Ja, één van de velen nadelen als je op het weiland woontquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet tegenwoordig al aardig je best doen om aan een zakl Cheese Union chips te komen. Overal waar je kijkt zie je Nibbits, Wokkels, Dorito's, Pringles en dat soort meuk.
Ik wil verdomme Lays Cheese Union...... (of BBQ-Ham ook goed)
Weiland ? Waar ligt dat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, één van de velen nadelen als je op het weiland woont
Geen idee. Ik ken het van tv. Maar jij komt uit die gebieden waar dat zou moeten liggen volgens internet.. brabant/limburg?quote:
Kaas uniequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lays Cheese Union
Bij deze meld ik even dat ze hier nog gewoon verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef Goofisch het volgende:
Mocht iemand in zijn supermarkt deze chips nog tegenkomen. meld het dan even hier
Het vak voor de Cheese Unions is fokking even breed als de naturel Lays hier, ga eens in een stad wonen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet tegenwoordig al aardig je best doen om aan een zakl Cheese Union chips te komen. Overal waar je kijkt zie je Nibbits, Wokkels, Dorito's, Pringles en dat soort meuk.
Ik wil verdomme Lays Cheese Union...... (of BBQ-Ham ook goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |