Hoe bedoel je? Je kunt ze toch gewoon zien????quote:KitchenQueen: je fotootjes doen het helaas niet!
Geweldigquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Vlitsie het volgende:
Fotootjes staan eindelijk online dus ik kan ze showen. En ik ben zoooo trots op de Snoopy taart, vond het ook jammer dat het huisje met Snooy & Woodstock weg ging. Best wel sneu hehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ok, anders was het ook wel érg duurquote:
nee hoor, ik zie ze ook nietquote:Op zondag 8 februari 2009 16:17 schreef Poezebeest het volgende:
@ Kitchenqueen: ik zie maar 1 fotootje, de rest geeft een foutmelding. Maar misschien ligt het wel aan mijn pc, aangezien ik de enige ben met dit probleem.
Ik zie alleen de derde foto, met banketbakkersroom.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef KitchenQueen het volgende:
Wat zien jullie op die ene foto dan?
En zie je verder de tekst wel?
Puzzels?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef Nouwk het volgende:
Ja, die zie ik ook idd Muck!
Wat een super lieve Snoopy trouwens, en mooie Nijntje puzzels!Ik krijg helemaal zin om een snoopy te maken nu, misschien voor een taartveiling voor stichting de opkikker... Als dat natuurlijk mag van jou Vlits!
puzzels zijn taarten waarvoor een plaatje in elkaar gepuzzeld moet wordenquote:
Dat scheve is juist leukquote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Vlitsie het volgende:
@ Nouwk: Tuurlijk mag je Snoopy maken.
@ STS: Ik heb gewoon heel scheef gesneden en had geen zin om een nieuw huisje te maken die wat rechter was haha.
@ KQ: Ik heb voor het hek en de planken van het huisje een roller gebruikt met houtnerf. Voor de feestslinger heb ik gewoon driehoekjes uitgesneden en het lintje met de sugargun gedaan. Ideaal ding.
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Vlitsie het volgende:
@ Nouwk: Tuurlijk mag je Snoopy maken.
@ STS: Ik heb gewoon heel scheef gesneden en had geen zin om een nieuw huisje te maken die wat rechter was haha.
@ KQ: Ik heb voor het hek en de planken van het huisje een roller gebruikt met houtnerf. Voor de feestslinger heb ik gewoon driehoekjes uitgesneden en het lintje met de sugargun gedaan. Ideaal ding.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Vlitsie het volgende:
Fotootjes staan eindelijk online dus ik kan ze showen. En ik ben zoooo trots op de Snoopy taart, vond het ook jammer dat het huisje met Snooy & Woodstock weg ging. Best wel sneu hehe.
[ afbeelding ]
Hahaha dus dat wordt een Snoopy taart maken, Snoopyquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
ik word ook 40 dit jaar
![]()
Maar wat een geweldige snoopytaart!
Is zo'n combi van banketbakkersroom en jam nou lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef KitchenQueen het volgende:
Oké, tweede poging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |