Van Heinz:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Echo99 het volgende:
57 variaties? Iemand enig idee waar dat vandaan komt?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Yngwie het volgende:
Van Heinz:
"De slogan van het bedrijf, "57 Varieties", werd gekozen door Henry Heinz in 1869 nadat hij een advertentie had gezien voor "21 soorten schoenen" in een metro in New York City."
Dure kudt winkel, wel veel chips keuzen.quote:
HET teken van een winkel voor het plebsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Dure kudt winkel, wel veel chips keuzen.
Maar dan zit je wel in Belgie. Dat is dan wel kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
In België kan je het overal kopen. Ik heb een pak Superchips met Ketchup smaak in mijn kamer liggen.
Dus het is een hoax eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Yngwie het volgende:
Ketchup chips is best lekker... veel beter te pruimen dan een hoop andere smakenHoop niet dat ze deze uit de schappen gaan halen overal, toch eens op letten.
[..]
Van Heinz:
"De slogan van het bedrijf, "57 Varieties", werd gekozen door Henry Heinz in 1869 nadat hij een advertentie had gezien voor "21 soorten schoenen" in een metro in New York City."
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef Goofisch het volgende:
was er is
naturel chips met ketchupquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Koepert het volgende:
Heinz Tomatenketchup is nog te koop.
Superchips Naturel is nog te koop
Probleem opgelost.
Stiekem is dat toch hetzelfdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
naturel chips met ketchup
Heinz chips
Ja dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef boskameel het volgende:
Ranzige chips. Als je er teveel van ophad ging het naar augurk smaken.
Medium grappig gast..quote:
xDxDXDdXDddXDDXxdxD. Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef bibedibabs het volgende:
boeit niks smerige meuk XD
maar uh........check de jumbo eens!
die hebben zo'n beetje alles wel!
Je ballen in de kut van je oma!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef boskameel het volgende:
Heinz XD CHIPSZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef Yngwie het volgende:
Ketchup chips is in ieder geval HEEL wat lekkerder dan lamsvlees met mint smaak chips....
[ afbeelding ]
Ja, één van de velen nadelen als je op het weiland woontquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet tegenwoordig al aardig je best doen om aan een zakl Cheese Union chips te komen. Overal waar je kijkt zie je Nibbits, Wokkels, Dorito's, Pringles en dat soort meuk.
Ik wil verdomme Lays Cheese Union...... (of BBQ-Ham ook goed)
Weiland ? Waar ligt dat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, één van de velen nadelen als je op het weiland woont
Geen idee. Ik ken het van tv. Maar jij komt uit die gebieden waar dat zou moeten liggen volgens internet.. brabant/limburg?quote:
Kaas uniequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lays Cheese Union
Bij deze meld ik even dat ze hier nog gewoon verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef Goofisch het volgende:
Mocht iemand in zijn supermarkt deze chips nog tegenkomen. meld het dan even hier
Het vak voor de Cheese Unions is fokking even breed als de naturel Lays hier, ga eens in een stad wonen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet tegenwoordig al aardig je best doen om aan een zakl Cheese Union chips te komen. Overal waar je kijkt zie je Nibbits, Wokkels, Dorito's, Pringles en dat soort meuk.
Ik wil verdomme Lays Cheese Union...... (of BBQ-Ham ook goed)
Dat was die blauwe zak, toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Djeez het volgende:
Ohja, Lay's Cream and Chives, nb de lekkerste chips ooit, is ook nergens meer te krijgen
Ja die ja. Die wasquote:
Er was een niet geribbelde versie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef Ypmaha het volgende:
Ik weet niet hoor, maar de geribbelde versie is nog te koop in de AH, en vast wel in meer winkels. Of het moet al gezegd zijn in eerdere posts, maar ik heb geen zin om die te leze.
Die heb ik alleen in Frankrijk gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er was een niet geribbelde versie?
inderdaad! ondertussen al jaaaaren een klassieker! superchips, gewone, van 30 tot 400gram verpakking, en zelfs huiswarenmerken in overvloedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
In België kan je het overal kopen. Ik heb een pak Superchips met Ketchup smaak in mijn kamer liggen.
Wat doe je dan ook in België.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Djeez het volgende:
In België heb ik eens ranzige Lay's chips gehad. Was eentje met augurkensmaak,
Vergeet de borrelnootjes niet als alternatief voor chips.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Cheese Unionzak ligt open naast me
Cream n Chiveskan ik nergens meer vinden
Ketchupidd uber lekkah maar vinden doek em ook nergens
QFT, kan je hier gewoon kopen hoor, gaan ze heus niet uit het assortiment halenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
niet te pruimen zo vies!quote:
Zie mijn reactie 2 posts terug. TS is gewoon een buitenlanderquote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb weer zakken gevonden!!
ik was gistermiddag in leiden en daar hadden ze bij de AH een heel vak vol met die zakken..
ik heb er 5 meegenomen
Ik was blij man. Niet normaal![]()
en waarom honden @ hierboven en andere topics?
Het pssttt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie 2 posts terug. TS is gewoon een buitenlander
Waar in Zoetermeer woon je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Goofisch het volgende:
Nou hier in zuid holland zoetermeer nergens meer...
centrum.. spazio living boven de brandstorequote:
Maarssenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
In Maarssen ook gewoon bij de AH alsmede de Dirk verkrijgbaar
Die is zo goorquote:
Nee, ik vind ze lekker. Maar ik vind ze al een maand ofzo niet meer, niet bij de AH, niet bij de Plus, niet bij de Super...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef misterwiseguy het volgende:
Die is zo goor![]()
Eniste chips zowat die ik heb weggegooit, wat een bende. Zou ik de arma straatkindertjes nog niet voorschotelen.
Ach ik heb er verder weinig mee (Maarssen), maar 't winkelcentrum daar is momenteel 't makkelijkst te bereiken, vanuit Utrecht Lage Weidequote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maarssen
Maar dat geheel terzijde. Ik heb die tomato ketchup chips nooit gegeten, ik zal het eens proberen.
Je woont in Lage Weide? Dat is toch alleen maar industrieterrein.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach ik heb er verder weinig mee (Maarssen), maar 't winkelcentrum daar is momenteel 't makkelijkst te bereiken, vanuit Utrecht Lage Weide
Klopt, ik woon er dan ook anti-kraakquote:Op maandag 2 maart 2009 19:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je woont in Lage Weide? Dat is toch alleen maar industrieterrein.
quote:Ik heb van mijn 2e tot 18e in Maarssen gewoond, nostalgie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |