quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Trusten, wat een mooie baby heb je gemaakt
Waar heb je die mal vanaf?
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Jep is een first impressions mold, heb hem alleen niet via daar gekocht maar via cakesbybien.nl
Kopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een verlanglijstje bij deleukstetaartenshop van 55 euro. Ik wil het allemaal hebben, maar ik vind het best veel geld. Dus nu twijfel ik..
.
maar scheelt nog steeds 8 euro met ebay, maar oke zelf wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
de sugarcraft gun (is nu goedkoper!)
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. De enige eigenlijk die ik op e-bay zag staan was 19,88 euro, maar toen ik verder klikte begreep ik dat daar nog gewoon verzendkosten vanuit Engeland bij kwamen. Of heb ik verkeerd gekeken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
maar scheelt nog steeds 8 euro met ebay, maar oke zelf weten
Deze is 19 pond (17 pond en 2 pond verzendkosten)quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. De enige eigenlijk die ik op e-bay zag staan was 19,88 euro, maar toen ik verder klikte begreep ik dat daar nog gewoon verzendkosten vanuit Engeland bij kwamen. Of heb ik verkeerd gekeken?. Dus toen redeneerde ik, aangezien ik toch al dingen wil bestellen bij deleukstetaartenshop, en daar dus ook al verzendkosten betaal, kan ik hem beter bij die bestelling opdoen. Of zie ik iets over het hoofd?
.
Maar die 2 pond is toch alleen in Engeland? Ik kan me niet voorstellen dat dat naar Nederland niet duurder is. Ik ben op zulke momenten dan misschien ook wel eens wat te gemakkelijk hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Trusten het volgende:
[..]
Deze is 19 pond (17 pond en 2 pond verzendkosten)
Omgerekend volgens de wisselkoes van vandaag 21 euro. Scheelt alsnog 7 euro
Nee, ook naar Nederland.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar die 2 pond is toch alleen in Engeland?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
En ik zou hem ook niet kunnen eten of aansnijden denk ik
Voor Paypal heb je niet perse een creditcard nodig maar Paypal aanmaken duurt dan wel wat langer omdat ze dan een x aantal cent naar je rekening overmaken en als dat er op staat moet je het bevestigen en is je paypal account klaar voor gebruikquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
E-bay en ik zijn geen vriendjes.. Eerst moet ik m'n identiteit bevestigen met of een vaste telefoon of een creditcard, en ik heb beide niet, en betalen kan alleen met PayPal, en dat heb ik ook niet.
. Kijk er vanavond wel even met m'n vriend naar.
.
DaD, ik wil het je wel voorschieten met m'n creditcard, hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
E-bay en ik zijn geen vriendjes.. Eerst moet ik m'n identiteit bevestigen met of een vaste telefoon of een creditcard, en ik heb beide niet, en betalen kan alleen met PayPal, en dat heb ik ook niet.
. Kijk er vanavond wel even met m'n vriend naar.
.
Oh, dat vind ik heel lief van je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DaD, ik wil het je wel voorschieten met m'n creditcard, hoorPM maar als je daar behoefte aan hebt.
Nee hoor, heb ik ook niet en ik ben toch echt Ebay-memberquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, voor de registratie op e-bay heb ik een creditcard nodig!
Nou, ik toch wel. Na het invullen van m'n gegevens krijg ik een scherm dat ze graag willen verifiëren dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, en dat kan of door me te laten bellen op een vaste telefoon (die ik niet heb) of door de gegevens van m'n creditcard door te geven. 't Staat er echt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik ook niet en ik ben toch echt Ebay-member
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, wat voel ik me een kneus.. Ik zal er hier over ophouden.
.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef SiTuSavais het volgende:
Nou wil ik ook al een smootherKan vast ook wel met marsepein toch (ik vond MMF eigenlijk echt vies)?
Ik ga het nog één keer vragen (geloof dat ik er vorige keer geen antwoord op had)Kan je die ronde bakvorm alleen bij de IKEA halen? En is het dan eigenlijk gewoon een kom of echt een bakvorm?
thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het beslag in de bakvorm met een lepel in het midden wat indeuken en naar de kanten toe ophogen, of de temperatuur tijdens het bakken steeds iets verhogen.
En sowieso ondersteboven storten zodat ze strakkeonderkant de bovenkant wordt
Goed excuus om nog maar eens naar de action te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de smoother ook bij marsepein gebruikt, werkt hartstikke goed! Als je die bolvorm bedoelt die ik ook heb gebruikt, de mijne komt van de Action. Kostte uit m'n hoofd iets tussen de 2 en 3 euro! Hij is er in 2 maten en staatbij de kommen, het is eigenlijk geen bakvorm.
Hoe bedoel je? Je kunt ze toch gewoon zien????quote:KitchenQueen: je fotootjes doen het helaas niet!
Geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Vlitsie het volgende:
Fotootjes staan eindelijk online dus ik kan ze showen. En ik ben zoooo trots op de Snoopy taart, vond het ook jammer dat het huisje met Snooy & Woodstock weg ging. Best wel sneu hehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ok, anders was het ook wel érg duurquote:
nee hoor, ik zie ze ook nietquote:Op zondag 8 februari 2009 16:17 schreef Poezebeest het volgende:
@ Kitchenqueen: ik zie maar 1 fotootje, de rest geeft een foutmelding. Maar misschien ligt het wel aan mijn pc, aangezien ik de enige ben met dit probleem.
Ik zie alleen de derde foto, met banketbakkersroom.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef KitchenQueen het volgende:
Wat zien jullie op die ene foto dan?
En zie je verder de tekst wel?
Puzzels?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef Nouwk het volgende:
Ja, die zie ik ook idd Muck!
Wat een super lieve Snoopy trouwens, en mooie Nijntje puzzels!Ik krijg helemaal zin om een snoopy te maken nu, misschien voor een taartveiling voor stichting de opkikker... Als dat natuurlijk mag van jou Vlits!
puzzels zijn taarten waarvoor een plaatje in elkaar gepuzzeld moet wordenquote:
Dat scheve is juist leukquote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Vlitsie het volgende:
@ Nouwk: Tuurlijk mag je Snoopy maken.
@ STS: Ik heb gewoon heel scheef gesneden en had geen zin om een nieuw huisje te maken die wat rechter was haha.
@ KQ: Ik heb voor het hek en de planken van het huisje een roller gebruikt met houtnerf. Voor de feestslinger heb ik gewoon driehoekjes uitgesneden en het lintje met de sugargun gedaan. Ideaal ding.
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Vlitsie het volgende:
@ Nouwk: Tuurlijk mag je Snoopy maken.
@ STS: Ik heb gewoon heel scheef gesneden en had geen zin om een nieuw huisje te maken die wat rechter was haha.
@ KQ: Ik heb voor het hek en de planken van het huisje een roller gebruikt met houtnerf. Voor de feestslinger heb ik gewoon driehoekjes uitgesneden en het lintje met de sugargun gedaan. Ideaal ding.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Vlitsie het volgende:
Fotootjes staan eindelijk online dus ik kan ze showen. En ik ben zoooo trots op de Snoopy taart, vond het ook jammer dat het huisje met Snooy & Woodstock weg ging. Best wel sneu hehe.
[ afbeelding ]
Hahaha dus dat wordt een Snoopy taart maken, Snoopyquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
ik word ook 40 dit jaar
![]()
Maar wat een geweldige snoopytaart!
Is zo'n combi van banketbakkersroom en jam nou lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef KitchenQueen het volgende:
Oké, tweede poging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |