betrouwbaar?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag bij ibood: 3 360-games voor uiteindelijk 25,-. Gaat om Stranglehold, Dark Sector en WWE Smackdown vs Raw 2008.
Voor zover ik weet wel ja, ibood heeft gewoon iedere dag een andere aanbieding, vandaag is het dus deze!quote:
En beide nu al ontvangen, heb ik nou zo'n geluk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:28 schreef DjNivek het volgende:
Dat is wel erg nice, heb net Eternal Sonata daar ook besteld (eerste bestelling met m'n credit card). ff kijken of ik GTA4 er ook bij doe, het is volgens mij de prijs wel waard iig.
Edit: Toch maar besteld
hoeveel had je gedokt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En beide nu al ontvangen, heb ik nou zo'n geluk?
geweldig, gamestationquote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Cid het volgende:
Mass Effect voor 15.94 pond inclusief verzenden bij gamestation.co.uk.
Voor dat geld maar geprobeerd, geen idee of het een goede shop is
Zondag bestelling geplaatst, staat nog steeds op dezelfde status (Your order is waiting for authorisation and release for packing.)quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Gamestation is idd wel redelijk goedkoop ja.. Beetje snelle levering ook of niet..?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Zondag bestelling geplaatst, staat nog steeds op dezelfde status (Your order is waiting for authorisation and release for packing.)
Geen idee dus nog. Zal het laten weten als hij op de mat ploft
11/02/2009 Your order has been dispatched.quote:
Kan ik die gewoon op mijn 360 spelen ?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Biobakker het volgende:
Left 4 dead voor 24,99 Pond bij Amazon.co.uk .
Waarom zou dat niet kunnen? Het is gewoon een Europese versie...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik die gewoon op mijn 360 spelen ?
Want dan ga ik em nu bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |