Een dergelijk depot kan meestal voor enkele weken werken, waarbij de werking op het eind wel minder wordt. En als hij morfinepleisters erbij krijgt, neem ik aan dat hij het daarmee de drie weken kan uitzingen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoelang werken die ingespoten stoffen eigelijk? die hele 3 weken of moet dat telkens weer gebeuren
Ik heb een pijnstiller die werkt een paar uur, die ontstekkingsremmers wat langer. Die 3 weken zijn om na te gaan of het enig effect heeft. Ik heb morfinepleisters gekregen om de pijnlijke periode door te komen. En dan maar afwachten of het wat doet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoelang werken die ingespoten stoffen eigelijk? die hele 3 weken of moet dat telkens weer gebeuren
Je hebt echt zo'n Disney stemquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/klein.wma
voor Yashi
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/klein.wma
voor Yashi
quote:
Tja, een leverstoot doet me al niet echt veel eigenlijk. Het is wel een beetje lullig om drie uur na een gevecht dood om te vallen, omdat je niet gevoeld hebt dat die stomp in je buik gezorgd heeft voor een interne bloeding.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pijn is positief, alleen geen gevoel dan weer minder. Zie het positief: als dan gaat vechten op straat en iemand slaat je in je buik, dan merk je alleen de fysieke gevolgen maar je voelt geen pijn. Ofzo
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Bah ik viel net de hele tijd in slaap, dus ben maar even gaan liggen.. Maar mocht maar een uurtje slapen omdat ik nog veel werk moet doen.. Ik vervloekte mezelf echt toen m'n wekker ging haha.
menquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat had ik gister... met dikke hoofdpijn er bij
Gelukkig kon ik even een half uurtje bij men meisje op schoot liggen
was daarna wel minder
aspirine had ik 3 uur eerder al geprobeerd, hielp ook niet
![]()
Ik word gewoon Jason Statham-moe door jouquote:
Very true...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Tja, een leverstoot doet me al niet echt veel eigenlijk. Het is wel een beetje lullig om drie uur na een gevecht dood om te vallen, omdat je niet gevoeld hebt dat die stomp in je buik gezorgd heeft voor een interne bloeding.
Dude, we snappen allemaal wel dat je heel blij bent met je nieuwe vriendin enzo, maar moet je dat nou echt in elke post laten doorschemeren?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat had ik gister... met dikke hoofdpijn er bij
Gelukkig kon ik even een half uurtje bij men meisje op schoot liggen
was daarna wel minder
aspirine had ik 3 uur eerder al geprobeerd, hielp ook niet
![]()
Laat dat knulleke er nou toch van genieten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Mikkie het volgende:
Dude, we snappen allemaal wel dat je heel blij bent met je nieuwe vriendin enzo, maar moet je dat nou echt in elke post laten doorschemeren?.
Die smiley ging niet over het brood/de Nutellaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In deze post liet 'ie het niet doorschemeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |