abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65596819
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
ik stumblede net langs een site met plaatjes die ik jullie niet wil onthouden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die legocakejes
pi_65597058
Jippie, ik ben bezig met het maken van mijn eerste taart. Het kapsel is net uit de oven, banketbakkersroom is klaar en botercréme is in de maak!
Foto's volgen...
Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_65601704
Ik wil zien Ik ben bezig met een barbietaart, tmoet een assepoester worden. Voor het eten afgesmeerd en fondant gekleurd, zo meteen bekleden en versieren
pi_65602326
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!!
pi_65602521
@ LeNeHe, ik had je reactie helemaal niet gezien. Natuurlijk kan dat, dat doe ik zelf ook! Vind je hem niet hoog genoeg dan kun je hem ophogen met bakpapier Maar springvorm werkt perfect!
pi_65602779
Die draak vind ik too much. Dat is toch geen taart meer? Dat is gewoon 'n draak!
pi_65603083
Thanks Nouwk!
Dan ga ik van de week eens even inslaan en een poging wagen. Ik zal de foto's t.z.t. wel hier posten.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:54:44 #108
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65606169

Sack boy taart!
bron: geekologie.com
pi_65606357
Hmm, op de foto lijkt hij vrij bobbelig, in het licht zie je dat eigenlijk niet. Gauw een foto gemaakt, morgen wordt hij op een plateau gezet enzo, dit is een action vervoerdoos hihi

pi_65607022
Wat mooi! Al die knopen en kraaltjes wat een werk en die hele prinses...
I found myself alone,
pi_65607126
HIj is echt heel gaaf geworden Nouwk!
pi_65608175
Wow nouwk! Hoe doe je dat? Ziet er echt geweldig uit!
Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_65609122
Grappig, ik ben dan weer niet zo tevreden oid, komt omdat ik hem ergens van na wilde maken denk ik, maar had echt geen puf meer nu dus is het maar zo geworden Tzijn twee tulbandvormen, grote en kleine (en ze rezen niet zoo geweldig, dus liepen niet helemaal mooi in elkaar over..) die ik gevuld heb, op elkaar gezet, rondgeplamuurd heb, toen fondant erover heen, gaatje gemaakt in de bovenkant en de pop erin geprikt. Alleen de barbie wil steeds topless, dus ik had nog een beetje ruzie.. Maargoed, we zullen zien hoe hij houdt.

De rode muis is trouwens wel een ongeluksdier, hijs al twee keer gevallen, twee keer de arm eraf (nieuwe arm gemaakt, vanavond dus de tweede keer, vingers afgebroken (heeft alleen nog een duim), onthoofd (nu een los hoofd) en een afgebroken arm (nu ook weer los eraan geduwd, zijn al keihard). Kan ik dan heel erg van balen maar ja! Hopelijk smaakt hij de gasten en dan ben ik weer blij!
pi_65613853
Ha, nu je zo zegt dat het tulbanden zijn, zie ik dat ineens! En oh, wat een lieve taart. Die muisjes En die hele opstelling, met kraaltjes en knoopjes ontzettend leuk gedaan, Nouwk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 februari 2009 @ 14:21:07 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65655830
Coole taarten maken jullie!!
hoi
mag ik hier een vraagje stellen over kleurstof voor in voeding?

Die kleurstof, lost die meteen op in water? of blijft deze nog even in bolletjes vorm zegmaar als je die met een druppel in water laat vallen?
en waar kun je dit kopen? ook bij een supermarkt?

thnx
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65658780
Die strikjes!

Ik lust helemaal geen taart, maar nu ben ik verliefd!
Sweet and innocent...
pi_65661561
IK zit graag aan de eettafel te werken, maar dat werd altijd zo'n bende. Nu heb ik dus een siliconenmatje gekocht bij de Action, ik hoop dat dat fijn gaat werken. En een vorm om een boltaart mee te maken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65663401
Ik heb die mat ook, is heel fijn!
pi_65667005
Ik heb zojuist mijn eerste babytje gemaakt (met een mal maar het effect blijft super)

pi_65668733
Wat een schatje Trusten. (Klinkt wel leuk; 'ik heb zojuist mijn eerste baby gemaakt' )
I found myself alone,
pi_65668952
Oh, gaaf zeg!

Leuk, babietjes makwn?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65669016
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef LeNeHe het volgende:
(Klinkt wel leuk; 'ik heb zojuist mijn eerste baby gemaakt' )
Lol marsepein ontmaagding
pi_65670280
Heb je die babymold van first impressions? Ik vind hem sjiek!
pi_65672442
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Nouwk het volgende:
Heb je die babymold van first impressions?
Jep is een first impressions mold, heb hem alleen niet via daar gekocht maar via cakesbybien.nl
pi_65672638
zit ik van alles in te tikken, is m'n berichtje weer verdwenen in cyberspace.

Ik las dus dat het voor het mixen van het beslag heel belangrijk is om een goeie mixer te gebruiken (welke ik niet heb, ik heb de meest simpele Hema variant).
Nu heb ik wel een of andere superuitgebreide keukenmachine; is het mogelijk om daarmee een goed beslag te mixen?
I found myself alone,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')