Pas op! Versiertruc!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die schijnt inderdaad megamooi te zijn toch? maar voor de rest ken ik het verhaal niet zo
Pourqoi?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal een gokje doen
43, 11, 18, 33, 48
43 = NL schoenmaat
11 = UK / USA schoenmaat
18 =![]()
![]()
33 = broeken breedte/lengte maat
48 = maat van mijn motorpak
Tot wanneer draait ie ook alweer? Ik vind het namelijk wel een goed ideequote:
Freekquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
ik moet nog kaartjes ritselen
Jaloezie is een bitch is het nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat, probeer eens een topic niet over "jou en je poedeliewoepsie![]()
![]()
![]()
"
Kijken hoe dat lukt .
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.quote:
Ja, Yash gaat ver.. maar dat..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.
Gatverdamme CP dat is echt way too much info
Zolang die het zelf maar gelooft!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus he ik hoopte dus dat ik het fout had.
Gatverdamme CP dat is echt way too much info
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de URD schofterig duur zeg. Tijdje al niet meer op de uni gegeten, net even. Tosti, twee broodjes, een pakje kaas, een pakje kipfilet en een glas melk, samen ¤4,50!
.
Nijmegen #341 - Goeiemorgen PietMikkie!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
En als die laagstaande kutzon die recht in mn bek schijnt nou eens optieft, kan ik tenminste weer aan het werk.
Twee broodjes, een tosti en een glas melk. Dan vind ik 4,50 echt duur. Ik dacht meer aan drie euro ofzo. Wat nou, studententarief?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid eten
Maar gezien de prijzen als je het in de supermarkt koopt natuurlijk wel..
wat is dat nu weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef LastRequest het volgende:
Moblo, weet jij toevallig ergens in Nijmegen waar je halloumi kunt kopen?
Niet dat ik al gezocht hebmaar heb er fucking zin in.. dat wil ik van de week eten
want dat wil je graag wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In hoeveel tijd? Dan krijgen we een idee van IB's prestatiecurve.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
En als die laagstaande kutzon die recht in mn bek schijnt nou eens optieft, kan ik tenminste weer aan het werk.
Die is gewoon echt meest irritant. En ze kunnen de jaloezieën hier ook niet dicht doen, want die werken met automatische sensorenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nijmegen #341 - Goeiemorgen PietMikkie!
Dat dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het niet eens zo heel erg duur klinkt voor de hoeveelheid eten
Maar gezien de prijzen als je het in de supermarkt koopt natuurlijk wel..
Cypriotische kaas die je kunt grillen.. lekkerrrrquote:
Mikkiequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is gewoon echt meest irritant. En ze kunnen de jaloezieën hier ook niet dicht doen, want die werken met automatische sensoren. Ik vraag me echt af wat die vrouwen in de bieb hier de hele daq doen, behalve dik zijn en adem verbruiken.
precies dat is t bealngrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zolang die het zelf maar gelooft!
Serieus, daar stond net iets anders knul... iets dat niet klopte!quote:
hebben ze geen schermen op schoolquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben ze geen schermen op schoolow lees t al
Hehe ik vond het eerste wat er stond iig grappigerquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus, daar stond net iets anders knul... iets dat niet klopte!
uni is voor mensen die slim over willen komen maar eigelijk hetzelfde iq hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.
Nee serieus het is echt heel lekker. Het smelt niet echt op de grill, de buitenkant wordt knapperig (wat een naar woordquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
logisch dat ik t niet ken aangezien ik nooit op cyprus ben gewees, alleen maar jonge kaas lust, en altijd vlees gebruik om te grillen
Had ik je kunnen vertellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei mijn trolley mag mee als handbagage
De illusie, wat schattigquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
uni is voor mensen die slim over willen komen maar eigelijk hetzelfde iq hebben
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah je weet toch niet hoe groot mijn trolley is!
Ja klopt, ze zet d'r laptoptas altijd bovenop de trolley, met de bandjes om het trolleyhandvat heen gewikkeld en dan is het al goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en btw in een van de duizendmailtjes die ik nu de hele tijd krijg van Ryanair staat:
·BELANGRIJK - UW HANDTAS, AKTETAS, LAPTOP ETC. MOETEN VERPAKT WORDEN IN 1 STUK TOEGESTANE CABINEBAGAGE.
Ah oke, naja ik wil nml wel een klein handtasje voor paspoort en portomonee en telefoon enzo.. maar goed die kan ik alst echt moet ook wel ff snel in de trolley gooienquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zet d'r laptoptas altijd bovenop de trolley, met de bandjes om het trolleyhandvat heen gewikkeld en dan is het al goed
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?.
Nou vertelquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
This story is about a girl. While at the funeral of her own mother, she met this guy whom she did not know. She thought this guy was amazing, so much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there but never asked for his number and could not find him. A few days later the girl killed her own sister.
Question: What is her motive in killing her sister?
Je had het moeten zien toen wij 2 nachten/3 dagen op kamp gingen laatst... Mijn god.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je gaat maar een paar dagen hè?.
Nee je moet antwoord geven... Dit is gebruikt als test om te kijken of mensen psychopaat zijnquote:
Net alsof een uni geen school is ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School is voor prutsers met het IQ van een amoebe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |