Je kan hem daar ook tweedehands voor 25 pond bestellen! Soepelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Saints Row 2, 18 pond op Game.co.uk
Tsjah, die's toch overal minimaal 15 euro duurder. Maar troost je, veel WaW spelers gaan uiteindelijk weer terug op CoD4, omdat die toch beter is..quote:
bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja, kan je hier aansluiten.
Ja, is goede prijs.
Ja, xbox live is geen probleem! Zorg alleen dat je hem registreert met een Nederlands mailadres, dan zit je helemaal goed!
Ik heb gehoord dat die bij de mediamarkt voor 40+ euro ligt, op ebay is ie vaak ook wel goedkoop te krijgen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ik een draadloze internet adapter voor de xbox voor een mooi prijsje kan krijgen?
Is die echt zoveel beter dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, die's toch overal minimaal 15 euro duurder. Maar troost je, veel WaW spelers gaan uiteindelijk weer terug op CoD4, omdat die toch beter is..
Inderdaad, gewoon marktplaats e.d. in de gaten houden, daar is hij regelmatig voor een eurotje of 30-35 te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gehoord dat die bij de mediamarkt voor 40+ euro ligt, op ebay is ie vaak ook wel goedkoop te krijgen!
Sorry, geen hands-on ervaring.. (ben emer een Battlefield freak - go figure)quote:
Aantrekkelijke prijs alleen hun verzending schijnt ballen te zuigen. Nog harder dan Play.quote:
zeker een mooie deal, hoeveel ben je in totaal kwijt met verzendkosten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gehoord heb, schijnen ze juist een stuk beter te zijn dan Play. Binnen een week aanwezig. Ik heb Fable in ieder geval besteld. Ik hou je op de hoogte.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gehoord heb, schijnen ze juist een stuk beter te zijn dan Play. Binnen een week aanwezig. Ik heb Fable in ieder geval besteld. Ik hou je op de hoogte.
Goedkoper bij:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
TheHut.com (zelf nog nooit besteld daar)
Bully Scholarship Edition voor E 17,43
TheHut verzendt gratis, dus geen verzendkosten.
shit ik heb net mn fifa 09 gecanceldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef neo2000 het volgende:
Cd-wow.. 11 december Halo 3 besteld, nu binnen (!) Mochten mensen er nog aan denken daar aanbiedingen te plaatsen. Men houdt je netjes op de hoogte met statusmailtjes elke week, maar na bijna anderhalve maand ben je dat wel beu..
Spellen dus niet binnen, maar ook niet opnieuw leverbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:37 schreef Frutsel het volgende:
Sacred 2 + Turning Point - 5 januari besteld - niet binnen![]()
Daarvoor Saints Row 2 ook al niet, terwijl ik nu ook nog es mijn afleveradres heb veranderd. Helpt dus niet.
Denk dat er maar één alternatief voor me overblijft. Niet meer bij ze bestellen
waar had je ze besteld dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Spellen dus niet binnen, maar ook niet opnieuw leverbaar
Ik vroeg me dat ook af en in het vorige topic en dan 2 pagina's terug zie ik dat hij bij Play.com had besteld.quote:
play.comquote:
maar waar slaat dit op danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
play.com
gemiddelde "niet aangekomen" stijgt na de laatste 2 niet-leveringen naar 28%![]()
Vraag me af of dat wat te maken heeft met dat playtrade![]()
Leuk hoor, die goedkope prijzen SR2 voor 25, Sacred 2 voor 13 ... maar als je ze dan niet ontvangt zijn ze niet meer leverbaar
Dan krijg je je geld terug. Maar goed, heb je dus voor niks zitten wachten èn je moet hem ergens anders voor meer geld gaan halen (en dus weer wachten).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
maar waar slaat dit op danje hebt ervoor betaald toch, dat ze niet meer leverbaar zijn is dan niet relevant als je gewoon je geld hebt overgemaakt of mis ik hier iets, tis nog ochtend
Mjah, waren "special offers" ... of via playtrade of via de (pre)salequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
maar waar slaat dit op danje hebt ervoor betaald toch, dat ze niet meer leverbaar zijn is dan niet relevant als je gewoon je geld hebt overgemaakt of mis ik hier iets, tis nog ochtend
heb pas geleden 2games besteld bij hun (2ehands) De eerste binnen 4 dagen binnen, de andere duurde bijna 3 weken. al met al ben ik er aardig positief over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:59 schreef Adamo144 het volgende:
infinite undiscovery op amazon.co.uk (ik zit nu in UK) voor 12.93 pond New
of 12.98 voor Used
heeft iemand ervaring met 2e hands spellen kopen via amazon, ik zit namelijk te denken om een paar andere 2e hands spellen aan te schaffen
ah bedankt voor de infoquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:12 schreef Blister__ het volgende:
[..]
heb pas geleden 2games besteld bij hun (2ehands) De eerste binnen 4 dagen binnen, de andere duurde bijna 3 weken. al met al ben ik er aardig positief over.
Tnx, besteldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Grand Theft Auto IV (GTA 4) voor 23,49 incl verzenden bij Play.com
ik heb ze alsnog gemaild... ondanks het feit dat Sacred2 gewoon op de site leverbaar is, krijg ik hem dus niet. Dit omdat het aanbod wat mij gedaan was via een andere gebruiker was gedaan, via Playtrade dus. Voor 13 euro kunnen zij/willen zij hem dus niet leveren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
......w..t..f.. dude, je hebt toch wel je geld terug gehad neem ik aan. ik weet het niet honderd procent zeker (misschien andere hier wel) maar volgens mij verdwijnt hij pas van de site als hij verstuurd is.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb ze alsnog gemaild... ondanks het feit dat Sacred2 gewoon op de site leverbaar is, krijg ik hem dus niet. Dit omdat het aanbod wat mij gedaan was via een andere gebruiker was gedaan, via Playtrade dus. Voor 13 euro kunnen zij/willen zij hem dus niet leveren.
Ik vraag me nu wel af... iemand verkoopt via dat playtrade. Wat nou als vijf mensen die aanbieding zien en ook bestellen, bij vijf mensen wordt geld afgehaald, vier mensen krijgen dat spel niet, ééntje wel en die gast krijgt 5x geld gestort?Of kan dat niet? Als je hem bestelt, verdwijnt hij dan gelijk van de site?
![]()
Ik heb het het even nagekeken ,maar die 2 die ik daarvoor heb besteld en niet heb ontvangen waren ook via Playtrade.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
......w..t..f.. dude, je hebt toch wel je geld terug gehad neem ik aan. ik weet het niet honderd procent zeker (misschien andere hier wel) maar volgens mij verdwijnt hij pas van de site als hij verstuurd is.
houd ons ff op de hoogte, dit is gewoon fucking criminaliteit van playtrade
Dan vraag ik me toch echt af hoeveel geld die gast opstrijkt als vijf mensen aangeven dat Sacred 2 spel te willen voor 13 euroquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Adamo144 het volgende:
nee, lijkt mij niet, zal wel gewoon particulieren zijn die spellen gewoon opsturen. Dus opzich kunnen daar wel altijd fouten opspelen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bedankt voor de gouden tip.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bedankt voor de gouden tip.
Het wordt nog vreemder... kreeg vandaag dit berichtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Adamo144 het volgende:
nee, lijkt mij niet, zal wel gewoon particulieren zijn die spellen gewoon opsturen. Dus op zich kunnen daar wel altijd fouten opspelen.
Met andere woorden: Het was dus niet eens via playtrade, maar wel via play.com. Nu willen ze dus niet alsnog naleveren voor de prijs die hij destijds kostte.quote:Dear **** *****
Thank you for your email
I have checked your account and it would appear that the 2 games were purchased from us at Play.com, and not via PlayTrade.
Unfortunately at the time that we had placed your not received order claim we were out of stock of the titles, and to prevent further inconvenience to you your orders were refunded back to you on the 27th January.
It would also appear that since your claim was processed we have received stock from our supplier, I can only apologise to you for the inconvenience that this issue has caused to you on this occasion and that we are not able to provide you with the titles that you originally ordered.
Once again please accept my apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and your extremely valued custom.
Ja refund heb ik gehad... maar het verschil in prijs is erg groot. 13 euro toen, tegen 32,50 nu.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef neo2000 het volgende:
Heb je de refund gehad..? Zo ja, gewoon ergens anders bestellen en play laten sterven lijkt mij!
jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:49 schreef neo2000 het volgende:
Gaat het overigens nog steeds over sacred 2..?
Ik wacht nog ff af, ik ga eerst kijken of de engine voor de console versie goed uitwerkt is, voor zulke prijzen zal ik het iig niet laten, zodra deze uit is.quote:
Was een order voor de PCquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef neo2000 het volgende:
Lees nml hier dat die voor de xbx360 uitgesteld is.? is dus een pre-order.. Die uitgesteld is..? Dan is het vreemd dat deze al pre-owned aangeboden wordt..?
betrouwbaar?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag bij ibood: 3 360-games voor uiteindelijk 25,-. Gaat om Stranglehold, Dark Sector en WWE Smackdown vs Raw 2008.
Voor zover ik weet wel ja, ibood heeft gewoon iedere dag een andere aanbieding, vandaag is het dus deze!quote:
En beide nu al ontvangen, heb ik nou zo'n geluk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:28 schreef DjNivek het volgende:
Dat is wel erg nice, heb net Eternal Sonata daar ook besteld (eerste bestelling met m'n credit card). ff kijken of ik GTA4 er ook bij doe, het is volgens mij de prijs wel waard iig.
Edit: Toch maar besteld
hoeveel had je gedokt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En beide nu al ontvangen, heb ik nou zo'n geluk?
geweldig, gamestationquote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Cid het volgende:
Mass Effect voor 15.94 pond inclusief verzenden bij gamestation.co.uk.
Voor dat geld maar geprobeerd, geen idee of het een goede shop is
Zondag bestelling geplaatst, staat nog steeds op dezelfde status (Your order is waiting for authorisation and release for packing.)quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Gamestation is idd wel redelijk goedkoop ja.. Beetje snelle levering ook of niet..?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Zondag bestelling geplaatst, staat nog steeds op dezelfde status (Your order is waiting for authorisation and release for packing.)
Geen idee dus nog. Zal het laten weten als hij op de mat ploft
11/02/2009 Your order has been dispatched.quote:
Kan ik die gewoon op mijn 360 spelen ?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Biobakker het volgende:
Left 4 dead voor 24,99 Pond bij Amazon.co.uk .
Waarom zou dat niet kunnen? Het is gewoon een Europese versie...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik die gewoon op mijn 360 spelen ?
Want dan ga ik em nu bestellen
En vandaag binnen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef Cid het volgende:
[..]
11/02/2009 Your order has been dispatched.
11/02/2009 Your order is currently being picked and packed.
11/02/2009 Your credit/ debit card has been authorised and your order is now being released for packing.
Funds will not be debited until your order is shipped.
11/02/2009 Your order is held for credit checking.
08/02/2009 Your order is waiting for authorisation and release for packing.
Nu maar wachten op de postbode
Por-no..quote:
¤27.67quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom hebben ze op Gamestation nou geen Euro currency...
Hoeveel is 25 pond ongeveer?
Anders voer je op Google gewoon even "25 pounds to euros" in.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom hebben ze op Gamestation nou geen Euro currency...
Hoeveel is 25 pond ongeveer?
Snapt die nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Jessah het volgende:
[..]
Anders voer je op Google gewoon even "25 pounds to euros" in.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Sala-adin het volgende:
Waar kan ik lekker cheap halo wars LE bestellen zonder cc?
Zie OP.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef neo2000 het volgende:
Lees nml hier dat die voor de xbx360 uitgesteld is.? is dus een pre-order.. Die uitgesteld is..? Dan is het vreemd dat deze al pre-owned aangeboden wordt..?
UPDATE: Beide spelletjes zijn afgelopen donderdag op mijn werk aangekomen. Ik was die week vrij dus vond ze vandaag. Zes weken na verzenddatum dus. Verstuurd via DHL Global Mail. Er staat ook een soort van Trace-code op de envelop, maar die werkt niet op hun sitequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef Adamo144 het volgende:
shit man, ik zou em echt niet kopen dus, gewoon ff kijken op ebay/ amazon.co.uk desnoods
(amazon.co.uk. vind ik ZEER betrouwbaar, heb al verschillende spellen besteld daar)
Is een leuk ding, tot je hem hebt. Staat hier stof te vangen, word nog sporadisch gebruikt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar is zo 360 stuur het goedkoopst?
http://samenkopen.net/action_products/431115quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand nog een goedkope sites voor 2100 Xbox Live Points?
Heb een Logitech stuur, zelfde verhaal. Op de PC zweer ik erbij (ook boven een Xbox controller) maar op de Xbox werkt het niet direct genoeg om er lekker mee te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef DarkShine het volgende:
Is een leuk ding, tot je hem hebt. Staat hier stof te vangen, word nog sporadisch gebruikt...
Actie is al voorbij hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
http://samenkopen.net/action_products/431115
staat 2 posts hierbovenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef neo2000 het volgende:
GoW 2 aanbieding welke nog maar heel kort geldig is..! E38,95
http://www.mediaoffer.nl/
Het is dat ik nogal een backlog heb op het gebied van 360 games, anders was het de mijne.Ken overigens de shop niet, dus weet niet of de shop zelf wat is. in ieder geval een NL shop, dus zal qua verzending sneller zijn dan Aziatische of Amerikaanse en Engelse shops lijkt mij..
En gisteren binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:10 schreef DarkShine het volgende:
Gister Fifa 2009 besteld @ Game.co.uk voor nog geen 30 pond inc. verzenden.
die wil ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Klonk het volgende:
iemand een idee waar ik Pure voor een leuk prijsje kan scoren ?
Deze in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Klonk het volgende:
iemand een idee waar ik Pure voor een leuk prijsje kan scoren ?
Kijk even in Webshops: bestellingen, ervaringen & tipsquote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand ervaring met: http://www.maximuscards.com/ ?
Beetje zonde als ie voor 23,50 bij Play.com te koop is...quote:
Ben'k volledig met je eensch.. Maar je mag verwachten dat mediaoffer hem sneller bij je thuis heeft dan play..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje zonde als ie voor 23,50 bij Play.com te koop is...
Mwa, anderhalve week wachten heb ik wel over voor die 20 euroquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ben'k volledig met je eensch.. Maar je mag verwachten dat mediaoffer hem sneller bij je thuis heeft dan play..
[Xbox 360 Pricewatch #6] Waar Arjentjuh86 trakteert...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ook nog een site met hele goedkope microsoftpoints toevallig?
echt, bij mij stond er eerst 39 nog wat, klikte erop was de prijs ineens lagerquote:
maar nhl en dead space zijn wel gangbare prijzen, die zouden als normaal kunnen worden beschouwdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Cid het volgende:
Nou dat wordt weer een hoop "Sorry maar geen spel voor jou" mailtjes versturen voor FRS
Ik ook SFquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Zo juist ook SF: 4 en Mirrors Edge besteld, nu afwachten ^_^
wazig, tis mij wel gelukt om 2x mirror's edge voor 19 nog iets af te rekenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Mmm, Mirrors Edge staat wel 9 euro, maar telkens in de winkelwagen geeft die 54 euro aan.
Same herequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Mmm, Mirrors Edge staat wel 9 euro, maar telkens in de winkelwagen geeft die 54 euro aan.
dan ben ik nu helemaal nieuwsgierig of we hem gaan krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Al zetten ze erin dat JP in z'n vrij tijd Pipo de Clown is. Het gaat om wat de wet zegt. Als het prijsverschil zo veel is dat je mag verwachten dat het niet klopt dan mag de order gecancelled worden. De vraag is of dat het geval is en met 35,- @ Play vs 25,- @ FRS valt daar best nog een discussie over te voeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Die FRS site heeft vast ergens staan dat prijzen fout op de site kunnen staan, en zij niet aansprakelijk zijn blabla.
Mirrors Edge voor 9 euro klinkt niet echt aannemelijk iig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Al zetten ze erin dat JP in z'n vrij tijd Pipo de Clown is. Het gaat om wat de wet zegt. Als het prijsverschil zo veel is dat je mag verwachten dat het niet klopt dan mag de order gecancelled worden. De vraag is of dat het geval is en met 35,- @ Play vs 25,- @ FRS valt daar best nog een discussie over te voeren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Janteh het volgende:
Bij mij is hij alweer 54,99 als je hem in de winkelmand stopt.. jammer.
Tevreden ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef MasGhibli het volgende:
12 maanden live nog ergens in de aanbieding?
eventueel icm een game
2x Streetfighter shirt is vandaag naar me verzondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef Klonk het volgende:
ik zie het trouwens somber in, mijn bestelling staat nog steeds in behandeling
Twee zelfsquote:
Mooi gesprokenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
ik ga geen slapende honden wakker maken
goed planquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boos opbellen omdat ze de levertijd van 1 werkdag niet zijn nagekomen![]()
quote:avatar Skull_kid
Skull_kid
Forum Moderator
Status: Offline
Gepost op: 02-03-2009 12:36 Quote this message PM this user
Even een update:
Ik heb vrijdag besteld met acceptgiro (van die goedkope spellen), maar tot nu toe nog geen verandering.
Dus ik heb net de klantenservice gebeld en vroeg hoe het zat. Hij kon me vertellen dat het altijd wat langer duurt met acceptgiro, maar niet langer dan een dag. Hij verwachtte dan ook dat alles vandag verstuurd zou worden, behalve Street Fighter, want die ging zo hard Die komt wat later dus.
Goed nieuws voor ons die acceptgiro hebben gekozen! Het komt eraan!
Wat is het trouwens vervelend om dit te doen met mn tel. trouwens
All I wanted was the mask, what I got was the power to destroy the world.
Skyghene
Status: Offline
Gepost op: 02-03-2009 12:44 Quote this message PM this user
Oh je bent me net voor, ik heb ook zojuist even gebeld en bij mij zei de (erg vriendelijke) meneer dat SF4 door velen besteld was en dat ze even geen extra voorraadje meer hadden.
Het was inderdaad een foutje, maar ze gaan het spel zeker (met shirt) nog opsturen, in ieder geval nog voor volgende week.
edit: die helpdesk/servicelijn is trouwens erg goed. Ik toetste het nummer in en 1 seconde later had ik al iemand aan de lijn. Geen menu's of lange wachttijden, super!
Same herequote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik er
a: niet achteraan bellen
b: niet juichen voordat ik het in huis heb
conspiracyquote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik er
a: niet achteraan bellen
b: niet juichen voordat ik het in huis heb
Ik denk het nietquote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Denken jullie dat ik kans maak als ik zeg dat ik ook wilde bestellen maar dat dat niet ging omdat ik een fout kreeg?:P (wat eigenlijk ook waar is)..
Vast niet
Ja hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Denken jullie dat ik kans maak als ik zeg dat ik ook wilde bestellen maar dat dat niet ging omdat ik een fout kreeg?:P (wat eigenlijk ook waar is)..
Vast niet
Vraag dan meteen of je extra korting kunt krijgen als je er tien aanschaft!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Vast niet
quote:Ik heb ze maar even gebeld (luie honden hier )
Het was idd een foutje op de website en ze zijn nu compleet uitverkocht....helaas
maarrrr ze gaan ze gewoon leveren en verwachten volgende week een nieuwe lading.
Niet verkeerd!
Over welke games gaat dit allemaal? Ook ME, DS & NHL?quote:
Zo te lezen had die gozer in ieder geval ME besteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Over welke games gaat dit allemaal? Ook ME, DS & NHL?
Dank je Jorien,quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb ME inmiddels ontvangen.
Die van mij zijn ook niet gesealed en een disc was een beetje vies, denk ook tweedehands, maarja boeie, werkt vast welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja idd,
Alleen ze waren niet geseald, mensen hebben ook 2e hands versies gekregen
die van mij liep net vastquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook niet gesealed en een disc was een beetje vies, denk ook tweedehands, maarja boeie, werkt vast wel
Nope, ik zit ook een beetje te wachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:59 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
SF4 nog steeds niet binne...iemand anders nog bericht gekregen van de FS??
Die aanbieding van 200euro klinkt erg goed, voor 40 euro extra moet je mass effect niet nemen, dat spel is voor minder dan 40euro te krijgen (wel een geweldig spel trouwens).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil ook graag een 360, maar in het woud van verschillende aanbiedingen ben ik een beetje kwijt wat nou het beste is. De pro-box (ik neem aan dat Pro goed genoeg is) is bij Van Leest voor 199 euro te krijgen, en op xboxhome zie ik een box met kung fu panda, lego indiana jones en Mass Effect voor 240 euro. Nou kunnen kung fu panda en lego indiana jones me gestolen worden, maar mass effect lijkt me wel erg gaaf. Heeft iemand nog andere, betere boxen ergens gezien?
Damn ben weer lekker laat...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Ik zou persoonlijk voor de elite gaan, grotere HD, HDMI-kabel erbij, en hij is stoer zwart in plaats van lelijk wit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil ook graag een 360, maar in het woud van verschillende aanbiedingen ben ik een beetje kwijt wat nou het beste is. De pro-box (ik neem aan dat Pro goed genoeg is) is bij Van Leest voor 199 euro te krijgen, en op xboxhome zie ik een box met kung fu panda, lego indiana jones en Mass Effect voor 240 euro. Nou kunnen kung fu panda en lego indiana jones me gestolen worden, maar mass effect lijkt me wel erg gaaf. Heeft iemand nog andere, betere boxen ergens gezien?
Voor dat extra geld wat je dan betaalt zou ik voor een extra game gaan, behalve als je geen krap budget hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de elite gaan, grotere HD, HDMI-kabel erbij, en hij is stoer zwart in plaats van lelijk wit.
En die extra game kan je vervolgens niet vanaf je HD spelen omdat die vol zitquote:Op maandag 16 maart 2009 11:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Voor dat extra geld wat je dan betaalt zou ik voor een extra game gaan, behalve als je geen krap budget hebt natuurlijk.
60GB zit helemaal niet zo snel vol hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef Bart het volgende:
[..]
En die extra game kan je vervolgens niet vanaf je HD spelen omdat die vol zit
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef lennartb.nl het volgende:
En je speelt ook geen 10 games tegelijk door elkaar dus waarom zou je zoveel games installeren
quote:
Ik geloof er ook geen reet van maar ja wat doe je eraanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef neo2000 het volgende:
Whehehe.. Die game ligt gewoon overal in de winkel.. En uitgerekend FRS kan hem niet leveren na een fuckup. Riiiight!
Zelfde mail over nhl09quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Bericht van de FRS over SF4:
Beste ,
Helaas is de levertijd van je bestelling overschreden, waarvoor wij je onze excuses aanbieden.
Wij hebben navraag gedaan bij de leverancier en deze titel is momenteel tijdelijk niet leverbaar.
Naar verwachting zou het nog enkele weken kunnen duren voordat wij weer voorraad ontvangen en je bestelling uit kunnen leveren.
Mocht je je bestelling willen annuleren, dan is dat uiteraard geen probleem en kun je dit via het contactformulier doorgeven aan onze customer service.
Horen wij niets van je, dan laten wij de bestelling uiteraard gewoon in bestelling staan. Zodra we nieuwe voorraad hebben ontvangen, zullen we je bestelling direct uitleveren.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Erg snelle reactie gekregen en ik baal er wel van dat het hij niet leverbaar is :s maar ik ben allang tevreden als ik hem krijg ^^
Je mag ook wel gewoon vertellen wat de prijs is hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Viro het volgende:
Kom net van Mediamarkt den haag. Mirror's edge, endwar, darksector en nog 1 spel in de aanbieding.
Heb er een foto van gemaakt, zal de foto uploaden zodra ik thuis ben.
Ik wil het wel geloven, de verkoopcijfers zijn ver boven verwachting.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van maar ja wat doe je eraan
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon vertellen wat de prijs is hoor
Nee, telefoonquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is pas echt koopjesspotten, met je camera naar de mediamarkt![]()
Wat een prijs, dat moet wel een fout zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef Sporttv het volgende:
Need for speed Undercover voor maar 7.35 bij CDWOW!
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/3812844
Ook besteld voor dat geld incl. shipping. Zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een prijs, dat moet wel een fout zijn
Maargoed, besteld, we zien het wel
Op Budgetgaming krijgt het iig een goede rating, weet niet hoe veel het zegtquote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
is gameplay.co.uk een goeie shop?
idd, die shopsurvey van budgetgaming is wel een goeiequote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Op Budgetgaming krijgt het iig een goede rating, weet niet hoe veel het zegt. Op zich zijn er wel een paar leuke prijzen tussen, misschien maar eens proberen.
Om en nabij de 35,15 euro.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
idd, die shopsurvey van budgetgaming is wel een goeie
33 ponden voor RE5. het is mijn eerste cc aankoop dus ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk kost in euro's
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20147quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Ron.666 het volgende:
Iemand toevallig nog ergens een wireless adapter in de aanbieding gezien?
Daar heb ik laatst FEAR2 besteld voor ongeveer 25 euro. Vrijdag besteld, dinsdag verzonden, vrijdag binnen. Dus in precies een week in huis, lijkt me niet verkeerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
is gameplay.co.uk een goeie shop?
Thanks, ik heb hem inmiddels besteld bij cd-wow.com voor 55 pond. Omgerekend zou hij volgens het gwk dan net iets duurder moeten zijn als Dealextreme.com, maar dan heb je wel een gewone versie en geen refurbished...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20147
Maarja dan heb je wel eentje die er minder netjes uitziet en geen garantie heeft. En t duurt even voordat je hem binnen hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb hem inmiddels besteld bij cd-wow.com voor 55 pond. Omgerekend zou hij volgens het gwk dan net iets duurder moeten zijn als Dealextreme.com, maar dan heb je wel een gewone versie en geen refurbished...
quote:Beste *****,
Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #451102289 voor Need For Speed: Undercover (Produkt Code 3812844)
Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.
Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden.
Dank u voor het kopen bij CD WOW!
Met vriendelijke groeten
CD WOW! Klantendienst
support@cd-wow.com
Ook dat mailtje gehad. Matigquote:
Yupz, hier exact hetzelfde. Dit is dus echt de laatste keer dat ik bij cdwow besteld heb, na de laatste keer ook al anderhalve maand te hebben moeten wachten op een bestelling. Fuck em.quote:
Yes, zojuist bericht van FRS gekregen dat mijn laatste deel van de bestelling (SF4) verstuurd is, dus morgen binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook dat mailtje gehad. MatigBij de FRS leveren ze tenminste gewoon als ze en fuck-up maken
Oeh misschien bij mij dan ook binnenkortquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Yes, zojuist bericht van FRS gekregen dat mijn laatste deel van de bestelling (SF4) verstuurd is, dus morgen binnen.
Gisteren binnen gekregenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Oeh misschien bij mij dan ook binnenkort
Oww hoe duur was Nhl 2009 dan?Vet iemand uit Nederland die Nhl 2009 speeltquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:49 schreef lennartb.nl het volgende:
nog niks gehoord over nhl09. Maar met de andere 2games was ik ook een paar dagen later dan de meesten hier dus dan zal hij binnenkort wel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |