abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65731096
Erg schattig dat babytje maar ik zou wel moeite hebben met het opeten ervan...
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:57:51 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_65732876
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Trusten, wat een mooie baby heb je gemaakt
Waar heb je die mal vanaf?
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

Jep is een first impressions mold, heb hem alleen niet via daar gekocht maar via cakesbybien.nl

En ik zou hem ook niet kunnen eten of aansnijden denk ik
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_65738702
Ik heb een verlanglijstje bij deleukstetaartenshop van 55 euro. Ik wil het allemaal hebben, maar ik vind het best veel geld. Dus nu twijfel ik. . .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65739367
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een verlanglijstje bij deleukstetaartenshop van 55 euro. Ik wil het allemaal hebben, maar ik vind het best veel geld. Dus nu twijfel ik. . .
Kopen als je het over 2 mnd zat bent kun je die spullen voor bijna kostprijs wel weer kwijt op het forum van die site. Wat staat er op je lijstje?
pi_65739578
Er staan vrijwel alleen dingen op die voor de lange termijn handig zijn: de sugarcraft gun (is nu goedkoper!), 2 kleurstoffen, crisco, pareltjes, en uitstekers om randen mee te maken. Van alles heb ik in de afgelopen weken meermalen geroepen dat ik ze wil (of MOET! ).

Ok, ik ga het doen. Zo vaak koop ik niet iets voor mezelf, en dit is gewoon even een investering.
pi_65739687
Een investering, heel goed! Ben benieuwd geworden naar de sugarcraft gun, laat je binnenkort een foto zien van het resultaat?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_65739784
55 euro, dat is niet eens gek veel .
Gister kwam er hier weer eens een bestelling van 109 euro binnen. Blijft een boel centjes voor je hobby maar goed... investering vind ik wel als een goed excuus klinken hahaha

Vandaag een poging gedaan tot het boetseren van Snoopy en Woodstock op het dak van een huisje van cake. Ik vind vooral Woodtock zoooo cute. En voor de rest kan het er mee door. Maar goed nu geen zin om een nieuwe poging tot Snoopy te doen. Misschien zie ik het morgen weer anders...

Zo nog even alvast marsepein kleuren voor 2 Nijntje taarten en de stapeltaart voor onder het Snoopy huisje, dan heb ik dat ook alvast gedaan
pi_65739859
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
de sugarcraft gun (is nu goedkoper!)
maar scheelt nog steeds 8 euro met ebay, maar oke zelf weten
pi_65739885
Ik ga vrijdag een taartje maken voor zaterdag (de broer van m'n vriend en diens vriendin komen gezellig een dagje langs, dat gebeurt niet zo vaak. Ik heb m'n vriend vanuit het zuiden helemaal naar Groningen getrokken, namelijk. ). Als de gun er op tijd is ga ik 'm daarvoor gebruiken, en dan zal ik een fotootje maken!

Vlitsie, dat klinkt goed allemaal! Ik ben wel benieuwd naar de schattige Woodstock? .
pi_65739944
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

maar scheelt nog steeds 8 euro met ebay, maar oke zelf weten
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. De enige eigenlijk die ik op e-bay zag staan was 19,88 euro, maar toen ik verder klikte begreep ik dat daar nog gewoon verzendkosten vanuit Engeland bij kwamen. Of heb ik verkeerd gekeken? . Dus toen redeneerde ik, aangezien ik toch al dingen wil bestellen bij deleukstetaartenshop, en daar dus ook al verzendkosten betaal, kan ik hem beter bij die bestelling opdoen. Of zie ik iets over het hoofd? .
pi_65740367
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. De enige eigenlijk die ik op e-bay zag staan was 19,88 euro, maar toen ik verder klikte begreep ik dat daar nog gewoon verzendkosten vanuit Engeland bij kwamen. Of heb ik verkeerd gekeken? . Dus toen redeneerde ik, aangezien ik toch al dingen wil bestellen bij deleukstetaartenshop, en daar dus ook al verzendkosten betaal, kan ik hem beter bij die bestelling opdoen. Of zie ik iets over het hoofd? .
Deze is 19 pond (17 pond en 2 pond verzendkosten)

Omgerekend volgens de wisselkoes van vandaag 21 euro. Scheelt alsnog 7 euro
pi_65740505
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Trusten het volgende:

[..]

Deze is 19 pond (17 pond en 2 pond verzendkosten)

Omgerekend volgens de wisselkoes van vandaag 21 euro. Scheelt alsnog 7 euro
Maar die 2 pond is toch alleen in Engeland? Ik kan me niet voorstellen dat dat naar Nederland niet duurder is. Ik ben op zulke momenten dan misschien ook wel eens wat te gemakkelijk hoor. . Ik heb geen paypal en deleukstetaartenshop is altijd zo lekker snel en ik heb nog nooit iets gekocht via e-bay en meh. .
pi_65740598
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar die 2 pond is toch alleen in Engeland?
Nee, ook naar Nederland.

Postage to NLD £2.00 Royal Mail Airmail (Small Packets)

Het maakt mij verder ook niet uit wat je doet maar voor het geld dat het scheelt kan je weer een kilo marsepein kopen en met een Ebay verkoper die 387 x feedback heeft gekregen waarvan 100% positief loop je haast geen risico. En Paypal is zo aangemaakt waardoor je betaling ook nog eens verzekerd is
pi_65740717
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef Muck het volgende:

[..]

[..]

En ik zou hem ook niet kunnen eten of aansnijden denk ik
oke thnx hihi
pi_65741329
E-bay en ik zijn geen vriendjes. . Eerst moet ik m'n identiteit bevestigen met of een vaste telefoon of een creditcard, en ik heb beide niet, en betalen kan alleen met PayPal, en dat heb ik ook niet. . Kijk er vanavond wel even met m'n vriend naar. .
pi_65741465
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
E-bay en ik zijn geen vriendjes. . Eerst moet ik m'n identiteit bevestigen met of een vaste telefoon of een creditcard, en ik heb beide niet, en betalen kan alleen met PayPal, en dat heb ik ook niet. . Kijk er vanavond wel even met m'n vriend naar. .
Voor Paypal heb je niet perse een creditcard nodig maar Paypal aanmaken duurt dan wel wat langer omdat ze dan een x aantal cent naar je rekening overmaken en als dat er op staat moet je het bevestigen en is je paypal account klaar voor gebruik
pi_65741604
Nee, voor de registratie op e-bay heb ik een creditcard nodig!
pi_65741639
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD, ik wil het je wel voorschieten met m'n creditcard, hoor PM maar als je daar behoefte aan hebt.
pi_65741791
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

DaD, ik wil het je wel voorschieten met m'n creditcard, hoor PM maar als je daar behoefte aan hebt.
Oh, dat vind ik heel lief van je! . Maar niet nodig, m'n vriend heeft wel een creditcard. Die is alleen nog niet thuis van z'n werk dus daar moet ik op wachten (en dan eerst nog eten, en dan gaat 'ie nog douchen...) en ik ben een kleine ongeduld. . Alles sal reg kom hoor!
pi_65741872
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, voor de registratie op e-bay heb ik een creditcard nodig!
Nee hoor, heb ik ook niet en ik ben toch echt Ebay-member
pi_65742059
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee hoor, heb ik ook niet en ik ben toch echt Ebay-member
Nou, ik toch wel. Na het invullen van m'n gegevens krijg ik een scherm dat ze graag willen verifiëren dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, en dat kan of door me te laten bellen op een vaste telefoon (die ik niet heb) of door de gegevens van m'n creditcard door te geven. 't Staat er echt! .
pi_65742187
God, wat voel ik me een kneus. . Ik zal er hier over ophouden. .
pi_65744646
Gelukt met behulp van m'n lieve huisgenootje(/beste vriendinnetje) met een e-bay- en PayPalaccount. . Zij riep ook dat ik helemaal geen creditcard nodig had, maar ik heb 't d'r laten zien en ze moest toegeven dat ik gelijk had. Maar hij is dus besteld!
pi_65779360
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, wat voel ik me een kneus. . Ik zal er hier over ophouden. .
Gelukkig is het je gelukt!

Ik heb gister trouwens mijn spullen binnengekregen van deleukstetaarten webshop;
1kg biscuitmix
1 kg botercreme mix
1 kg marsepein
4 flesjes kleurstof
bloem-uitdruk-ding
taartzaag
smoother

Morgen vrij dus dan ga ik eens aan de slag! Hopelijk lukt het een beetje en durf ik me hier nog te vertonen....
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_65786448
Je moet!
pi_65803582

pi_65803800
Moooooi Hij ziet er ook echt superglad uit, zeg bij mij is het altijd een en al bobbels.

Strik is nu ook goed gelukt, toch?
pi_65803898
Ik kreeg vandaag een bestelling binnen en daar zat de smoother bij, en dat ding is werkelijk briljant!

Eigenlijk had er nog een lus in het midden gemoeten, maar ik probeerde dit met m'n nieuwe pareltjes en ik vond het eigenlijk wel leuk. .
pi_65805538
Mooi taartje! Die strik is ook tof!

O ja, mijn taart is af trouwens (pffft...) ik zal zo ook een fotootje posten (maar durf haast niet omdat die van DAD zo mooi is... )
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_65806167
Oh come on! Als je beter kijkt zie je nog heel veel oneffenheidjes in m'n taart zitten hoor! En 't heeft me ook heel wat tijd gekost. Showen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')