quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal een gokje doen
43, 11, 18, 33, 48
43 = piemel in cm
11 = piemel in cm bij koud weer
18 = minimale leeftijd om te mogen gokken
33 = leeftijd van Jezus toen hij gekruisigd werd
48 = vier dozijn
Nijmegen?quote:
Ach wat vervelend nou!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een plaatje voor ons dames
Nice!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
tering, maar goed dat ik nog ff mn schoolmail bekijk, morgen valt engels uit, dus ben vrij
Ik zoek niet met Google afbeeldingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach wat vervelend nou!Zeker met Google afbeeldingen Safety Off
In je sop mapje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ik zoek niet met Google afbeeldingen
Ik ben Yasha nietquote:
Welke namen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoe weet jij al die namen dansta ik tlekens van verbaasd
mikkie kent er ook een boel
Later!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:25 schreef LastRequest het volgende:
Goed nu ga ik echt slapen.. aaaaaadios
Neem je iets leuks/lekkers voor ons mee?quote:
Zo dan, dát heb ik al lang niet meer opquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, een puddingbroodje bijvoorbeeld
ik ook niet! En ik had er ineens trek inquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo dan, dát heb ik al lang niet meer op.
Moeten of mogelijk? We jensen zodirect wel 3 of 4 onderwerpen op papier en dan komt dat wel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Yo Sander!
we moeten morgen presenteren eyz
is 't niet verplicht dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Moeten of mogelijk? We jensen zodirect wel 3 of 4 onderwerpen op papier en dan komt dat wel goed
Najaaa! Ik heb heul geen sopmapquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben Yasha niet![]()
Nee gewoon naam + photoshoot in de normale Google searchbar, vind je veel meer
Volgens mij wel, maar ik vermoed veel uitloop en ultimately afstel. Maargoed, we presenteren wel wat hips. Heb zo tentamen, vanmiddag ff overleggen? Bouwen we ook gelijk een hippe presentatie.quote:
Ja die is net naar de uni vertrokken heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
is IBie al naar de uni?
ik zat 'm te msn-ende lutser...
ik heb meer WOG nodig
is goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik vermoed veel uitloop en ultimately afstel. Maargoed, we presenteren wel wat hips. Heb zo tentamen, vanmiddag ff overleggen? Bouwen we ook gelijk een hippe presentatie.
je hebt 'm uitgezwaaid en een broodpakketje meegegeven, oh, en een beker melkquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die is net naar de uni vertrokken heb ik uit betrouwbare bron vernomen
ja..quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beter gaan we hen koppelen en nemen wij elkaar
Heul niet,quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, even een post vanaf de uni.
Yashi, volgens mij zijn jullie echt en klef en burgerlijk stel hè?.
GMTAquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, even een post vanaf de uni.
Yashi, volgens mij zijn jullie echt en klef en burgerlijk stel hè?.
Ooh had ik dat maar gelezen voor ik weggingquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, een puddingbroodje bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |