jij toevallig ergens in Nijmegen waar je halloumi kunt kopen?
Niet dat ik al gezocht hebmaar heb er fucking zin in.. dat wil ik van de week eten
want dat wil je graag wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In hoeveel tijd? Dan krijgen we een idee van IB's prestatiecurve.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
En als die laagstaande kutzon die recht in mn bek schijnt nou eens optieft, kan ik tenminste weer aan het werk.
Die is gewoon echt meest irritant. En ze kunnen de jaloezieën hier ook niet dicht doen, want die werken met automatische sensorenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nijmegen #341 - Goeiemorgen PietMikkie!
Dat dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid eten
Maar gezien de prijzen als je het in de supermarkt koopt natuurlijk wel..
Cypriotische kaas die je kunt grillen.. lekkerrrrquote:
Mikkiequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is gewoon echt meest irritant. En ze kunnen de jaloezieën hier ook niet dicht doen, want die werken met automatische sensoren. Ik vraag me echt af wat die vrouwen in de bieb hier de hele daq doen, behalve dik zijn en adem verbruiken.
precies dat is t bealngrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zolang die het zelf maar gelooft!
Serieus, daar stond net iets anders knul... iets dat niet klopte!quote:
hebben ze geen schermen op schoolquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben ze geen schermen op schoolow lees t al
Hehe ik vond het eerste wat er stond iig grappigerquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus, daar stond net iets anders knul... iets dat niet klopte!
uni is voor mensen die slim over willen komen maar eigelijk hetzelfde iq hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.
Nee serieus het is echt heel lekker. Het smelt niet echt op de grill, de buitenkant wordt knapperig (wat een naar woordquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
logisch dat ik t niet ken aangezien ik nooit op cyprus ben gewees, alleen maar jonge kaas lust, en altijd vlees gebruik om te grillen
Had ik je kunnen vertellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei mijn trolley mag mee als handbagage
De illusie, wat schattigquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
uni is voor mensen die slim over willen komen maar eigelijk hetzelfde iq hebben
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah je weet toch niet hoe groot mijn trolley is!
Ja klopt, ze zet d'r laptoptas altijd bovenop de trolley, met de bandjes om het trolleyhandvat heen gewikkeld en dan is het al goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en btw in een van de duizendmailtjes die ik nu de hele tijd krijg van Ryanair staat:
·BELANGRIJK - UW HANDTAS, AKTETAS, LAPTOP ETC. MOETEN VERPAKT WORDEN IN 1 STUK TOEGESTANE CABINEBAGAGE.
Ah oke, naja ik wil nml wel een klein handtasje voor paspoort en portomonee en telefoon enzo.. maar goed die kan ik alst echt moet ook wel ff snel in de trolley gooienquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zet d'r laptoptas altijd bovenop de trolley, met de bandjes om het trolleyhandvat heen gewikkeld en dan is het al goed
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?.
Nou vertelquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
This story is about a girl. While at the funeral of her own mother, she met this guy whom she did not know. She thought this guy was amazing, so much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there but never asked for his number and could not find him. A few days later the girl killed her own sister.
Question: What is her motive in killing her sister?
Je had het moeten zien toen wij 2 nachten/3 dagen op kamp gingen laatst... Mijn god.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?.
Nee je moet antwoord geven... Dit is gebruikt als test om te kijken of mensen psychopaat zijnquote:
Net alsof een uni geen school is ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.
Probably zodat ze de rest zelf kan ervenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee je moet antwoord geven... Dit is gebruikt als test om te kijken of mensen psychopaat zijn
Als je een bepaald antwoord geeft, denk je als een psychopaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Haha jij bent helemaal apart, jij laat die hele vent wegquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probably zodat ze de rest zelf kan erven
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha jij bent helemaal apart, jij laat die hele vent weg
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
God, ieder heel uur zit ik zo van: nu ga ik beginnen!!
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
This story is about a girl. While at the funeral of her own mother, she met this guy whom she did not know. She thought this guy was amazing, so much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there but never asked for his number and could not find him. A few days later the girl killed her own sister.
Question: What is her motive in killing her sister?
spuit 11quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.
Ouwe psychopaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.
check de tijd eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Check mijn post daarna eens, muppet.
* schouderklopje geeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kan ik wel een hele flauwe "grap" erin ketsen maar ik zal me inhouden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Op de Haloumi-vraag: geen idee, heb het nog nooit gegeten of gehaald
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer posten we dat soort details hier?![]()
Jeweetsquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.
doe eens!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kan ik wel een hele flauwe "grap" erin ketsen maar ik zal me inhouden.
Neuh hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.
Ik vond die mental image van CP veel erger.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef Nielez het volgende:
[..]
Neuh hoor.
Die mental image gaat voorlopig niet weg.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
im going to cross it!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Swarmiquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
im going to cross it!!!!
[ afbeelding ]
weg lijnquote:
LP's? Dat zijn toch van die grote onderzetters?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb net echt te relaxte LP's gekocht
Bad van Michael Jackson, No Jacket Required van Phil Collins, Love Over Gold van Dire Straits, en als kers op de taart, als totaal summum: Greatest Hits van Queen
Barbaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LP's? Dat zijn toch van die grote onderzetters?
Neuhquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LP's? Dat zijn toch van die grote onderzetters?
Lijkt me wel lastig frisbeeën, met zo'n gat in het midden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef Nielez het volgende:
[..]
Neuh
Een soort frisbee's maar dan platter.
ja, dat weeknogniequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar biatch, wat wil je dan met les miserables? als in wanneer?
Dat ranzige hippiestudententopic? Ja mên wat waren die lui irritant. Gelukkig is ze nu opgesodeflikkerd met die ranzige rijstwafels met kaas van d'rquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie toen ik je topic aanklikte had ik al in mn achterhoofd die moet ik ff linken naar hier, blijkt dat jij de ts bent
Maat 43quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond die mental image van CP veel erger..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/mis7.wma
niet optimale kwaliteitmaar wel grappig
![]()
later, als ik groot ben, ga ik in Les Miserables spelen
Faal @ censuurquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
yash zegt:
serieus is dat Moblo :/
IB zegt:
ja
Yash zegt:
waar is dr eigen stem ;o
IB zegt:
zangstem is wel anders he ;o
Yash zegt:
ze klinkt lief enzo
yash zegt:
:|
IB zegt:!
Owjah en met al die modjes hierquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Chatlogs posten is banwaardig hè Yashi, dat je het even weet.
piet is er toch nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Chatlogs posten is banwaardig hè Yashi, dat je het even weet.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Dan nog zou je van moblo eerder verwachten dat ze een liedje van Cruella de Vil zou zingen.
Ik heb nog wel een kloon waarmee je kan doorposten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah en met al die modjes hiertot volgende week
juistquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Dan nog zou je van moblo eerder verwachten dat ze een liedje van Cruella de Vil zou zingen.
Ow die ene die eerst eik van mij wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon waarmee je kan doorposten?.
ze kan yashi gewoon weer uit de kast pakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon waarmee je kan doorposten?.
Yashi komt uit de kast, hihi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze kan yashi gewoon weer uit de kast pakken
Je ne comprends pas. Mijn naam is Haas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow die ene die eerst eik van mij was
We dachten al dat je het leuk zou vinden als we ons eens een keer zouden aanpassen aan jouw niveau.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een heerlijk vermaak, dit lage niveau
Sta Paraatquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juistof dat liedje van scar van de lionking
ik ben mijn best aan het doen, ff oefenenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die moet je eens voor me zingen moblo
"Mufasa"quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sta Paraat
Ik vond dat vroegah altijd zo eng al die marcherende Hyenas
Dat was de jeejquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe was je chirugbezoek, of moet je nog?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef Mikkie het volgende:
Da's weer een lekker verhaal. Matig mên.
Positief punt is wel dat ze, mocht het dan nog niet goed zijn, wel ermee aan de slag gaan dmv een operatie.
Uiteindelijk kan het verholpen worden ja. Maar die operatie heb ik liever niet. Het is niet dat ze iets repareren of herstellen. Feitelijk maken ze iets wat half werkt dan meer helemaal kapot. Geen zenuw, geen pijn (maar tevens geen gevoel meer).quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, hopen dat het nu dan eindelijk effect heeft
welk ''onderdeel'' is dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk kan het verholpen worden ja. Maar die operatie heb ik liever niet. Het is niet dat ze iets repareren of herstellen. Feitelijk maken ze iets wat half werkt dan meer helemaal kapot. Geen zenuw, geen pijn (maar tevens geen gevoel meer).
Geen pijn is positief, alleen geen gevoel dan weer minder. Zie het positief: als dan gaat vechten op straat en iemand slaat je in je buik, dan merk je alleen de fysieke gevolgen maar je voelt geen pijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk kan het verholpen worden ja. Maar die operatie heb ik liever niet. Het is niet dat ze iets repareren of herstellen. Feitelijk maken ze iets wat half werkt dan meer helemaal kapot. Geen zenuw, geen pijn (maar tevens geen gevoel meer).
Een dergelijk depot kan meestal voor enkele weken werken, waarbij de werking op het eind wel minder wordt. En als hij morfinepleisters erbij krijgt, neem ik aan dat hij het daarmee de drie weken kan uitzingen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoelang werken die ingespoten stoffen eigelijk? die hele 3 weken of moet dat telkens weer gebeuren
Ik heb een pijnstiller die werkt een paar uur, die ontstekkingsremmers wat langer. Die 3 weken zijn om na te gaan of het enig effect heeft. Ik heb morfinepleisters gekregen om de pijnlijke periode door te komen. En dan maar afwachten of het wat doet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoelang werken die ingespoten stoffen eigelijk? die hele 3 weken of moet dat telkens weer gebeuren
Je hebt echt zo'n Disney stemquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/klein.wma
voor Yashi
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/klein.wma
voor Yashi
quote:
Tja, een leverstoot doet me al niet echt veel eigenlijk. Het is wel een beetje lullig om drie uur na een gevecht dood om te vallen, omdat je niet gevoeld hebt dat die stomp in je buik gezorgd heeft voor een interne bloeding.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pijn is positief, alleen geen gevoel dan weer minder. Zie het positief: als dan gaat vechten op straat en iemand slaat je in je buik, dan merk je alleen de fysieke gevolgen maar je voelt geen pijn. Ofzo
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Bah ik viel net de hele tijd in slaap, dus ben maar even gaan liggen.. Maar mocht maar een uurtje slapen omdat ik nog veel werk moet doen.. Ik vervloekte mezelf echt toen m'n wekker ging haha.
menquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat had ik gister... met dikke hoofdpijn er bij
Gelukkig kon ik even een half uurtje bij men meisje op schoot liggen
was daarna wel minder
aspirine had ik 3 uur eerder al geprobeerd, hielp ook niet
![]()
Ik word gewoon Jason Statham-moe door jouquote:
Very true...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Tja, een leverstoot doet me al niet echt veel eigenlijk. Het is wel een beetje lullig om drie uur na een gevecht dood om te vallen, omdat je niet gevoeld hebt dat die stomp in je buik gezorgd heeft voor een interne bloeding.
Dude, we snappen allemaal wel dat je heel blij bent met je nieuwe vriendin enzo, maar moet je dat nou echt in elke post laten doorschemeren?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat had ik gister... met dikke hoofdpijn er bij
Gelukkig kon ik even een half uurtje bij men meisje op schoot liggen
was daarna wel minder
aspirine had ik 3 uur eerder al geprobeerd, hielp ook niet
![]()
Laat dat knulleke er nou toch van genieten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Mikkie het volgende:
Dude, we snappen allemaal wel dat je heel blij bent met je nieuwe vriendin enzo, maar moet je dat nou echt in elke post laten doorschemeren?.
Die smiley ging niet over het brood/de Nutellaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In deze post liet 'ie het niet doorschemeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |