Probably zodat ze de rest zelf kan ervenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee je moet antwoord geven... Dit is gebruikt als test om te kijken of mensen psychopaat zijn
Als je een bepaald antwoord geeft, denk je als een psychopaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Haha jij bent helemaal apart, jij laat die hele vent wegquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probably zodat ze de rest zelf kan erven
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha jij bent helemaal apart, jij laat die hele vent weg
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
God, ieder heel uur zit ik zo van: nu ga ik beginnen!!
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef LastRequest het volgende:
This story is about a girl. While at the funeral of her own mother, she met this guy whom she did not know. She thought this guy was amazing, so much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there but never asked for his number and could not find him. A few days later the girl killed her own sister.
Question: What is her motive in killing her sister?
spuit 11quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.
Ouwe psychopaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hoopte dat de onbekende dan weer op de begrafenis zou komen.
check de tijd eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Check mijn post daarna eens, muppet.
* schouderklopje geeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kan ik wel een hele flauwe "grap" erin ketsen maar ik zal me inhouden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Op de Haloumi-vraag: geen idee, heb het nog nooit gegeten of gehaald
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer posten we dat soort details hier?![]()
Jeweetsquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.
doe eens!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu kan ik wel een hele flauwe "grap" erin ketsen maar ik zal me inhouden.
Neuh hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds jij ze nog een keer extra wil benadrukken terwijl iedereen het al vergeten was.
Ik vond die mental image van CP veel erger.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef Nielez het volgende:
[..]
Neuh hoor.
Die mental image gaat voorlopig niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |